Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2011

2ΒΙΝΤΕΟ 11\9\2011 Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΑΒΡΙΗΛ (Πνευματικός διάδοχος του π.παϊσιου αγιορείτου ) ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ! ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ!!!!







http://okairosgareggys.blogspot.com/

190 σχόλια :

  1. ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΕΚΑΤ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ.ΘΥΜΑΣΘΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟΓΕΡΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ 2008?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΩΣΤΟΣ 1:02
    ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΚΑΦΕΤΖΟΥΔΕΣ,ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΥΣ,ΧΑΡΤΟΡΙΧΤΡΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΦΗΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:18 π.μ.

    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ,Ο ΚΛΩΝΟΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ.ΑΡΑ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ.
    ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ Η Ν.Δ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΗΝΕΣ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.
    ΕΣΕΙΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ.
    ΕΓΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. 1.18 ΕΛΑ ΡΕ ΣΩΠΑ!! ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΙ ΧΑΖΟΣ...

    ΟΧΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΑΑΑΑΑΑΧ ΑΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΛΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τυχαίνει σε 15 μέρες να είναι και η επόμενη ευθυγράμμιση του Έλενιν με τον Ήλιο και την Γη, όπου επιστήμονες ισχυρίζονται ότι σε αυτές τις ευθυγραμμίσεις οφείλονται οι σεισμοί στην Ιαπωνία και την Χιλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1.29 ΟΧΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ. ΕΛΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΠΡΟ ΕΤΩΝ.ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΠΟΥΛΗΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΑΣΤΡΟΛΟΓΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΤΟ ΚΑΦΕ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΑ ΤΟΝ ΓΥΡΝΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΑΣ,ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΜΙΛΑΝΕ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ.Ο ΘΕΟΣ ΟΛΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΑ ΚΟΡΟΊΔΑ ΝΑΙ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΛΟΓΙΚΗ ΟΧΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΑΜΗΜΕΝA BLOGS ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝΕ, ΕΙΣΤΕ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΣΟΚ

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ, ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΕΣΑΣ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΤΕ

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:17 π.μ.

    Ο ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ Για εμας ειπεοτι ειμαστε δυσκολοκυβερνητοι και "επικινδυνοι".
    Αναρωτηθεικατε γιατι δεν το ειπε για τους Ινδους; που ειναι ενα δις, η για τους Κινεζους που ειναι πανω απο εναμισυ δις, η για τους τουρκους που ειναι στην ιδια περιοχη με εμας και ειναι εβδομηντα εκατομμυρια;
    Τι ειναι λοιπον αυτο που μας κανει τοσο "επικινδυνους"για τα σχεδια της Νεας Ταξης;
    ΜΑ ΕΔΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ!
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ!
    ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!
    ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ!
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; ΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ, ΟΙ ΒΟΥΚΓΑΡΟΙ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΡΩΣΟΙ.
    ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ;;;
    Υ.Γ.
    ΨΑΞΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ;
    ΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ;
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ;ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ;
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ!
    ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ.

    ΚΙ ΟΜΩΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, Η ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ!
    ΤΙ ΠΟΙΠΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    Ενα πολυ μικρο μερος απο Λιακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αν διαβαζες ολοκληρη την δηλωση του κισινγκερ ισως σου λυνοτανε η απορεια για τον λογο που το ειπε. Επισης ποτε του δεν ειπε οτι οι ελληνες ειναι επικινδυνοι, σταματα να βγαζεις πραγματα απο το μυαλο σου 2.17.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εδώ και καιρό αναρωτιόμουν αν αυτό το blog είναι blog ειδησεογραφικό ή blog χριστιανοταλιμπάν. Απόψε λύθηκαν οι απορίες μου.

    Μου θυμίζουν αυτές οι φαιδρές ιστορίες τους Μάρτυρες του Ιεχωβά, που εδώ και 5 αιώνες αναμένουν τη Συνέλεια του Κόσμου και κάθε φορά που διαψεύδονται οι "προφήτες" τους, απλώς μεταθέτουν τις ημερομηνίες σε μεταγενέστερο χρόνο.

    Η νεοελλάδα της ιδεοληψίας, σκοταδισμού και αρτηριοσκλήρωσης.

    Κάποτε η Καλλιόπη ήταν η μεγαλύτερη και ευγενέστερη των 9 Μουσών, προστάτιδα της Επικής Ποίησης και των Καλών Τεχνών. Η νεοελλάδα, τη μετέτρεψε σε χέστρα και ενίοτε πόρνη.

    Αυτή ακριβώς είναι η σχέση της νεοελλάδας με το πραγματικό Ελληνικό Ιδεώδες. Χαρείτε αυτή τη χώρα της απόλυτης παρακμής και ανυποληψίας που το μόνο που τη συγκινεί είναι το κυνήγι μαγισσών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 2.17 ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΛΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ.
    ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ο ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ. ΑΛΛΑ ΟΚ, ΑΦΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΛΕΣ "ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΛΙΑΚΟ" ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΑΛΗΘΗ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΦΤΗΚΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ Ο ΛΙΑΚΟ ΣΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. "Ανώνυμος είπε...

    Αν διαβαζες ολοκληρη την δηλωση του κισινγκερ ισως σου λυνοτανε η απορεια για τον λογο που το ειπε. Επισης ποτε του δεν ειπε οτι οι ελληνες ειναι επικινδυνοι, σταματα να βγαζεις πραγματα απο το μυαλο σου 2.17.
    20 Σεπτεμβρίου 2011 2:23 π.μ. "


    ΣΩΣΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:39 π.μ.

    Προσεξτε! Δεν τους πειραζει η ιστορια μας μονη της! Δεν λεει ο Κισσινγκερ, οτι του φταιει μονο το οτι ειμαστε Χριστιανοι Ορθοδοξοι.
    Τους πειραζει ολο το πακετο!
    Τους πειραζει το "Εκρηκτικο Μιγμα"
    Τους πειραζει η αποδοχη της ιδεολογιας της απολυτης ελευθεριας και της αρνησης καθε αφεντη, που μας δινει το DNA των ΕΛ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗς ΑΠΟΚΑΛΥΨΗς ΤΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ
    ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ, ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΑΚΑΥΑΛΗΠΤΟ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΤΙΘΑΣΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ!
    ΤΟ Εκρηκτικο Μιγμα θα το βρουνε συντομα μπροστα τους, το "δικαιο του Θεου και το "ατσαλι" των Ελληνων!
    Θα μας βρουν μπροστα τους με "ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΤΣΑΛΙ".
    ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ.
    ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλλ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΠΕ.ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΙ ΤΟ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΝΕΙ ΣΕ ΗΜΙΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΠΙΑΝΕΙ.ΘΑ ΤΟ ΕΛΕΓΑ ΠΩΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ ΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.ΠΩΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΙΟ ΦΤΩΧΑ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΡΧΟΝΤΕΣ......ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μορφέα, γιατί δεν αυτοαναγορεύεσαι ως Μεσσίας του 21ου αιώνα;

    Πριν απαντήσεις, σκέψου την πρότασή μου. Θα νιώσεις ίσως για πρώτη φορά στη ζωή σου τόση προσωπική ικανοποίηση έχοντας πλάι σου μια στρατιά νέων πιστών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω πω, σιχαίνομαι τα άτομα που λένε ότι να ναι για να κερδίσουν μερικά ευρό απο άτομα χαζά σαν τον μορφέα. Καλά αγόρι μου, δεν μπορούσες να ψαξεις μόνος σου τα λόγια του Κίσινγκερ να δεις αν αληθεύουν αυτά που λέει ο απαταιώνας; Λυπήσου μας λοιπόν! Ρεζίλι εχεις γίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:56 π.μ.

    ΙΑΣΩΝ
    ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:59 π.μ.

    ΤΩΡΑ ΒΓΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΒΡΑΙΟΠΟΥΛΑ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ: οτι θελετε!
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ!

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ! ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓


    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ. ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εμείς τι είμαστε? Τουρκαλβανοσλαβογυφτοτσίγγανοι για να έχουμε ένα καλό ερώτημα?!

    Χρειάζομαι επειγόντως ένα τεστ DNA να δω από που κρατά η σκούφια μου. Αν οι εξετάσεις δείξουν ΙΧΩΡ θα πρέπει να νιώσω πιο περήφανος?!

    Γκαιμπελικές θεωρίες περί φυλετικής αγνότητας, υποβοηθούμενες από τον παράφρονα Μένγκελε καλά κρατούν τον 21ο αιώνα. Άντε και εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΑΝ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ. ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΑ "ΒΙΒΛΙΑ" ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΑΛΤΣΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΨΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΣΙΝΓΚΕΡ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΤΕΣ.

    Η ΑΛΗΘΗΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ :
    "The Greek people are anarchic and difficult to tame. For this reason we must strike deep into their cultural roots: Perhaps then we can force them to conform. I mean, of course, to strike at their language, their religion, their cultural and historical reserves, so that we can neutralize their ability to develop, to distinguish themselves, or to prevail; thereby removing them as an obstacle to our strategically vital plans in the Balkans, the Mediterranean, and the Middle East.

    (As reported in the popular Greek magazine, Oikonomikos Tachydromos on 14 Aug. l997, Henry Kissinger, while addressing a group of Washington, D.C. businessmen in Sept.1974)"

    ΜΟΡΦΕΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚWΛΑΡΑΚΙ ΣΟΥ!

    ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΘΑ ΣΕ ΛΙΑΝΙΣΩ. ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:13 π.μ.

    TI EIΠΕ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

    http://politikeskepseis.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html
    .........................................................
    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσκολος να τιθασευθή. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθή να συμμορφωθή. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στην Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

    http://www.youtube.com/watch?v=orKHkjZb71A

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μορφέα, η πλούσια ελληνική θυμοσοφία λέει τα εξής:

    "Της κοντής ψ.ωλής τής φταίνε οι τρίχες"! Πραγματικά σοφή έκφραση, μπουαχαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:18 π.μ.

    Λαζοπουλος για τον Κισινγκερ http://www.youtube.com/watch?v=qCYqxUkrTGY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:21 π.μ.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ;
    ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ; Η ΛΕΞΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ;;;
    ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΟΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ;
    ...................
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ.
    ...........
    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΒΑΖΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 6 ΔΟΣΗ, ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΚΛΟΓΩΝ ΑΡΧΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
    -----------------------------------------------
    ΜΑΖΑ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΩΔΙΑ
    -----------------------------------------------
    ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ ΝΔ - ΛΑΟΣ - ΠΑΣΟΚ
    -----------------------------------------------
    ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ....."ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ"
    -----------------------------------------------
    1 ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ
    -----------------------------------------------
    ΑΜΕΡΙΚΗ 2 ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΑΧ
    -----------------------------------------------
    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ
    -----------------------------------------------
    3 ΠΑΓΚΟΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Pou akrivos leei oti eimaste epikyndinoi re filaraki giati mou fainetai oti pas na mas koroidepseis? e morfea? pou leei oti eimaste epikindinoi ?


    se rwtaw ksekathara kai perimenw mia apanthsh.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:27 π.μ.

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ;
    ΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ; Η ΛΕΞΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ;;;
    ΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Η ΟΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ;
    ...................
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ.
    ...........
    ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΒΑΖΟΥΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΝ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ.
    ........
    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσ-κο-λο-κυβερνητος να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

    http://politikeskepseis.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εμείς οι άνθρωποι είμαστε πιο αντίχριστοι, τόσο που θα το ζήλευε ακόμη και ο ίδιος ο Βελζεβούλ!

    Αντί να κοιτάξουμε τον εαυτό μας κατάματα στον καθρέπτη, κατασκευάζουμε δαίμονες αριστερά και δεξιά.

    Ένα μάτσο βιόλες είμαστε οι άνθρωποι, εγωπαθείς, αλαζόνες, υπεροπτικοί, νομίζοντας ότι έχουμε πιάσει τον Πάπα απ΄τα αρχ@δια...

    Ε ρε βούρδουλας που μας χρειάζεται και ασχολούμαστε με ηλιθιότητες, αντάξιες του βαθμού νοημοσύνης που διαθέτουμε (?)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Nai malista, opoios den symfwnei me ta paralhrimata tou liakopoulou einai amfibolou ellhnikhs katagwghs. kala agori mou, ta skeftesai ayta pou les?

    ante gia ypno giati mallon to myalo de douleyei kala...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:33 π.μ.

    ΙΑΣΩΝ 3.27
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ.
    ..........
    ΤΙ ΕΓΤΙΝΕ ΙΑΣΩΝΑΚΟ;
    ΑΛΛΑΞΕΣ ΤΡΟΠΑΡΙΟ ΤΩΡΑ;
    ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:36 π.μ.

    ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ!!!

    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ΕΝΝΟΕΙ Η ΟΧΙ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ;;;

    ........
    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσ-κο-λο-κυβερνητος να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

    http://politikeskepseis.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Όσοι δε συμφωνούν με τον Μορφέα είναι:

    Εβραίοι, Μασώνοι, Σιωνιστές, αλλόθρησκοι, αλλόφυλοι, σατανιστές, δαιμονόπληκτοι, αντίχριστοι, βελζεβούληδες, κοπρολάγνοι/ουρολάγνοι, νεκρόφιλοι, εκφυλισμένοι, ανθέλληνες, διεθνιστές, κομμουνιστές, άθεοι, πόρνοι, ανήθικοι, πρόστυχοι, συνομώτες, αντεθνικοί κ.ο.κ, κ.ο.κ, κ.ο.κ...

    Όσοι συμφωνούν μαζί του είναι:
    ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!Μπουχαοχοαοχοα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:37 π.μ.

    ΦΤΟΥ ΣΑΣ! ΡΕ! ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:38 π.μ.

    ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΥΜΠΕΚΙ!!!

    ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ΕΝΝΟΕΙ Η ΟΧΙ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ;;;

    ........
    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσ-κο-λο-κυβερνητος να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"

    http://politikeskepseis.blogspot.com/2011/05/blog-post_23.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΕΣΕΝΑ ΣΚΟΥΛΙΚΙ!!

