Παρασκευή, 21 Μαΐου 2010

ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ 1/6/2010 (τρίτη, πρώτη Ιουνίου)ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!


Θυμάστε τότε που ο Τράγκας είπε να μποϊκοτάρετε τα ολλανδικά προϊόντα και όλοι σας το κάνατε? Αυτό ήταν κάθε μέρα το πρώτο θέμα στις ολλανδικές ειδήσεις γιατί ένα μεγάλο μέρος της ολλανδικής οικονομίας κόντευε να καταστραφεί. Πως το ξέρω αυτό??? Έμενα στην Ολλανδία τότε... Είχαν πάθει πανικό....
Θέλετε τώρα να παρθούν τα μέτρα λιτότητας πίσω και να μας κάνει δώρο η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα όλο μας το δημόσιο χρέος? Θέλετε να νικήσετε τους διεφθαρμένους πολιτικούς και να έχετε κράτος δικαίου? Θέλετε να ποδοπατήσετε τα ΜΑΤ χωρίς να τους πετάτε πέτρες και βόμβες? Θέλετε να βάλετε τους υπευθύνους πολιτικούς στην φυλακή χωρίς να κάνετε επιδρομή στην Βουλή?
ΝΑ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΣΑΣ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΑΝΕΙΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΛΗΨΗ. ΕΑΝ ΠΑΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ....
.

ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΚΑ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ. ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ??????
Κάντε αναζήτηση στο google: “bank run”. Τότε θα καταλάβετε ότι ο πρωθυπουργός δεν φοβάται ούτε μολότοφ, ούτε πέτρες, ούτε βόμβες και πολύ περισσότερο δεν φοβάται το βρισίδι που τρώει κάθε μέρα. Αυτό που φοβάται, αυτό που τρέμει, αυτό που τον κάνει να μην κοιμάται, είναι ο εφιάλτης ενός “bank run”!
Τι είναι αυτό??? RUN=ΤΡΕΧΩ & BANK=ΤΡΑΠΕΖΑ. Δηλαδή να τρέξουν όλοι στην τράπεζα και να πάρουν τις καταθέσεις τους! Γιατί? Είναι πολύ απλό: Έχετε την εντύπωση ότι οι τράπεζες σας δανείζουν χρήματα που έχουν από τις καταθέσεις των άλλων? Σας δανείζουν, με τοκογλυφικό επιτόκιο και με τις πλάτες της κυβέρνησης, λεφτά που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει! Όταν εσύ συνάπτεις ένα δάνειο αυτοί πατάνε μερικά κουμπιά στο πληκτρολόγιο και “εξ' ουρανού” χιλιάδες ευρώ μπαίνουν στον λογαριασμό σου. ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ... Γιαυτό και αν πάνε όλοι ταυτόχρονα να σηκώσουν τα λεφτά τους, οι τράπεζες θα καταρρεύσουν! ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑ ΔΩΣΟΥΝ και σε χρεώνουν με αστρονομικά επιτόκια για λεφτά που ΕΣΥ δανείστηκες από κεφάλαια που ΑΥΤΟΙ δεν έχουν! Απλά στηρίζονται στο γεγονός ότι ποτέ δεν θα πάνε όλοι ταυτόχρονα να σηκώσουν τα λεφτά τους από τους λογαριασμούς τους...
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΧΙΛΕΙΑ ΠΤΕΡΝΑ ΤΟΥΣ.
Και έχει όνομα η φτέρνα! Την λένε “bank run”. Δεν απορείς πως είναι δυνατόν ΟΛΕΣ οι χώρες του πλανήτη να έχουν χρέος??? Σε ΠΟΙΟΝ χρωστάνε? Είναι μια νόμιμη πυραμίδα-φούσκα αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο και με την στήριξη των κυβερνήσεων. Δεν με πιστεύετε? Κάντε μια αναζήτηση στο google: “Fractional reserve banking How it works” και διαβάστε το άρθρο στην wikipedia.
Μορφωθείτε αντί να πετάτε πέτρες. Μορφωθείτε αντί να σκοτώνετε πισώπλατα όπως σκοτώνουν οι τρομοκράτες. Μορφωθείτε αντί να πετάτε μολότοφ και να σκοτώνετε αθώους ανθρώπους στην “marfin”. Με μολότοφ δεν κλείνει η “marfin”. Με μολότοφ πεθαίνουν αθώοι συνάνθρωποι μας.
Όσο περισσότερη βία χρησιμοποιείς τόσο πιο πολύ θα είσαι σκλάβος των συμφερόντων των αφεντικών σου!
ΕΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΣΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟ! Νομιμότατα και συνταγματικά! Θα τους νικήσεις με τα ίδια τους τα όπλα με τα οποία τώρα σου πίνουν το αίμα.
ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ!
Ακούστε τώρα και αυτό: Θέλετε να δημιουργήσετε παγκόσμια αλλαγή? Εάν το χρέος της μικρής Ελλαδίτσας έριξε τον dow jones, η ανάληψη των χρημάτων σας από τις τράπεζες θα τον καταποντίσει!
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΟΛΟΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ!
Πάρτε τα χρήματα σας από τις τράπεζες και γίνετε εσείς, η αρχή του ντόμινο που θα αλλάξει τον κόσμο! Αυτόν που έχτισαν οι αρχαίοι Έλληνες τον κατέστρεψαν οι τράπεζες και οι διεθνώς διεφθαρμένοι πολιτικοί. Ας συντονιστούμε λοιπόν όλοι σε μια ημερομηνία-επανάσταση:
ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΗΝ 1/6/2010 (τρίτη, πρώτη Ιουνίου)ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!

Tomar
.

362 σχόλια:

  1. ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ. ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΟΥΝ ΟΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εΓΩ ΛΙΓΑ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΥΤΑ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΥΓΙΕΙΣ ΛΑΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ,ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΝΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝ ΤΑ ΚΟΛΟΚΑΝΑΛΑ,ΕΙΔΗ ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ,ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΙΑ,ΓΙΑΤΙ,ΚΑΙ ΠΩΣ,ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ.AN GINEI AYTO NA DEIS GELIO.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΓΩ ΜΟΝΟ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ BLOG ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΧΩ 12000€ ΘΑ ΤΑ ΣΗΚΩΣΩ 1-6-2010 ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΣΥΝΤΟΝΗΣΤΟΥΜΕ ΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΣΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΤΟ BLOG ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΟΣΟ
    ΠΙΟ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΟΡΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το απόλυτο κτύπημα στους αργυραμοιβούς.
    Έχω προτείνει πολλές φορές το ντοκιμαντέρ αυτό μέσα από το ksipnistere γιατί μόνο αν ο πολύς κόσμος καταλάβει πως λειτουργεί το τραπεζικό σύστημα θα αντιδράσει. Πιστεύω ότι δεν το γνωρίζουν ούτε οι περισσότεροι δικαστικοί γιατί κατά την γνώμη μου στηρίζετε σε αντισυνταγματικούς νόμους. Ειδικά αν το μάθουν και οι Γερμανοί θα γίνει χαμός.
    « Ευτυχώς οι πολίτες δεν καταλαβαίνουν το τραπεζικό και νομισματικό μας σύστημα, διότι αν το καταλάβαιναν, πιστεύω ότι θα γινόταν επανάσταση πριν ξημερώσει η αυριανή μέρα. » Χένρι Φορντ.
    drosulitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΩΘΗΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΜΟΥ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μη λέτε τέτοια!!!....
    πονάνε αυτά, δεν είναι για πλάκα!!
    θα σας κλείσουν μέσα, αν δουν ότι κυνδυνεύουν
    να γίνει κάτι τέτοιο πραγματικότητα!!!
    είναι σαν να λες, οπλίζω πυρηνική βόμβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αρκεί να πάτε πρωί - πρωί γιατί μετά η τράπεζα δεν θα έχει ούτε εκατό ευρώ να δώσει. λέω να πάω κατά τις 8 το πρωί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑΙ ΜΕΣΑ ΟΛΟΙ
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα έχω πάρει από το Φλεβάρη. Τσακίστε τους......
    Δώστε τους να καταλάβουν, ότι χωρίς εμάς, είναι ένα ΤΙΠΟΤΑ!
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΚΙ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ;
    ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΛΘΟΥΝ ΟΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομίζω ότι θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα αν τραβηχτούν τα χρήματα από τους λογαριασμούς και τοποθετηθούν σε τραπεζική θυρίδα. Τα έξοδα είναι πολύ λίγα και εξασφαλίζονται και τα χρήματα.
    drosulitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΤΑ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ.ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΒΑΔΙΖΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΠΡΟΣ ΑΧΡΗΜΑΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2012 ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. δε νομιζω να το κανει κανενας δεν εχει τα ....κοτσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. MAZI ΣΑΣ!!!!!ΟΛΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕ 12¨31 ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.
    evriplia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τα έχω πάρει από τον Μάρτιο και έχουν σκυλιάσει για να τα ξαναπάω κάθε μέρα πέφτουν τηλέφωνα και γιατί τα πήρατε και αν τα επιστρέψεται θα σας δώσουμε αυτό και εκείνο μέχρι και gold visa μου έκδοσαν τα λαμόγια. δεν τους δίνω τίποτα και την κάρτα την επέστρεψα. να πατώσουν όλοι τους. 1 Ιουνίου όλοι για ανάληψη.... θα έχει πολύ γέλιο.....και κλάμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. λέτε να απκκτήσουμε συλλογική συνείδηση;; λέτε να νοιαστεί πάλι ο έλληνας για τον έλληνα;; να ξανανοιώσουμε λαός και όχι σκόρπιες μονάδες;; ΜΑΚΑΡΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παιδιά, πρέπει να αναρτηθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα blogs.Πρέπει να συγχρονιστούμε για την 1η Ιουνίου.
    Συμφωνώ επίσης με τον φίλο που γράφει ότι πάνε
    για κατάργηση του χρήματος.... και αντικατάσταση με ''πλαστικές'' κάρτες.
    Ετοιμάζουν, επίσης τις νέες ταυτότητες για τους συνοριακούς. Οι αστυνομικοί τις έχουν ήδη πάρει.
    Λέγεται ότι το τσιπάκι θα μπορεί να επικοινωνεί με δορυφόρους GPS. Αργότερα θα εκδωθούν για όλους τους πολίτες.
    ''Ερευνητής''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΜΗΤΣΟΣΚΥΛΟ22 Μαΐου 2010 9:09 π.μ.

    Ας το διαδώσει ο καθένας σε όσο περισσότερους μπορεί , αν και αυτοί που έχουν τις μεγάλες καταθέσεις και τους προθεσμιακούς δεν πρόκειται να κουνηθούν.Αξίζει όμως τον κόπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βρε φίλοι συνέλληνες, μήπως η προτροπή είναι τέχνασμα κυκλώματος ώστε να ενεργοποιηθεί το οργανωμένο έγκλημα και να "αδειάσουν" σπίτια?. Η ΕΛΑΣ, όπως γνωρίζετε κάνει βόλτες με το ΔΙΑΣ αλλά όχι για προστασία σπιτιών & φουκαράδων. Λέω μήπως???
    Ελεύθερος οπτήρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑΚΟΥ ΤΙ ΛΕΝΕ !
    ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ Η ΧΩΡΑ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΡΥΠΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΥΤΗ !
    ΟΛΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΩΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΡΚΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑ ΣΟΥ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !
    ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ !
    ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ ΤΟ ΜΙΣΟ ΑΙΓΑΙΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΟΙΚΕΙ ?ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ??ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ??
    ΑΑΑΑ ΡΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παρόλο που θέλω όσο τίποτα άλλο να καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα, ο Ανώνυμος 22 Μαΐου 2010 1:31 μ.μ. έχει ένα δίκιο. Μιλάμε για πλήρη χρεωκοπία της χώρας μας. Προσωπικά δεν έχω φράγκο στην τράπεζα αλλά αυτοί που έχουν ας ερευνήσουν προσεκτικά το θέμα πριν κάνουν οποιαδήποτε κίνηση για να μην βρεθούν προ εκπλήξεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Όντως παιδιά παρόλου που απο μία άποψη φαίνεται φοβερή σαν ιδέα και είναι μια πράξη αντιποίνων και αντίδρασης για αυτά που μας κάνουν, πρέπει να κάτσουμε και να σκεφτούμε σίγουρα μερικά δεδομένα. Να αναρωτηθούμε οτι με το να προχωρήσουμε στην υλοποίηση της συγκεκριμένης ιδέας θεωρώ σχεδόν βέβαιο οτι θα οδηγηθόύμε σε χρεωκοπία. Το θέλουμε αυτό; αν η απάντηση είναι ναι, τότε μπαίνουμε σε δύσκολα μονοπάτια για τα οποία πρέπουμε να έχουμε οδηγούς και εφόδια για να διαβούμε. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά, όσο να καταρεύσουμε το τραπεζικό σύστημα. Μπορούμε όμως, ρωτώ αν γνωρίζει κάποιος, να βρεθόυμε όλοι εμείς που είμαστε πάρα μα πάρα πολλοί που θέλουμε να σωθούμε απο αυτήν την πλεκτάνη που μας έχουν στήσει όλοι στο παρόν πολιτικό σύστημα και να στήσουμε μία συλλογική μηχανή διαβούλευσης για το τί πρέπει να κάνουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @1:31μ.μ.
    Φίλε η χώρα δεν πρόκειται να καταρρεύσει. Και αυτό διότι η χώρα αποτελείται από πολίτες, οι οποίοι τυχαίνει να είναι "Έλληνες"... Αυτό που θα καταρρεύσει θα είναι το τραπεζικό σύστημα. Το οποίο είναι και ο λόγος που οδηγηθήκαμε εδώ. Συνεπώς καρφί δε μου καίγεται. Άλλωστε η οικονομία έχει ήδη καταρρεύσει. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν, υποβάλλοντάς μας στο μαρτύριο του αργού θανάτου, είναι να περισώσουν ό,τι προλάβουν για τον εαυτούλη τους.
    Ξεχνάς τα παπαγαλάκια που οργιάζουν; Με διαφορά τριάντα δευτερολέπτων, ο ένας "εγκέφαλος" λέει ότι η Ελλάδα δε θα πτωχεύσει και ο άλλος ότι στο νομισματοκοπείο τυπώνουν δραχμές...
    Βέβαια, σ΄ αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να ξεχάσω τον τρόπο που ζούσα μέχρι τώρα. Θα ζω με ό,τι παράγω και θα ξεχάσω την "ασφάλεια" (...) της πιστωτικής μου κάρτας. Έτσι θ΄ αναγκασθώ να σηκωθώ από τον καναπέ μου, να σκαλίσω λίγο τον κήπο μου και να φάω επιτέλους μία νόστιμη τομάτα....................................
    Βέβαια, μπορεί να μου λείψει το ..... πατεσπάνι... αλλά θα είμαι ελεύθερος!
    Όσο για τους κατοίκους των πόλεων, να η ευκαιρία να ξαναζήσουν σαν ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
    Αδέρφια σηκώστε ό,τι οικονομία έχετε στις τράπεζες και μην ακούτε κανένα. Στο κάτω κάτω, αν είναι να πεθάνω, καλύτερα μια κι έξω...
    Έλα όμως που δε θα είμαι εγώ αυτός που θα πεθάνει, αλλά όλοι αυτοί που μ΄ εφεραν εδώ.........
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φυσικά και συμφωνώ μαζί σου στο ότι η οικονομία έχει ήδη καταρρεύσει και σε όλα αυτά που λές και για τα παπαγαλάκια έχεις δίκιο, όπως δίκιο έχεις και για το ότι πρέπει να ενεργοποιηθούμε ξανά σάν άνθρωποι και να αρχίσουμε να παράγουμε αυτά που καταναλώνουμε, αλλά δεν συμφωνώ με το να παραδώσουμε την χώρα μας στους Τούρκους στους Σκοπιανούς στους Αμερικάνους, στους Κινέζους και σε όποιον άλλο ενδιαφέρεται να την αγοράσει σε τιμή ευκαιρείας απο τους μαλάκες πολιτικούς μας. Το να γυρίσουμε στα χωριά τους ή να μεταναστεύσουμε σε άλλες χώρες τους εξυπηρετεί μια χαρά για να πάρουν την δικιά μας που έχει απόλα και συμφέρει. Εσυ φίλε και "γείτονα" θέλεις να γίνουμε καμικάζι; Σκέψου οτι οι καμικάζι μαζί με τους εχθρούς πεθαίνουν και οι ίδιοι μαζί... Εγώ θα προτιμούσα να τους φάμε χωρίς να φαγωθούμε εμείς, αλλιώς τι σόι Έλληνες είμαστε, τι λές;
    Αγωνιστείτε να σωθείτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @3:43μ.μ.
    Ποιος μίλησε για μετανάστευση; Το αντίθετο λέω. Να πετάξουμε στα σκουπίδια όλες τις εξαρτήσεις στις οποίες μας έχουν υποβάλει, να διώξουμε το ζυγό από το σβέρκο μας και να ξαναζήσουμε σαν άνθρωποι.
    Φαντάζεσαι τον Έβρο ή τη Φλώρινα πλυμμηρισμένη από Έλληνες. Τότε ποιος τούρκος, ή σκοπιανός θα τολμήσει να κουνηθεί; Όσο για το πώς θα επιβιώνουμε; Εσύ θα παράγεις φασόλια, εγώ αυγά ο τρίτος κρεμμύδια. Ο ένας θα τροφοδοτει τον άλλο. Στο διάολο το χρήμα! Αλλά θα μου πεις, πώς θα ζήσω χωρίς mercentes, χωρίς τηλεόραση, καπουτσίνο και Τζούλια...................
    Καμικάζι ε; Για την Πατρίδα μου γιατί όχι;
    Μην ξεχνάς ότι αν και η λέξη "φιλότιμο" απαντάται, όπως λένε οι γλωσσομαθείς, μόνο στην Ελληνική, στη Ιαπωνία έχει βρει την απόλυτη υλοποίησή της, τουλάχιστον από τους αξιοπρεπείς. Η λέξη "χαρακίρι" κάτι πρέπει να σου θυμίζει... Για ρώτα έναν πολιτικό (δικό μας) αν ξέρει τι σημαίναι;
    Σηκώστε τα όλα!
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ 3:28 μ.μ.
    μαλλον δεν έχεις καταλάβει αυτή την στιγμή ότι το τραπεζικό σύστημα είναι η ΕΛΛΑΔΑ ολόκληρη.
    Ξέρεις πόσες επιχειρήσεις και απλοί ΕΛΛΗΝΕΣ στηρίζονται στο τραπεζικό σύστημα ?μαλλον όχι
    ξέρεις πόσοι αγρότες ??μάλλον όχι
    πόσες μικροεπιχειρήσεις??μάλλον ούτε αυτό
    ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΤΟΜΙΚΑ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ε ?ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙς ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΦΕΡΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ.
    ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΑΛΛΑ Ο ΨΗΦΟΣ ΨΗΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ Ε ?
    ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ!ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΑΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΛΕΝΕ?ΑΣΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΧΑΣΜΕΝΟΙ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΙΩΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΟΥΝ .ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ.ΑΣ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ .ΤΟ ΟΤΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΩΣΤΑΣ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΛΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ.ΚΑΙ Η ΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΛΕΙ ΟΥΚ ΑΝ ΛΑΒΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΕΧΩΝΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @4:06Μ.Μ.
    Φίλε σ΄ ευχαριστώ που έστω και μη συνειδητά συμφωνείς μαζί μου.
    Πριν καμια 60ρια χρόνια, ο παππούς μου, αγρότης και κτηνοτρόφος, πήγαινε στο μπακάλικο του Ψιλογιαννόπουλου (Θεός σχωρέσ΄ τον} για να πάρει 200 δράμια ρύζι, το οποίο δεν παρήγαγε ο ίδιος. Αν δεν είχε λεφτά, χρησιμοποιούσε την πιστωτική κάρτα της εποχής, το τεφτέρι. Αν στο τέλος του μήνα δεν κατάφερνε να τον πληρώσει με χρήμα, τον πλήρωνε σε είδος με ό,τι παρήγαγε.
    Και ήταν όλοι ευχαριστημένοι, χωρίς τη διαμεσολάβηση κανενός τραπεζικού-τοκογλυφικού συστήματος.
    Διάβασε τις παραπάνω γραμμές και σκέψου πώς θα ήταν η ζωή μας...
    Τα περί ψήφων, βολεμάτων και προβάτων, τ΄ αφήνω ασχολίαστα......
    Υ.Γ. Αν είσαι γρανάζι του τραπεζικού συστήματος
    τότε σου ζητώ συγνώμη που σ΄ έβαλα στον κόπο να διαβάσεις τις "ανοησίες" μου...
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. το σχόλιο απευθύνεται στο δίποδο καπιταλιστικό ανθρωπίδιο που είχε "διάλογο" με τον τρελό της γειτονιάς μας. δεν γνωρίζω κανέναν από τους δύο, γνωρίζω όμως τι τραβάω να πληρώσω κάθε μήνα το στεγαστικό μου και τις κωλοπιστωτικές που ΔΥΣΤΗΧΩΣ έβγαλα.
    το επιχείρημά σου καπιταλιστικό ανθρωπίδιο (ποτέ ένας καπιταλιστής δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι ανήκει στο ανθρώπινο είδος), ότι οι τράπεζες είναι η ίδια η οικονομία το ακούω σαν τα ψελίσματα κάποιων καθηγητών στο πρώτο έτος του πανεπιστημίου (είμαι οικονομολόγος) ώστε να μπολιάσουν την ιδέα της τραπεζικής αναγκαιότητας και του μη παρέκει πέραν αυτής!
    κατά την πρόοδο της εξειδίκευσής μας στα οικονμικά, οι ερωτήσεις που θέταμε στους συγκεκριμένους διατεταγμένους "δασκάλους" ήταν τόσο αφόρητα πιεστικές που τα επιχειρήματα ανακυκλώνονταν στο ίδιο κλίμα με τα δικά σου! ότι απασχολούνται πολλοί άνθρωποι στον τραπεζικό κλάδο!
    ΑΚΟΥ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΧΑΖΟΥΛΗ! ο τραπεζικός κλάδος απασχολεί το 2% του ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και κατέχει το 80% των χρηματικών διαθεσίμων!!!!! καλά είδες χαζούλη μου! ΤΟ ΟΓΔΟΝΤΑ ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ!!
    με το ομολογουμένως λίγο μυαλουδάκι που κατέχεις, είναι ποτέ δυνατόν βρε χαζούλη το 2% να αξίζει να κατέχει σχεδόν το σύνολο του παγκόσμιου πλούτου; κάτι δεν σου βρωμάει; ακόμα κι εσεένα που έχεις κλειτά τα ματάκια σου, κάτι θα πρέπει να σου κινήσει την υποψία....
    οπότε σαν καλό παιδί (αμφιβάλλω αν είσαι, όντας καπιταλιστής), σκέψου πως θα μπορούσε να διαρθρωθεί η οικονομία ώστε το υπόλοιπο 98% της κοινωνίας να απολαμβάνει το 80% του παραγωγικού συντελεστή ¨κεφάλαιο"! ΕΚΤΟΣ και αν θέλεις να είσαι με ένα βούρδουλα από κάποια τράπεζα να σε κυνηγάει! τότε πάω πάσο και σε δικαιολογώ!
    ΟΛΟΙ, ΟΛΑ, ΤΩΡΑ! ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ενημέρωση: Ενημερώστε την τράπεζα αν είναι μεγάλο το ποσον μια μέρα πριν γιατί υπάρχει περίπτωση να σας πουν ότι δεν τα έχουν κ να μην σας τα δώσουν!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ναι διαιρει και βασιλευε και μεις σκορπιοι ο καθενας κλεισμενος στον δικο του κοσμο βουτηγμενος στα δικα του προβληματα μας εκαναν να πιστευουμε οτι ετσι πρεπει να γινει οτι πρεπει ν ανεχτουμε την μιζερια και την φτωχια οτι πρεπει να κοιταζουμε την παρτη μας. Ομως εκαναν ενα λαθος. Ξεχασαν απο τι παστα ειμαστε φτιαγμενοι, ξεχασαν οτι στα ζορια θυμομαστε την Ελληνικη μας ταυτοτητα την Ελληνικη ψυχη μας και τοτε τα μπορουμε ΟΛΑ, εχουμε δυναμη τεραστια, συμφερει να την συγκεντρωσουμε και να την στρεψουμε εκει που πρεπει για να εχουμε αποτελεσμα. Το χρημα ειναι το θεμα τους ε αυτο ας χτυπησουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @4:50
    ΝΑΙ....ΧΑΖΟΥΛΗ
    ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΓΥΡΩ ΣΟΥ
    ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΒΟΥΤΗΞΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΟΠΩς ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟΝ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΡΕ ΧΑΖΟΥΛΗ
    Ε ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΥΛΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΙ ΒΟΥΤΗΓΜΕΝΟΣ ΧΟΝΤΡΑ !
    ΡΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΞΕΡΕΙΣ ??ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΜΟΚΟ
    ΟΥΤΕ ΠΟΣΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΞΕΡΕΙΣ.ΟΠΟΤΕ ΠΑΛΥ ΜΟΚΟ
    ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΜΥΑΛΟ ΠΟΥ ΠΑΤΕ
    ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΛΕΥΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ
    ΡΙΞΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΨΗΦΟ ΜΕΤΑ..ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΑ
    Α ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΖΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΑΛΥ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΜΕ ΣΗΜΑΙΟΥΛΕΣ ΟΠΟΤΕ....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @5:41μ.μ.
    Αν κατάλαβα καλά, θεωρείς τις τράπεζες ως πηγή της "ευδαιμονίας" μας;;;;;;!!!!!!.........
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. πωπω!!! serious brain damage! ok, whatever! λοιπόν άκου τι θα κάνουμε.. εγώ θα δεχτώ ότι δεν ξέρεις από real financial engineering αλλά εσύ θα δεις, αν το δεις μέχρι τέλους θα βγεις κερδισμένος και δεν κάνω πλάκα, το ακόλουθο βίντεο
    http://video.google.com/videoplay?docid=-2550156453790090544#

    και για να πω δυο λόγια για να ξέρεις τι θα δεις... το χρήμα δεν παράγεται για την κάλυψη των αναγκών της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (πρόσεξε τι λέξεις χρησιμοποιώ), αλλά για την ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ των ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ των δανειοληπτών με το αντικείμενο από χαρτί που ονομάζουμε χρήμα! μπερδεύτηκες και το ξέρω...

    η σειρά είναι η εξής: οι τράπεζες έχοντας ένα ελάχιστο ποσοστό από το χάρτινο αντικείμενο που ονομάζουμε χρήμα, προβαίνουν στην σύναψη δανείων, είτε με την μορφή καταναλωτικών/στεγαστικών/πιστωτικών καρτών/υπερανάληψης κτλ, με τους πολίτες με ποσοστό 1:20 ή ακόμα και 1:30. τι είναι αυτό; ότι οι τράπεζες υποχρεούνται να έχουν ΜΟΝΟ το 1% σε χρήμα των συνολικών ποσών που δανείζουν! αν για παράδειγμα η τράπεζα έχει στο ταμείο της 1.000.000 ευρώ, μπορεί να εκδόσει δάνεια ύψους 30.000.000 ευρώ! θα μου πεις που θα τα βρει! εκεί είναι το κόλπο! ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΛΕΦΤΑ ΕΣΕΝΑ! θα σου δώσει ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να της τα γυρίσεις πίσω! η επόμενη κίνησή της είναι να πάει στην κεντρική τράπεζα κάθε κράτους (τράπεζα της ελλάδος για εμάς) και να ζητήσει την έκδοση χρήματος σε μικρότερο ποσοστό όμως από το 1:30. κάποτε είχαμε το νομισματοκοπείο που το έκανε αυτό, τώρα είναι λίγο πιο πολύπλοκο λόγω ευρώ.

    άρα η τράπεζα δεν σου δίνει εσένα χρήμα με την απτή έννοια του όρου, αλλά μια βεβαίωση πληρωμής πχ του αυτοκινήτου σου, του σπιτού σου (έχει πάρει κανείς δάνειο για αγορά αυτοκινήτου και του έχει δώσει η τράπεζα στο χέρι πχ 15.000 ευρώ;όχι! μερικά κουμπάκια πατιούνται και η υποχρέωσή σου στην αντιπροσωπεία αυτοκινήτων έχει λυθεί!

    τότε όμως αρχίζει η δική σου υποχρέωση στην τράπεζα! θα πρέπει να της επιστρέψεις το αρχικό ποσό του δανείου (που όπως είπαμε τοέδωσε ενώ ΔΕΝ έχει τα χρηματικά διαθέσιμα να το κάνει) συν τα ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ποσά που σε χρεώνει! σε περίπτωση που δεν έχεις χάνεις το σπίτι σου και ότι άλλο έχεις σε αξία ίση με τα παραπάνω!

    βλέπεις λοιπόν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ποιος είναι ο κερδισμένος και ποιος όχι! η τράπεζα δανείζει άερα αλλά παίρνει πίσω χρήμα με απίστευτα υψηλά επιτόκια για τον αέρα που έχει δανείσει!

    πες μου τώρα, αφού το σκφτείς όμως, αξίζει η κίνηση που πάμε να κάνουμε ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. OXI ΔΕΝ ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ !
    ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΝ 21 ΑΙΩΝΑ ΘΕΣ ΔΕΝ ΘΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ(ΓΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ)
    ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟ 21 ΑΙΩΝΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. εξαιρετική ανάλυση! να προσθέσω ότι αυτό που τρέμουν οι τράπεζες είναι να πάνε όλοι και να σηκώσουν τα λεφτά τους! είναι σα να τις ξεβρακώνεις!
    γιατί όσα έχει ο κάθε ένας από εμάς στα ταμεία τους δεν ισούται με πραγματικό χρήμα που όπως είπε ο φίλος παραπάνω με το αντικείμενο που ονομάζεται χρήμα, αλλά βασίζεται στην μελλοντική επιστροφή σε χρήμα των υποχρεώσεων των δανειστών!
    είναι σαν κάποιος να λέει ψέματα ότι έχει λεφτά και να τον εμπιστευθείς να στα φυλάει αλλά όταν πας να του τα ζητήσεις να σε κοιτάει σαν χάνος! θα σπάσουμε πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αμέεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @5:59
    ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΣΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΚΑΚΙΕΣ
    ΚΟΙΤΑ ΛΙΓΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΑΚΡΗ ΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ
    ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΟΤΙ Ο Νο.1 ΚΛΑΔΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΦΡΑΓΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΒΑΠΟΡΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ!ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΧΕΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    ΞΕΡΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΕ ΤΗΝ ΠΕΡΥΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΜΕ 916 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟ??ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΠΟΡΩ ΤΙ ΜΑΘΕΝΕΙΣ
    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣΕ ΤΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ 21 ΑΙΩΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. τι είναι ανάπτυξη; ξέρει κάποιος να μου πει; είναι ο μαθηματικός λόγος του παραγώμενου ΑΕΠ προς τον κάτοχο των συντελεστών παραγωγής (συντελεστής παραγωγής είναι η γη, το κεφάλειο (όχι μόνο χρηματικό-μια αποθήκη είναι κεφάλαιο) και η ΕΡΓΑΣΙΑ!
    ο κάτοχος των παραγωγικών συντελεστών είναι και αυτός που καρπώνεται την "ανάπτυξη"! οι υπόλοιποι, τον π...λο!
    και ΝΑΙ, μπορεί να επιτευχθεί ανάπτυξη μέσω της οποίας θα ωφελείται το σύνολο της κοινωνίας και όχι η ελίτ αυτής!
    το πως, βρείτε το μόνοι σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. gamate είμαι ο σχολιαστής στις 5;59 και 6:13. ένα βίντεο απλοποιεί την σκέψη. δεν είναι εύκολες αυτές οι έννοιες... έχουμε λιώσει παντελόνια πάνω σε καρέκλες και έδρανα για να καταλάβουμε τις απίστευτες κομπίνες του τραπεζικού συστήματος (για να γίνουμε κι εμείς μέλη του, ευτυχώς πολλοί από εμάς κατάλαβαν την απίστευτη αδικία και γύρισαν την πλάτη τους σε αυτό). οπότε, ένα βίντεο σου δίνει περιεκτικά το νόημα να καταλάβεις το παιχνίδι, κάτι που θα σου έπαιρνε χρόνια διβάζοντας βιβλία...

    όσο για τη ναυτιλία! μου προκαλεί το γέλιο!! οι "έλληνες" εφοπλιστές παραγγέλνουν κάθε χρόνο καράβια αξίας δισεκατομμυρίων σε ναυπηγεία της ανατολικής ασίας αφήνοντας τον έλληνα εργάτη έρμαιο σε κάθε γερμανό ή κιν΄ζεο καλή ώρα εκμεταλλευτή του να τον έχει να δουλεέυει χωρίς ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα (δες το νέο νομοσχέδιο για τα εργασιακά)
    αυτό που αποδίδει ο ναυτιλιακός κλάδος εμπίπτει στην ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ του! τι είναι αυτό;; δώσε ψίχουλα από τα κέρδη μας να νομίζουν ότι νοιαζόμαστε!

    η μόρφωση είναι ύψιστο αγαθό... η δύναμη που σου δίνει ώστε να μην σε πιάνουν κότσι δεν αγοράζεται με τίποτα, γι'αυτό έρχεται και ο καλλικράτης να τα ισοπεδώσει όλα στα σχολεία μας! αλλά αυτό είναι άλλο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΑ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΠΙΝΑ
    ΕΚΕΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ ΔΗΛ ΗΔΗ ΓΕΛΑΜΕ !!
    ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ 7,5 ΤΟΥ ΑΕΠ ΔΗΛ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 19.5 ΔΙΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΝΑΥΤΙΛΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. τι είναι μερικά δις μπροστά σε δεκάδες τρις ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ;; έχεις δει ισολογισμό ναυτιλιακής εταιρείας να πάθεις καρδιακό; και μιας και έχει περάσει στα ψιλά γράμματα των εφημερίδων, ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ Η ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΑΕ;;;;;

    μήπως για να διαφυλαχτούν τα συμφέροντα της συνταξιούχας μάνας μου ή μάνας σου; ο ισολογισμός ισούται με το τι έχεις στο ταμείο σου κυρία ναυτιλιακή εταιρεία και το κράτος έρχεται και λέει, κράτα το κρυφό!!