    ΕΙΠΕΣ:
    "Ο ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ Για εμας ειπεοτι ειμαστε δυσ*******κυβερνητοι και "επικινδυνοι".
    Αναρωτηθεικατε γιατι δεν το ειπε για τους Ινδους; που ειναι ενα δις, η για τους Κινεζους που ειναι πανω απο εναμισυ δις, η για τους τουρκους που ειναι στην ιδια περιοχη με εμας και ειναι εβδομηντα εκατομμυρια;
    Τι ειναι λοιπον αυτο που μας κανει τοσο "επικινδυνους"για τα σχεδια της Νεας Ταξης;"

    ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ, ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΙ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΣ ΟΛΗ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΘΕΛΕΙ ΚΟΤΕΣ. ΓΚΕ ΓΚΕ Η ΤΟ ΘΕΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:41 π.μ.

    ΣΑΣ ΕΧΩ ΧΩΣΕΙ ΒΑΘΕΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΒΟΘΡΟ ΣΑΣ!
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΑΠ[Ο ΕΚΕΙ ΣΚΟΥΛΗΚΙΑ!
    ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ Ε;;;
    ΤΟΥΜΠΕΚΙ!!!

    ΜΑΓΚΙΕΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΑΜΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Άρχισε το θεάρεστο έργο ενός υποδειγματικού Χριστιανού: οι ύβρεις και οι κατάρες!

    Κρίμα που έχασαν την εξουσία της Ιεράς Εξάτασης και της Πυράς, το μόνο που τους απέμεινε είναι οι (χριστιανικές) κατάρες.

    Κλασικά συμπτώματα -και απόλυτα προβλέψιμα- θρησκευτικού παραληρήματος, ειδικά οι πάσχοντες από ανοργασμία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΣΑΤ ΕΔΩ. ΟΥΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΟ ΣΚΑΙΠ. ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ; ΠΟΣΟ ΕΙΣΑΙ 12;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........20 Σεπτεμβρίου 2011 - 3:44 π.μ.

    ΕΑΝ ΕΣΥ ΛΑΜΟΓΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ", ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ!

    ΟΠΟΤΕ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΩ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΤΕ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ!

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Α ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΓΩ ΑΠΟΧΩΡΟ. ΒΛΑΚΟΜΟΡΦΕΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΕΙΟ! ΕΙΜΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΓΩ!!!!

    ΓΕΝΙΚΑ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ!!!!!!

    ΑΝ ΣΕ ΞΑΝΑΠΙΑΣΩ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΨΕΜΑΤΑ ΘΑ ΣΕ ΛΙΑΝΙΣΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ.

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚWΛΟΔΑΧΤΥΛΑ, ΑΥΤΑ ΚΡΑΤΑ ΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ, ΣΤΗ ΣΤΑΝΗ ΣΟΥ!

    ΤΩΡΑ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΧΑΖΟΥΣ ΔΕΝ ΣΥΝΗΘΗΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μορφέα, μην ξεχάσεις: στις 04:00 έχεις μάθημα: Λιακοπουλιάδα, 12.675ο κεφάλαιο. Σου εύχομαι να το αποστηθίσεις καλά, για να μας κάνεις κήρυγμα, όπως οι μαστουρωμένοι και αφιονισμένοι Μάρτυρες του Ιεχωβά, τους οποίους ό,τι και να πεις, αυτοί επαναλαμβάνονται σαν κολλημένες βελόνες σ΄ένα σκουριασμένο, αρτηριοσκληρωτικό πικάπ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ
    Ξαναπαρτα! Μαλακα!
    ΠΑΡΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ

    ............../´¯/)........... (\¯`\
    ............/....//........... ...\\....\
    .........../....//............ ....\\....\
    ...../´¯/..../´¯\.........../¯ `\....\¯`\
    .././.../..../..../.|_......_| .\....\....\...\.\..
    (.(....(....(..../.)..)..(..(. \....)....)....).)
    .\................\/.../....\. ..\/................/
    ..\................. /........\................../
    ....\..............(.......... ..)............../
    ......\.............\......... ../...............
    TI EIΠΕ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ
    Ξαναπαρτα! Μαλακα!
    ΠΑΡΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ

    ............../´¯/)........... (\¯`\
    ............/....//........... ...\\....\
    .........../....//............ ....\\....\
    ...../´¯/..../´¯\.........../¯ `\....\¯`\
    .././.../..../..../.|_......_| .\....\....\...\.\..
    (.(....(....(..../.)..)..(..(. \....)....)....).)
    .\................\/.../....\. ..\/................/
    ..\................. /........\................../
    ....\..............(.......... ..)............../
    ......\.............\......... ../...............
    TI EIΠΕ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ
    Ξαναπαρτα! Μαλακα!
    ΠΑΡΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ

    ............../´¯/)........... (\¯`\
    ............/....//........... ...\\....\
    .........../....//............ ....\\....\
    ...../´¯/..../´¯\.........../¯ `\....\¯`\
    .././.../..../..../.|_......_| .\....\....\...\.\..
    (.(....(....(..../.)..)..(..(. \....)....)....).)
    .\................\/.../....\. ..\/................/
    ..\................. /........\................../
    ....\..............(.......... ..)............../
    ......\.............\......... ../...............
    TI EIΠΕ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ! ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ! ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ! ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ΤΟΣΟ ΚΟΤΑ ΕΙΣΑΙ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟ

    ΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΚΟΟΚΟΚΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 3:45 ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΧΑΖΟ....
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ
    ΕΝΑ ΠΕΡΑΣΜΑ ΕΚΑΝΑ.....Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εγω ενα πραγμα εχω να πω, στις 28,29 Σεπτεμβριου οι Τουρκοι κλεινουν τα στενα του Βοσπορου(http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=24170&Itemid=83). Οσοι δε γνωριζουν τα οσα εχει αναφερει ο γεροντας για τα στενα του Βοσπορου ας ψαξουν να τα βρουν. Αν λαβουμε υποψη και τα λογια του γεροντα Γαβριηλ τοτε θα πρεπει να περιμενουμε 10 καυτες τελευταιες μερες του Σεπτεμβριου. Συμπτωσεις ολα αυτα; Θα δειξει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. *ο γεροντας Παϊσιος ανεφερε αυτο που λεω για τα στενα του Βοσπορου...ο 3:57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 3:57 ΤΟ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ..........Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Βλακωδης αναρτηση, βλακωδη σχολια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Παρτους τα σκαλπ! Μορφεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟ ΧΘΕΣ Η ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. "ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ"
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΥΠΙΣΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ"
    ΤΟΠΟΣ. ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ"
    ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
    ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
    ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΤΑΣΕΙΣ,
    ΑΣΤΙΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ (ΟΙΚΟΠΕΔΑ, ΚΤΙΡΙΑ),
    ΜΕΤΟΧΕΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ
    ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ, ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ,
    ΟΜΟΛΟΓΑ, ΚΛΗΡΟΔΟΤΗΜΑΤΑ, ΔΩΡΕΕΣ.
    ΒΙΑΣΜΟΙ, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΝΕΑΡΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ,
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΕΣ.
    ΟΣΟΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ, ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ
    ΦΙΛΑΤΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΕΦΡΑΙΜ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΜΟΡΦΕΑ ΟΝΤΩΣ! ΤΟΥΣ ΠΗΡΕΣ ΤΑ ΣΚΑΛΠ! ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ [οποιος μπορει να καταλαβει βεβαια]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Κάτι τέτοιες λαλακίες έλεγε και ο Μάξιμος για τη καταστροφή του κόσμου.
    Ρε ρασοφόροι, πέρασαν αυτά που ξέρατε, που κρατούσατε τον κόσμο κάτω από φοβίες.
    Ρε, σας βλέπει ο κόσμος και.... τα "δίδυμά" του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μορφέα όντως! Τους τα έκλασες! Τα λαμόγια, τα εβραιόσκυλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Την ευχή σου Γέροντα, για μας τους αμαρτωλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 2310 521010 μου το είπε ο Γεροντας

    Ραδάμανθυς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΠΑΙΔΙΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ, ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΚΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΛΙΓΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΣΤΟ ΠΡΟΠΩΠΟ ΤΟΥ ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!
    ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Οι χριστιανοί δεν μπορεί να είναι ταλιμπάν,
    από την φύση της χριστιανικής διδασκαλίας,
    όπως μας θυμίζει και ο Γέροντας
    ἉΓΑΠΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ ΣΟΥ ΩΣ ΣΕΑΥΤΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ(ΘΕΤΙΚΑ-ΑΡΝΗΤΙΚΑ)ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. xaxax BRE IASWNA TI ENOEIS OTI 5 AIWNES PERIMENOUN TO TELOS TOU KOSMOU OI IEXWBADES?
    H AIRESH AUTH EMFANISTIKE STO MPROUKLIN THS AMERIKHS PRINAPO 150 XRONIA TO POLI.....OXI KAI 5 AIWNES!!!
    G AMELETHTOS (MALLON MELETHMENOS!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ -ΙΔΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ- ΣΤΟ
    http://ellhnkaichaos.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ημέρα Τετάρτη και ώρα 13.00μμ, ο πρόεδρος της ΝΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Ηλίας Μαρκόπουλος καταθέτει ΜΗΝΥΣΗ (Μηνυτήρια Αναφορά) με την κατηγορία της ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου ως Πολιτική Αγωγή, εναντίον της Κυβέρνησης Γεωργίου Παπανδρέου και των μελών της Γ. Παπακωνσταντίνου, Ευ. Βενιζέλου, Ανδ. Λοβέρδου, Χ. Παπουτσή, Α. Διαμαντοπούλου, Θ. Πάγκαλου, του αδερφού του....
    πρωθυπουργού Ανδρ. Παπανδρέου και τους συμμετέχοντες στην εταιρεία Institute for Climate and Energy Security στην Ελβετία για τον βρόμικο ρόλο τους στη λεηλασία της Ελλάδας και επίσης κατα παντός υπευθύνου για την αλλοίωση των στατιστικών στοιχείων για το έλλειμα του 2009 με βάση τις καταγγελίες της καθηγήτριας Οικονομετρίας κας Ζωής Γεωργαντά και των άλλων τεσσάρων αποπεμφθέντων μελών της Επιτροπής.

    Η ΝΕΑ ΕΛΛΑΔΑ επίσης θα προσφύγει στο Ευρωπαικό δικαστήριο για την ίδια υπόθεση εντός της επόμενης εβδομάδας κινούμενη εναντίον του κ. Ραντερμάχερ της EuroStat καθώς και του νύν προέδρου της ΕΛΣΤΑΤ κυρίου Γεωργίου για συνενοχή και ηθική αυτουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ
    ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΓΕΙΑ .
    ΤΟ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ .

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ Η ΠΑΠΑΡΙΓΑ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ Ο ΗΛΙΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΝ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ .
    ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΕΥΘΗΝΣΗ ΚΙΝΟΥΝΤΕ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ

    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΓΙΑ ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ .
    ΤΑ SPREADS ΤΑ ΠΕΙΡΕ ΑΠΟ 120 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΤΑΣΕ 2000 ΜΟΝΑΔΕΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΙΠΕ... ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΩΤΡΗΣΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Την ευχη σου γεροντα για εμενα τον αμαρτωλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Οργανωμένη μεθόδευση της κυβέρνησης Παπανδρέου, κατ’ επιταγήν της Eurostat και το ΔΝΤ, προκειμένου να παρουσιαστεί «φουσκωμένο» το έλλειμμα της χώρας για το 2009 και να ληφθούν «δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας», αλλά και να αποποιηθεί το ΠΑΣΟΚ των ευθυνών του φορτώνοντας όλο το βάρος στη ΝΔ, αποκαλύπτουν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά.
    «Το έλλειμμα δεν ήταν πάνω από 12%. Το ανέβασαν στο 15,4% ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης» ανέφερε στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ζ.Γεωργαντά.

    Λίγο νωρίτερα είχε κατατεθεί στη Βουλή τροπολογία του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με την οποία «καρατομούνται», η ίδια και όλα τα μέλη της Αρχής, και η ΕΛΣΤΑΤ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε «ενός ανδρός Αρχή», αφού ορίζεται ότι έως ότου αντικατασταθούν τα μέλη των οποίων η θητεία έληξε, «οι αρμοδιότητες του συλλογικού οργάνου ασκούνται από τον πρόεδρο Ανδρέα Γεωργίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Συγκλονιστικό video ντοκουμέντο

    http://www.youtube.com/watch?v=-kfUDE52MHc&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Αγαπητέ φίλε που ανήρτησες το βίντεο,

    Δεν θα σχολιάσω αυτά που άκουσα, μόνο και μόνο σεβόμενος αυτό που είδα, από εκεί και πέρα, καλό θα είναι όλοι οι Έλληνες, η έστω όσοι αισθάνονται Έλληνες, να μάθουν ότι, οι αρχαίοι ημών πρόγονοι μας έδωσαν ένα δώρο, την σκέψη, ας την χρησιμοποιήσουμε, δεν είναι κακό.

    ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▒▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ο παπανδρεου εχει εξαφανιστει :

    Ο πρωθυπουργός συνομιλεί κρυφά με τον Ντομινίκ Στρος Καν για την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ, την ίδια ώρα που στις συνεντεύξεις του παραδέχεται το κακό που προξένησε το Ταμείο στις χώρες που βρέθηκαν στο έλεός του.
    Ανακόλουθη συμπεριφορά το λιγότερο. Κι ενώ ο ίδιος ξορκίζει δημόσια το ΔΝΤ τοποθετεί επικεφαλής της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας τον Ανδρέα Γεωργίου ο οποίος είχε υπηρετήσει στο ΔΝΤ.

    Την ημέρα που αναθεωρήθηκε το ελληνικό έλλειμμα του 2009 σε 15,4%, ο νέος υπεύθυνος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) κ. Ανδρέας Γεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΜΟΡΦΕΑ...
    ΠΑΛΙ ΡΟΜΠΑ ΕΓΙΝΕΣ?
    ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΛΟΤΑΡΑΝΔΟ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ
    ΣΤΟ ΔΝΤ :
    Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
    ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΩΡΓΙΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ.

    ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΙΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .

    ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ 6% ΑΝΕΒΗΚΕ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 12%

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ
    ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΜΗΜΟΝΙΟ ΠΡΟΔΟΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
    ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης»

    ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ 15,4% .

    ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΝΤ.

    ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΑΣΟΚΟΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ
    ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ .
    ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ

    ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ .
    ΤΟ ΔΝΤ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ενδιαφερετε κανεισ για σταση-400 ???εδω ολο μ@λακιες βλεπω........αχαχαχα γιδιαααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ενα βιντεο τι κανει...οτι θα γινουν καποια πραγματα θα γινουν,ο σωστος χριστιανος αν ειναι πνευματικα καλα,εξομολογειται,μεταλαμβανει κτλ δεν ασχολειται τοσο πολυ αφου δεν εξαρταται η σωτηρια μας απο αυτα.Ειναι μοδα τωρα στην ελλαδα να πιστευουν καποιοι οτι ο Θεος τους ελληνες τους αγαπα περισσοτερο...μεχρι ελληνα τον εκαναν!!!ημαρτον Θεε μου.Λοιπον αν θελετε να βρειτε την αληθεια διαβαστε αγια γραφη.Μελετηστε την καλυτερα,και αφηστε τους λιακο...τους βελοπ... και αλλους τετοιους γιατι μονο κακο κανουν και γενουν μεσα σας το μισος..ειδικα ο λιακοπουλος ειναι αιρετικος και τους αιρετικους ουτε να τους μνημονευσουμε δεν μπορουμε.Μιλαω μονο στους χριστιανους,οι αλλοι ας κανουν αυτο πυ νομιζουν σωστο.Ελευθεροι ειμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 2.28 ΠΑΛΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΛΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ... ......666......21 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:53 μ.μ.

    7.23 ΔΕΝ ΓΑ-ΜΙΕ-ΣΑΙ!
    21 Σεπτεμβρίου 2011 9:13 μ.μ.

    ΣΩΣΤΟΣ....


    25 - 27 - 9......ΕΠΟΝΤΑΙ...

    ^>*<^
    -. . ..-. . .-.. .. -- .... .... --. . ... .. .- - .-- -. . .-.. -.- .- - .- ..-. -.-. .- -. . .. ... - .... -. - . .-. .-. .- .-.-.- .-.-.- .-.-.-

    ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΘΑ 'ΡΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ...ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.....ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΔΥΣΒΑΚΤΑΚΤΟ ΦΟΡΟ....ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΘΑ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ 3 ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ....ΤΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ....ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ....ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΣΑΚΚΟ ΜΕ ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ....Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.....ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΩΝ ΣΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΓΟΜΜΟΡΩΝ....ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ......ΥΠΟΓΡΑΨΑΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΡΗΘΕΙ....ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΑΤΕ....ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΣΤΑ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΓΑΛΑ ΜΑΚΡΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ, ΝΕΡΟ, ΚΑΙ ΓΑΛΕΤΑ, ΦΑΚΟ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΙ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΡΑΝΤΖΙΣΤΟΡ ΚΑΙ ΜΠΟΛΙΚΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ...ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ....ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ....ΝΑ ΄ΧΕΤΕ ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ!...ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΕΣ....ΘΑ ' ΡΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ..... ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟ ΜΑΖΙ ΣΑΣ....ΘΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ....ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ''ΞΕΝΩΝ''...

    ...JESUS SAVES...

    .....ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ .....

    .....STO AXRONO (ΧΩΡΙΣ ΒΙΟΤΣΙΠ) MELLON.....

    ...Ο ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΑΣ ...
    ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ...
    ......666......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........21 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:59 μ.μ.

    9.43
    ΓΝΩΜΗ ΕΧΕΙΣ; ΠΡΟΒΑΤΑΚΙ; ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ;
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;
    ΜΑ Ο ΛΙΑΚΟ ΣΥΜΦΩΝΕΙ!
    ΑΠΛΑ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;
    ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΣΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ,ΠΩΣ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ,ΠΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ;;;
    ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ;;;
    ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΑΙΡΕΤΙΚΑ;;;
    ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΒΑΤΟ!
    ΕΡΕΥΝΑΤΕ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ!
    Ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΙΠΕ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΕΣΘΕ! ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΤΑΣΙΜΟΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΔΩΣΑΝ!
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΠΕ;;;
    ΚΑΡΟΙΔΑ!
    ΜΑΘΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ!
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ!
    ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ!
    ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ! ΠΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ!

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΞΩΜΟΡΦΙΚΕ ΚΑΙ ΜΟΡΦΕΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ , ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ! ΑΝΟΙΧΤΕ ΚΑΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΚΟΥ ΜΑΤΡΙΧ ΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,.......
    ΠΟΥΛΑΤΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΟΥΡΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΗΣΕΤΕ ΚΑΝΑ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΛΥΤΟΙ!
    ............ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........21 Σεπτεμβρίου 2011 - 10:34 μ.μ.

    ΡΕ ΠΙΘΗΚΙ ΠΑΛΙ ΕΣΥ ΕΔΩ;;;
    ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΘΕΟ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ;
    ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΤΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!
    ΣΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΑ$ ΤΟ ISRAEEEEEEEEEEL ΡΕΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΟΡΘΟΛΟΞΟΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΑ ΜΟΡΦΕΑ ΚΑΙ ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΕ
    ΑΝΤΕ ΠΝΙΓΗΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΨΕΜΑ ΣΑ$ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΕ$
    ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ
    ΜΥΘΟΛΟΓΟΙ.....

    ΚΑRATZAΦΥΡΕΡ ΦA$I$TA$ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
    MΠOYMΠOYKO$ EΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗ$ ΠΡΟ$ΚΥΝΗΜΕΝΟ$
    ΧΑΧΑ ΧΑΧΑ Ο ΠΑΤΡΙΔΕΜΠΟΡΑ$ * ΑΔΩΝΙ$ * ΤΟΥ ΠΡΟΔΟΤΗ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΡΟ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΟΥΣΤ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΟΙ
    ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΕΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ
    ΑΠΑΤΕΩΝΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΦΤΟΥ $Α$!! ΟΥ$Τ!!!
    @@ ΣΚΑΤΑ ΜΟΝΟ ΞΕΡΕTE ΝΑ ΚΑΝΕTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    IHSOYS XRISTOS NIKA!
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    ZHTW H ELLADA MAS H ORTHODOXH.
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    ΦΙΛΙΩ + ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΜΟΡΦΕΑ ΒΛΕΠΩ ΣΕ ΒΡΗΚΕ Η ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΦΙΛΙΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΛΧΙΣΕΔΕΚ ΓΟΥΣΤΑΡΩ. ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΟΛ Ο ΜΠΕΚΡΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........21 Σεπτεμβρίου 2011 - 10:50 μ.μ.

    TΣ! ΤΣ! ΤΣ!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ!
    ΠΙΘΗΚΟΣ ΕΙΣΑΙ,ΠΙΘΗΚΙΣΙΑ ΘΑ ΜΙΛΑΣ!

    ΟΛΟ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΛΕΣ ΓΕΝΙΚΑ.ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ.
    ΠΙΘΗΚΙ;;;
    ΔΕΣ ΚΑΤΙ;;ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ;

    ΠΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ;
    ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ;
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΑΝΤΑ!

    ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ
    Ξαναπαρτα! Μαλακα!
    ΠΑΡΤΑ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΑΜΕ

    ............../´¯/)........... (\¯`\
    ............/....//........... ...\\....\
    .........../....//............ ....\\....\
    ...../´¯/..../´¯\.........../¯ `\....\¯`\
    .././.../..../..../.|_......_| .\....\....\...\.\..
    (.(....(....(..../.)..)..(..(. \....)....)....).)
    .\................\/.../....\. ..\/................/
    ..\................. /........\................../
    ....\..............(.......... ..)............../
    ......\.............\......... ../...............
    TI EIΠΕ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ 5 ΆΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ΄ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΛΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ
    ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ
    ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ΄ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ
    ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΛΙΑΚΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ ΘΑ

    ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!!
    ΟΣΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝΕ ΣΕ ΑΛΛΟΤΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ
    ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........21 Σεπτεμβρίου 2011 - 11:11 μ.μ.

    10.56
    ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ: ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ 5 ΆΔΕΛΦΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ΄ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΠΟΛΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ
    ........
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ: ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ;;;
    ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΗΓΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ; ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ; ΤΟ....ΜΑΤΡΙΧ....;;;
    ......................................
    ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΑΛΙ: ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ
    ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ΄ΤΟΥ ΧΑΡΙΣΜΑΤΟΥΧΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΠΟΙΟΥ ΓΕΡΟΝΤΑ;
    ΑΥΤΟΥ ΕΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ;
    ΜΑ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΜΟΝΟ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ!
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΕΕΙ Ο ΛΙΑΚΟ;;;
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΛΕΕΙ!
    ....................................
    ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΣ: ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΛΙΑΚΟ ΑΝΕΦΕΡΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΙΒΥΗ ΘΑ
    ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΑΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!!
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    Ο ΛΙΑΚΟ ΕΙΠΕ ΠΟΙΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ,ΟΛΗ Η ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ.ΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΕΝΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΕΜΟΣ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ Ο Ο.Η.Ε. ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ,ΩΣΤΕ ΜΕΤΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΜΕ ΤΟΝ Ο.Η.Ε. ΕΚΕΙ!
    ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΩΣ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ!
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;
    ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΛΕΣ!
    .................................
    ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΣ: ΟΣΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝΕ ΣΕ ΑΛΛΟΤΡΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ
    ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΣ
    ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΑΣ
    ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ! ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΑΛΑΝΕ
    ΣΤΟ ΔΝΤ :
    Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
    ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ
    ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΓΩΡΓΙΟΥ ΤΟΝ ΕΒΑΛΕ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ.

    ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΙΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .

    ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ 6% ΑΝΕΒΗΚΕ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 12%

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ
    ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΜΗΜΟΝΙΟ ΠΡΟΔΟΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
    ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης»

    ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ 15,4% .

    ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΝΤ.

    ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.

    Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΑΣΟΚΟΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ
    ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΤΑ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΠΩΣ ΟΜΟΛΟΓΗΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ .
    ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ

    ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΖΗΤΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ .
    ΤΟ ΔΝΤ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
    ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Οι εχθροι της ελλαδος δεν ειναι οι τουρκοι ουτε οι σκοπιανοι,ειναι οι εθνικιστες που νομιζουν οτι ειναι χριστιανοι.Με εξαιρεση καποιους αρχαιους ελληνες που μιλησαν για τον Χριστο ολοι οι αλλοι ηταν ειδολατρες γιατι δεν θελουμε να το παραδεχτουμε??μας ενοχλει τοσο πολυ?Τωρα τι ειμαστε!ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΑΙΟΥΣ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΔΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥΣ ΠΑΠΕΣ ΚΤΛ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΘΕΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 6.55 ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΡΕ ΑΘΛΙΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΟΥ; ΠΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΑ ΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ! ΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΟΥ ΖΗΤΩ! ΜΗΝ ΛΕΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΟΠΕΙ Ο ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ ΜΟΕΡΦΕΥ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΠΑΣΟΚΤΣΙΔΕΣ ΛΕΡΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΦΥΛΑΚΗ
    ΟΛΑ ΒΓΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ
    ΚΑΙ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ
    ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
    ΠΟΙΑ ΔΕΚΑ ΡΕ ΑΤΙΜΟΙ ΠΑΣΟΚΤΣΙΔΕΣ
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΙΚΟΙ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΠΙΤΙΔΕΣ
    ΠΑΤΕ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΨΕΤΕ ΑΛΗΤΕΣ .

    ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    Η ΒΡΩΜΙΑ ΣΑΣ .
    ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΔΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ
    ΠΡΟΔΟΤΕΣ.

    ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ .

    ΤΟ ΕΛΛΕΙΜΑ ΑΠΟ 6% ΑΝΕΒΗΚΕ ΛΟΓΟ ΚΡΙΣΗΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 12%

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΜΕ
    ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΜΗΜΟΝΙΟ ΠΡΟΔΟΣΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .
    ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης»

    ΚΑΙ ΤΟ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ 15,4% .

    ΕΤΣΙ ΜΠΗΚΑΜΕ ΣΤΟ ΔΝΤ. ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΟΤΙ ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΣΤΟ ΔΝΤ ΠΑΣΟΚΙΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
    ΜΕ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΔΙΚΑΣΑΣ ΥΠΟΓΕΙΑ .

    ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Εσυ που ειπες να σου δωσω ενα παραδειγμα δωσε μου καποια στοιχεια σου e-mail η οτιδηποτε και θα σου στειλω φωτο,αποδειξεις και οτι αλλο θες.Γιατι εκτος απο αιρετικοι αυτοι που ανεφερα ειναι και μασονοι.Αποδεδειγμενα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΓΑΜ.....Ε ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ. ΟΛΟΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑ 6/.30 ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Οργανωμένη μεθόδευση της κυβέρνησης Παπανδρέου, κατ’ επιταγήν της Eurostat και το ΔΝΤ, προκειμένου να παρουσιαστεί «φουσκωμένο» το έλλειμμα της χώρας για το 2009 και να ληφθούν «δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας», αλλά και να αποποιηθεί το ΠΑΣΟΚ των ευθυνών του φορτώνοντας όλο το βάρος στη ΝΔ, αποκαλύπτουν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά.
    «Το έλλειμμα δεν ήταν πάνω από 12%. Το ανέβασαν στο 15,4% ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης» ανέφερε στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ζ.Γεωργαντά.

    Λίγο νωρίτερα είχε κατατεθεί στη Βουλή τροπολογία του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με την οποία «καρατομούνται», η ίδια και όλα τα μέλη της Αρχής, και η ΕΛΣΤΑΤ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε «ενός ανδρός Αρχή», αφού ορίζεται ότι έως ότου αντικατασταθούν τα μέλη των οποίων η θητεία έληξε, «οι αρμοδιότητες του συλλογικού οργάνου ασκούνται από τον πρόεδρο Ανδρέα Γεωργίου.

    ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΛΗΤΕΣ ΠΑΣΟΚΤΣΙΔΕΣ??

    ΝΑ ΒΓΕΙ ΤΩΡΑ Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΦΥΛΑΚΗ
    ΤΟΥΣ ΠΑΣΟΚΑΤΣΙΔΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΟ Δ Ν Τ .

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΑΠΟ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    10 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΗΣΑΝ

    ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΟΔΗΓΗΣΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

    ΟΛΑ ΥΠΟΓΕΙΑ ΕΛΕΓΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΔΝΤ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ
    ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ????