    -καπιταλισμός, παράγωγο του capital (κεφάλαιο)
    -σοσιαλισμός (όχι η παιδική χαρά που αυτο-αποκαλείται σοσιαλιστική!), παράγωγο του society (κοινωνία)

    εγώ σαν εργαζόμενος/εργάτης επιλέγω το καλό της κοινωνίας και όχι του κεφαλαίου. και για να μην παρεξηγηθώ! ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ! αλλά κάποια πράγματα έχουν όνομα! πως λέμε κάθομαι στην καρέκλα και όχι στον νιπτήρα;; ε! έτσι λέμε ότι ένα σύστημα είναι καπιταλιστικό και ένα άλλο σοσιαλιστικό (προς θεού, δεν έχουμε σοσιαλισμό γιατί ο ιδρυτής του κυβερνώντος κόμματος επέλεξε να το πει σοσιαλιστικό!)
    αλλά στην ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παιδιά ξεφύγαμε...............
    Το θέμα είναι η απόσυρση των οικονομιών μας από τις τράπεζες. Όχι την 1-6-2010, αλλά από χθες.....
    Πάντως αυτό το άρθρο έχει σπάσει κάθε ρεκόρ σχολιασμού. Τ΄ ακούτε κ. Πεταλωτή;
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ (ΠΑΓΙΔΑ)......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Συμφωνώ με τους περισσότερους και κυρίως με τον (ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ). Μήπως όμως βρε παιδιά είναι δίκοπο μαχαίρι; Μια πλήρης κατάρρευση, θα επέφερε την κατάρρευση και άλλων οικονομιών (Κρατών). Μήπως αυτό θέλουν; Μια τέτοια οικονομική κατάρρευση ίσως επιταχύνει, αυτό που πλέον ακούμε καθημερινά, την εγκαθίδρυση μιας παγκόσμιας κυβέρνησης...Δεν ξέρω...δεν ξέρω... έχω μπερδευτεί πάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ,ΑΠΛΑ ....ΚΑΝΤΕ ΤΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. παγκόσμια κυβέρνηση δεν νοείται χωρίς τράπεζες, γιατί αυτές θέλουν να κυβερνήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τέλεια αυτό ήτανε κάτι που δεν ήθελα να πάθω. Το έκαψα και δεν καταλαβαίνω τίποτα:-( Με έχετε μπερδέψει και ναι οφείλω να παραδεχτώ ότι σε μερικά πράγματα έχω μεσάνυχτα, απλά προσπαθώ και εγώ το άμοιρο με το λίγο μυαλό που διαθέτω να καταλάβω τι μας συμφέρει να κάνουνε σαν λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ορίστε, λοιπόν η ευκαιρία μας..................
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Επανεκτύπωση ως προς τον αποδέκτη:

    @9:23 μ.μ.
    Ορίστε, λοιπόν η ευκαιρία μας..........
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. αυτό που μας συμφέρει να κάνουμε σαν λαός είναι αυτό που συμφέρει ΚΑΘΕ λαό! να δουλεύουμε για να ζούμε και όχι να ζούμε για να δουλεύουμε και μετά να μας σκοτώνουν σς γέρασμένα άλογα...

    τα άλογα τα σκοτώνουν όταν γεράσουν, το ίδιο και τους ανθρώπους στις "αναπτυγμένες κοινωνίες".

    ο νοών νοείτο (είμαι ο της 9.23 και άλλων σχολίων επί των οικονομικών από πάνω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συμφωνώ απόλυτα με την ιδέα σας, εγω προέβησα σε αυτή την ενέργεια ήδη εδώ και 1 μήνα, εννοείται οτι δεν μου τα έδωσαν ετσι εύκολα με στείλανε στο διευθυντη της Τράπεζας να υπογράψει, δηλαδη να δωσει το οκ για την αναληψη του ποσού, και με ρώτησε "πως και κάνετε ανάληψη ένα τετοιο ποσό" Τι να κάνουμε... υποχρεώσεις απάντησα κι εγω. Να είστε ψιλιασμένοι ότι κατα μεγάλη πιθανότητα θα σας ρωτήσουν πως και τα σηκώνετε.... Κάντε κι εσεις αυτή την ενέργεια και ....ο Θεός βοηθός. Νομίζω πως αυτή τη φορά πρέπει να αντιδράσουμε έντονα και μαζικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΚΡΙΚΟ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.Ο ΦΟΒΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΧΥΡΑ. ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ. ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΕΝ ΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΡΔΗ ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΡΙΣΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΕΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ. ΜΑΚΑΡΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ.ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΚΛΑΒΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΥΕΡΓΕΤΩΝ.ΑΚΟΜΑ ΣΚΛΑΒΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ελληνάρες,συνέλληνες, τί είναι αυτά που λέτε!
    Η χώρα Δεν πρόκειται να υποστεί ζημιά, ας μας χτύπησαν τα λαμόγια, ας μας ξεφτίλησαν κτλ!
    Σηκώστε τα λεφτά απο τις τράπεζες για να τρίβουν τα χέρια τους αυτοί που θα μπουκάρουν στα σπίτια σας...(σας έχει τύχει αυτό;)
    Νομίζετε ότι αυτοί που στην πραγματικότητα έχουν το χρήμα και εννοώ συνέλληνες χρήμα θα κάνουν κάτι τέτοιο;Η Ελ-λάς θα σωθεί απο κάποια τέτοια κίνηση; Αδέλφια ο καθένας έχει τις απόψεις του. Όσοι απο την παρέα έχετε δάνεια, χωρίς να θυμώσετε τί τα θέλατε ρε παιδιά; Οι παλαιοί που είχαν και μυαλό λέγανε μέχρι εκεί που φτάνει η τσέπη σου...
    Τα σηκώνουμε απο την Τράπεζα. Θα τα βάλουμε που; σε σεντούκι; στο πάτωμα; θα χτίσουμε κανα τοίχο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Η παράνοια του « τόκου »
    Δεν πρόκειται να καταρρεύσει το Ελληνικό Τραπεζικό Σύστημα γιατί συνδέεται με τις κεντρικές τράπεζες των άλλων κρατών και πολύ περισσότερο με την ΕΚΤ. Ήδη αυτοί που είχαν πολλά εκατομμύρια ευρώ τα έχουν αποσύρει σε πραγματικά χρήματα και τα έχουν πάει σε Ελβετία ή Κύπρο λίγο πριν παρθεί η απόφαση για το μηχανισμό στήριξης. Και αυτό το έκαναν κατά την γνώμη μου γιατί τους ειδοποίησαν με το αζημίωτο οι ίδιοι οι διευθυντές των τραπεζών που ξέρουν τι πρόκειται να συμβεί τους επόμενους μήνες. Θα πουν να περιμένετε λίγες μέρες μέχρι να φέρουν πραγματικά χρήματα από άλλες τράπεζες.
    Δυστυχώς η Ελλάδα δεν γλυτώνει την ελεγχόμενη πτώχευση όπως την λένε τώρα. Και οι δραχμές θα ξαναρθούνε. Αν όμως γίνει η κίνηση αυτή θα υπάρξει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΡΔΟΣ. Το 95% παγκοσμίως δεν γνωρίζει την λειτουργία του τραπεζικού συστήματος ( τραπεζικό σύστημα κλασματικών αποθεμάτων ) και αν αυτή η κίνηση πάρει δημοσιότητα θα το μάθουν και οι Γερμανοί οι οποίοι και αυτοί παραπληροφορούνται από τα δικά τους ΜΜΕ θα βγάλουν τα σωστά συμπεράσματα και ίσως κάτι να γίνει να διορθωθούν λίγο τα πράγματα.
    Θέλω να σκεφτείτε το εξής: Κάθε ευρώ που εκδίδεται από την ΕΚΤ ή τις κεντρικές τράπεζες δίδεται με τόκο στις εμπορικές (τώρα είναι 1% ) και αυτές το δανείζουν με παραπάνω τόκο. Κάποια στιγμή λοιπόν πρέπει να επιστραφούν από τους δανειστές το κεφάλαιο που έχουν δανειστεί + τους τόκους. Που θα βρουν όμως τα χρήματα των τόκων εφόσον δεν έχουν τυπωθεί? Κάποιοι θα τα βρουν όχι όμως όλοι. Πρέπει συνεχώς να εκτυπώνονται ευρώ ( τα οποία θα δίδονται πάλι με τόκο ) για να πληρώνονται τα προηγούμενα δάνεια + τους τόκους. Και εφόσον η έκδοση των ευρώ είναι αποκλειστικό δικαίωμα της ΕΚΤ η οποία σύμφωνα με τη συνθήκη του Μάαστριχ δεν υπόκειται σε κανένα έλεγχο, αν σταματήσει να εκδίδει ευρώ ( όπως κάνει τώρα ) που στο διάολο θα βρεθούν τα λεφτά των τόκων αφού δεν υπάρχουν!!!!
    Δεν ξέρω αν το μετέφερα σωστά αλλά βλέπετε την παράνοια του τόκου.
    Όσο για τα τελευταία σχόλια για κλοπές και τέτοια και σε τραπεζικές θυρίδες να τα τοποθετήσετε έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το να τα πάρετε στα σπίτια σας.
    drosulitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Δέν έχουμε τήν ψυχή να πετάξουμε στή θάλασσα τούς δυνάστες μας! Δέν μπορούμε να σηκωθούμε από τούς καναπέδες! Φοβόμαστε να αποσύρουμε τα "γιούρο" μας, γιατί τρέμουμε στήν σκέψη μήπως μάς τα κλέψουν, ή ακόμα χειρότερα μήπως πάψουμε να έχουμε αφεντικά! Έλληνες λίγο υπομονή ακόμα, να τελειώσουμε το σκάψιμο τών τάφων πού κάνουμε μόνοι μας, καί θα κηδέψουμε τσάμπα τόν εαυτό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΜΟΛΟΓΑ..ΚΑΙ Θ'ΑΝΤΑΛΛΑΓΟΥΝ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΦΙΛΕ(ΜΕΣΑ ΣΕ 1 ΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ J.P-GOLDMAN SACHS K.T.Λ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ,ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ...ΤΙΠΟΤΑ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ!ΤΟ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΥ..ΙΣΩΣ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ..ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤ...ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΛΙ ΘΑ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ(ΜΕ ΤΟΚΟ) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΕ ΦΑΥΛΟ ΚΥΚΛΟ..ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΑΛΙ ΜΕ ΑΝΟΔΟ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΣΤΑ ΔΑΝΕΙΑ Κ.Τ.Λ....ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ..ΚΑΤΑΛΑΒΕ..ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΡΙΧΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΑ..ΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ ΘΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!!! ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΑΝΑΛΗΨΗ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ. ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΤΗΝ 1 ΙΟΥΝΙΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΤΕ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ. ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ. ΜΟΛΙΣ ΔΟΥΝΕ ΤΑ ΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΜΕΤΡΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΠΛΑΦΟΝ ΣΤΙΣ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ Π.Χ.1000€/ΕΒΔΟΜΑΔΑ(ΔΕΝ ΘΑ ΨΟΦΗΣΟΥΝ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ).ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΓΩ ΘΑ ΣΗΚΩΣΩ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑΚΙ ΟΣΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΛΑΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ. ΜΗΝ ΜΑΣΗΣΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΟΥΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΜΜΕ. ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΣΗ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΜΕ (ΜΑΖΙΚΕΣ ΚΛΟΠΕΣ, ΘΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΛΗΣΤΕΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΤΛ ΚΤΛ). ΜΗΝ ΜΑΣΗΣΕΤΕ ΟΠΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΤΗΣ ΓΡΙΠΗΣ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΤΗΜΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΛΗΣΤΕΙΕΣ ΣΕ ΣΠΙΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ!!!!!!ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΠΛΕΟΝ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μονο ετσι θα σωθουμε...
    Διαβασα οοοολα τα παραπανω...
    Κατεληξα να παω την Τριτη στην τραπεζα και να μην αφησω ουτε ενα λεπτο στον λογαριασμο μου...
    Ας τολμησει καποιος εκει στην τραπςζα να μου πει εστω και μια κουβεντα...
    Το κωλοχανειο που λεγεται κυβερνηση και το λησταρχειο που λεγεται τραπεζικο συστημα να πανε στο διαολο....
    Αυτοι εχουν τα γενια αυτοι και την .... οδοντοκρεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Διάβασα όλα τα σχόλια και ομολογώ ότι μπερδεύτηκα αρκετά.
    Παρόλα αυτά θα σηκώσω όλα τα λεφτά και θα πείσω και τους γονείς μου να κάνουν το ίδιο.
    Δεν ξέρω ποιο θα είναι το πραγματικό αποτέλεσμα και θα ήθελα μία πιο σαφή τοποθέτηση για το τι θα γίνει αν κάνουμε αυτό το πράμα.
    Πάντως εγώ το προτιμώ να κάνω κάτι από το να κάτσω με στραβωμένα τα χέρια ακόμα και αν δεν είμαι σίγουρος για τα ακριβή αποτελέσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΛΙΤΟΣΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΔΑΝΕΙΑ; ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ; ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΘΑ ΚΑΕΙ Η ΑΠΟΘΗΚΗ ....ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΝΤΙΚΙΑ.....Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΟΜΠΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ..ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΑΛΟΥΜΕ ,,ΑΛΛΑ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δεν νομίζω να γίνει και τιποτα..
    Τα καταστήματα των τραπεζών ΔΕΝ εχουν απειρα λεφτα στα ταμεία τους. Απλα θα λενε στον κόσμο ΔΕΝ εχουμε άλλα μετρητά για σήμερα ισον ταλαιπωρία για τον κόσμο.
    Η μόνη λύση είναι ΑΝ έχετε λογαριασμό σε άλλη χώρα (πχ Κυπρο) να τα μεταφέρετε εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Αυτά που λέτε περι απόσυρσης χρημάτων είναι ανοησίες. Δυστυχώς όμως τέτοιου είδους ανοησίες αν υιοθετηθούν από πολλούς μπορεί να γίνουν καταστροφικές για όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΕΧΕΙΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΝΤΙΚΕ !!!!!!!! ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Πρεπει να σας πω οτι εχουν πλαφον σε αναληψεις χρηματων οι τραπεζες.Δεν μπορεις να παρεις τις καταθεσεις σου με τη μια φορα.Αλλα δυστυχως οτι και να κανουμε εμεις ο λαος,ανατροπη του σαπιου συστηματος,δεν μπορουμε να κανουμε.Κι αυτο γιατι,το ξεπουλημα της χωρας μας Ελληνες,ειναι εδω και χρονια σχεδιασμενο,και πολυ καλα οργανωμενο,απο εχθρους της Πατριδας μας.Η κατηφορα μας μολις τωρα αρχισε,και κατω το απολυτο χαος.Την διεκπεραιωση της καταστροφης μας,την ανελαβε ο Γεωργιος Παπανδρεου.ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΑΣ,αλλα ξενοφερτος ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ,που ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ,υποβαλλοντας μας το μαρτυριο,του ΑΡΓΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αν αποφασιστεί και γίνει η πράξη αυτή, θα σταλθεί ένα ΔΥΝΑΤΟ ΜΗΝΥΜΑ από την ΕΛΛΑΔΑ που θα ακουστεί μέχρι την Αμερική. Δεν θα μπορέσουν να το κρύψουν. Ας στείλουμε εμείς το μήνυμα και θα πράξουν ανάλογα αυτοί που θα το ακούσουν. Από διάφορα σχόλια σε blog Δούρειο Ίππο κατάλαβα ότι ήδη έχουν τρομάξει πολύ τα τρωκτικά που έχουν ρημάξει τις ζωές πολλών ανθρώπων παγκόσμια.
    drosulitis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ξυπνήστε Έλληνες!!!
    Άν πάρτε τα λεφτά απο τις τράπεζες, σε ριπή οφλαλμού, θα πάρουν δάνεια απο την ΕΚΤ με επιτόκειο που δεν πάει ο νούς σας (όποιος παρακολουθεί το σύστημα καταλαβαίνει...)
    Αυτό που λέτε να κάνετε είναι για καλό ή για κακό της χώρας;
    Πείτε τώρα όπως λέτε σε έναν άλλον ότι έχω συμφέροντα. Τρίχες! Έχω βαρεθεί να ακούω και να διαβάζω άντε μην πω τί, αυτούς τους μήνες!
    Όποιος απο εσάς πιστεύει ότι θα χτυπήσει το κεφάλαιο τί να σας πώ!
    Άν πτωχεύσει η χώρα (και αυτό δεν θα γίνει απο αυτό που λέτε)
    1.τα δάνεια δεν διαγράφονταιΆν κάποια τράπεζα έχει πρόβλημα-που δεν έχει- θα συγχωνευτούν, έτσι και αλλιώς αυτό θα γίνει ώστε να γίνουν τέρατα.
    2. άν φύγει η χώρα απο το ευρώ, τα 100 ευρω=60 δραχμές ή 70.
    Πολαπ/στε το δάνειό σας επι340.75 προσθέσετε την υποτίμηση της δραχμής και δείτε τί θα χρωστάτε μετά-σε δραχμές πλέον.(απάντηση στον 5ο άγνωστο πρίν απο εμένα)
    Η πτώχευση της χώρας άν γίνει θα είναι απο τα λαμόγια που θέλουν την παγκόσμια κρίση!
    Πως είναι δυνατόν η Ελλάδα να απειλεί την παγκόσμια οικονομία;
    Απο που βγήκε αυτό το παραμύθι;
    Σκεφτείτε απο την αρχή την όλη λαμογιάρικη ιστορία...
    Άσχετο . Τι έκανε η Τουρκία και πέταξε έξω το ΔΝΤ και τώρα είναι δύναμη;
    Μυαλό και Ελληνικός νους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Χα,χα!
    Άν βγήκε κυβέρνηση αυτή που βγήκε, μόνη της βγήκε; Ποιός την στήριξε και γιατί; Για μία θέση στο Δημόσιο, γλύφοντας και έρποντας;
    μεγάλη ζημιά θα γίνει κορόιδια με το να κάνετε ανάληψη.
    Συμφωνώ ρε μεγάλε με αυτά που λες απο πάνω, αλλά δεν ανήκεις στο σύστημα; και άν ανήκεις πρόβλημά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η συζήτηση είναι άκρως ενδιαφέρουσα! έχω σχολιάσει παραπάνω σχετικά με την οικονομική πλευρά του τεράστιου ψέματος που ονομάζεται τραπεζική ανάγκη στην οικονομία...
    δυστηχώς δεν έχω περισσότερο χρόνο τώρα, αλλά το μόνο που θα πω είναι ότι αν πάρεις το όπλο από τον ληστή ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΛΗΣΤΕΨΕΙ.
    το να κοιτάμε όλοι μας τα αποτελέσματα της μονεταριστικής διαμόρφωσης και να φοβόμαστε μήπως και στρεβλώσει αυτό το ψέμα στο οποίο ζούμε και μας καταπιεί είναι προϊόν ΦΟΒΟΥ και μόνο.
    οι αλλαγές επιτυγχάνονται με δραστικά μέτρα. μην φοβάστε μήπως πέσουν μερικά φύλλα από τα κλαδιά, στόχος είναι η ρίζα του σάποιου δέντρου και όχι τα φύλλα του..
    για τον φίλο παραπάνω που ρωτάει για τα δάνεια, καλό είναι να μην έχεις καμμία συμβατική υποχρέωση με καμμία τράπεζα που σημαίνει να μην χρωστάς. στην σύμβαση που έχεις υπογράψει υπάρχουν ρήτρες που προστατεύουν την τράπεζα σε περίπτωση μη καταβολής του προσυμφωνημένου αντιτίμου είτε πρόκειται για δανειακή υποχρέωση είτε για δόσεις πιστωτικής κάρτας.

    όποιος έχει έστω και 1 ευρώ και δεν χρωστάει να το σηκώσει τώρα. απλά παίρνουμε το όπλο από τον ληστή για να μην μας ληστεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. α! και το επιτόκιο από την ΕΚΤ καθορίζεται βάσει συμφωνίας με όλα τα κράτη μέλη και ισχύει ΓΙΑ ΟΛΑ τα κράτη μέλη!!

    απεταξάμειν τον φόβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αγαπητοί μου συνπολίτες αντι να ακολουθείτε συμβουλές (όπως οργανωμένη μαζική ανάληψη των τραπεζικών λογαριασμών) που απλώς σας φαίνονται πρέπουσες γιατί γαργαλούν το εγωϊσμούλη σας σκεφτείτε πως ίσως είστε φερέφωνα των εχθρών της ανθρωπότητας και αθελά σας παίζεται το παιχνίδι τους. Το θέμα είναι αν η αποσταθεροποίηση του συστήματος την δεδομένη στιγμή είναι προς το ώφελός μας; Πόσο ειλικρινείς είμαστε όταν θεωρούμε ότι μπορούμε να ζήσουμε εκτός συστήματος. Νομίζω ότι δεν είμαστε καθόλου ειλικρινείς. Διαβάστε πολύ, διαβάστε κριτικά, γίνεται γνώστες του αντικειμένου και τότε μόνο τολμήστε να δίνεται παρόμοιες συμβουλές. Το πρόβλημά μας ως λαού έίναι περισσότερο εγκεφαλικό ... και όχι τόσο το οικονομικό. Μελετήστε σκληρά. Δουλέψτε βελτιώνοντας το μυαλό σας. Γίνεται πραγματικοί Έλληνες (Ανθρωποι φωτός). Πάψτε πια να υποτασεσθε στον εγωισμό και την τεμπελιά. Επαναστατήστε, Την επανασταση της ΓΝΩΣΕΩΣ.
    Φιλικώτατα με άπειρη αγάπη προς όλους τους συνανθρώπους μου.
    Ευστάθιος Ματσαρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. κύριε Ματσαρίδη η μακαριότητα του λόγου είναι δείγμα ευγένειας ενώ η μακαριότητα της πράξης ειδικά σε καιρό ομαδικού βιασμού (του δικού μας) είναι ένδειξη υποταγής του βιαζόμενου στον βιαστή.

    αν σκέφτονταν κατά τέτοιο τρόπο οι επαναστάτες του 1821 δεν θα σας έλεγαν Ματσαρίδη (προέρχεστε και από τον δοξασμένο πόντο), αλλά ματσαρόγλου. όταν υφιστάμεθα βιασμό, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ αγωνιζόμαστε να πάψουμε να τον υφιστάμεθα!

    πέρυσι έδωσαν, όχι δάνεισαν, έδωσαν 30 δις στις τράπεζες όταν οι μεγαλοτραπεζίτες μερικούς μήνες μετά έλεγαν ότι το ελληνικό τραπεζικό σύστημα είναι από τα πλέον ισχυρά στην Ε.Ε. αναρωτήθηκε κανείς ποιες είναι οι περιβόητες αγορές που ακούμε κάθε μέρα;; μήοως είναι και οι ελληνικές τράπεζες μέσα σε αυτές; για ψάξτε το κ. Ματσαρίδη.. ψάξτε το και θα τρομάξετε με την ανακάλυψη ότι τα περσινά 30 δις από την τσέπη του ελληνικού λαού και τα 10 που θα τους δωθούν τώρα για τα οπόια θα στάξουμε αίμα να τα αποπληρώσουμε στο ΔΝΤ, ΤΑ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΚΟΓΛΥΦΙΚΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΤΟΥ 8%!!

    τους έδωσε το κράτος δικά μας χρήματα και μας τα δανείζουν τοκογλυφικά! και θέλετε να μας πείτε ότι η αντίδραση εμπίπτει στο εγωιστικό μας υπογάστριο!!

    όχι κ. Ματσαρίδη, εμπίπτει στην αγωνία να ΖΗΣΟΥΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ! ελπίζω να καταλαβαίνετε το επίπεδο του βιασμού που υφίσταται η ελληνική κοινωνία.. ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ούτε cents στις τράπεζες. Πραγματικά αυτή είναι η λύση. Όμως επειδή δεν είμαστε Έλληνες (αλλά κάτι άλλο ...!!!) όλοι θα πούμε Nαι! Nαι! συμφωνώ θα το κάνω και την τελευταία στιγμή, όπως στην ευαγγελική παραβολή θα βρεθούμε όλοι μας, ή έστω οι περισσότεροι από εμάς. με σίγουρα μια αρκετά σημαντική δικαιολογία να μην το κάνουμε του τύπου 'αγρόν ηγόρασε'.

    Μακάρι να διαψευστώ (για την ιστορία έχω αφήσει στον λογαριασμό που είχα για τις δύσκολες ώρες μόλις 33 € συμβολικά. Τα λιγοστά μου χρήματα τα έχω σηκώσει εδώ και 2 μήνες.)

    Φτωχός τω πνεύματι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ετσι ρε μαγκες μπραβο!να καταρρευσουν οι κωλοτραπεζες και μαζι τους κι η Ελλαδα!!Φοβερη ιδεα!Να καταρρευσει το τραπεζικο μας συστημα,να μας πεταξουν εξω απο την ΕΕ να ξαναβγαλουμε τη δρχ και να ειναι οπως την κατοχη που πληρωνανε ενα αυγο με ενα σακκο χαρτονομισματα...
    Φοβερη ιδεα!Επισης το να εχεις ολα σου τα λεφτα στο στρωμα ειναι σα να λες στους κλεφτες μπειτε να τα παρετε.Το ξερετε οτι εν μεσω κρισης τα κλεφτρονια εχουν κανει παρτυ?εχει φυγει πολυ ρευστο και το χουν ολοι στα σπιτια τους...και μπαινουν οι κλεφτες και βγαζουν κι αυτοι το ψωμι τους...
    πριν γραψετε στο ιντερνετ τη αποψαρα σας σκεφτειτε λιγο καλυτερα το τι γραφετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ερωτόκριτε δεν την παλεύεις! όταν δημιουργεί κρίσεις το σύστημα για να κερδίσει περισσότερα το αποκαλούμε ΑΝΑΠΟΦΕΚΤΗ δυσλειτουργία!! όταν ο λαός διεκδικεί το δίκιο του το αποκαλείς άσκοπη κίνηση!

    εμ, βρίσκουν και τα κάνουν καλέ μου ερωτόκριτε! ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ερωτόκριτε τι προτείνεις? Να συνεχίσουμε να συμβάλουμε στο διεφθαρμένο τραπεζικό σύστημα? Έχεις καταλάβει τι συμβαίνει? ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ. Οι Καραμανλήδες και οι Παπανδρέοι μπορεί να είναι λαμόγια αλλά και αυτοί ΣΚΛΑΒΟΙ των τραπεζών είναι. Εμείς με το να δίνουμε τα λεφτά μας στη Τράπεζα είμαστε 2 ΦΟΡΕΣ ΣΚΛΑΒΟΙ.

    ΠΑΡΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ. Δεν θα πάθουν τίποτα οι τιμές. Σκεφτείτε το λογικά μην τρομάζετε. Οι τράπεζες υποτίθεται ότι υπάρχουν για να κρατάνε ασφαλές τα μετρητά μας. Ας κάνουμε ανάληψη λοιπόν να δούμε αν τα έχουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Διάβασα όλα τα σχόλια, αλλά δεν κατάλαβα τι θα πετύχουμε. ΄Αλλοι λένε ότι ορισμένοι μεταφέρουν τα χρήματα τους στο εξωτερικό γιατί φοβούνται την πτώχευση ή την ελεγχομένη πτώχευση που όπως λέτε έρχεται ή ήλθε. Τώρα λένε πάρτε τα χρήματα από τις τράπεζες για να προκαλέσουμε πτώχευση!!!! Μπερδεμένες έννοιες. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΧΕΙ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ......18:30 23/05/2010. ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ειμαι σε συγχυση με ολα αυτα που διαβασα.Τι ειναι το πιο σωστο για μας τους Ελληνες?Αν γινει αυτο,θα αυξηθουν οι κλοπες στα σπιτια.Θα πρεπει να παρουμε ολοι μας καραμπινες,να εχουμε.Ακομα και λιγα να εχεις,γιατι να σου τα κλεψουν?Δεν ξερω αν θα ειναι ενα καλο χτυπημα,για τις τραπεζες,ποιος μου λεει εμενα οτι δεν θα τρεξει και παλι ο Τζεφρι για να τους μπουκωσει με χρημα,τους τραπεζιτες,που ειναι τα αφεντικα του?Ας μου πει καποιος,αν γνωριζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΜΗΠΩΣ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟΚΟΣ ΣΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΑΚΙΝΕΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΔΗΛ.ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΑΤΟΚΟΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΗΜΕΡΩΝ ΠΟΥ ΚΟΜΨΑ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΒΑΛΕΡ,ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΤΑΜΕΙΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Παιζονται πολύ χονδρά
    σχέδια επί σχεδίων....
    πηγαίνετε στις ελληνικές σελίδες
    αυτού του σάιτ:
    http://www.artmine5000.com/
    στο "οι εξωγήινοι ερχονται να βοηθήσουν"
    μην το παιρνετε για αστείο...
    ειναι πολύ πραγματικό..
    απλώς διαβάστετο με ανοικτο μυαλό..

    οπότε κάπως ησυχάζουμε...
    έτσι δεν είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. θα μας πούν άραγε
    τι τους ειπανε
    και αφαίρεσαν το βίντεο?
    τούς τρόμαξαν μάλλον..
    οι σκοτεινές δυνάμεις...

    χρειαζόμαστε μια απάντηση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Έλληνες καλησπέρα!
    Μια ώρα διαβάζω τα σχόλια όλων σας.
    Δεν πείθομαι ότι η πρόταση ανάληψης χρημάτων είναι προς το συμφέρον της χώρας.Αυτός που κάνει αυτήν την εξαίσια πρόταση με σκοπό να διαλυθεί η χώρα είναι Έλληνας ή αισθάνεται και παραμένει Έλληνας;Ή μήπως ρε μεγάλε ανήκεις στην νέα τάξη και εσύ. Επιμένω η πρόταση είναι απο Έλληνα;Ατομισμός και άντε τώρα παντού. Πόσοι έβγαλαν τα χρήματά τους έξω;
    Αυτούς θα χτυπήσετε νομίζετε; Θεωρείτε ότι αυτοί έχουν Ελληνικής παιδείας; Αυτοί ότι και να κάνουμε εμείς μας έχουν γραμμένους!
    Άν θέλετε να βγάλουμε τα μάτια μας μόνοι μας (αυτό κάνουμε απο το 2004, όταν οι τότε κυβερνώντες έβαλαν την χώρα σε επιτήρηση), βγάλτε τα!!! Λέει κάποιος ότι το ίδιο έγινε στην Ανργεντινή. Είναι κατάσταση χώρας αυτή;
    Γιατί ο καθένας δεν κοιτάει το εθνικό συμφέρον και όχι την πάρτη του;
    να μου εξηγήσετε σε τί θα ωφελήσει τη χώρα (πάνω απο όλα η Πατρίδα, άποψή μου)αυτή η πρόταση που προτείνετε!!!
    Υ.Γ.
    Για να μην παρεξηγηθούμε δεν ψηφίζω απο χρόνιαΚΑΝΕΝΑΝ απο τα 2 κόμματα εξουσίας και ανήκω ιδεολογικά στον χώρο του ΚΚΕ, έχω φάει μία νταλίκα χημικά, αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ (άποψή μου πάντα)ότι οι Έλληνες θα κάνουν κάτι κακό για τους Έλληνες... Η ιστορία δυστυχώς επαναλαμβάνεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Φιλε,μην πιστευεις σ'αυτα,πανε να μας τρελανουν,δεν υπαρχουν εξωγηινοι,και κανεις δεν προκειται να ερθει για να μας βοηθησει,αν εμεις δεν κανουμε κατι για να αλλαξουν τα πραγματα.Οσο και ανοιχτο μυαλο να εχεις,δεν μπορεις να πιστεψεις,τι να πιστεψεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. TO BINTEO ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ?ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ?ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. "TO BINTEO ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ?ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ?ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ "
    Είναι δυνατόν ο τύπος που έφαγε τόση ώρα για να το φτιάξει να το κατέβασε έτσι ξαφνικά?
    Αν ένα video τους φόβισε τόσο πολύ μπορεί και να βρισκόμαστε σε σωστό δρόμο.....
    Για να απαντήσω σε όλους αυτούς εδώ μέσα που τρέμουν μην καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα και χάσουν την βόλεψή τους ότι εγώ θα σηκώσω μόνο 300€. Συμβολικά 1€ για κάθε αξιότιμο έλληνα βουλευτή. Οπότε μην φοβάστε βολεμένοι.....μια απλή τυπική διαμαρτυρία θα κάνω την 01/06. Δεν έχω σκοπό να καταστρέψω αυτό το τόσο στοργικό και σοσιαλιστικό τραπεζικό σας σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. φίλε πράγματι συμφωνούσα και εγώ με αυτά.
    Θέλω να ειμαι και αντικειμενικός
    και αμφισβητίας..
    και συμφωνώ πως από μας εξαρτάτε
    τι θα κάνουμε...
    στο υλικό πεδίο βέβαια..
    οταν όμως έχεις να κάνεις με αποδείξεις
    βίντεο, μαρτυρίες, και αλλα πολλά
    που υπάρχουν στο δίκτυο,
    δεν μπορώ να εθελοτυφλώ,
    και να χάσω την ευκαιρία
    της βοήθειας και της εξέλιξης που μας δίνετε,
    για να συνειδητοποιηθούμε πλήρως...
    και να ζήσουμε αρμονικά..
    με τους άλλους...
    Δεν ειμαστε ποτέ μόνοι μας..
    πιστεύω πώς έχουμε τεράστια υποστήρηξη..
    ειδες το σάιτ?
    ειδες τη βιογραφία του Γιώργου?
    ειδες τη δουλειά και το μεράκι του?
    νομίζω αξίζει τον κόπο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Τελικά ξέρει κανείς ΠΟΙΟΣ και ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. σου στέλνω επίσεις
    ενα σημείωμα απο τη σελίδα του 2D
    του σάιτ που σου ειπα:
    www.artmine5000.com
    ΑΣΤΡΙΚΑ ΤΑΞΙΔΙΑ-ΦΙΛΕΣ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ-ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗ ΜΑΣ..