    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. 4.47
    ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΣ; ΔΩΣΕ ΡΕ ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!
    ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΕΥΤΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΜΟΡΦΕΑ ΑΝΤΕ ΤΡΑΒΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΠΑΠΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΣΕ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΛΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΛΙΑΚΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΔΕΣ ΤΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ http://www.morfeas.com.gr/
    .............ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ...................
    ...........ΑΝΤΙΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΟΚ.ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ, ΤΟ ΛΑΒΑΜΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ...ALLA O MORFO ΧΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΩΡΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΑΤRΙΧ...ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ...ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ

    .........ΑΟΡΑΤΟΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ενταξει γελοιος ο μορφεας και ο λιακο αλλα παιδια μην φευγουμε απτο θεμα ειναι πολυ σοβαρα τα πραγματα.
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=24378&Itemid=83

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΚΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.liako.gr/liakotv3

    ΒΑΛΤΕ ΛΙΑΚΟ ΡΑΔΙΟ ΕΧΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ

    ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ!

    ΕΙΧΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ!

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. 387.000!!!!! ΚΟΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ!!!

    ΚΡΑΣΣΑΡΙΣΜΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    http://www.liako.gr/liakotv3

    ΒΑΛΤΕ ΛΙΑΚΟ ΡΑΔΙΟ ΕΧΕΙ ΕΚΠΟΜΠΗ

    ΞΑΝΑΡΧΙΣΕ!

    ΕΙΧΑΝ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ!

    ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Μορφέα μιας και είσαι κομματάκι καμμένος με συνομοσίες και τα συναφή ο Λιακόπουλος είπε ότι έγινε ένας σεισμός που σκοτώθηκε κόσμος (να ναι καλά όπου βρίσκονται) κάπου στο Νεπάλ και ότι μετά γεννήθηκε ο κλώνος. Τι μπορεί να σημαίνει κάτι τέτοιο; ευχαριστώ προκαταβολικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:18 π.μ.

    1.25
    ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΣΟΥ!
    ............
    ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΕΛΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΛΩΝΟ ΟΙ ΤΗΣ ΜΑΥΡΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΕΤΣΙ ΕΠΕΝΕΒΗΣΑΝ ΟΙ ΤΗΣ ΛΕΥΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ.
    ΑΡΑ ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙΚΕ ΑΚΟΜΗ Ο ΚΛΩΝΟΣ.
    ........................
    ΔΕΙΤΕ ΔΥΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΩ, ΕΝΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΝΕΦΕΛΙΜ ΜΠΑΧΟΜΕΧ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙ ΒΡΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΣΕΛΗΝΗ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΜΠΑΧΟΜΕΧ;(ΝΕΦΕΛΙΜ).

    http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2011/07/mothman.html

    ΜΑ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ;

    http://www.youtube.com/watch?v=WwtrZFmK2Bg&feature=related

    Η ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΟ 20

    http://www.youtube.com/watch?v=RPhulYQrjkg


    http://www.youtube.com/watch?v=qkt2x1khy6c&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:24 π.μ.

    1.25
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΕΦΥΓΕ.

    Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΛΩΝΟ ΤΟΥ,
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ Ο ΚΛΩΝΟΣ, ΤΟΤΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ.
    ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΚΛΩΝΟΣ ΤΩΡΑ,ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΒΛΕΠΕΣ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ.ΤΩΡΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΔΥΟ ΧΡΟΝΩΝ.ΒΕΒΑΙΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ,ΠΩΣ ΠΑΜΕ ΚΑΤΑ ΕΚΕΙ ΜΕΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. 1ον δεν υπαρχει πουθενα γραμμενο στην αποκαλυψη η λεξη κλωνος.Ειναι μια φραση του κοσμα αιτωλου και μιλαει για κλωναρι.(Ο αντιχριστος δεν εχει κλωνο και προσεχε τι λες γιατι φαινεται οτι εισαι ασχετος.)''Αν πεσει ο κλωνος κτλ'' και η προφητεια εχει ηδη επαληθευτει.
    2ον στο βιντεο (ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ MOTHMAN) γραφει οτι ειναι ψευτικο μην εισαι ηλιθιος.
    και 3ον θα σου πω για τελευταια φορα επεστρεψε στην ορθοδοξια και ασε τις αιρεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:17 π.μ.

    5.23
    ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΣΧΕΤΟΣ, ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΞΑΝΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:22 π.μ.

    ΣΙΒΥΛΛΑ Η ΚΥΜΑΙΑ
    ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ.
    ΕΝΑΣ ΠΑΡΡΑΛΛΗΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΙΩΑΝΝΗ

    Μετα το γεγονος αυτο και οι επτα αγγελοι,
    που ειχαν τις επτα σαλπιγγες,ετοιμαστηκαν για να σαλπισουν(Αποκαλυψη,Η,6).

    Και ο τριτος αγγελος σαλπισε και επεσε απ τον ουρανο μεγαλο αστερι,που φλεγοταν και καιγοταν σαν λαμπαδα.Και επεσε στο ενα τριτο των ποταμων
    και στις πηγες των υδατων (Αποκαλυψη,Η,16).

    Και ο τεταρτος αγγελος σαλπισε...και η μερα εχασε
    το ενα τριτο απ το φως της και η νυχτα επισης εχασε το ενα τριτο απο την αστροφεγγια της και
    απ το σεληνοΦΩς (Αποκαλυψη,Η,12).

    Παρασυρει δε και πειθει ολους ...να υποταχθουν στο θηριο και να τους δωσουν ανεξαλειπτη χαραγμενη σφραγιδα στο δεξι τους χερι και στα μετωπα τους....(Αποκαλυψη,ΙΓ,16).

    ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ Ο ΟΜΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ,ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΦΡΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ,
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ,ΣΤΟ ΣΙΒΥΛΛΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ:

    Σαλπιγγα απ τον ουρανο φωνη με μεγαλο
    θρηνο θ αφησει(στ.23)

    Απ τον ουρανο θα τρεξει πυρινος ποταμος
    και μαλιστα απο θειαφι(στ.27)

    Θα εκλειψει το φως της ημερας,η λαμψη του ηλιου
    και των αστεριων(στ.16)

    Σημα δε τοις τοτε πασοι βροτοις,σφραγις
    επισημος(στ.28)
    δηλαδη θα υπαρχει τοτε σημαδι σε ολους τους ανθρωπους,δηλαδη επισημη σφραγιδα.

    ΣΦΡΑΓΙΣ ΕΠΙΣΗΜΟΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ
    ΧΑΡΑΓΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
    ΚΑΙ Ο ΓΕΡΩΝ ΠΑΙΣΙΟΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΜΦΥΤΕΥΣΙΜΟ ΤΣΙΠΑΚΙ.
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;

    Υ.Γ.
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ;;;
    ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ;;;

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:30 π.μ.

    ΣΙΒΥΛΛΕΣ
    ..............
    Στον αρχαιο ελληνικο κοσμο,οι προφητειες ειχαν στη συνειδηση ολων,θεση περιοπτη και οι χωροι στους οποιους δινοτανε οι χρησμοι, τα μαντεια,
    ητανε σεβαστα απο ολους.Το ονομαστοτερο βεβαια ηταν αυτο των Δελφων, που ονομαζοτανε και
    {ομφαλος της γης}.
    …………….
    Τους πρωτους αιωνες του Χριστιανισμου, η αναγνωση των σιβυλλικων κειμενων,αλλα και
    αυτων των ελληνων φιλοσοφων που μιλουσαν για τον Δημιουργο θεο και περι ηθικης, ηταν αυτονοητη.

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:35 π.μ.

    ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ!
    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.


    Τωρα παιδι μου περιληπτικα θα σου εξηγησω τα πραγματα και θα καταλαβεις τα λεγομενα ενθυμομενος οσα ακουσες.

    Ολα τα οντα κινουνται και μονο το μη ον ειναι ακινητο.

    Καθε σωμα μπορει να μεταβαλλεται και καθε σωμα δε μπορει να διαλυθει(καποια απο τα σωματα ειναι διαλυτα).

    Ουτε καθε ζωο ειναι θνητο ουτε καθε ζωο ειναι αθανατο.

    κάθε τι που μπορει να διαλυθει είναι και φθαρτο ενώ,ότι μενει αμεταβλητο είναι και αθανατο.

    Οτι διαρκως γεννιεται παντα φθειρεται ενω οτι μια φορα γεννιεται ποτε δε φθειρεται ουτε και σε κατι αλλο με-τα-τρεπεται.

    Πρωτος ειναι ο Θεος,δευτερο το συμπαν και τριτος ο ανθρωπος.

    Το συμπαν υπαρχει για τον ανθρωπο και ο ανθρωπος για τον Θεο.

    Το αισθητικο μερος της ψυχης ειναι θνητο ενω το λογικο ειναι αθανατο.
    Καθε ουσια ειναι αθανατη και καθε ουσια ειναι μεταβλητη.

    Καθε ον ειναι διττο και κανενα δεν στεκεται.

    Δεν κινουνται ολα απο την ψυχη αλλα η ψυχη κινει καθε ον.

    Οτι πασχει αισθανεται και οτι αισθανεται πασχει.

    Καθε τι που λυπαται και ευχαριστιεται (και ειναι ον θνητο) ενω καθε τι που ευχαριστιεται δε λυπαται (και ειναι ον αθανατο).

    Δε νοσει το καθε σωμα αλλα καθε σωμα που νοσει ειναι και διαλυτο.

    Δεν υπαρχει τιποτα αληθινο μεσα στα σωματα.Καθε τι αληθινο βρισκεται μεσα στα ασωματα.

    Οτι γεννιεται ειναι μεταβλητο αλλα καθε τι που γεννιεται δεν ειναι φθαρτο.

    Δεν υπαρχει τιποτε καλο πανω στη γη και τιποτα κακο στον ουρανο.

    Ο Θεος ειναι αγαθος και ο ανθρωπος κακος.

    Το καλο ειναι εκουσιο και το κακο ακουσιο.
    …………………………………………………………………………………
    20.
    Οι θεοι προτιμουν τα καλα ως καλα...

    Η ευνομια ειναι ομονοια με το Θεο,η ευνομια ειναι ο νομος.

    Ο χρονος ειναι Θεικος και ο νομος ανθρωπινος.

    Η κακια ειναι η τροφη του κοσμου και ο χρονος η φθορα του ανθρωπου.

    ότι βρισκεται στον ουρανο είναι αμεταθετο ενώ ότι βρισκεται στη γη μπορει να αλλαξει θεση.

    τιποτε δεν είναι αγνωστο στον ουρανο και τιποτε δεν είναι γνωριμο στη γη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:41 π.μ.

    ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ!
    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΠΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.



    Δεν επικοινωνουν οσα βρισκονται στον ουρανο με οσα βρισκονται στη γη αλλα επικοινωνουν οσα βρισκονται στη γη με οσα βρισκονται στον ουρανο.

    Οσα ειναι στον ουρανο ειναι αψογα ενω οσα βρισκονται στη γη ειναι κατακριτεα.

    Οτι ειναι αθανατο δεν ειναι θνητο και οτι ειναι θνητο δεν ειναι αθανατο.

    Οτι εχει σπαρθει δε γεννιεται αλλα οτι γεννιεται εχει σπαρθει.

    Για το διαλυτο σωμα υπαρχουν δυο χρονοι.Ο χρονος απο την σπορα μεχρι την γεννηση του μεχρι τον θανατο.Για το αθανατο σωμα υπαρχει μονο ο χρονος απο τη γεννηση του.

    Τα διαλυτα σωματα αυξανονται και μειωνονται.

    Η διαλυτη υλη μεταβαλλεται στα αντιθετα της(φθορα και γενεση) ενω η αθανατη η στον εαυτο της η στα ομοια της.

    Η γενεση του ανθρωπου ειναι αρχη της φθορας και η φθορα του ανθρωπου ειναι η αρχη της γενεσης.

    Οτι πεθαινει ξαναγεννιεται και οτι ξαναγεννιεται πεθαινει.

    Απο τα οντα αλλα βρισκονται στα σωματα, αλλα στις ιδεες και αλλα στην ενεργεια.Το σωμα βρισκεται στις ιδεες ενω ιδεα και ενεργεια στο σωμα.....
    21.

    Tο αθανατο δε με-τε-χει στο θνητο, ενω το θνητο με-τε-χει στο αθανατο.

    Το θνητο δεν παει στο αθανατο σωμα αλλα το αθανατο παει διπλα στο θνητο.

    Οι ενεργειες δε κινουνται προς τα πανω αλλα προς τα κατω.

    Τιποτε απ οσα ειναι στη γη δεν ωφελει οσα ειναι στον ουρανο αλλα,οσα ειναι στον ουρανο ωφελουν αυτα που ειναι στη γη.

    Ο ουρανος δεχεται σωματα αθανατα και η γη σωματα φθαρτα.

    Η γη δεν εχει λογικη αλλα ο ουρανος εχει.

    Οσα ειναι στον ουρανο υπακουν στο θεο ενω,οσα ειναι στη γη κυβερνουν πανω στη γη.

    Ο ουρανος ειναι το πρωτο στοιχειο και η γη το τελευταιο.

    Η προνοια ειναι ταξη θεικη και η αναγκη υπηρετης της προνοιας.

    Η τυχη ειναι κινηση χωρις ταξη,ομοιωμα της ενεργειας και γνωμη ψευδης.

    Τι ειναι ο Θεος; Αγαθο αμεταβλητο. Τι ειναι ο ανθρωπος; Κακο μεταβλητο.
    ......

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 8:48 π.μ.

    ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΡΓΙΣΤΟΣ
    ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.


    Αυτος ο λογος, παιδι μου, ειναι ιερος, οτι δηλαδη το σωμα xωρις ψυχη δεν μπορει να ειναι συγκροτημενο αλλα μπορει απλως να υπαρχει.

    δηλαδη:καθε ανθρωπος εχει ψυχη.

    -Αλλα είναι αδυνατο, παιδι μου, να ευτυχησει οποιος είναι στο σωμα του.
    Πρεπει να ασκει εδώ κατω την ψυχη του ώστε, όταν φτασει εκει, οπου θα μπορουσε να δει, να μη χασει τον δρομο.
    Διοτι,
    Οσοι όμως ανθρωποι αγαπουν το σωμα τους, αυτοι, ποτε δεν θα μπορεσουν να δουν
    Την οψη του καλου και αγαθου.
    Διοτι,
    τετοια είναι η ομορφια παιδι μου,αυτή που δεν εχει ουτε σχημα ουτε χρωμα ουτε σωμα.


    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:02 π.μ.