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Εδώ θέλω να τονίσω ότι είναι πέρα από κάθε αμφιβολία ότι οι εξωγήινοι είναι ήδη εδώ στην Γη με τα διαστημόπλοια τους, όπως αποδεικνύεται από εκατοντάδες (ακόμα και χιλιάδες) ανθρώπων που έχουν δει αυτά που πετούν, ή προσγειώνονται, ή συντρίβονται στο έδαφος, και έχουν πάρει φωτογραφίες και βίντεο από αυτά τα συμβάντα, και σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και φωτογραφίες από εξωγήινα πληρώματα. Ως απόδειξη των παραπάνω μπορείτε να επισκεφθείτε το Disclosure Project (πρόγραμμα αποσυνκάλυψης www.disclosureproject.org ), το οποίο είναι ένα μη κερδοσκοπικό ερευνητικό πρόγραμμα με σκοπό την αποκάλυψη των πραγματικών περιστατικών για τα UFO, την εξωγήινη νοημοσύνη, και την αποσιωπούμενη (από τις κυβερνήσεις που την έλαβαν) τεχνολογία για την καθαρή ενέργεια και για τα προηγμένα συστήματα προώθησης σκαφών. Το πρόγραμμα αριθμεί πάνω από 400 ανώτερα κυβερνητικά και στρατιωτικά στελέχη, (που είναι τώρα συνταξιούχοι) που μαρτυρούν (και είναι έτοιμοι να καταθέσουν και ενόρκως στο κοινοβούλιο) για της άμεσες, προσωπικές, και από πρώτο χέρι εμπειρίες τους με UFO, εξωγήινους, εξωγήινη τεχνολογία, καθώς και την απόκρυψη που γίνεται για τις πληροφορίες αυτές. Την Τετάρτη, 9η Μαΐου, 2001, πάνω από είκοσι άτομα (στρατιωτικοί, στελέχη πληροφοριών, στελέχη της κυβέρνησης, εταιριών και ερευνών), καταθέσαν ως μάρτυρες τις εμπειρίες τους στην Εθνική Λέσχη Τύπου στην Ουάσιγκτον για να εδραιώσουν την πραγματικότητα για τα UFO, την εξωγήινη μορφή ζωής, και τις προηγμένες τεχνολογίες τους για την ενέργεια και την προώθηση. Το βάρος αυτής της μαρτυρίας από πρώτο χέρι, μαζί με τα υποστηρικτικά κυβερνητικά στοιχεία και άλλα αποδεικτικά έγγραφα, θα καταδείξουν χωρίς αμφιβολία την πραγματικότητα αυτών των φαινομένων, (δείτε το σχετικό βίντεο με τις μαρτυρίες στο παραπάνω site). Οι εξωγήινοι μας έδωσαν τεχνολογία για καθαρή ενεργεία προκειμένου να περιορίσουμε την μόλυνση στον πλανήτη, αλλά οι διοικούντες που την πήραν μας την αποκρύπτουν λόγω των συμφερόντων που έχουν με τα διάφορα είδη καυσίμων. Θα αντιγράψω μια φράση που μού άρεσε από αυτό το βίντεο σχετικά με την απόκρυψη των αρχών που κάνουν οι ΗΠΑ σε όλα τα στοιχεία για UFO κλπ: "Η απουσία επισήμων αποδείξεων δεν είναι απόδειξη της απουσίας τους (εννοεί των UFO)".
    κτλ κτλ
    ειναι ενδιαφέρον? τι λές?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. @10:47
    Φίλε έχεις δίκιο. Η ιστορία (όχι δυστυχώς) απλά επαναλαμβάνεται. Και όλοι ξέρουμε τι έκαναν οι Έλληνες στο παρελθόν, όταν ξύπνησαν, ενώθηκαν και έδρασαν όλοι μαζί...............
    Το θέμα είναι αν έχουμε ξυπνήσει (τόσο αριθμιτικά, όσο και ποιοτικά) σε ικανοποιητικό βαθμό, ή αν ακόμη χασμουριόμαστε.............
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Που πήγε το video ρε παιδιά??? Μας το τέλειωσαν???
    Σαν σχόλιο θα ήθελα να προσθέσω ότι συμφωνώ με τις ομαδικές και οργανωμένες ενέργειες, υπό την προυπόθεση να ξέρουμε σε τι έδαφος πατάμε και αν κάποιοι μας την έχουν στημένη. Όσο για την εξωγήινη παρουσία, σας παραπέμπω στο βιβλίο του Άρθουρ Κλαρκ..Οι Επικυρίαχοι..Προφητικότατο, όταν γράφτηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 1 Ιουνίου δεν προλαβαίνουμε πρέπει να ενημερωθούν όλα τα blogs και ο κόσμος... να ακουστεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. 1η Ιουνίου, και Μετά Κάθε 1η του Μήνα για όσους δεν Προλάβουν, ή θελήσουν να "Ανέβουν στο Βαγόνι" αργότερα....

    Ετσι να σφίξουν λίγο οι Κώλοι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Σταματείστε επιτέλους Ελληναράδες να σκέφτεστε μόνο τον εαυτούλη σας.Σκεφτείτε και τις επόμενες γενιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Δεν ξέρω αν η πρόταση που έγινε είναι σωστή η λάθος, αν θα ωφελήσει το σύνολο ή όχι, αλλά επιτέλους με χαροποιεί το γεγονός ότι εγινε μια πρόταση αντίδρασης σε αυτά που μας συμβαίνουν. Πρέπει επιτέλους να σταματήσουμε να είμαστε άβουλα πρόβατα που τα πάνε στη σφαγή και αυτά το μόνο που κάνουν είναι να κοιτάνε αποχαυνομένα γύρω τους, τους λύκους. Γιατί εδώ και καιρό τώρα αυτό κάνουμε, διαβάζουμε, βλέπουμε και ακούμε οτι μας συμβαίνει και το τρώμε στην μάπα και λέμε "πω πω ρε τι μας κάνουν, τι δούλεμα είναι αυτό που μας σερβίρουν, για πόσο μαλάκες μας έχουν;" Αλλά όλα σταματούν εκεί, τίποτα παραπέρα καμία δράση καμία αντίδραση. Και προφανώς αυτό συμβαίνει γιατί μέχρι τώρα μας έδιναν και λίγο τυράκι και μάς έκαναν και εμάς σαν τα μούτρα τους, να λαδωνώμαστε-να λαδώνουμε-να κλέβουμε ο ένας τον άλλο-να φακελώνουμε-να φακελωνώμαστε. Φτάνει πιά λέω, ας γίνουμε όλοι άνθρωποι. Τα blogs, που έχουν αρχίσει και τα φοβούνται τόσο πολύ(οι προδότες της Ελλάδας που ξεπούλησαν σε πάν ενδιαφερόμενο Τούρκο,Σκοπιανό,Αμερικάνο,Κινέζο,Γερμανο,κλπ, απο ένα κομμάτι της) πρέπει να τα εξελίξουμε απο απλά μέσα ενημέρωσης των κινήσεων τους, σε ένα όπλο οργάνωσης της αντεπίθεσης μας. Όσο προλαβαίνουμε πρέπει να κινηθούμε συλλογικά για αποτάξουμε τον ύπουλο ζυγό που μας φόρεσαν κολάρο. Όχι σαν καμικάζι ένας-ένας να αυτοκτονούμε πέρνωντας μαζί μας και αθώους συμπολεμιστές μας, χωρίς τελικά να πλήγουμε τον εχθρό μας αλλά εμάς τους ίδιους. ΝΑ γίνουμε ΕΝΑ γιατι μόνο έτσι μπορούμε να νικήσουμε. Με 24ωρες απεργίες και αποκλεισμούς δρόμων και λιμανιών το μόνο που γίνεται είναι να αυτοκτονούμε. Αυτοί που τα οργανώνουν αυτά, ή είναι άσχετοι και ανίκανοι στο να οργανώσουν μια ουστιαστική αντίδραση ή προσπαθούν να μας καταστρέψουν εκ'των έσω. Πρέπει όλοι μαζί οι Έλληνες ανεξαρτήτως επαγγέλματος(δημόσιοι,ιδιωτικοί υπάλληλοι, μικρομεσαίοι μαγαζάτορες) να βγούμε οργανωμένοι σαν ΕΝΑ στους δρόμους και να διαδηλώσουμε όχι για μέτρα και ΔΝΤ μόνο, αλλά για όλο το σάπιο σύστημα που μας έφτιαξαν αυτοί που μας κυβέρνησαν τόσα χρόνια και συνεχίζουν να μας διαφθείρουν και να μας κοροιδεύουν, άλλοι τους ηθελημένα και άλλοι τους ασυνείδητα ως ανεγκέφαλα πιόνια τους. To matrix πρέπει να διαλυθεί απο όποιους και αν δημιουργήθηκε.
    REBEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΖΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ.ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΤΡΩΤΟΙ.ΩΣΤΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΠΩΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΟΙΟΝΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΜΕ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ? ΜΗΠΩΣ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ? ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΞΕΜΠΛΕΞΟΥΜΕ? ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΔΥΣΜΕΝΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΣΤΕΓΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΟ 8,ΚΑΤΙ%. ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΆΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ, ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ, ΚΑΙ ΣΕ ΚΟΙΤΑΖΕΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΡΙΣΕΣ ΤΗΝ ΜΑΝΑ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ΄ΧΕΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ, ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ.............ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Θα μου εξηγήση κάποιος σε τί θα ωφελήσει η πρόταση αυτή;
    Υπάρχει μία ανάλυση απο κάποιον αρκετά ποιό πάνω(οικονομολόγος είσαι;) που λέει τί θα γίνει με τα δάνεια,σε περίπτωση εξόδου(σουταρίσματος) απο το ευρώ.
    Παιδιά εγώ είμαι συνταξιούχος με 36 χρόνια.64 χρονών. Στον γείτονά μου 77 χρόνων,μπούκαραν στο σπίτι του(το είπε και κάποιο απο τα σοβαρά κανάλια που έχουμε...) έφαγε το ξύλο της χρονιάς του και του πήραν 4.200 ευρώ.
    Παιδιά έχω 150 ευρω στο σπιτι σε περίπτωση βρεθώ στην ίδια κατάσταση ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΓΙΔΑ που προτείνετε...συν ότι δεν πρόκειται να βγει τίποτα!!!
    Καμοιά άλλη πρόταση έχετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Διώχτε τις τράπεζες,τις επιχειρήσεις,τους εφοπλιστές και να δούμε τότε τι θα γίνει.Και δεν κατάλαβα γιατί το κατευθυνόμενο 1/6/2010. Μήπως εξυπηρετεί κάποιους.Καταστρέψτε τη χώρα όσο είναι νωρίς γιατί τέτοιες προτάσεις μόνο ανθελληνισμό κρύβουν.Και μετά θα πάμε εμεις μετανάστες στην Αλβανία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πρεπει να δρασουμε ολοι μαζι,ομαδικα,και Ελληνικα.Να δουνε πως και εμεις ο λαος,εχουμε και δυναμη ,και αποφασιστικοτητα.Ειναι ενα ειδος ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ,αυτη η κινηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Κανείς δε μας λέει γιατί κατέβηκε το βίντεο.

    Τουλάχιστον, για να ενημερωθεί και λίγο ο κόσμος, θα ήθελε κάποιος να μας περιγράψει τι έγινε σε ανάλογες κινήσεις στο παρελθόν (π.χ. Northern Rock) να ξέρουμε και εμείς που δεν είμαστε οικονομολόγοι/μανατζαρέοι τι μας περιμένει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΕΠΕΙΔΗ 50 ΧΑΒΑΛΕΔΕΣ ΘΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΜΕΤΑ ΤΙ ΡΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΕ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ?
    θΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΕΙΣ ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ,ΤΟ 4ο ΡΑΙΧ Η ΤΙ ΑΛΛΟ?
    Ο ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ -ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ- ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΤΟ ΦΑΣΙΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ειναι πολυ καλη ιδεα αλλα και πολυ ριψοκινδυνη τωρα και φοβομαστε στα σπιτια μας και κλειδωνουμε απο παντου η μεσα ειμαστε η φευγουμε αν εχουμε εστω και 1000 ευρω και αυτα ειναι οι οικονομιες μας τι θα γινει αν μπουν και τα βουτηξουν,και το αλλο ολα αυτα που γρφονται εδω δεν τα διαβαζουν μονο αθωοι απλοι πολιτες αλλα και κακοποια στοιχεια,λυπαμαι αλλα τρεμω τωρα στο σπιτι μου με τον παραμικρο θορυβο οχι να εχω και αυτα τα λιγα εδω,λαη ιδεα αλλα πολυ ρισκο ο καθενας ας κανει οτι νομιζει καλυτερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!
    Πάρτε ,σηκώστε τα χρήματά σας να έρθουν να ΜΑΣ σκοτώσουν όλους.
    Μήπως ανοίκετε σε αυτούς που τις καταθέσεις τους, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ τις έχετε έξω;
    ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ σε άλλη χώρα ΟΧΙ στους ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Για ποιά επανάσταση μιλάτε;
    Χαιρετίσματα σε αυτούς που σας βάζουν να γράφετε αυτές τις εξυπνάδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Οικονομολόγοι της πυρκαγιάς, ο πολύς φραπές βλάπτει το νευρικό σύστημα!!!
    Απο τέτοιες σοβαρές ιδέες,έφτασε η χώρα μου, η ΕΛΛΑΔΑ μου ΡΕ πάλι σε κατοχή!
    Δεν έχω ΠΑΤΗΣΕΙ ρε ποτέ σε πολιτικό γραφείο,δεν εχω γλύψει κανέναν κερατά, αγαπάω αυτήν την έρημη ΕΛΛΑΔΑ, άντε να ζήσετε εσείς και ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ σε άλλη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Άλλες ανόητες ιδέες έχει κανένας;
    Όταν κ'αποιος είναι άρρωστος δεν του κάνης ευθανασία λαμόγιε! Έχουν δίκαιο οι πάνω απο εμένα ΚΑΡΑΦΑΣΙΣΤΕΣ (στην ψυχή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Όταν εξαφανίσουμε την χώρα, μετά υπάλληλοι στους Τούρκους στους Αλβανούς(και αυτοί πήρα τα χρηματα απο τη χώρα) μετανάστες στο Αφγανιστάν...
    Εισαστε ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Προσπαθείτε να μας πείσετε ότι αυτή είναι επανάσταση ; Μας λέτε ποιοί είναι πίσω απο αυτήν την ιδέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Δηλαδη,αν καταλαβα καλα,αμεσως μετα τον "κοσμο που εχτισαν οι αρχαιοι ελληνες" περασαμε κατευθειαν στις πολυεθνικες τραπεζες και τους 'διεφθαρμενους πολιτικους"?
    To 'bank run" ειναι καταφυγη των απελπισμενων της Αργεντινης και του κραχ του 1929 και οχι οπλο των ανωνυμων "επαναστατων" της μπλογκοσφαιρας......
    Καποιοι ειδαν το "money as debt" και νομισαν οτι γινανε με τη μια Μαρξ,Κεηνς και Ανταμ Σμιθ...
    Καλο το ταινιακι,αλλα για να καταλαβεις και περι τινος προκειται και οχι να κραυγαζεις τσιτατα,πρεπει τουλάχιστον να ξερεις και στοιχειωδη οικονομικα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Πολύ ανεύθυνο και επικίνδυνο. Δυστυχώς από τα τρωτά σημεία του διαδικτύου. Να γράφει ο καθένας ότι του κατέβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΠΑΤΕ ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. 1. Τα λεφτά είναι δικά σας και μπορείτε να τα κάνετε ότι γουστάρετε. Να τα αφήσετε στη τράπεζα, να τα πάρετε, να τα θάψετε η ότι άλλο θέλετε. Εγώ προσωπικά, η οικογένεια και η παρέα μου, σηκώσαμε τα λεφτά μας από τις τράπεζες εδώ και ένα μήνα περίπου, κυρίως επειδή δεν γουστάραμε να αγοράζουν οι τράπεζες χρήμα από εμάς με 1,15% και να το πουλήσουν με κέρδος μέχρι και 22%. Τελικά έμαθα ότι δεν ήμασταν οι μόνοι που αντιδράσαμε έτσι τότε. Το αποτέλεσμα ήταν ότι καμπόσες μέρες αργότερα, οι ελληνικές τράπεζες υποβαθμίσθηκαν από τους διεθνούς οίκους αξιολόγησης και ότι ανέβασαν ή συζητάνε να ανεβάσουν τα επιτόκια στις καταθέσεις.
    2. Ως οργανωμένη αντίδραση γιατί να μην απειλήσουμε τη κυβέρνηση ότι εάν δεν κάνει έναν δίκαιο φορολογικό νόμο και γενικά δεν αρχίζει αμέσως να κάνει τη δουλειά για την οποία τη πληρώνουμε, σε 2 μήνες από τώρα θα σταματήσουμε όλοι να πληρώσουμε φόρους ; Να τους απειλήσουμε δηλαδή ότι θα τους κόβουμε τον μισθό εάν δεν τον αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. διορθώνω: δεν γουστάραμε να αγοράζουν οι τράπεζες χρήμα από εμάς με 0,15%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Το πείραμα ξεκίνησε από την Ελλάδα. Αφού οι ηλίθιοι έλληνες δέχθηκαν τα απάνθρωπα και εξευτελιστικά μέτρα, τότε άνοιξε και ο δρόμος για Ισπανία, Ιταλία, Αγγλία κλπ.
    Ρουφάνε το αίμα του κοσμάκη, όχι με το καλαμάκι αλλά με το μπουρί.

    Ξύπνα καημένε!!!
    Δράση Τώρα!!!
    Ανάληψη από όλους των μετρητών που έχουμε στις τράπεζες!!!!
    Αν είναι να βουλιάξουμε ας του πάρουμε μαζί μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Δέν ξέρω γιά σας που θέλετε να 'βουλιάξουμε' (προφανώς διότι έχετε έτοιμη τη λύση :P γιά μετά και φιλοδοξείτε να είστε οι "σωτήρες"),αλλά υπάρχει σας πληροφορώ πολύς κόσμος με επιχειρήσεις
    που κρέμονται από κλωστές,με μικρά παιδιά,και,μπορώ να σας βεβαιώσω,ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΜΕ.ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝ ΠΛΗΡΗ ΓΝΩΣΗ ΣΑΣ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ
    ΑΠΟ ΘΕΣΗ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ,ΜΙΣΘΑΡΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ "ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" (Κι'όλους εμάς μαζί τους)
    Παπαγαλάκια προσέχετε,γιατί έχει κάποιος κόσμος γνώση!
    Ανωνύμως,και μετ'επιτάσεως:
    αΝΩΝΥΜΟς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. @10:42 μ.μ.
    Φίλε, άσε το παραμύθι με τους δυστυχείς "επιχειρηματίες που κρέμονται από κλωστές", με μικρά παιδιά. Πρίν λίγο σε δελτίο ειδήσεων (λέμε τώρα) άκουσα-είδα επιχειρηματία (εστιάτορα) να λέει: "Ναι αναγκασθήκαμε να ρίξουμε τις τιμές για να προσελκύσουμε κόσμο. Το φρέσκο ψάρι στη σχάρα από 68 ευρώ το δίνουμε πλέον 35".................
    Και αναρρωτιέμαι εγώ ο ηλίθιος: με τα 35 δε βγάζει κέρδος; Για την ψυχή της μάνας του δουλεύει; Προφανώς βγάζει! Τότε γιατί πριν μου το σέρβιρε με 68;.............................
    Ρε, σηκώστε τα όλα. Μην αφήσετε "σάλιο"
    Και ένα μήνα μετά, ξαναπάμε στις τράπεζες και τους λέμε: Εσύ με δανείζεις με 16%. Εγώ, επειδή είμαι καλός άνθρωπος, για να σου δώσω τα λεφτά μου, θέλω επιτόκιο 14%. Άμα θες. Άμα δε θες καλό είναι και το σεντούκι......................
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Εληναράδες ενωθείτε να βουλιάξουμε ότι έχει απομείνει.Ένα να ξέρεις εσύ που έχεις το μασουράκι κάτω από το μαξιλάρι σου.Οι κλέφτες καραδοκούν(εσωτερική ενημέρωση από τράπεζα)και σε περίπτωση κατάρρευσης του τραπεζικού συστήματος και άρα ολης της οικονομίας ,τι θα το κάνεις το μασούρι.ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ.Α και μην ξεχάσεις στις επόμενες εκλογές να ψηφίσεις τα ίδια λαμόγια για να σε βολέψουν σε καμιά θεσούλα στο δημόσιο να φας κανα ξεροκόματο.ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ποιος κατέβασε το video??????
    Μπορεί να βοηθήσει κανενας?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. paniko exoun pathi ta lamogia. tha ta paroume re, dika mas ine tha ta paroume kai tha ta baloume ston kolo mas, sas niazi; kathikia pou tha mas pite kai anthellines, koufales exartimenes, simferontologokoufales, tha ta paroume, eseis ti zori trabate ; tha ta paro kai tha ta fao me tis poutanes, giati na ta fane autoi oi poustides xaxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. 11:08 από το στόμα μου το πήρες ¨Α και μην ξεχάσεις στις επόμενες εκλογές να ψηφίσεις τα ίδια λαμόγια για να σε βολέψουν σε καμιά θεσούλα στο δημόσιο να φας κάνα ξεροκόμματο. ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΑ ¨ Πάντως να ξέρεις ότι αυτοί που τσιρίζουν εδώ δεν έχουν μια . Αυτοί μόνο δάνεια έχουν και οι υπόλοιποι δε πρόκειται να πειστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Θα πνιγείτε μαζί μας...

    'ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΙΔΡΥΕΙΣ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΗ ΛΗΣΤΕΥΕΙΣ'

    Παραφράζω...

    Είναι καλύτερο να κλείνεις το σπίτι της τράπεζας πριν σου το κλείσει αυτή...

    Από τον Ιούλιο ξεκινάνε οι πλειστηριασμοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Το μασούρι μας που ειναι ΜΕΓΑΛΟ θα το χώσω εκεί που ξέρεις...


    ΔΝΤ-παπαγαλο-τραπεζι-τουλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. @11:08 φιλαράκι προτιμάω να κρατάω εγώ το μασούρι μου και όχι κάποιος τραπεζίτης που θα το πάει στην Ελβετία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. 11:28 ποιον απειλείς και γιατί ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Νομίζω ότι βρήκα το βιντεο!

    Εδώ ολόκληρο:
    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=50055385

    η εδώ σε 5 μέρη:
    http://www.youtube.com/watch?v=YF2Hxk12SNw

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΙΣ. ΝΤΟΥ ΝΤΟΥ ΝΤΟΥ .ΝΤΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ!!!
    ΒΥΖΑΣ ΚΑΡΠΑΘΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΑ ΒΥΖΑ ΤΗΣ ΚΑΡΠΑΘΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ωραία…. Κάνουμε ¨επανάσταση¨. Και μετά τι; Για ρωτήστε τους διοργανωτές. Σίγουρα έχουν κάποιο σχέδιο. Αλλιώς δε θα κουραζόταν τόσο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. @6:00
    Φίλε αυτό θα το σχολίαζα ως "διαμαρτυρία". "Επανάσταση" θα κάνουν οι Έλληνες όταν θα πεινάσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΜΗΝ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΑΚΡΑΙΟ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ.ΑΝ ΑΚΟΌΥΘΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΔΝΤ ΚΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΣΑΘΡΟ ΠΟΥ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΤΠΑΡΞΕΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ας αφήσουμε στην άκρη κινήσεις πανικού και ας σκεφτούμε σοβαρά. Τόσα χρόνια δανειζόμασταν απο τις τράπεζες και μας άρεσε αγοράζαμε πανάκριβα υποδήματα και επώνυμα ρούχα για να πλουλήσουμε μούρη. Τώρα μας βρωμάνε οι τράπεζες και θέλουμε να τις βουλιάξουμε. Σκεφτήτε λιγάκι και ρίξτα μια ματιά σε οικονομικές σελίδες. Κατάρευση τραπεζών (λόγω μαζικών αναλήψεων) σημαίνει αυτόματα και κατάρευση της χώρας. Να μην γίνουμε εμείς αυτοί που θα καταστρέψουν την χώρα μας. Καλύτερα να ζητήσουμε να πάνε φυλακή αυτοί που μας έφεραν σε αυτή την θέση.
    Να σκεφτόμαστε και λιγάκι και να μην γινόμαστε έρμαια πονηρών που ψάχνουν να φωρτώσουν σε κάποιους τις ευθύνες τους. Να φτωχεύσουμε σαν ΕΛΛΗΝΕΣ και κυρίως να παραδεχθούμε τα λάθη μας και να αναλάβουμε τις ευθύνες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Το είχα προτείνει προ πολλού αλλά κατι δεν έκανα σωστά στην συλλογή υπογραφών.
    http://www.petitiononline.com/panilios/petition.html
    Ο καθένα εχει λίγα αλλά όλοι μαζί είναι πολλά
    Ας τα βάλουμε σε θυρίδες ας τα χτίσουμε ας τα φάμε
    Και αν μας τα κλέψουν κανένας μπουκαδόρος καλύτερα από να μας τα τρώνε καθημερίνα οι τραπεζίτες. Να ζήσει και κανένας φτωχός
    Παρτε τα όλοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Την Τρίτη 1η Ιουνίου η Rihanna θα βρεθεί στην Ελλάδα για πρώτη φορά, στο Στάδιο Καραϊσκάκη για μία μοναδική συναυλία !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΝΑ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΆΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ. ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ? ΚΟΙΤΑΤΕ ΣΥΜΙΤΗ ΚΑΡΑΜΑΛΗ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΔΙΠΛΑ-ΔΙΠΛΑ ΚΑΙ ΧΑΖΟΓΕΛΑΝΕ. ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΝΕΥΡΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΓΚΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Το βίντεο δεν παίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΣΤΟΥΠΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ25 Μαΐου 2010 5:55 μ.μ.

    ΠΑΙΔΙΑ ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ.ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ
    ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΔΥΝΑΜΗ
    ΗΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΤΟ 51% ΤΟΥ ΛΑΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΡΩΤΑΝΕ ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.ΕΜΕΙΣ ΗΜΑΣΤΕ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Δ.Σ.ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΕΙ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.ΟΧΙ
    ΟΜΩΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΜΟΙ.ΕΙΡΗΝΙΚΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ. ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ
    ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Όλοι οι πληρωμένοι τραπεζο-πράκτορες έχουν ξαμοληθεί. Μπάς και μας τρομάξουν με τις βαρύγδουπες αναλύσεις τους, για τις συνέπειες του Bank RUN. Ε, εμείς θα το κάνουμε και ας τραγουδάτε.


    Πληρωμένοι ριψάσπιδες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Μάγκες τα έχουν δεί ΟΛΑ οι τράπεζες με την πρωτοβουλία μας να κάνουμε ανάληψη όλα τα χρήματα μας εώς (και με αποκορύφωμα) την 1η Ιουνίου 2010 !!!

    Τρέχουν και δεν φτάνουν! Ποιόν "επαναπατρισμό κεφαλαίων" και κουραφέξαλα εδώ τον ΓΑΠ δεν τον εμπιστεύεται ούτε η μάνα του η Μαργκαρετ θα τον εμπιστευτούν τα λαμόγια που έχουν βγάλει τα μαύρα χρήματα τους στην ασφάλεια του εξωτερικού???

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΜΑΣ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΙΟ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥ ΜΠΛΟΓΚΕΡ Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ!!!! ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ??? ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΛΗΨΕΙΣ !!!

    ....να μην αναφέρω ότι οι περισσότεροι γνωστοί μου, έχουν ήδη ή πρόκειται να κάνουν ανάληψη ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ !!!

    ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΑΘΕΙ ΠΑΝΙΚΟ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ΑΚΟΜΑ ?????

    ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΔΟΜΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΣΚΙΣΤΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ !!!

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΤΟΚΙΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ????

    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΠΕΓΝΩΣΜΕΝΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ ΜΕ "ΔΩΡΑΚΙΑ" ΠΑΣΗΣ ΦΥΣΕΩΣ????

    ΔΕΝ ΠΗΡΑΤΕ ΕΙΔΗΣΗ ΟΤΙ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ????
    ( το Βίντεο που πλέον δεν λειτουργεί για του λόγου το αληθές!!!!)

    ΜΗΝ ΨΑΡΩΝΕΤΕ !!!!!!!!

    στην τελική αφήστε τους να πάνε τα επιτόκια πρώτα στο
    ΔΕΚΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟ και μετά το συζητάμε πάλι!!!!!

    Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ΜΟΝΟ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΤΑΝ ΒΓΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΑΦΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΔΑΝΕΙΖΟΝΤΑΙ ΛΙΓΟ Η ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΕΣ ΠΟΥ? ΣΕ ΠΟΙΟΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Τα σήκωσα πριν 10 μέρες, χωρίς να έχω ιδέα για το μπλόγκ και την πρωτοβουλία. Αλλά φαίνεται ότι καλά έκανα, τώρα διάβασα το άρθρο και ενθουσιάστηκα. (Για κάποιον πανάσχετο με τα οικονομικά, όπως εγώ, αυτό ήταν μεγάλο κατόρθωμα, να προβώ ενδτικτωδώς σε μια κίνηση που ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ προβαίνουν χιλιάδες άλλοι, χωρίς να το γνωρίζω!!).
    Όλοι μαζί, επάνω τους, να μη μείνει κολυμπηθρόξυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΤΩΧΕΥΣΗ" . ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΕΣΒΕΥΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΙ ΑΞΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΑΝ ΣΥΜΒΕΙ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ?
    Η "ΕΙΚΟΝΙΚΗ" ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΚΑΙ "ΑΠΛΑ" ΠΑΤΑΝΕ ΕΝΑ "ΚΟΥΜΠΑΚΙ" ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ "ΠΑΡΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ" ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΓΙΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ? ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΗΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. Σε μια χώρα που η νομοθετική έχουσα δικάζει και η δικαστική κοιτάζει, το τελευταίο πράγμα που με ενοχλεί είναι οι τράπεζες. Αυτές δεν με ανάγκασαν ποτέ να κάνω κάτι. Ούτε καταθέσεις να κάνω ούτε δάνεια να πάρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΕΞΟΔΑ?ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ?ΑΦΟΥ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΕΡΔΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟΙ?ΑΠΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ Ο ΔΑΝΕΙΖΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΟΚΟ? ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ.ΓΙΑΤΙ?ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. @8:56 μ.μ.
    Αν προκύψει πτώχευση, αυτή θα είναι των τραπεζών ή, στη χειρότερη περίπτωση της Ελλάδας. Το ευρώ όμως δε θα πάψει να υπάρχει.
    Αν πτωχεύσει μία, δύο τράπεζες, τα λεφτά μου κινδυνεύουν. Ό,τι γίνεται με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Σ΄ αυτήν την περίπτωση τα ξανακαταθέτω (αν θέλω) σε άλλη.
    Αν πτωχεύσει η χώρα, ξαναγυρίζει στη δραχμή με αυτόματη υποτίμησή της. Οπότε εσύ βρίσκεσαι με ισχυρό νόμισμα στα χέρια.
    Σου απάντησα;
    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. To ευρώ σας σε μια πτώχευση της Ελλάδας δεν θα χάσειτην αξία του εφόσων δεν είναι στην τράπεζα άλλά το έχετε στα χέρια σας. Διότι θα έχει την ίδια άξία με των άλλών ευρωπαικών χωρών για χρήση εκεί πχ. αγορά χρυσού στο εξωτερικό σε ευρώ. Ενώ τα χρήματα στις τράπεζες θα δεσμευτούν και στην καλύτερη περιπτωση θα σας τα επιστρέψουν σε δραχμές υποτιμημένα τουλαχιστον κατα 30% δηλ. για κάθε ευρώ δεν θα σας επιστρέψουν 340,75 δρχ αλλά 240 δρχ !!! Έτσι λοιπόν αφού γίνουν οι διαδικασίες οι υπόλοιποι που προνόησαν μπορουν να πουλήσουν όταν χρειαστεί και όσο χρειαστεί(για έξοδα κίνησης διότι θα είναι πάντα ορατός ο κίνδυνος νέας υποτίμησεις άρα κέρδος για αυτους που θα έχουν κρατήσει αποθέματα χρυσου) τον χρυσό και να πάρουν δρχ. ΣΑΦΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ ΑΕΡΑΣ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ... ΞΥΠΝΗΣΤΕ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. Λοιπόν, διάβασα τα περισσότερα, σχόλια.
    Έχω να πω: αν πάρουμε όλοι μαζί όλα μας τα χρήματα από τις τράπεζες,
    Δεν πρόκειται να πτωχεύσουν, ούτε οι τράπεζες, ούτε η Ελλάδα.
    Το σύστημα θα τρέξει να ενισχύσει τις τράπεζες.
    Ήδη φροντίζουν να λιγοστεύουν το ρευστό και όλο και περισσότερες συναλλαγές να γίνονται «στα χαρτιά», «πλαστικό χρήμα».(1500 ευρω είναι το μεγαλύτερο ποσό που θα διακινείται σε ρευστό)
    Αυτό ναι, θα επισπευτεί. Έτσι κι αλλιώς αυτό σχεδιάζουν.
    Δεν θα μπορεί κανείς να αγοράζει και να πουλά παρά μόνο με το «πλαστικό χρήμα».
    Το απίθανο εκείνο, απίστευτο, αλλά προφητεμένο 666.

    Να η Ευκαιρία να το ανατρέψουμε!!!
    Μετά από αυτό τι;;; Τοπικά εθνικά νομίσματα, πραγματικής αξίας.
    ΝΑΙ πιστεύω ότι αυτό είναι η λύση!!!