    ΠΟΙΑ Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ;
    Γεννηθηκε το 294μ.Χ.
    Ηταν κορη του ελληνα ηγεμονα της πολης Κοστου.
    Η φημη της εφτασε μεχρι τη ρωμη.οσον αφορα την σοφια της και την μοναδικη μορφωση της.
    Μελετουσε διαρκως τα εργα των ελληνων σοφων στη βιβλιοθηκη της αλεξανδρειας,που ειχε την τυχη να την εχει διπλα της.Σπουδασε φιλοσοφια,μαθηματικα, ρητoρικη,ιατρικη,και αστρονομια.
    η μορφωση της ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ, η αριστοκρατικη καταγωγη της, το ηθoς της και η εκτυφλωτικη ομορφια της, την εκαναν περιζητητη μεταξυ των νεων της εποχης της.
    Εκεινη ομως αρνιοταν καθε προταση, μεχρι που γνωρισε τον Ιησου Χριστο.
    Βαπτιστηκε χριστιανη και χαριν του Κυριου της παρεμεινε παρθενος και ανυμφευτη και ετσι μαρτυρησε, αρνουμενη να αρνηθει τον Χριστο.
    Στις αρχες του 4ου μ.Χ.αιωνα,την καλεσαν στην αυλη του αυτοκρατορα της Ρωμης Μαξεντιου,στον οποιο δηλωσε την ελληνικη της μορφωση,αλλα και την πιστη της στον Χριστο.Ο αυτοκρατορας μενοντας εκθαμβος απο την ομορφια αλλα και απο τις πολυποικιλες γνωσεις της, εδωσε εντολη να συγκεντρωθουν οι πενηντα ικανοτεροι ρητορες απο ολη την αυτοκρατορια, με σκοπο να πεισουν την Αγια Αικατερινη να απαρνηθει τον Χριστο,
    ωστε να μην την σκοτωσουν.
    Η Αγια Αικατερινη αντιμετωπισε τους ρητορες ενωπιον του Μαξεντιου. Την σκηνη αυτή απεικονιζει τοιχογραφια στον ιερο ναο της Αγιας Παρασκευης, στο Μεγαλο Χωριο Ευρυτανιας.
    Φανταστειτε την σκηνη,στο πολυτελες παλατι του
    Αυτοκρατορα-μαριονετα της Μαυρης Αδελφοτητας Μαξεντιου,
    Οπου η Ελληνιδα Αγια Αικατερινη,βρισκοτανε αντιμετωπη με τον ανθο των λογιων και ρητορων της εποχης.Οι ρητορες ειχαν ολοι τους ελληνικη μορφωση αφου αλλου ειδους μορφωση δεν υπηρχε.Πενηντα στον αριθμο.Κι όμως η ελληνικη τους μορφωση και ο μεγαλος αριθμος τους δεν αρκουσε.Μεσα στην αιθουσα υπηρχανε και δουλοι από διαφορες επαρχιες του ρωμαικου κρατους, αρκετοι από τους οποιους ηταν και κρυπτοχριστιανοι.Ηθελαν κι αυτοι να αντιμετωπισουν τους λογιους, ηθελαν κι αυτοι να μιλησουν.Ηταν όμως κι αυτοι ανημποροι και ανικανοι μπροστα στους πενηντα ρητορες.Κανεις τους δεν ειχε αυτό που ειχε η Αγια Αικατερινη για την μαχη που θα από-κο-λου-θουσε.Κανεις τους δεν ειχε το εκρηκτικο μιγμα.Αυτα που ειπωθηκαν επιβεβαιωνονται από το εκδοθεν μαρτυρολογιο της Ιερας Μονης του Σινα, αλλα και από περγαμηνη που χρονολογειται τον 11ο αιωνα και προερχεται από τη Μονη Δοχειαριου του Αγιου Ορους.
    Η Αγια Αικατερινη καθαρισε τους πενηντα ρητορες με συνοπτικες διαδικασιες λεγοντας ότι θεωρει περιττο να τους πει οτιδηποτε από αυτά που λενε οι χριστιανοι.Για το λογο αυτό τους ειπε θα χρησιμοποιουσε δυο προφητειες που δοθηκαν πριν τον Χριστο.Γυριζει λοιπον σε ένα από αυτους και του λεει:
    Μεταφρασμενο:
    Του ειπε δηλαδη:
    Συνεχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:03 π.μ.

    Μεταφρασμενο:
    Του ειπε δηλαδη:
    «Για να σου αποδειξω τα σχετικα με αυτόν (εννοουσε τον Χριστο), θα παρω στοιχεια από τους δικους σου.Διοτι ετσι η αποδειξη μου θα είναι εγκυρη,παρμενη από την σοφωτατη των γυναικων Σιβυλλα. Για την κατά σαρκα γεννηση του και για την προνοια του για εμας και για την ανειπωτη φροντιδα του, σαφως σημειωνει. Αν θελετε, ας ακουσουμε τα ιδια της τα λογια: Υστερα από πολύ καιρο θα φτασει καποιος εις αυτην την πολυπλοκη γη και θα γεννηθει με σαρκα τελεια. Με ανεξαντλητα θεικα ορια. Θα λυτρωσει τον ανθρωπο από τη φθορα των ανιατων παθων και θα τον φθονησει ενας απιστος λαος (οι εβραιοι). Και θα κρεμασθει ψηλα σαν καταδικος εις θανατον. Όλα αυτά θα τα υπομεινη με πραοτητα.
    Προσεξε και τον διχως ψευδος μαντη Απολλωνα.
    Αυτόν που εχει ξεχασει τη συνηθισμενη του ασαφεια και τα πλαγια λογια και δινει γυμνη την αληθεια ακομη και χωρις τη δικη του θεληση. Με πιεζει, λεει, ενας ουρανιος.
    Ο οποιος είναι φως τριλαμπες. Αυτος δε που θα υποστει τα παθη, Θεος είναι, χωρις να παθει τιποτε η θεοτητα του. Διοτι είναι συγχρονος θεος και ανδρας, παιρνοντας όλα τα ανθρωπινα χαρακτηριστικα από θνητη γυναικα. Από τον σταυρο , την υβρη, την ταφη, από τα ματια του εχυσε δακρυα θερμα. Αυτος πεντε χιλιαδες χορτασε με (πεντε) αρτους. Αυτό δε ηθελε δυναμη θεικη. Ο Χριστος είναι ο δικος μου Θεος. Ο οποιος εσταυρωθη εις το ξυλον, ο οποιος πεθανε, ο οποιος εκ του ταφου ανηλθε εις τον ουρανον. Αυτά διηγειται ο Απολλων ο θεος σου»
    Ολοι οι ρητορες εμειναν αφωνοι, διοτι αυτές οι προφητειες ητανε γνωστες και από τον ελληνικο κοσμο προερχομενες,και όχι από τον «απιστο λαο», δηλαδη τους εβραιους, οι οποιοι τον μισησαν συμφωνα με την Σιβυλλα.
    Υ.Γ.
    Είναι δυνατον να τους ελεγε αυτά που λεει στους Κριτες Κεφ.2.11-13;
    ¨και εποιησαν οι υιοι του Ισραηλ το πονηρον ενωπιον Κυριου και ελατρευσαν τοις Βααλιμ και εγκατελειπον αυτόν (τόν Θεον)και ταις Ασταρταις¨.
    Τι να τους πει λοιπον; Ότι λατρευαν τους Νεφελιμ του γενους του (Βααλιμ); Η Τις Ασταρταις (Βρυκολακες Μπαχομεχ);
    Γιατι δεν χρησιμοποιησε την «θεοπνευστη Παλαια Διαθηκη»;


    Υ.Γ.
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΕΠΕΙΣΕ ΤΟΥΣ 50 ΡΗΤΟΡΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ;;;
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΚΥΡΗΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΤΑΙ;;;
    Φιλοι μου ειναι φως φαναρι!
    Πρεπει να αποκρυψουν την υπαρξη του "ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ".

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ........ΜΟΡΦΕΑΣ.........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:08 π.μ.

    ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΔΗΛΑΔΗ, ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ!!!
    ΠΟΙΑ;;;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;;;
    ΓΙΑΤΙ;;;
    ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;
    ΠΩΣ ΕΜΕΙΣ ΓΡΑΨΑΜΕ ΠΡΩΤΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ;
    ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΑΙ;;;
    ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;;;
    ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΜΙΓΜΑ ΜΗΠΩΣ;;;

    Ο ΚΙΣΣΙΓΚΕΡ Για εμας ειπε οτι ειμαστε δυσ-κο-λο-κυβερνητοι και "επικινδυνοι".
    Αναρωτηθεικατε γιατι δεν το ειπε για τους Ινδους; που ειναι ενα δις, η για τους Κινεζους που ειναι πανω απο εναμισυ δις, η για τους τουρκους που ειναι στην ιδια περιοχη με εμας και ειναι εβδομηντα εκατομμυρια;
    Τι ειναι λοιπον αυτο που μας κανει τοσο "επικινδυνους"για τα σχεδια της Νεας Ταξης;
    ΜΑ ΕΔΩ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΤΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ!
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΕΙ!
    ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ!
    ΔΕΝ ΥΠΑΚΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΦΥΣΗ ΜΑΣ!
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ; ΜΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ, ΟΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΡΩΣΟΙ.
    ΑΥΤΟΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ;;;
    Υ.Γ.
    ΨΑΞΤΕ ΜΕΣΑ ΣΑΣ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟΝ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΣ;
    ΜΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕ ΕΜΑΣ.

    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ;
    ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΙΣΧΥΕΙ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΧΙΛΙΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!
    ΜΗΠΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ; ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΜΕ;
    ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΡΑΒΑΤΕ ΜΕ ΚΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ!
    ΕΜΕΙΣ ΣΚΟΤΩΣΑΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΟΥ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ.

    ΚΙ ΟΜΩΣ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΤΕΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, Η ΚΟΙΝΗ ΜΑΣ ΓΛΩΣΣΑ!
    ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:10 π.μ.

    Προσεξτε! Δεν τους πειραζει η ιστορια μας μονη της! Δεν λεει ο Κισσινγκερ, οτι του φταιει μονο το οτι ειμαστε Χριστιανοι Ορθοδοξοι.
    Τους πειραζει ολο το πακετο!
    Τους πειραζει το "Εκρηκτικο Μιγμα"
    Τους πειραζει η αποδοχη της ιδεολογιας της απολυτης ελευθεριας και της αρνησης καθε αφεντη, που μας δινει το DNA των ΕΛ, ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ ΤΟΥ ΨΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ.
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ
    ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ, ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΑΚΑΤΑΛΗΠΤΟ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΖΩΝΤΑΝΟ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΓΜΑ.

    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΕΛ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΤΙΘΑΣΟΙ ΤΡΕΛΛΟΙ!

    ΤΟ Εκρηκτικο Μιγμα θα το βρουνε συντομα μπροστα τους, το "δικαιο του Θεου και το "ατσαλι" των Ελληνων!
    Θα μας βρουν μπροστα τους με "ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΤΣΑΛΙ".
    ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΤΡΟΠΟ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΟΒΙΖΕΙ.
    ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ. ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!
    ………..
    TI EIΠE O KΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
    "Ο λαός των Γκρεκών είναι αναρχικός και δύσ-κο-λο-κυβερνητος να τιθασευθεί. Γι' αυτό πρέπει να τον χτυπήσουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως αναγκασθεί να συμμορφωθεί. Εννοώ να πλήξουμε τη γλώσσα του, την θρησκεία του, τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα, ώστε να εξουδετερώσουμε την δυνατότητά του να αναπτυχθεί, να διακριθεί, να επικρατήσει, ώστε να μην μας παρενοχλεί στα Βαλκάνια, στην Ανατολική Μεσόγειο και στη Μέση Ανατολή, σε όλη αυτή την νευραλγική περιοχή στρατηγικής σημασίας για μας"


    ΕΑΝ ΕΣΥ ΛΑΜΟΓΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ ΕΝΝΟΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ "ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ", ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:13 π.μ.

    ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΕΣΤΗΚΕ Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΟΥΣ 50 ΡΗΤΟΡΕΣ;;;

    ΤΙΣ ΣΙΒΥΛΛΕΣ!

    ΤΟΝ ΑΠΟΛΛΩΝΑ!

    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ;;;

    Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΛΑΜΨΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:34 π.μ.

    ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!
    ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΤΕ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!
    ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΡΧΑΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΛΛΑ!
    ΠΕΙΤΕ ΠΩΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΕΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΛΑΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΤΕ;
    ΑΦΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 381Μ.Χ. ΤΟΝ ΔΕΧΩΣΑΣΤΑΝ!
    ΜΕΤΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ,ΚΑΙ ΒΑΛΑΤΕ ΤΑ ΕΒΡΑΙΚΑ;

    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΣΜΟΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟΥΤΟΥ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ;


    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ΑΚΟΥ ΜΟΡΦΕΑ ΚΑΙ ΚΟΨΕ ΤΙΣ ΕΠΙΜΕΙΞΙΕΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΥΘΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑ ΘΕΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ ΕΔΩ ΣΕ ΚΑΡΦΩΣΕ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ 10.06 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΑΔΕ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΠΟΙΟΣ ΓΕΝΟΝΤΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
    ΞΕΡΕΤΕ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΝΑΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΜΑΣΟΝΟΣ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΩ
    ΜΟΡΦΕΑΣ=ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ=ΜΑΣΟΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΟΙ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΜΕ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΜΟΡΦΕΑ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟ ΕΚΡΗΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ=ΜΟΡΦΕΑΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ

    .............ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ...................
    ...........ΑΝΤΙΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΡΕΤΗΘΗΚΕ Ο ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ΓΙΑ 2 ΩΡΕΣ
    KAI META TI EKANE O ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ ??

    ΔΕΝ ΕΙΘΕΛΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
    ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΔΝΤ .

    ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ??? Η ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕ ???

    1 0 ΣΗΜΙΤΗΣ 1 Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 1 Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ
    1 Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

    ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΤΕΣΜΑΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
    ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΜΟΡΦΕΑ...
    ΜΠΗΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΕΦΡΙΞΑ.
    ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΡΕ Μ@Λ@ΚΑ?
    ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ.
    ΑΚΟΥΣ ΜΠ@ΣΤΑΡΔΕ?
    ΜΗ ΜΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΒΟΡΕΙΑ.....
    ΘΑ ΣΟΥ Γ@ΜΗΣΩ ΟΤΙ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΑΓ@ΜΗΤΟ...
    ΘΑ ΦΑΣ ΤΟΣΟ ΞΥΛΟ...ΠΟΥ ΟΥΤΕ Ο ΠΟΛΕΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΓΛΥΤΩΣΕΙ.ΑΚΟΥΣ Μ@ΛΑΚΙΣΜΕΝΟ ΤΟΥ
    ΦΟΡΟΥΜ?ΦΟΡΑΣ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ ΜΟΡΦΕΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.
    ΕΔΩ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΣ...ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΗΣΟΥΝ..ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΟΤΕ.ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ.
    ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΡΕ ΜΟΥ Ν Ι ΛΕΣ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΟΝΟΜΑ ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ?ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΟΤΑΝ ΛΕΙΠΟΥΝ?
    ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΜΟΥ...Γ@ΜΗΜΕΝΕ
    ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ....ΜΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΒΟΡΕΙΑ.
    ΑΙ ΓΑΜ ΗΣΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΜΜΕΝΕ....

    ΥΓ ΠΡΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ....
    ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ-ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΤΟ ΛΙΑΚΟΚΟΥΡΑΔΟ.
    ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Μορφέα ο 1.25 είμαι . ότι είσαι καμένος είσαι. το λέω με την έννοια ότι η δική μου αφύπνιση μπορεί να είναι η δική σου χειραγώγηση και αντιστρόφως. ακόμη γιατί στον καθένα που σου αντιμιλάει απαντάς. πάντως συγγνώμη αν ο χαρακτηρισμός σε πειράζει. ειληκρινά δεν το λέω με κακία και για όλα αυτά που γράφεις εσύ και λέει ο Λιακόπουλος (και ο κάθε Λιακόπυλος και αυτός καμένος είναι) κρατάω πολλές πισινές . ευχαριστώ πάντως που μ απάντησες . και να κάνω ένα σχόλιο

    πώς είναι δυνατόν να λες εμείς οι Έλληνες όταν κανείς δεν μου δίδαξε τι εστί ελληνισμός και εμείς οι Έλληνες όταν λέμε ότι είμαστε απόγονοι ενός ένδοξου παρελθόντος αλλά να μην γνωρίζουμε λίγη ελληνική ιστορία με μένα πρώτο και καλύτερο και ακόμη χειρότερα να μην προσφέρουμε κάτι ουσιαστικό σε αυτό που λένε πατρίδα;

    και στα πλαίσια του Λιακόπουλου. οι πρώτοι άνθρωποι είναι οι Έλληνες οι οποίοι ήρθαν από το Σείριο ή κάτι τέτοιο και εγκατασταθήκανε αρχικά στο λεκανοπέδιο αττικής. μετά εξαπλώθηκαν. άρα όλοι οι άνθρωποι είναι Έλληνες και φέρουν το ιχώρ. επομένως όταν αυτό το κέρατο ενεργοποιηθεί δεν θα κάνει διακρίσεις ανά έθνος αλλά ανά άνθρωπο. αναλόγως τη ζωή του και τις επιλογές που έκανε εκμεταλλευόμενος την ελεύθερη του βούληση . διόρθωσαι μαι αν είμαι λάθος.

    πάντως για το ότι οι έλληνες είναι αναρχικοί δεν το γνωρίζω. ότι όμως 28 -29 ιούνη που ήμουν σύνταγμα (πολύ ξύλο το μπαφοκ μου μέσα) έβλεπες ένα πανκιο ,ένα μεταλά ,ένα χριστιανορθόδοξο ένα φασίστα ένα πατριώτη ένα αναρχικό ένα αγανακτισμένο ένα μπαχαλάκια έναν άθεο , έναν μετανάστη και ότι βάλει ο νους σου να χορεύουν πεντοζάλι αντι να σφάζονται μεταξύ τους. τότε ναι αυτό δεν είναι χάος αυτό είναι αναρχία. τότε ναι κατάλαβα τι εστί το περιβόητο ελληνικό συλλογικό ασυνείδητο.

    Ευχαριστώ πάλι που μου απάντησες
    φιλικά πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. μουν ρε πατε καλα όχι μ ο υ ν ι .μ ο υν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. μορφεα εχεις μεγαλο προβλημα.Εισαι με μια λεξη αρρωστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ??

    ΑΝ ΠΑΡΕΤΙΟΤΑΝ ΠΟΙΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ

    ΜΕ ΒΑΣΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ.

    ΑΦΟΥ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΠΑΡΕΤΗΘΗΚΕ

    Ο ΠΑΠΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΚΟΣΜΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ???

    ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΤΟ ΠΑΣΟΚΟΣ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ . ΚΑΘΕΜΕΡΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ .

    ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΑΥΤΟ

    ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:06 μ.μ.

    5.31
    ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΣΑΝ ΕΛ-ΛΗΝΑΣ!
    ...........
    ΜΟΥ ΛΕΣ:
    Μορφέα ο 1.25 είμαι . ότι είσαι καμένος είσαι. το λέω με την έννοια ότι η δική μου αφύπνιση μπορεί να είναι η δική σου χειραγώγηση και αντιστρόφως.
    ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!
    ........
    ακόμη γιατί στον καθένα που σου αντιμιλάει απαντάς.
    ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΩ,ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
    ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
    ............
    πάντως συγγνώμη αν ο χαρακτηρισμός σε πειράζει. ειληκρινά δεν το λέω με κακία και για όλα αυτά που γράφεις
    ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ,ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ,ΜΙΛΑΣ ΕΛ-ΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΠΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΟΥ.
    .........
    κρατάω πολλές πισινές .
    ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ!
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ,ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
    ..............
    πώς είναι δυνατόν να λες εμείς οι Έλληνες όταν κανείς δεν μου δίδαξε τι εστί ελληνισμός και εμείς οι Έλληνες όταν λέμε ότι είμαστε απόγονοι ενός ένδοξου παρελθόντος αλλά να μην γνωρίζουμε λίγη ελληνική ιστορία με μένα πρώτο και καλύτερο και ακόμη χειρότερα να μην προσφέρουμε κάτι ουσιαστικό σε αυτό που λένε πατρίδα;

    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ ΤΟ 1821 ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ,
    ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ ΤΟ 1940 ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΓΚΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΤΣΩΡΤΣΙΛ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ:
    - ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΗΡΩΕΣ,
    ΑΛΛΑ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ!
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΕ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ DNA ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ,
    ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 90% ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ DNA ME TOYΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΜΑΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ.
    ...........................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........23 Σεπτεμβρίου 2011 - 9:08 μ.μ.

    5.31 Συνεχεια..
    και στα πλαίσια του Λιακόπουλου. οι πρώτοι άνθρωποι είναι οι Έλληνες οι οποίοι ήρθαν από το Σείριο ή κάτι τέτοιο και εγκατασταθήκανε αρχικά στο λεκανοπέδιο αττικής. μετά εξαπλώθηκαν. άρα όλοι οι άνθρωποι είναι Έλληνες και φέρουν το ιχώρ. επομένως όταν αυτό το κέρατο ενεργοποιηθεί δεν θα κάνει διακρίσεις ανά έθνος αλλά ανά άνθρωπο. αναλόγως τη ζωή του και τις επιλογές που έκανε εκμεταλλευόμενος την ελεύθερη του βούληση . διόρθωσαι μαι αν είμαι λάθος.

    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ;
    ΤΑ ΑΚΟΥΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥΣ ΟΛΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΑ.
    ...
    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΟΠΩ ΤΩΡΑ, ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΑΦΟΥ ΕΚΠΕΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΖΟΥΣΑΜΕ ΕΔΩ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟΙ,ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΗΘΕΛΕ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ;
    ΠΩΣ ΜΕΤΑ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΜΠΗΚΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΕΣΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΟΧΙΜ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝ ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ;
    ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΤΕ;
    ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΝΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΔΙΑΣ,ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΕΣΩΖΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ;
    ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΕΝΝΗΘΕΙΚΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΝΕΦΕΛΙΜ,ΑΦΟΥ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΘΕΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΙΡΙΟ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ;ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ, ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΜΑ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΤΟΝ ΙΧΩΡ;
    ΑΡΑ ΤΟΝ ΙΧΩΡ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!
    ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗΝ ΘΕΟΥ!
    .......................
    πάντως για το ότι οι έλληνες είναι αναρχικοί δεν το γνωρίζω. ότι όμως 28 -29 ιούνη που ή******* σύνταγμα (πολύ ξύλο το μπαφοκ μου μέσα) έβλεπες ένα πανκιο ,ένα μεταλά ,ένα χριστιανορθόδοξο ένα φασίστα ένα πατριώτη ένα αναρχικό ένα αγανακτισμένο ένα μπαχαλάκια έναν άθεο , έναν μετανάστη και ότι βάλει ο νους σου να χορεύουν πεντοζάλι αντι να σφάζονται μεταξύ τους. τότε ναι αυτό δεν είναι χάος αυτό είναι αναρχία. τότε ναι κατάλαβα τι εστί το περιβόητο ελληνικό συλλογικό ασυνείδητο.

    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ, ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ, ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ ΑΝΕΚΑΘΕΝ!
    ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ!
    ΕΝΑ ΜΠΑΧΑΛΟ!
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ!
    ΕΓΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ!
    ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕ Ο ΘΕΟΣ!
    ΙΚΑΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΛΥΤΕΡΟ, ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ!
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ.
    ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΠΗΓΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΑΡΧΗΓΟΥΣ!
    ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ!
    ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,
    ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑ ΘΕΙΚΟ!
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΕΧΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΩΣΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ! ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ! ΑΦΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΔΕΧΩΜΑΣΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΟ! ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΜΑΣ ΕΛ!
    ΓΕΝΝΗΜΑ ΘΡΕΜΑ ΑΡΧΗΓΩΝ!

    ........ΜΟΡΦΕΑΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΜΟΡΦΕΑΣ=ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΣΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟ ΒΓΑΖΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΣΚ@ΤΟΜΥΓΕΣ ΣΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΠΕΡΑ Ε ΒΙΤΡΙΝΑ ΜΕ ΕΙΚΟΝΙΚΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΝΕΙΣ Ε ΑΝΤΕ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΕΞΩΓΗΙΝΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΗ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΗ Χ
    ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΜΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ ΧΑΠΙΑ ΣΟΥ.
    .............ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ...................
    ...........ΑΝΤΙΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ΠΕΣΤΑ ΡΕ ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΙΑΚΟ!!!!ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑ/ΛΑΚ/Α ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΤΙΠΑΛΟΣ ΤΟΥ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ Ή Ο ΠΕΡΟΥΚΑΣ ΒΑΨΟΜΑΛΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ..ΟΛΑ ΤΑ ΦΡΟΥΤΑ ΕΔΩ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΗΚΑΤΕ..ΟΥ ΡΕ ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΝΟΜΑΤΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥΤΖΙΚΟΥ...ΟΥ ΡΕ!

    ........ΑΟΡΑΤΟΣ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΑΟΡΑΤΕ ΡΟΥΦΙΑΝΕ Ο ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΠΟΤΕ ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΑ/ΛΑ/ΚΙΕΣ ΠΕΡΙ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΤΛΠ. ΡΕ ΛΙΑΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΣΟΥ ΟΝΟΜΑ.
    NIO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΑΟΡΑΤΕ ΔΕΣ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 10.58 Π.Μ. ΟΧΙ Μ.Μ. ΚΑΤΗΓΟΡΩ ΤΟ ΕΠΙΜΕΙΚΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΕΑ=ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΕΠΙΜΕΙΚΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΨΕ ΒΙΒΛΙΟ
    ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣ ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΟΡΙΖΟΝΤΑΝΕ ΑΠΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΕΣΥΡΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΙΧΑ ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΜΟΥ.
    .............ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ...................
    ...........ΑΝΤΙΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. ......Ο ΕΣΩΚΟΣΜΙΚΟΣ....777.......23 Σεπτεμβρίου 2011 - 11:50 μ.μ.

    ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ....
    ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΘΑ ΕΠΙΠΛΕΕΙ ΜΟΣΧΑΡΙ...
    ΝΑ ΦΟΡΑΤΕ ΣΤΑΥΡΟ..ΣΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΠΕΤΟ..ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ...
    Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗΤΗ.ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΞΕΚΟΙΛΙΑΣΜΕΝΟΥΣ...Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ..ΟΜΩΣ ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ.....JESUS SAVES...
    ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΠΙΣΤΗ ΟΤΑΝ ΠΕΣΕΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ...ΚΑΙ ΒΓΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ( Γιατι αν δεν γινει κατι ως τα τελη του μηνα.....την εβαψα)ΑΛΗΘΙΝΕΣ!!ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ Η ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΠΟΥ ΓΚΑΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.60 ΕΤΗ ΧΡΟΝΟΕΚΧΡΟΝΙΚΑ ΓΗΙΝΩΝ ΓΡΑΜΜΙΚΩΝ ΧΡΟΝΟΔΙΝΩΝ..ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ.ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ
    ....ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ .....

    .....STO AXRONO (ΧΩΡΙΣ ΒΙΟΤΣΙΠ) MELLON.....

    ...Ο ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΑΣ ...
    ...Ο ΕΣΩΚΟΣΜΙΚΟΣ...
    ......777......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. 423.000 ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ Liako.gr!!!
    ΤΩΡΑ! Live!

    ΕΤΣΙ!!!
    ΝΑ ΣΚΑΝΕ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. 11,50 ΟΤΑΝ ΠΗΔΙΕΣΕ ΜΑ'Ι'ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΑΠΗ ΤΟΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΙΘΙΚΙ................ΤΗΛΕΦΩΝΟ! ΓΑ/ΜΩ ΤΟ ΣΟ'Ι' ΠΟΥ ΣΕ ΠΕΤΑΓΕ ΠΟ/ΥΣΤ//ΑΡΑ!
    ΟΡΑΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ......Ο ΕΣΩΚΟΣΜΙΚΟΣ....777.......24 Σεπτεμβρίου 2011 - 12:23 π.μ.

    ΠΡΙΙΙ ΠΡΙΙΙΙ ΠΡΙ ΠΡΙ ΠΡΡΙΙΙ ΠΡΙΙΙ ΠΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ 24 Σεπτεμβρίου 2011 12:08 π.μ.

    ΓΥΡΝΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΚΟΠΑΔΑΡΧΗ ΣΟΥ...
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΣΩΚΟΣΜΙΚΟ..ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΑΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΑΓΕΥΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΧΟΡΟΧΡΟΝΟΥ.
    ΑΚΟΥΣ...ΠΡΟΒΑΤΟ..ΣΚΟΥΛΙΚΙ...ΜΠΕ ΜΠΕ ΜΠΕ
    Γ Α Μ Α ΜΟΥ ΤΟ ΣΟΙ.....ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ.....
    ΕΣΕΝΑ ΟΜΩΣ...ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΥ Γ Α ΜΗ ΣΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.
    ΓΥΡΝΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΗ!!
    ΠΡΕ ΠΡΕ ΠΡΕ.....ΤΣΙΦΦΦΦΦΦΦΦΦ ( ΤΕΛΟΣ ΕΠΑΦΗΣ )
    ....ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΡΑΣΗ .....

    .....STO AXRONO (ΧΩΡΙΣ ΒΙΟΤΣΙΠ) MELLON.....

    ...Ο ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΑΣ ...
    ...Ο ΕΣΩΚΟΣΜΙΚΟΣ...
    ......777......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. ................ΜΟΡΦΕΑΣ...............24 Σεπτεμβρίου 2011 - 12:25 π.μ.

    23.ΟΟΟ.ΟΟΟ ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΤΩΡΑ! Live!
    ΕΤΣΙ!!!
    ΝΑ ΣΚΑΝΕ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........24 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:17 π.μ.

    12.25
    TΩΡΑ ΠΙΘΗΚΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;
    ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ! ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΣΚΑΣ!

    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΡΑΝ!
    ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΕΒΡΕ;;;

    ΟΙ ΕΛ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΗΛΙΑΚΟ ΜΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ!
    ΤΑ ΜΗΤΡΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΟΠΛΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΕΛ!

    ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛ-ΛΗΝΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΔΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΕΙΣ , ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΑΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ!!
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΒΡΙΖΕΤΕ ΑΠΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΠΛΙΟΜΟΔΙΤΙΚΕΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΑΠΟΨΗ!. ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΡΦΕΑ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΠΙΟ *******ΚΑΝΑΛΟ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ

    ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ??

    ΤΑ ΠΑΣΟΚΟΚΑΝΑΛΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΟΣΜΟ !!

    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ

    ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ??? ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΤΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟ

    ΠΑΣΟΚ??? ΓΙΑΤΙ ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Παιδιά, νομίζω να προσγειωθούμε λίγο. Αυτοί οι επικυριαρχοι φοβούνται μόνο τους ευτυχισμένους και τους ανθρώπους που έχουν χαμόγελο στα χείλη. αυτου΄ς που μπορούν αν έχουν την υγεία τους και να ενημερώνονται ώστε όταν χρειαστεί να μήν δίνουν τα λεφτά που έκαναν με κόπο και μόχθο στις χημειοθεραπείες που αφαιμάζουν εκατομύρια οικογένειες απανταχού της γής. Η γνώση είναι αυτή που θα μας ελευθερώσει. Τώρα, όσον αφορά τα θρησκευτικοχριστιανικοιουδαϊκά που μας πουλούν ως Χριστιανισμό, είναι καιρός να πάψουμε να τα πιστεύουμε. Οι προφητείες υπάρχουν σε όλους τους Λαούς. Δεν είμαστε ούτε εκλεκτός λαός ουτε περιουσιος. Αυτά τα ψέμματα τα λένε σε όλες τις θρησκέιες για να έχουν τους ανθρώπους να ελπίζουν και να μήν αγωνίζονται για την πνευματική τους ανάπτυξη...Ανάλογους των ΕΛ έχουν και στην τουρκία και στο Ισραήλ κλπ... οι οποίοι πιστεύουν σε ακρότητες και φαιδρότητες του τύπου τούτου...Ο νοών νοήτω! Ο άνθρωπος αλλάζει το σύμπαν ολόκληρο ενεργειακώς, μόνο αν έχει γνώση, θετικές σκέψης, πύρινη σκέψη, άποψη και αγάπη! Αγάπη με την αρχαία Ελληνική σκέψη την Ηρακλείτια εννοώ. Γιατί, μη ξεχνάμε πως, όχι τυχαία, ο Ηράκλειτος έχει παραμεριστεί διότι είπε πολύ σπουδαία πράγματα που στέλνουν την ανθρώπινη νόηση στο επέκεινα! Ένας άνθρωπος που γνωρίζει, μπορεί να φέρει την άνοιξη σε εκατοντάδες οικογένειες και σε συμπαντικό επίπεδο. Συγγνώμη αν πολυλόγησα παιδιά, αυτά νιώθω και ξέρω, αυτά λέω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. ξερετε οτι ο παπανδρεου με την συμφωνια που εκανε
    με τους διεθνεις τοκογλυφους για να ριξουν τον ελληνα καραμανλη εφεραν τους εκτελεστες εδω στην ελλαδα τους μπραβους και πηγαν να τον σκοτωσουν στην ραφηνα για να φυγει και να μην μιλησει ψαχτετο και θα δειτε .ολα πληρωνονται εδω ομως .
    ξερετε οπου τοκογλυφους και μπραβοι.
    και ολα οτι ειχαν γινει στην Αθηνα ηταν απο μιστικες συμφονιες του πασοκ με τους τοκογλυφους
    να υπαρξει αναταραχη συκοφαντιες για να πεσει .
    μεγαλη η προδοσια ελληνες. υπαρχουν στοιχεια πολλα. <>> τα καναμε .λεφτα υπαρχουν .
    Οι λογιστικές αλχημείες, τα μαγειρέματα δηλαδή στα μεγέθη του κρατικού προϋπολογισμού, ήταν ένα από τα βασικά εργαλεία που χρησιμοποιούσε το οικονομικό επιτελείο των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ.
    Το 2001, ο πρώην πρωθυπουργός της Ελλάδας Κώστας Σημίτης μέσω ενός ομολόγου που βασιζόταν....σε πολύπλοκες συναλλαγματικές εξισώσεις έκρυψε από τα λογιστικά βιβλία του κράτους το 2,5% του ΑΕΠ.
    καταλαβατε τι ειναι το πασοκ?? εγγληματιες!!!

    Goldman Sachs ΣΗΜΙΤΗΣ ΨΑΧΤΕΤΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΑΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ?ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΥΤΕς ΜΑς ΕΦΕΡΑΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.ΚΑΙ Η ΝΔ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΕ,ΤΑ ΧΑΙΡΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΣ ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΕΥΧΤΗΧΩς.ΤΟ ΚΚΕ ΖΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗ ΕΠΟΧΗ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ Π...Ο.
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΘΑ ΨΙΦΗΖΕς?ΞΕΘΗΚΩΘΕΙΤΕ ΝΑ ΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ ΜΑΣΟΝΟΥΣ!ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΒΛΙΕΣ ΠΑΛΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. Οργανωμένη μεθόδευση της κυβέρνησης Παπανδρέου, κατ’ επιταγήν της Eurostat και το ΔΝΤ, προκειμένου να παρουσιαστεί «φουσκωμένο» το έλλειμμα της χώρας για το 2009 και να ληφθούν «δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας», αλλά και να αποποιηθεί το ΠΑΣΟΚ των ευθυνών του φορτώνοντας όλο το βάρος στη ΝΔ, αποκαλύπτουν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά.
    «Το έλλειμμα δεν ήταν πάνω από 12%. Το ανέβασαν στο 15,4% ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης» ανέφερε στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ζ.Γεωργαντά.

    Λίγο νωρίτερα είχε κατατεθεί στη Βουλή τροπολογία του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με την οποία «καρατομούνται», η ίδια και όλα τα μέλη της Αρχής, και η ΕΛΣΤΑΤ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε «ενός ανδρός Αρχή», αφού ορίζεται ότι έως ότου αντικατασταθούν τα μέλη των οποίων η θητεία έληξε, «οι αρμοδιότητες του συλλογικού οργάνου ασκούνται από τον πρόεδρο Ανδρέα Γεωργίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. Σημερα ερχιζει ο πολεμος κατα τον τραγο !!!!
    χαχαχααχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΣΕΝΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΣΑΝ ΕΛ-ΛΗΝΑΣ!

    Αρχικά ευχαριστώ για τις φιλοφρονήσεις , αλλά δεν μπορώ να αποδεχτώ τους όρους.
    Λογικός γιατί θα το κρίνω εγώ με τα αποτελέσματα της ζωής μου λίγο πριν φύγω για άλλους κόσμους και επιπλέον επειδή από μια ανάρτηση δεν μπορείς απλά να βγάλεις τέτοιου είδους συμπεράσματα.(δε με ξέρεις και από χτες)

    Έλληνας
    1γιατί νιώθω τη πατρίδα μου προδομένη και θέλω να τη πάρω πίσω.
    2γιατί κάθε φορά που συνομιλώ με κάποιον δε μπορεί να καταλάβει σε πιο πολιτικό χώρο ανοίκω και από αριστερός μεν αλλά πατριώτης φτάνω να με λένε ανθέλληνα ή αιρετικό.
    3 γιατί αυτό φαίνεται κάθε φορά που με καλεί το πατριωτικό μου καθήκον. (ως γνήσιος λιακολάτρης πρέπει να διαφωνείς με την έννοια των διαδηλώσεων)3 χρ αν σου θυμίζει κάτι

    "πάντως συγγνώμη αν ο χαρακτηρισμός σε πειράζει. ειλικρινά δεν το λέω με κακία και για όλα αυτά που γράφεις" ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ,ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ,ΜΙΛΑΣ ΕΛ-ΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΦΟΠΛΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΣΟΥ ΤΟΝ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΣΟΥ. (χαχα διγά ρε μορφέα το λογοτέχνη)
    τέλος πάντων

    συμφωνώ με το 90% για το DNA,κρατάω πισινές όμως με το κίσσιγγερ αν και νομίζω ότι είναι αλήθεια.(ηχογραφημένη σε μαγνητοφωνάκι από τη λέσχη bilgeberg και διαδόθηκε πολύ εύκολα)

    όσον αφορά (ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΟΠΩ ΤΩΡΑ ....ΚΑΤ ΕΝΤΟΛΗΝ ΘΕΟΥ ) ευχαριστώ που μου φρέσκαρες τη μνήμη (απαγορευμένη τεχνολογία βίντεο, δεν έχω διαβάσει λιακόπυλο τώρα όμως που θα πα να σπουδάσω όλο και κάτι θα βρω)

    πάντως το ιχώρ άμα μεταφέρεται από πατέρα σε γιο τότε πρέπει να το χουν πολλοί (σε αυτά τα -αποδεκτά από την επιστημονική κοινότητα-3000 χρόνια ελληνισμού θα χουμε σπείρει πολλούς απογόνους)

    'και στα πλαίσια του Λιακόπουλου. οι πρώτοι άνθρωποι είναι οι Έλληνες οι οποίοι ήρθαν από το Σείριο ή κάτι τέτοιο και εγκατασταθήκανε αρχικά στο λεκανοπέδιο αττικής. μετά εξαπλώθηκαν. άρα όλοι οι άνθρωποι είναι Έλληνες και φέρουν το ιχώρ. επομένως όταν αυτό το κέρατο ενεργοποιηθεί δεν θα κάνει διακρίσεις ανά έθνος αλλά ανά άνθρωπο. αναλόγως τη ζωή του και τις επιλογές που έκανε εκμεταλλευόμενος την ελεύθερη του βούληση . διόρθωσαι μαι αν είμαι λάθος.'
    Δεν μου έδωσες πειστική απάντηση

    Δηλαδή αφού οι πρώτοι άνθρωποι ήταν Έλληνες τότε οι επόμενοι τι είναι;

    πάντως για να κλείσω

    ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ! Για αυτό χρεοκοπούσαμε και πολιτισμικά και πολιτικά και πνευματικά και όχι μόνο οικονομικά (ξέρω τι σημαίνει Έλληνας αγαπώ την Ελλάδα αλλά θα διορίσω τα παιδιά μου στο δημόσιο, ξέρω τι να ψηφίσω , ξέρω τι να πιστέψω , ξέρω τι μετοχές να αγοράσω (επι σιμίτη)). Ο εγωισμός μας , μας τυφλώνει και μας έκανε να λέμε για τα προβλήματα μας άστο για αύριο . Και τώρα μας φταίνε οι άλλοι. Μας φταίνε οι μετανάστες και οι Ευρωπαίοι .( ο ανθέλληνας που λέγαμε). Δε λέω φταίνε και αυτοί αλλά εμείς δε κάναμε κάτι για να το αποτρέψουμε.
    Πάντως ιστορικά είμαστε ένα θαύμα κοινώς κολόφαρδα . Παρόλο που έχουμε ξαναπεράσει ίδιες και χειρότερες καταστάσεις ώς έθνος στο τέλος τις σκαπουλάραμε πάντα . Ας ελπίσουμε ο Θεός να βάλει πάλι το χέρι Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. Έχουν περάσει οι 4 μέρες ήδη μουνάκια. Ετοιμαστείτε να γίνετε και πάλι ρεζίλι. Έχω τραβήξει screenshot

    πείτε το πάτερ ημών πρώτα
    http://religious-blasphemy.blogspot.com/2011/09/blog-post_24.html

    και μετά παραγγείλτε κοκορετσάκι, σουβλάκι, παϊδάκι από Αδάμ
    http://religious-blasphemy.blogspot.com/2011/09/blog-post_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. σε 15 μερες ....θα γεννησει απο το κεφαλι του ο διας. ρε δε πατε καλα ειδωλολατρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........24 Σεπτεμβρίου 2011 - 7:51 μ.μ.

    1.41
    ΕΙΠΑΜΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗΝ ΓΗ.
    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΠΑ.
    ......................
    ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΕΔΩ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ, ΜΕΤΑ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗΝ ΓΗ,ΚΑΙ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ.
    ...................
    ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΜΕ ΑΦΟΠΛΙΣΕΣ,ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΕΒΡΙΣΕΣ,ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΟΓΟ.
    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,
    ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ,ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ.
    ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ.ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ,ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΒΡΙΖΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΕΠΙΧΗΡΗΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........24 Σεπτεμβρίου 2011 - 7:54 μ.μ.