    ΔΕΝ έχω τίποτα να χάσω.
    Αλλά για να γίνει, χρειάζεται να το πιστέψουν και να το κάνουν εκατομμύρια άτομα, σε όλο τον κόσμο. Το σύστημα ΕΙΝΑΙ ήδη παγκοσμιοποιημένο.
    Για να πετύχει, πρέπει να το κάνουν όσοι (νομίζουν ότι) έχουν χρήματα.
    Αν όμως το κάνουν, θα χάσουν αυτά που (νομίζουν ότι) έχουν.
    Γιατί να το κάνουν λοιπόν;;
    Το (νομίζουν ότι) έχουν αφορά σε ρευστό, πραγματικό χρήμα.
    Αυτό ΔΕΝ το έχουν. Έχουν όμως το «πλαστικό» και προσωρινά βολεύονται....
    Συμφέρον τους είναι αυτό να διαρκέσει, να κερδίσει. Θα κερδίσει αρπάζοντας από όλους εμάς, την εργασία, την παραγωγή, συνεχώς και συνεχώς......
    Γιατί να το κάνουν λοιπόν;;

    Η παγίδα που έστησαν για όλους εμάς είναι τεράστια.
    Είναι πολύ έξυπνα στημένη.
    Μακάρι να ανατραπεί.
    Μακάρι να είμαστε εμείς που θα το κάνουμε, πλην όμως, μπορούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. παιδιά προσοχή υπάρχουν ρουφιάνοι σ' αυτήν την παρέα, το συστημα τρέμει στην ιδέα ότι ο κόσμος θα πάρει τα λεφτά του από τις τράπεζες. δεν είδατε τα λαμόγια στις ειδήσεις πως προσπαθούν να καθησυχάσουν τον κόσμο; δεν είδατε τα χρηματιστηρια που πάνε κατά διαόλου με τη μικρή ελλαδίτσα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. Με το τραβηχτούν τα χρήματα απο τις τράπεζες, ίσως και να επέλθει "πρόωρη" πτώχευση της χώρας ή και όχι, μιας και τα χρήματα των ιδιωτών είναι πολύ λιγά σε σχέση με αυτά που διακινούνται μέσω ακόμη και των πιο μικρών επιχειρήσεων, αλλά το γεγονός είναι και αναρωτηθείτε σας παρακαλώ, πόσοι πιστεύουν ότι με την τροχιά που έχουμε πάρει τώρα δεν θα πτωχεύσουμε ούτως η άλλως είτε σε 1 μήνα είτε σε 1 χρόνο; Με αυτούς που μας έφεραν ως εδώ δεν πρόκειται να σωθούμε, παρτε το χαμπάρι επιτέλους. Η κατάρρευση μας θα έρθει' και αν δεν έρθει με την μορφή της πτώχευσης θα έρθει με την χειρότερη ύπουλη μορφή της εκδίωξης και της εκμετάλλευσης απο άλλους των πόρων της χώρας μας. Ξυπνήστε, όχι απλώς για να χτυπήσουμε τους τραπεζίτες και τους πολιτικούς, που δεν θα χαθούν έτσι έυκολα, αλλά μήπως και σώσουμε τους εαυτούς μας.
    Αυτήν την στιγμή αν δεν το έχετε καταλάβει, με την προκάλυψη των σκανδάλων και της κάθαρσης, μας τραβάνε μέ φόρους(άμεσους και έμμεσους)-μειώσεις μισθών,συντάξεων-άνοιγμα λογ/μων φοροφυγάδων-κατασχέσεων-προστίμων και με οποιοδήποτα άλλο τρόπο, ότι αποθέματα υπάρχουν στην χώρα σε ρευστό. Γι'αυτόν τον λόγο και μόνο δεν νομίζω οτι θα είμαστε ανθέλληνες αν τους βοηθήσουμε να μας πάρουν την τελευταία μας ελπίδα δήθεν για να σώσουμε τον τόπο. Το αντίθετο ας κρατήσουμε όσα πιο πολλά μπορούμε ώστε όταν θα έρθει η ώρα να τα χρησιμοποιήσουμε για να βοηθήσουμε πραγματικά τον τόπο και την ανάκαμψη. Προσπαθήστε αν προχωρήσετε σε αυτό το σχέδιο, εκτός απο το να τραβήξετε τα λεφτά σας, να καταναλώνετε όσον το δυνατόν πιο συνετά τα χρήματα σας και να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον στις δύσκολες στιγμές να μην μας πάρουν αμπάριζα αυτοί που θα προσπαθήσουν να μας κλέψουν όταν θα είμαστε αδύναμοι. Μην γυρνάτε το βλέμμα σας στον ΔΙΠΛΑΝΟ σας όταν θα σας χρειαστεί.
    REBEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ΑΝ ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ) ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ. ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΓΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΧΡΥΣΕΣ ΛΙΡΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΣΟΥ. ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΘΥΜΑΤΑ. ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΑ, ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ: ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΛΩΝΙΣΤΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΡΕΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΛΟΓΩ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΥΡΩ ( ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. εσεις που κριτικάρετε και διαφωνείτε, έχετε να προτείνετε κάτι, αντ'αυτού? Δεν βλέπω να προτείνετε κάτι ! Οπότε, τσάμπα μάγκες, αφήστε αυτούς πού θέλουν να διαμαρτυρηθούν, να κάνουν κατά την κρίση τους, και κλειστείτε στα σπιτάκια σας, νομίζοντας ότι η κρίση θα σας χτυπήσει το κουδούνι και αν δεν απαντήσετε θα νομίσει ότι δεν είστε μέσα, και θα φύγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. Άντε και τα σηκώνουμε. Μετά τί γίνεται; Δεν ζούμε στην προπολεμική Αθήνα, με τις καντάδες και τις ασβεστωμένες αυλές που άφηναν το κλειδί στην πόρτα.. Η εγκληματικότητα είναι αυξημένη. Αν ας πούμε εγώ ήμουν διαρρήκτης θα ήταν η καλύτερή μου αν ήξερα ότι σε πολλά σπίτια υπάρχουν πλέον πάρα πολλά λεφτά. Αλλά ας πούμε ότι δεν σου κάνουν διάρρηξη. Πόσο θα τα κρατήσεις στο σπίτι, χωρίς έστω τον ελάχιστο αυτό τόκο που θα έπαιρνες αν τα είχες στην τράπεζα; θεωρητικά, η σκέψη φαίνεται κορυφαία. Στην πράξη όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. πως θα τα σηκωσουμε? Αφου δεν τα εχουνε... Οι τραπεζες θα κυρηξουν πτωχευση και εμεις θα χασουμε τα λεφτα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΤΟ ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. Συνέλληνες,κατά τη γνώμη μου πρέπει να δώσουμε πρωτίστως βαρύτητα στην ανάταση του εθνικού μας
    φρονήματος.Οι θολοκουλτουριάρηδες προοδευτικάριοι,
    ως φερέφωνα του νεοταξικού διεθνισμού,προσπαθούν επιμόνως να μας ενσταλλάξουν την ιδέα της απαλοιφής της ΕΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ (η οποία έχει καταφέρει να διατηρηθεί αναλλοίωτη για χιλιάδες χρόνια) ως μοναδική διέξοδο από το ψευδεπίγραφο δίλημμα:
    ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ή ΠΛΗΡΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ ΚΑΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ (ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ) ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ (ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ) ΠΑΙΔΕΙΑΣ.Παραθέτω το παρακάτω:
    Ο κατά Σωκράτη ορισμός του μορφωμένου ανθρώπου:
     Όταν ρωτήσανε τον Σωκράτη να τους δώσει τον ορισμό του μορφωμένου ανθρώπου,
    Δεν ανέφερε τίποτε για την συσσώρευση γνώσεων. «Η  μόρφωση είπε, είναι θέμα συμπεριφοράς...
     Ποιους ανθρώπους λοιπόν θεωρώ μορφωμένους;
     1.    Πρώτα απ'όλους αυτούς  που ελέγχουν δυσάρεστες καταστάσεις , αντί να ελέγχονται από αυτές...
    2.    Αυτούς που αντιμετωπίζουν όλα τα γεγονότα με γενναιότητα  & λογική..
    3.    Αυτούς που είναι έντιμοι σε όλες τους τις συνδιαλλαγές..
    4.    Αυτούς που αντιμετωπίζουν γεγονότα δυσάρεστα και ανθρώπους αντιπαθείς καλοπροαίρετα..
    5.    Αυτούς που ελέγχουν τις απολαύσεις τους..
    6.    Αυτούς που δεν νικήθηκαν από τις ατυχίες  & τις αποτυχίες τους..
    7.    Τελικά αυτούς που δεν έχουν φθαρεί από τις επιτυχίες και την δόξα τους...»
    ΣΩΚΡΑΤΗΣ
    Πρέπει λοιπόν να καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να επανασυνδεθούμε με τις πολιτισμικές-γλωσσικες μας ρίζες.
    Να πάψουμε να είμαστε ατομικιστές.
    Να χρησιμοποιούμε την νόηση μας ωστε να σπάσουμε τον φαύλο ζωώδη κύκλο των άνοων όντων,ο οποίος χαρακτηρίζεται από την επικράτηση
    του ισχυρότερου και να μεταβούμε σε μία "Συνέργεια",ήτοι απόκτηση επίγνωσης-και εφαρμογής αυτης- ότι ο κάθε άνθρωπος αποτελεί συμβιωτικό λειτουργικό κύτταρο
    ενός συμπαντικού οργανισμού.Ο συμπαντικός αυτός οργανισμός δεν είναι δυαδικός.Δεν είναι YING-YANG ούτε διαχωρίζεται σε καλό-κακό,ΘΕΟΣ-ΔΙΑΒΟΛΟΣ,αλλά περιλαμβάνει τη διαφορετικότητα,είτε αυτή είναι εθνική,γλωσσική,φυλετική,θρησκευτική,ψυχοσυστατική,πολιτισμική,μορφωτική.
    Η διήθηση ή και ισοπέδωση αυτων των διαφορών θα μας καταστήσει άβουλες σκιές σε ενα "θέατρο" το οποίο θα ελέγχουν απόλυτα οι "Λίγοι".
    Μπορούμε λοιπόν και το χρωστάμε σους εαυτούς μας
    να αντιδράσουμε προκειμένου να αποτάξουμε την απειλή με εργαλεία τη Γνώση,τον Λόγο,την Παιδεία,την Αγάπη,την Αρετή,τον Αυτοσεβασμό.
    Να αποφεύγουμε τα ποιμαντήρια.Να προτάσσουμε τον εαυτό μας ως αυτόβουλο,αυτεξούσιο και αυτενεργό άνθρωπο.
    Πέρα απο την διακίνηση απόψεων και ιδεών μέσω διαδικτύου,είναι αδήριτη ανάγκη να υπάρξει ασταμάτητη ζωογόνος -"δια ζώσης"- κοινωνικοποίηση,η οποία θα μας απελευθερώσει απο τη σκλαβιά των πέντε αισθήσεων.Κλείνω με Το διαχρονικό μήνυμα της 28ης Οκτωβρίου 1940 .


    «Οὐ περί πλείονος ποιήσομαι τό ζῆν τῆς ἐλευθερίας»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. Το χρήμα ως χρέος -
    Money as Debt - με υπότιτλους - 1/5
    http://www.youtube.com/watch?v=YF2Hxk12SNw

    Επί του θέματος τώρα:
    Σκέφτομαι οτι το bank run θα έχει επιτυχία [B]μόνο αν εφαρμοστεί ταυτόχρονα σε όλο τον πλανήτη[/B].
    Τότε μόνο θα καταρεύσει ολόκληρο το τραπεζικό σύστημα και κατ επέκταση ο καπιταλισμός.
    Αν συβεί μόνο σε μια χώρα, η κεντρική τράπεζα θα σπεύσει σε υποστήριξη.
    Πρόσφατα άλλωστε αποφασίστηκε αυνολικό απόθεμα βοήθειας για το τραπεζικό σύστημα 1 τρισ ευρώ (για την Ευρώπη).
    Έχουν πάρει τα μέτρα τους για τέτοιο ενδεχόμενο.
    Μήπως λοιπόν θα έπρεπε να οργανωθεί καλύτερα μια τέτοια κίνηση σε ευρύτερο επίπεδο και να αναβληθεί για μετά την 1 Ιουνίου?
    Και επιπλέον: Είμαστε έτοιμοι ως λαοί να ζήσουμε
    σε κοινωνίες αυτοδιαχείρισης?
    Έχουν ωριμάσει οι συνθήκες?
    Πολύ φοβάμαι οτι θα βρεθούμε μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Βρε ποσο "χαζοβιοληδες" είτε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Ακομα και τα δωσουν ολα τα λεφτα θα βγουν και θα ζητησουν και αλλα απο την κυβερνηση και εκεινη βεβαια θα τους τα δωσει!!! Και ξερετε γιατι; Επειδη θα τα πληρωσουμε παλι εμεις!!!!! Είδη το κρατος ειναι εγγυητης 35 δις ευρω για τις τραπεζες! Τι τον σταματαει να δωσει και αλλα;;;;;
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!!! Αγωνας χρειαζεται για αλλο πολιτικοοικονομικο συστημα και οχι μποϊκοταζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Διάβασα πολλὲς ἀπὸ τὶς ἀπόψεις σας μὲσα σ᾽αὐτὸ τὸν χῶρο καὶ ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι λίγο ἔως πολὺ τὰ ἔχετε πεῖ ὅλα.

    Κάθε νὲα ἐγγραφὴ θὰ ἦταν ἁπλᾶ μία τροποποιημένη ἀναπαραγωγὴ κάποιας ἄλλης καὶ τίποτα περισσότερο, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ὑποβαθμίζεται ὑποσυνείδητα ἡ πρόταση σὲ ἐπίπεδο «γκάλλοπ», πρᾶγμα τὸ ὁποῖο δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ εὐσταθῇ ὡς ἀντικειμενικὴ ἄποψη ποὺ θὰ ἐπιφέρῃ τὴν σωστὴ ἀπόφαση.

    Τῷ ὄντι ἡ ἀνάληψις τῶν χρημάτων θὰ εἶναι ἕνα ἰσχυρὸ πλῆγμα στὴν συμμορία τῆς «κορυφῆς τῆς πυραμίδος», εἴτε θέλετε νὰ τὴν ὀνομάσετε τραπεζικὸ σύστημα, εἴτε ἐξουσιαστὰς ἢ Bildeberg ἢ κέντρα ἀποφάσεων, ἀλλὰ ἴσως μὲ μία ξεχωριστὴ ἔννοια ἀπ᾽ὅτι ἐκφράζεται στὸν παρόντα χῶρο. Ἐννοῶ ὅτι πέραν τῆς φυσικῆς καὶ οὐσιαστικῆς ἐπεμβάσεως στὸ τραπεζικὸ σύστημα μὲ τὴν πράξη τῆς ἀναλήψεως, θὰ πραγματοποιεῖται ταυτοχρόνως καὶ μία κίνησις ποὺ θὰ ὑποδηλώνῃ τὴν στάση τοῦ ἁπλοῦ Ἕλληνα-καταθέτη, τὴν ἀντίδρασή του ὡς πρὸς τὰ τεκταινόμενα, ποὺ θὰ ἀποτελῇ πλὲον ὑπέρβαση κάθε «κατασκευασμένου γκάλλοπ» τῶν Μέσων Μαζικῆς Ἐξαθλίωσης καὶ τὸ κυριώτερον, ὅτι δὲν θὰ εἶναι δυνατὸν νὰ διαψευσθῇ ἀπὸ αὐτὰ διὸτι ἡ ἀλὴθεια θὰ ἔχει ξεφύγει ἀπὸ τὶς δυνατότητες ἀποκρύψεως-ἀλλοιώσεως ποὺ χρησιμοποιοῦν τὰ ΜΜΕ. Γι᾽αὐτὸν καὶ μόνον ἴσως τὸν λόγο ἡ προσπάθεια εἶναι ἄξια, ἡρωϊκὴ, δηλοῖ καθαρὴ Ἑλληνικὴ ἀντίδραση ἐπιδεικνύει ὑγιῆ κρίση μὲ πνεῦμα ἀνάλογο τῆς φυλῆς ποὺ προσπαθεῖ ὁ Ἑβραῖος πρωθυπουργὸς καὶ οἱ σὺν αὐτῷ νὰ διαλύσουν.

    Νὰ φέρω τὴν προσοχή σας στὶς ἀπεργιακὲς κινητοποιήσεις,τὶς διαδηλώσεις καὶ τὶς μολότωφ, τὶς ἐναγώνιες προσπάθειες ὅλων μας νὰ μεταδώσουμε μία εἴδηση στοὺς φίλους μας ἢ στὰ blogs, ποὺ ἐκφράζει τὶς σκέψεις μας ἢ ποὺ ἔχει «μιλήσει στὴν ψυχὴ μας» καὶ μὲ ἀπογοήτευση διαπιστώνουμε ὅτι ἀποκρύπτεται ἐπιμελῶς ἀπὸ τὰ σκουλήκια τοῦ σαθροῦ συστήματος,τοὺς δημοσιογράφους, νὰ σᾶς θυμίσω τὴν ἀπώλεια τοῦ προσωπικοῦ σας χρόνου στὴν προσπάθεια νὰ ἐνημερώσετε ὅσους πιὸ πολλοὺς μπορεῖτε γιὰ μία συγκέντρωση ποὺ θὰ προάγῃ τὸ δίκαιο καὶ τὴν ἀπογοήτευσή σας ὅταν ἡ παρουσία παρευρισκομένων ὠχριᾶ τῆς δικαίας ἀπαιτήσεως ποὺ ἐπιδιώκετε. Τί ἔγινε; ποῦ εἶναι οἱ μαχητὲς ποὺ μοῦ ὑποσχέθηκαν χθὲς τὸ βράδυ ὅτι θὰ εἶναι ἐκεῖ; ποὺ εἶναι ὅλοι αὐτοὶ ποὺ συμφωνοῦσαν μαζὶ μου στὰ blogs;Δὲν ἦλθαν!

    Αὐτὸ εἶναι ἕνα μεγάλο μάθημα· πρέπει νὰ ζήσουμε μ᾽αὐτὸ, νὰ καταλάβουμε ὅτι πλέον δὲν ὑπάρχει «στρατὸς» γιὰ νὰ κατέβῃ στὸ πεζοδρόμιο. Καλῶς ἢ κακῶς δὲν θὰ τὸ ἐξετάσω ἀλλὰ φαίνεται ὅτι δὲν εἶναι ὁ τρόπος ποὺ μποροῦμε νὰ πολεμήσουμε πιά. Αὐτὸ νὰ εἶστε βέβαιοι ὅτι τὰ σκυλιὰ τὸ γνωρίζουν πολὺ πιὸ πρίν ξεκινήσουν νὰ διαλύουν τὴν χώρα μας. Αἰσθανθήκατε νὰ ἔχουν φοβηθῇ ἢ νὰ τοὺς ἔνοιαξε γιὰ τὰ πλήθη ποὺ κατακλύζουν τὸ κέντρο σχεδὸν σὲ καθημερινὴ βάση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Ὁ τρόπος εἶναι νὰ πολεμήσουμε μὲ ὅτι ἔχουμε καὶ αὐτὸ ποὺ ἔχουμε εἶναι ἡ κρίση μας καὶ ἕνα φτωχὸ πληκτρολόγιο γιὰ νὰ ἐπικοινωνήσουμε μεταξὺ μας καὶ στὸ μέτρο τοῦ δυνατοῦ νὰ ἐνημερώσουμε ὅσους μποροῦμε ἀπὸ τὸ στενὸ μας περιβάλλον. Εἶναι ἀρκετὸ; Νομίζουμε ὄχι ἀλλὰ ἐδῶ θὰ ἔλθῃ νὰ μᾶς ἀπαντήσῃ ἡ ἀρχαῖα κινέζικη παροιμία ποὺ λέει: «ὅταν κάνεις ὅ,τι μπορεῖς, κάνεις αὐτὸ ποὺ πρέπει».

    Ἔτσι λοιπὸν εἶναι μὶα ἀπὸ τὶς πολὺ λίγες περιπτώσεις-εὐκαιρίες νὰ μπορέσουμε νὰ περάσουμε ἕνα μήνυμα κοινῆς ἀποδοχῆς καὶ μεγάλου ἀριθμοῦ συμμετεχόντων ποὺ δὲν κρύβεται. Πληροφοριακὰ μόνον σᾶς λέω ὅτι ὁ ἀριθμὸς χρηστῶν ποὺ χρησιμοποιοῦν τὸ διαδίκτυο εἶναι μόλις 3.182.000 Ἑλλήνων μὲ ἕνα πολὺ μεγάλο ποσοστὸ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἀσχολεῖται μόνο μὲ τὸ MSN καὶ τὸ Facebook, ἀπέχοντας ἀπὸ κάθε ἄλλου εἴδους πληροφορήσεως, πρᾶγμα ποὺ καθιστᾶ τὴν συγκεκριμένη πληροφόρηση ἀδύναμη, πλήν ὅμως δὲν παύει νὰ εἶναι λόγῳ συγκυριῶν πολὺ μεγαλύτερη σὲ μέγεθος ἀπὸ οἰαδήποτε ἄλλη σὲ ἐπίπεδο συγκεντρώσεων, ἀκόμη δὲ καὶ ἰσχυροτέρα γιατὶ εἰναι πανελλαδικὴ.

    Πρέπει νὰ σᾶς πικράνω λιγάκι τώρα παραδεχόμενος ὅτι σὲ αὐτὴ τὴν ἐξελικτικὴ φάση τῆς ζωῆς μας εἶναι καλὸ πλὲον νὰ ἀποδεχθοῦμε ὅτι ἡ ὁμαδικὴ προσπάθεια, ὄχι ὅτι δὲν εἶναι ἀποδοτικὴ, ἄλλὰ δυστυχῶς δὲν ἐπιτυγχάνεται. Ἀντ᾽αὐτῆς μπορεῖ νὰ πρυτανεύσῃ μόνον ἡ ἀτομικὴ προσπάθεια σὲ συλλογικὸ ἐπίπεδο· δηλαδὴ ἡ κατόπιν κρίσεως ὁμόνοια καὶ συλλογικότητα στὴν ἐφαρμογή της.

    Τέλος γιὰ νὰ μὴν εἶναι στεῖρο τὸ σχόλιό μου θὰ συμφωνήσω ὅτι τὸ ἐγχείρημα ἐμπεριέχει κινδύνους, ἀνασφάλεια, ἄγνοια καὶ ἴσως ἐλπίδα. Ὅτι ἐμπεριεῖχε ἴσως καὶ κάποια τοποθέτηση χρημάτων στὸ χρηματιστήριο πρίν ἀπὸ μερικὰ χρόνια ὅταν χειριζόταν τὴν κατάσταση ὁ Ἀαρών Ἁβουρὶ κατὰ κόσμον Κ. Σημίτης.

    Τότε πολλοὶ τὸ τολμήσανε. Δὲν ἀξίζει μία θαρραλέα πρᾶξις τώρα;

    Κλείνω μὲ τὸ ἐπιτυχὲς σχόλιο ἑνὸς συγγραφέος πιὸ πάνω ὁ ὁποῖος ὀξυδερκῶς διαβλέπει ἔξαρση ἐγκληματικότητος καὶ αὐξηση διαρρήξεων γιὰ τὰ «μετρητὰ». Ἀποδεχθεῖτε φίλοι μου ὅτι ὁ θεὸς Ἄρης ὑπάρχει καὶ δρᾷ ἀκόμη καὶ σὲ καιρὸ ποὺ ἐμεῖς νομίζουμε ὅτι ἐχουμε εἰρήνη. Ἡ πλάνη εἶναι ὅτι δὲν ὑπάρχει εἰρήνη. Εἶναι πόλεμος ἀλλὰ μὲ ἄλλα ὅπλα.

    Γιὰ τὴν πληροφόρησὴ σας ἀκόμη ἐκδίδονται κανονικὰ ἄδειες κυνηγετικῶν ὅπλων καὶ ἐμπίπτουν στὰ δικαιώματά μας ἀκόμη τὸ νὰ ἔχουμε ἕνα ἢ περισσότερα στὴν κατοχή μας. Στὴν χειρότερη περίπτωση θὰ πᾶμε καὶ γιὰ καμμιὰ πάπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Παιδιά ανεβάστε ξανά το video γιατί το έχουν σβήσει απο το youTube ...

    Βασίλης Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=50055385

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΑΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΠΕΝΤΑΡΟΔΕΚΑΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΨΙΛΟ ΓΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. @11:33μ.μ.
    Κάτι είναι κι αυτό...............
    Μικρή ζημιά; Όμως ζημιά, σ΄ αυτούς που χρόνια μας πίνουν το αίμα. Ό,τι μπορεί ο καθένας............

    ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΜΑΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Φίλε, λες μπούρδες και αν δεν τις λες εκ του πονηρού, τότε είσαι βλάκας με περικεφαλαία.
    Ποιός σου είπε ότι αν καταρεύσει το τραπεζικό σύστημα θα τιμωρηθούν πολιτικοί και θα χαριστεί το χρέος?
    Το μόνο που θα συμβεί είναι κοινωνικές αναταράξεις, περισσότερη βία και ίσως επιβολή στρατιωτικών νόμων για όποιον καταλαβαίνει...
    Αν καταρεύσει το τραπεζικό σύστημα τα λεφτά που θα έχεις τραβήξει δε θα έχουν καμία αξία απολύτως.
    Τέλος πάντων, αν δε χρωστάς και ελπίζεις να σου τα χαρίσουν με μια τέτοια εξέλιξη, είσαι θα σου το ξαναπώ βλάκας με περικεφαλαία ή εξυπηρετείς άλλα συμφέροντα.
    Όλοι μας τα έχουμε με τις τράπεζες,αλλά δε σημαίνει ότι αν κλείσουν θα εξαγνιστεί ο πολιτικός βίος και θα εξαφανιστούν οι κοινωνικές ανισότητες.

    Όσο για το ότι ήσουν στην Ολλανδία, αμφιβάλλω αν έχεις βγεί από το χωριό σου με τις ασυναρτησίες που λές , κοινωνικέ λυτρωτή φωστήρα!

    Ο ενυπόγραφος ... Ntamar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. παιδια καλημερα..., εαν τα εχω σε επιταγη είναι το ίδιο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. πληροφορία:
    ΤΑ ΧΡΕΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ.
    κΑΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΡΙΣΕΙ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ (ίσως σαν και αυτή) ΝΑ ΤΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Δείτε τι γράφουν τα χαρτιά που υπογράψατε όταν πήρατε το δάνειο.

    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ από τα σχόλια που διάβασα:

    τελικά τα blogs μπορεί να γίνουν ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ εάν χρησιμοποίούνται για να διαδίδονται μυνήματα που ακόμα και άθελα μπορεί να είναι ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ.

    Παιδιά εσείς του blog ΔΕΝ ΝΙΩΘΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΑΥΤΗ? Αφήνετε τον κάθενα αστοιχείωτο να διαδίδει τέτοια επικύνδινα πράγματα?

    Γιατί μπορεί να μην είμαι οικονομολόγος, αλλά οι απόψεις αυτών που είναι ενάντια στην μαζική ανάληψη χρημάτων είναι σίγουρα πιό πειστικές και με επιχειρήματα (στην κουβέντα αυτή των 182 σχολιασμών).
    Δύο τεινά συμβαίνουν:

    1)Ή όλο αυτό (η παρακίνηση δηλαδή να πάρουμε τα χρήματά μας) έγινε επίτηδες από ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ,

    2)Ή από ΑΣΧΕΤΟΥΣ κατά λάθος.

    Μήπως ο Καρατζαφέρης (που και κάθόλου δεν τον πάω) έχει τελικά δίκιο με τα blogs??

    thani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. http://alithinapsemata.wordpress.com/2010/05/26/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%AC%CF%80%CE%B5%CE%B6%CE%B5%CF%82/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΜΕΡΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΑ?ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΟΒΗΘΗΚΑΝ?
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. Βγαλτε τα ολα τα χρηματα σας απο τις τραπεζες και αγοραστε χρυσο η ασημι.Το συστημα θα καταρευσει αργα η γρηγορα και το ευρω η η δραχμη θα υποτιμηθει δραστικα. Τα πολυτιμα μεταλλα δεν χανουν ποτε την αξια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Εσύ που λές ότι "αυτό είναι μόνο η αρχή" είμαι σίγουρη ότι το μόνο που έχεις στο νου σου είναι μία αναρχική κατάσταση, όπου κάδοι θα καίγονται στους δρόμους και ο κόσμος θα βγει όλος στους δρόμους.

    Την άλλη μέρα?? Τι θά κάνουμε?
    έχεις κάποιο σχέδιο για την άλλη μέρα μήπως????

    thani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. Η δική μου γνώμη:

    Ο,ΤΙ και να γίνει, καλό θα είναι.

    Αν καταρρεύσει το τραπεζικό σύστημα, καλό θα είναι. Θα γλυτώσουμε.
    Αν μετά ο αγρότης ζοριστεί για κανα μήνα-δύο, καλό θα είναι , θα ξυπνήσει.
    Αν υποφέρουμε για λίγο καιρό μέχρι να ξαναγίνουμε άνθρωποι, καλό θα είναι
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας καταλάβουμε ότι ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ στη χώρα και στον πλανήτη θα είναι μόνο για καλό.

    ΤΟ ΜΟΝΟ που δεν είναι καλό είναι ο ΒΑΛΤΟΣ στον οποίο είμαστε.

    ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ. ΒΓΑΛΤΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΝ 01/06/10. Προωθήστε παντού.

    Επιτέλους οι Έλληνες σαν ΕΝΑ, και όχι χωρισμένοι σε κόμματα, ποδοσφαιρικές ομάδες και οτιδήποτε άλλο κατευθυνόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  182. Εσύ τι θα κάνεις ακριβώς τους δύο μήνες αυτούς??
    Τι είδος λαχανικού θα φυτέψεις??
    Σε ποιό μπαλκόνι?

    Και σε δύο μήνες θα ξυπνήσεις σε μία ελλάδα που όλα θα λειτουργούν ρολόι, θα έχουμε απαλλαγεί από τα λαμόγια, από τις τράπεζες, από τους όποιου είδους τοκογλύφους, δυνάστες κλπ. και θα πηγαίνεις κάθε πρωί να ποτίσεις ...τι είπαμε ότι θα φυτέψεις εσύ?

    Και πώς θα ζείς χωρίς το ιντερνετ?? Πώς θα μπορείς ...να καθοδηγείς τα πλήθη, ώστε να μήν ξανακάνουν τα ίδια λάθη (όπως κάνεις τώρα)?

    Σκέψου λίγο.
    thani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  183. H ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΝΤ.ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ΨΑΞΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΝΑΡΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  184. Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ωραίο πράγμα να αποφασίζει και μόνο μία άλλη αρχή ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ.

    Και τα χρόνια που έρχονται θα είναι δύσκολα, αν δεν βρεθεί τρόπος να ανακοπεί η πορεία αυτή.

    ΌΜΩΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.

    THANI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  185. Είναι σαν να έχουμε έναν ασθενή από καρκίνο, όπου η αρρώστια έχει ήδη παντού, και προτείνεις να γιατρέψουμε τώρα τον καρκίνο που ...ξαφνικά διαπιστώσαμε ότι έχει επεκταθεί και στο νεφρό ας πούμε. Αφού είναι ο καρκίνος παντού. Μπορούμε να τον γιατρέψουμε τοπικά μόνο στο νεφρό ή μόνο στην ελλάδα??


    Μπορείς να μου προτείνεις μία λύση που να καταπολεμήσει τον καρκίνο εν γένει?? σε όλα τα μέρη του σώματος??

    Ασε που πρώτα πρέπει να ενημερωθεί ο ασθενής για το τι ακριβώς έχει (δηλαδή να ενημερωθούμε, ή να αυτομορφωθούμε βλ. πανελλήνιες), να πεισθεί για την μοναδικότητα την θεραπείας, να ενημερωθεί και για τις πιθανόν επιπτώσεις και μετά άς διαλέξει...
    Γιαυτό νομίζω αγαπητέ μου είμαστε άγουροι ακόμα. Στο μόνο που θα μας βοηθήσουν ξεσπάσματα αναρχικά είναι να τους δώσουμε πάτημα και λαβή να μας κάνουν χειρότερα.

    Με εκτίμηση
    thani

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  186. ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝΝ ΤΙΣ ΕΞΥΠΝΑΔΕΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΟΤΙ ΣΗΚΩΣΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ?ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΥΚΑΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ,ΤΗΝ ΣΥΝΤΑΞΗ ΜΟΥ ΕΝΟΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ,ΗΡΘΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΟΥΚΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΡΕΙ?Η ΤΟ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΑΦΗΝΩ ΚΑΤΙ ΛΙΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΝΙΧΡΗ ΜΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ,ΚΑΙ ΣΙΓΑ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΘΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ.ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥΣ.ΞΑΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΚΑΙ ΖΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  187. καλά ρε πάμε καλά;;; είμαστε ανθέλληνες επειδή θα πάμε να πάρουμε τα λεφτά ΜΑΣ; κάπου αλλού διάβασα ότι αυτό είναι εθνική προδοσία! πάμε καλά; σε τελική ανάλυση δικά μας λεφτά είναι και ότι γουστάρουμε τα κάνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  188. ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΛΙΡΕΣ, ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΧΡΥΣΟ, ΑΣΗΜΙ `Η ΑΚΙΝΗΤΑ. ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΑΝΙΣΙΟ ΕΥΡΟ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ. ΑΥΤΕΣ ΕΥΘΥΝΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ. 10 ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΤΟ 70 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΟΥ ΤΗΣ ΓΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  189. Μη θησαυρίζετε θησαυρούς στη γη όπου υπάρχουν κλέφτες και σκουλίκια αλλά θησαυρίζετε θησαυρούς στον ουρανό. Ξυπνήστε το χρήμα είναι ψεύτικο δώστε καμμιά ελεημοσύνη μπας και μπούμε στον Παράδεισο. Ο Θεός τοκίζει τα λεφτά με το μεγαλύτερο επιτόκιο. Κοιτάχτε και τον φτωχό δίπλα σας. Η ανακούφιση που προσφέρεις από την ελεημοσύνη αντισταθμίζει την τσαντίλα σας απο τον φόβο σας μή σας κλέψουν τα λεφτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  190. θα παω και εγω και ολη μου η οικογενεια και θα τραβηξουμε ολα μας τα λεφτα απο την κολοτραπεζα. δεν θα αφησω ουτε 1 cent. ετσι θα εξηγηθω ειτε αρεσει,δεν αρεσει. ηδη επηρα την τραπεζα τηλεφωνο και τους το ανακοινωσα να εχουν το money ετοιμο και μιλω για χιλιαδες ευρω. θα τα στειλω σε τραπεζα του εξωτερικου αντι να τα εχω σπιτι.
    ( συμβουλευτικα τον αδελφο μου που ειναι καθηγητης οικονομολογιας σε πανεπιστημιο ).
    --- οντως γαμας το τραπεζικο συστημα ελλαδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  191. διαβασα τα σχολια το πρωι. πηγα 8 το πρωι στη τραπεζα και τραβηξα τα ευρω μου.δεν τα ειχαν σε ρευστο. μου ειπαν στις 1.30 το μεσημερι να παω να τα παρω. τελικα τα πηρα και τα εστειλα σε τραπεζα του εξωτεικου. δεν αρεσε στον διευθυντη η κινηση μου αυτη.
    καλο αγωνα σε ολους. μπορειτε να το κνετε. μην φοβαστε.
    αυριο πανε 10 φιλοι μου να αποσυρουν λεφτα απο τις τραπεζες. δεν περιμενουν μεχρι της 1/6.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  192. μην τα βαζετε σε τραπεζες στο εξωτερικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  193. μην τα βαζετε σε τραπεζες στο εξωτερικο ετσι απλα αποδυναμωνεται τις ελληνικες τραπεζες

    ΑπάντησηΔιαγραφή