    7.40
    ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;
    ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΘΕΜΑ.
    ΑΠΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΤΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΜΑΘΑΝ!
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙ!
    ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΩ;ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........24 Σεπτεμβρίου 2011 - 7:57 μ.μ.

    ΡΕ ΠΑΝΑ!
    ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΡΩΣΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΣΟΥ!
    ΜΠΑΧΑΛΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!
    ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ! ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΜΟΡΦΕΑ=ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΕ ΤΟ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΣΟΥ ΜΕΙΓΜΑ ΕΛΗΞΕ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΤΟ BIG MAC ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΦΑΡΜΑΚΟ ΤΟ ΚΑΤΟΥΡΙΚΟ ΟΞΥ ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΣΕ ΗΣΥΧΗ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΝΑ ΣΥΓΧΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΣΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΣΕ ΑΦΟΡΙΣΕΙΣ ΣΟΒΑΡΑ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ Μ@Λ@ΚΙ@ ΤΗΝ ΕΒΑΨΕΣ ΝΟΘΕ ΥΙΕ ΤΟΥ Π0ΡΝ0ΔΙΑ
    .............ΑΝΤΙΜΟΡΦΕΑΣ...................
    ...........ΑΝΤΙΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 12:08 π.μ.

    11.40
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ
    ΑΘΛΙΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ...ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ... ......666......25 Σεπτεμβρίου 2011 - 12:25 π.μ.

    ΡΕ ΜΠΟΥΛΗ ΦΟΒΗΤΣΙΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΕΣΥ; KAI ERΩTΩ ME TETOIO TROPO SYMPERIFERONTAI OI EXONTES TO SPERMA TΩΝ PROPATORΩN SAS EΛ.....NTROPH KAI NTROPES TΩN ELΛΗΝΩΝ...ΣΚΑΤΟΡΑΓΙΑΔΕΣ........ΜΠΟΥΛΗ..Ε, ΜΠΟΥΛΗ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΤΕ ΘΑ ΖΗΤΑΤΕ ΜΕΤΑΝΟΙΑ , ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΠΛΕΟΝ.....Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΙ.....ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΓΗ...ΠΟΛΥ!!!ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΑΜΟΡΦΩΤΗΡΙΟ ΣΤΟΝ ΥΠΟΟΥΡΑΝΟ Β'....Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ ΚΑΙ Ο ΕΧΩΝ ΩΤΑ ΑΚΟΥΕΤΩ!!

    ΕΞΩΓΗ'Ι'ΝΟΙ....
    Η βεδική εικόνα του κόσμου εξηγεί με απλό τρόπο, πως η ύπαρξη ανθρώπινων όντων διαφορετικού είδους είναι ιδιαίτερα plausible. Όταν οι βέδες αναφέρουν, πως οι περισσότεροι πλανήτες του σύμπαντος κατοικούνται, δε σημαίνει πως έχουμε παντού να κάνουμε με όντα που να διαθέτουν γήινα σώματα. Το γήινο σώμα έχει εξαιρετικά χονδροειδή υλική μορφή και αποτελείται κατά 90% από το στοιχείο του νερού.
    Κατά λογικό τρόπο μπορεί να συμπεράνει κανείς πως υπάρχουν και όντα, των οποίων τα σώματα να αποτελούνται κυρίως από φωτιά, αέρα ή αιθέρα. Τα όντα με ενεργειακά, αιθερικά, αστρικά ή λεπτοφυή σώματα δεν είναι ορατά για τα δικά μας μάτια, επειδή μπορούμε να βλέπουμε μόνο τρισδιάστατα αντικείμενα από χονδροειδή ύλη.

    Άλλα όντα όμως έχουν υλικό σώμα λεπτοφυέστερης σύστασης, και έτσι τους είναι δυνατό να εκτελούν μυστήριες ενέργειες, όπως να αιωρούνται, να περνούν μέσα από τοίχους, να υπνωτίζουν ανθρώπους ή να τους τηλεμεταφέρουν κτλ. Επειδή τα όρια μεταξύ των διαστάσεων είναι ρευστά, είναι φυσικά δυνατό συγκεκριμένα όντα, που έχουν ανώτερη εξέλιξη ή τουλάχιστον διαθέτουν πιο εξελιγμένη τεχνολογία, να έρχονται σε επικοινωνία με τη Γη.

    Ανώτερης εξέλιξης όμως δεν σημαίνει αυτομάτως πως αυτά τα όντα έχουν και ανώτερη, δηλαδή θεϊκή συνείδηση. Και μόνο οι διάφορες μορφές σωμάτων που αναφέρονται σε σχέση με επαφές 3ου και 4ου τύπου κατά τις επαφές με UFO, δείχνουν πως δεν προέρχονται όλοι από τον ίδιο τόπο ή από την ίδια διάσταση. Αναλόγως διαφορετική είναι λοιπόν και η νοοτροπία και τα κίνητρα τους.!!!!

    ...Ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑΣ ΤΩΝ ΓΗΊ΄ΝΩΝ ΜΥΑΛΩΝ...
    ...Ο ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΡΧΙΑΣ ΤΩΝ ΕΞΩΔΙΑΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΛ...
    ...Ο ΝΟΥΜΕΡΟ ΕΝΑ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΤΕRRΑ ΝΕΦΕΛΙΜ 666...
    ...Ο ΓΗΤΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΔΟΞΟΥ...
    ...Ο ΧΡΟΝΟΤΑΞΙΔΙΩΤΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣΑΣ...
    ...Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΑΣ ΠΡΟΒΑΤΑ...

    ...Ο ΕΞΩΚΟΣΜΙΚΟΣ...
    ......666......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. "Ανώτερης εξέλιξης όμως δεν σημαίνει αυτομάτως πως αυτά τα όντα έχουν και ανώτερη, δηλαδή θεϊκή συνείδηση."

    Και τι θα πει θεϊκή συνείδηση αν δεν συμβαδίζει με το εξελικτικό επίπεδο, θεϊκή συνείδηση έχουμε όλοι ξέρω εγώ, εν υπνώσει. Απλά στις πέτρες η συνείδηση κοιμάται περισσότερο βαθιά από ότι στα ζώα και στα ζώα περισσότερο βαθιά από ότι σε μας και σε εμάς περισσότερο βαθιά από ότι στους σαυροειδείς πχ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 2:18 π.μ.

    ΘΕΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ...ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΨΕΥΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ....ΜΑΤΡΙΧ.... ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΛΘΕΙΣ ΕΠΙΠΕΔΟ.
    ΝΑ ΠΑΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ! ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΟΣΜΟ!
    ...........
    ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΜΕ,ΝΑ ΑΣΚΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΥ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΩΜΑΤΟΣ.
    ................
    Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ,ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.(ΘΝΗΤΟ).

    Η ΨΥΧΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.(ΘΕΙΚΟ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 12:46 μ.μ.

    ΣΤΙΣ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2010, Ο ΟΗΕ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΚΠΛΗΞΗΣ, ΟΤΙ ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΠΡΕΣΒΥ ΓΙΑ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ.(ΠΟΣΟ ΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΤΕ); ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΩΓΗΙΝΩΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Η Μazlan Othman.
    ΝΑ ΘΥΜΙΣΩ ΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ ΣΤΗ ΒΙΕΝΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ 1348 ΤΗΣ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΗΕ,ΣΤΙΣ 13 ΣΕΠΤΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 1958,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΡΗΝΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ,ΠΡΙΝ ΚΑΝ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΔΟΡΥΦΟΡΟ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ. ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ!

    ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΕΙΣ: ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΟΥΝ ΜΑΖΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ, ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΟΥ ΟΗΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΜΑΙΕΥΣΕΙ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΟΙ "ΚΑΛΟΙ" ΑΥΤΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ
    ΣΤΟΥΣ ΔΥΣΤΗΧΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ. ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΘΑ ΟΡΙΣΤΕΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΠΛΑΝΗΤΑΡΧΗΣ.
    Υ.Γ.
    ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΩΣ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,ΑΦΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΟΡΙΣΑ ΠΡΕΣΒΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥΣ ΑΛΛΑ Ο ΟΗΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:35 μ.μ.

    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ, ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΝΤΩΤΙΚΑ. ΚΑΟΙΣΤΑΤΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΟ, ΟΣΟ. ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΗΣ «ΑΤΖΕΝΤΑ 21» ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ.
    ……………………………………………………………………………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 1:38 μ.μ.

    ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΤΟΥ 2010 ΕΠΑΝΑΒΕΒΑΙΟΥΤΑΙ Η ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥ...
    "ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΑΚΙΝΗΤΩΝ".

    ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ICC, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ INTERNASIONAL CODE COUNCIL.
    Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ 1992 ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ "ΑΤΖΕΝΤΑΣ 21",ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΑΠΟ ΚΩΔΙΚΕΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ:THE INTERNASIONAL BUILDINGCODE(IBC)
    O ΔΙΕΝΗΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΚΤΙΡΙΩΝ.ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ Η.Π.Α. ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕΣΩ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΟΥΦΩΜΑΤΑ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΑΝ.
    ΟΤΑΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ "ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ" ΔΕΝ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ 555 ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΦΥΛΑΚΗ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ,ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΔΕΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ,ΕΧΕΙΣ 5.555 ΔΟΛΑΡΙΑ
    ΣΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΙΣΗΣ,ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΧΟΥΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΤΩΡΑ! ΟΧΙ ΜΕΤΑ.ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΜΙΛΑΜΕ.
    ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ "ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΕΠΑΡΚΕΙΑΣ" ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΟΥΦΩΜΑΤΩΝ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΕΙΣ ΑΠΟ 01-01-2011...
    "ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ",ΟΥΤΕ ΠΟΥΛΑΣ ΟΥΤΕ ΝΟΙΚΙΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ.ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΤΩΡΑ,
    ΟΧΙ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ! ΤΩΡΑ! ΑΠΟ 01-01-2011.
    ΘΑ Α*******ΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΝΟΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. Ανεγκέφαλε παπαγάλε, ο άλλος λέει ότι η θεϊκή συνείδηση δεν συμβαδίζει με το εξελικτικό στάδιο, επιτέλους σταμάτα να παπαγαλίζεις και να πετάγεσαι σαν πoύτσα όταν μιλάνε οι σκεπτόμενοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. ........ΜΟΡΦΕΑΣ........25 Σεπτεμβρίου 2011 - 11:01 μ.μ.

    10.58
    ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΛΑ ΤΙ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΤΙ ΛΕΩ.

    ΠΙΘΗΚΑ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. Πεστα Ιάσων γιατί ο μορφέας ο αγκαλιτσας θα μα τραλανη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. Μορφεα συνελθε έχεις ξεφηγη τελιως.
    ΑΡΚΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. Για το καλο σου το λέω έχεις γινη γραφικός ΜΟΡΦΕΑ.
    ΑΡΚΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. Εκεί στο Άγιον όρος δεν έγιναν η κομπίνες με το βατοπαιδι μορφεα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Οργανωμένη μεθόδευση της κυβέρνησης Παπανδρέου, κατ’ επιταγήν της Eurostat και το ΔΝΤ, προκειμένου να παρουσιαστεί «φουσκωμένο» το έλλειμμα της χώρας για το 2009 και να ληφθούν «δυσβάσταχτα μέτρα κατά της Ελλάδας», αλλά και να αποποιηθεί το ΠΑΣΟΚ των ευθυνών του φορτώνοντας όλο το βάρος στη ΝΔ, αποκαλύπτουν οι βαρύτατες καταγγελίες που διατύπωσε η καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και μέλος της ΕΛΣΤΑΤ, Ζωή Γεωργαντά.
    «Το έλλειμμα δεν ήταν πάνω από 12%. Το ανέβασαν στο 15,4% ώστε να φανεί πως είναι μεγαλύτερο από της Ιρλανδίας, που ήταν 14% και να γίνει η Ελλάδα ο «αδύναμος κρίκος» της ευρωζώνης» ανέφερε στον «Ελεύθερο Τύπο» η Ζ.Γεωργαντά.

    Λίγο νωρίτερα είχε κατατεθεί στη Βουλή τροπολογία του υπουργού Οικονομικών Ευάγγελου Βενιζέλου με την οποία «καρατομούνται», η ίδια και όλα τα μέλη της Αρχής, και η ΕΛΣΤΑΤ μετατρέπεται κυριολεκτικά σε «ενός ανδρός Αρχή», αφού ορίζεται ότι έως ότου αντικατασταθούν τα μέλη των οποίων η θητεία έληξε, «οι αρμοδιότητες του συλλογικού οργάνου ασκούνται από τον πρόεδρο Ανδρέα Γεωργίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Μορφεα έλα να σε κάνουμε προθυπουργος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. Και υπουργό οικονομικον τον ΑΟΡΑΤΟ ετσι για να υπαρχη διαφάνεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  177. ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ !!!!

    ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ !!!!

    ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ

    ΚΟΒΕΤΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ !!

    150 *******ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΔΝΤ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ .

    ΑΥΡΙΟ Η ΤΟ ΠΑΣΟΚ < ΠΡΟΔΟΤΕΣ > Η ΕΜΕΙΣ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  178. ΤΑ ΟΥΣΤ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ .!

    ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΣΟΚΟΣ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ !!!!

    ΚΑΛΟΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ !!!!

    ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΚΟΨΕΤΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ

    ΚΟΒΕΤΑΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ !!

    150 *******ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΔΝΤ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΙΑ .

    ΑΥΡΙΟ Η ΤΟ ΠΑΣΟΚ < ΠΡΟΔΟΤΕΣ > Η ΕΜΕΙΣ .

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΥΤΟΚΤΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ
    ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΧ. MEGA ΑΝΤ1.

    ΑΥΡΙΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  179. ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΛΟΓΙΑ
    i malakia pai sunefo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  180. Ονόματα και τόπο διαμονής και στους 154.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  181. ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ. ΄΄ ΣΕ 12,13,14 ΜΕΡΕΣ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΕΞΩΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ΄΄ ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΠΟΛΕΜΟ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΓΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ .ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΒΗΞΑΜΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΩΦΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΤΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ !! ΑΛΗΘΕΙΑ FM ΚΑΛΥΜΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή