Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΜΟΝΟ Ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ .....ΗΛΙΘΙΕ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΕ

Είδα το νέο βιβλίο του λαθρομεταναστολάγνου ανθέλληνα ,μιμητή του ΛΕΝΙΝ ,στον καθρέπτη φυσικά,με τιίτλο ,στον οποίο αποκαλεί όσους διαφωνούν μαζί του......ΗΛΙΘΙΟΥΣ

Μ ια απάντηση λοιπόν στον μακακα

ΗΛΙΘΙΕ Ο καπιταλισμός είναι δημιούργημα των χτρηματοδοτών των απανταχού κομμουνιστικών κομμάτων,των ΕΒΡΑΙΩΝ ,που έκαναν και το οκτωβριανό πραξικόπημα στην Ρωσσία ,και βύθισαν εκατομμύρια ανθρώπων στην δυστυχία.

ΗΛΙΘΙΕ
Το ΚΚΕ είναι το νούμερο 1 ενα, ΕΝΑ,ena, Ε Ν Α,καπιταλιστικό κόμμα εν ΕΛΛΑΔΙ
επειδή ΗΛΙΘΙΕ ,το θέμα μας είναι τα οικονομικά ,δεν θα μπούμε στην διαδικασία να αποδείξουμε ότι είστε εχθροί των ελλήνων στο γένος ,όπως αποδεικνύει και το γεγονός ότι ψηφίσατε ,τομαρια ,για την....
ανέγερση τεμένους στον ιερό ελαιώνα,( ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΠΑΝ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΟΥΔΙΚΗ ΑΡΑΒΙΑ....ΚΑΛΑ???),απλά θα σου παραθέσουμε τα περιουσιακά στοιχεία ΗΛΙΘΙΕ,της συμμορίας του ΚΚΕ ,με μερικά σχολιάκια, έτσι για να τα έχεις ,ΗΛΙΘΙΕ,πρόχειρα.

ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΩΗΝ ΕΠΙΦΑΝΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΟ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ,ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ,ΗΛΙΘΙΕ,ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΠΑΡΤΑ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΛΟΙΠΟΝ ΗΛΙΘΙΕ που το παίζεις ΛΕΝΙΝ....


Ὁ Νῖκος Μπογιόπουλος εἶναι ἐπιφανές στέλεχος τοῦ «Ριζοσπάστη» ἄρα και τοῦ ΚΚΕ. Τελευταίως, μαίνεται. Αἰτία: ἡ τακτική τῶν μεταπολιτευτικῶν κυβερνήσεων νά τροφοδοῦν ἀπό τά «μυστικά κονδύλια» διαφόρων κρατικῶν ὑπηρεσιῶν, δημοσιογράφους, ἐκδότες, καναλάρχες, ἠλεκτρονικά καί ἔντυπα ΜΜΕ γιά νά διοχετεύουν δι'αὐτῶν τήν προπαγάνδα τους.
Δίκαιη ἡ ὀργή τοῦ «συντρόφου». Διότι, ὡς πασίγνωστον, στά κομμουνιστικά καθεστῶτα δεν ὑπῆρχε τέτοιο φαινόμενο. Τό θέμα εἶχε λυθεῖ μέ τόν πιό ἁπλό τρόπο: Ὅλα τά ΜΜΕ ἀνῆκαν στό κόμμα καί ἅπαντες οἱ ἐργαζόμενοι σ'αὐτά ἦσαν ὑπάλληλοί του. Ἄρα, καμία ἀνάγκη νά τούς χορηγοῦνται μυστικά κονδύλια. Ἔτσι αὐτά, ἔμεναν ἐξ' ὁλοκλήρου για τήν χρηματοδότησι τῶν ἀνά τόν κόσμον ΚΚ καί τῶν πρακτόρων τῆς Μόσχας. Βεβαίως, ἀξιόλογα ποσά αὐτῶν τῶν κονδυλίων εἰσέπραττε τό ΚΚΕ. Περί αὐτοῦ τά στοιχεῖα εἶναι ἄπειρα. Μεταξύ των καί οἱ ἀποκαλύψεις τοῦ Ἐλ. Σταυρίδη καί Γρ. Φαράκου πού διετέλεσαν γεν. γραμματεῖς τοῦ ΚΚΕ, ἀλλά καί τά πρακτικά τῆς Κομ. Διεθνοῦς πού δημοσιεύθηκαν μετά τήν καθεστωτικήν ἀλλαγήν, στήν Μόσχα.

Δικαίως λοιπόν ὀργίζεται ὁ σύντροφος Νῖκος Μπογιόπουλος. Μέσα στήν ὀργή του ὅμως ὑπέπεσε σε ἕνα σφάλμα. Ἀνέφερε τόν Γ. Γεωργαλᾶ. Τίτλος τοῦ ἄρθρου του : «Τά μυστικά κονδύλια καί οἱ Γεωργαλάδες τῆς κοινοβουλευτικῆς δημοκρατίας». Στό κείμενο οὐδεμία γίνεται ἀναφορά στόν Γεωργαλᾶ. Ἁπλῶς τό ὄνομα μπῆκε στόν τίτλον πρός ἐντυπωσιασμόν.
Σφάλμα.

Διότι ὁ Γεωργαλᾶς εἶναι γνώστης τῶν περί κομμουνισμοῦ. Καί ἡ ἄνευ λόγου άναφορά τοῦ ὀνόματός του ἀπό τόν όργῖλον «σύντροφον» τόν ὤθησε σέ ἀποκαλύψεις για τά οἰκονομικά τοῦ ΚΚΕ. Ἰδοῦ:
Τό ΚΚΕ εἶναι ἰδιοκτήτης
1. Τοῦ ἐπί τεραστίου οἰκοπέδου μεγάλου κτιριακοῦ συγκροτήματος Περισσοῦ («σπίτι τοῦ λαοῦ»)
2. Ἐπιβλητικοῦ νεοκλασσικοῦ κτιρίου πίσω ἀπό τό Πολυτεχνεῖο-ἕδρα τῆς Κ.Ο.Α.
3. Περισσοτέρων τῶν 800 κτιρίων σέ διάφορα σημεῖα τῆς Ἑλλάδος.
4. Καλλιεργησίμων ἐκτάσεων σέ ὅλη τήν χώρα.
5. Τῆς «Τυποεκδοτικῆς Α.Ε.» Τό 1988 ἐνεφάνισε κέρδη 550 ἑκ. δρχ.
6. Τῆς «Πειραϊκῆς Τυπογραφικῆς Α.Ε.»
7. Πακέτων μετοχῶν σέ ἐπιχειρήσεις νέας τεχνολογίας ὅπως software, ἠλεκτρονικῶν ὑπολογιστῶν (ΥΠΥΤ στήν Χαλκίδα), προσωπικῶν ὑπολογιστῶν.
8. Πολλῶν Α.Ε.
9. Μετοχῶν σέ ναυτιλιακές ἐπιχειρήσεις ὅπως τῆς «Τράνς Ὄριεντ Σίπινγκ»
10. Ἑταιριῶν εἰσαγωγῆς-ἐξαγωγῆς.
11. Ἐργοστασίου στόν Βόλο, ἐπεξεργασίας μετάλλων
12. Ἑταιρίας ἐμπορίου φαρμάκων, πού ἔσπαζε τό ἐμπάργκο κατά τῆς Ν. Ἀφρικῆς
Ἐπί πλέον, εἰσέπραττε μίζες ἀπό ὅσους ἤθελαν συναλλαγές μέ τήν ΕΣΣΔ.
Ὅλα τά παραπάνω, εἶναι ἀπό «Τό Βῆμα» 17/2/1991. Ἡ ἐφημερίς ἰσχυρίζεται ἐπίσης, ὅτι τό ΚΚΕ ἀσχολήθηκε μέ λαθρεμπόριον ὅπλων σέ συνεργασία μέ τήν «Στάζι» τῆς ἀν. Γερμανίας. Κατά τήν ἐφημερίδα, κατά τόν πόλεμον Ἰράν-‘Ιράκ, τό ΚΚΕ πουλοῦσε ὅπλα καί στούς δύο, μέ κέρδος 100 ἑκ. δολλάρια.

Συμπέρασμα τοῦ «Βήματος»: Τό ΚΚΕ ἀποτελεῖ ἕναν ἀπό τούς ἰσχυρότερους οἰκονομικούς παράγοντες τῆς Ἑλλάδος.
Ἱκανοποιήθηκε ὁ σύντροφος Μπογιόπουλος; Ὄχι; Τότε ὑπάρχουν καί ἄλλα.

Τόν Ὀκτώβριον 1991, ὁ ὑπ. Δικαιοσύνης τῆς Ρωσίας, Νικολάι Φεντόρωφ, ἀπό τό βῆμα τῆς βουλῆς, ἀπεκάλυψε ὅτι τό ΚΚΣΕ, ἐνίσχυε οἰκονομικῶς τό ΚΚΕ, ἕως τόν Αὔγουστο 1991. Ὁ Βαλεντίν Κούπτσωφ, τέως γρ. τοῦ ΚΚΣΕ, ἐπιβεβαίωσε τά λεγόμενα καί πρόσθεσε ὅτι τό ΚΚΣΕ χρηματοδοτοῦσε καί τίς ἐπιχειρήσεις τοῦ ΚΚΕ καί μάλιστα, μετά τό 1989, χρησιμοποιοῦσε γι'αὐτό, «δυτικές πιστώσεις» πού βεβαίως προωρίζοντο για ἄλλους σκοπούς. Τά χορηγούμενα ποσά εἰσηγεῖτο ὁ Βαλεντίν Φαλίν καί τά ὑπέγραφεν ὁ Μιχαήλ Γκορμπατσώφ. Ὁ τελευταῖος ἐπιβεβαίωσε τό γεγονός διά τοῦ ἐκπροσώπου του Ἀντρέι Γκράτσεφ. Καί διευκρίνησε: «Ἦταν συνέχισις τῆς ἀπό μακροῦ ἐφαρμοζομένης πρακτικῆς ἐνισχύσεως τῶν φιλικῶν μας πολιτικῶν δυνάμεων». ( Ὅλα αὐτά ἀπό «Τό Βῆμα» 27/10/91)

Θέλει καί ἄλλα ὁ ὀργισμένος «σύντροφος»; Ὑπάρχουν. «Ἕξι μεγάλες ἑταιρίες μέ τζίρο δισεκατομμυρίων ἀνήκαν στήν οἰκογένεια Φλωράκη» («Αὐριανή 12/6/89). Τίς κατονομάζει καί δίνει στοιχεῖα. Ἀναφέρει ἐπίσης ὅτι ὁ Φλωράκης ἦταν ἰδιοκτήτης πολυτελοῦς θαλαμηγοῦ «Roy» μέ καμπίνες για 12 ἄτομα.

Ἡ «Καθημερινή» (30/9/90, κείμενο Τ. Τέλογλου) παραθέτει κατάλογο ἑταιριῶν πού ἀνήκουν στό ΚΚΕ. Ναυτιλιακή, τυποεκδοτική, εἰσαγωγῆς ἐνδυμάτων, εἰσαγωγῆς ὀρυκτῶν. Ἀποκαλύπτει ἐπίσης ὅτι τό ΚΚΕ μισθοδοτεῖ 1.000 στελέχη του γιά νά ἀσχολοῦνται ἀποκλειστικῶς μέ κομματική δραστηριότητα.

Τό περιοδικό «ΕΝΑ» (8/2/91): « Ἡ οἰκονομική αὐτοκρατορία τοῦ ΚΚΕ». Μεταξύ ἄλλων τό ἀναφέρει ὡς ἰδιοκτήτην ἐπιχειρήσεων τουρισμοῦ, διαφημίσεων, θεαμάτων, παραγωγῆς βίντεο κ.α. Ἑταιρία του ἔφερε στήν Ἑλλάδα τόν χεβιμεταλλά Alice Cooper. Τό ΚΚΕ εἶναι ἐπίσης ἰδιοκτήτης ξενοδοχείων σέ Ἀττική, Κέρκυρα, Σαντορίνη, Ἑρμιόνη.
Τό ρωσικό περιοδικό «Ρωσία» (Ὀκτ. 1991) γράφει ὅτι τό ΚΚΕ ἐχρηματοδοτεῖτο ἀπό τήν Μόσχα μέ ἐτησίαν χορήγησιν. Τό 1987, ἔλαβε 900.000 δολλάρια.
Ἄν ὁ σύντροφος πού μαίνεται κατά τῶν μυστικῶν κονδυλίων θέλει καί ἄλλα στοιχεῖα, θά τά βρῆ στό:
«Σπῆγκελ» ( Ἀπρ. 1991)
« Ἐλευθεροτυπία» (22/4/91)

Καί τό βιβλίο «Χορεύοντας μέ τίς ἀρκοῦδες», τοῦ ἐπί ἔτη ἀνταποκριτοῦ τῶν Ν.Υ.Τ. στήν Ἀθήνα, Παύλου Ἀναστασιάδη, κεφ. «Οἱ κρυφές δραστηριότητες τοῦ ΚΚΕ» σ. 137, ἔκδ. 1992)
Ταῦτα καί διατελῶ ἀσμένως, ἐν ἀναμονῇ συνεχείας τῆς χαριτωμένης ἀλληλογραφίας μας, μέ συντροφικούς χαιρετισμούς.
Γεώργιος Γεωργαλᾶς

ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΝΚ ΗΛΙΘΙΕ ΝΑ ΤΟ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ

και τώρα καταλαβαίνουμε γιατί οι πραγματικά ηλίθιοι σύντροφοι του ΜΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΗΛΙΘΙΟΥ,διασ΄ωζουν το άντρο της βουλής απο την οργή των ελλήνων,δημιουργώντας αλυσσιδεσ και μπλογκ στα οποία δεν έχει θέση η ελληνική σημαία ,αλλά έχουν θέση οι εισβολείς απο το πακιστάν και το ισλαμαμπαντ
ΗΛΙΘΙΕ

ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΚΚΕ άλλωστε το κόμμα σε καλοπληρώνει για να ψευτοφιλοσοφείς ,διοτι αμφιβάλλω αν έχεις εργαστεί με κανένα άλλο εργαλείο πέραν της προπαγανδιστικής γραφίδος,εισαι ΗΛΙΘΙΟΣ ,ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΡΟΙΔΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΗΧΑΙΟ ΤΙΤΛΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΗΛΙΘΙΟ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΟΥ
1. ΣΦΑΓΙΑΣΑΤΕ
2. ΠΡΟΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
3.ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΛΚΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
4.ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΥΕΤΕ
5.ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ,ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΓΑΜΩΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ,ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ

ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ homo macacus ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΣ

http://www.epikairo.gr/index.php?

ΤΟ ΚΚΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ

Οι απολύσεις στην Τυποεκδοτική θα συνεχιστούν. Μέχρι 31/12 θα έχουν μείνει μόνο 70 εργαζόμενοι. Η απόφαση πάρθηκε απευθείας από την ΚΕ του ΚΚΕ και δεν τέθηκε σε ψήφιση στα απλά μέλη. Απλή ανακοίνωση! Να προσθέσω επίσης ότι είναι απλήρωτοι από το Δεκέμβριο και κατά διαστήματα μετά από αίτημα παίρνουν ένα μικρό έναντι.

Το κλάμα του κροκόδειλου
Γιατί δεν επεμβαίνει η Ομοσπονδία και η Πανελλαδικής Ένωσης Λιθογράφων όπως κάνει σε τόσα άλλα τυπογραφεία.
http://www.typografeio.blogspot.com/


ΤΟ ΚΚΕ ΑΘΛΙΕ ΗΛΙΘΙΕ,ΖΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ 1400 ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ

ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΙ ΘΑ ΛΕΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΛΕΝΙΝΙΣΚΟ ΗΛΙΘΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ,αν και είμαστε σίγουροι ,ότι απο εδώ και μπρός για μεγάλο χρονικό διάστημα ,μόλις βρίσκει τα σκούρα θα ισχυρίζεται οτι δεν μιλά με φασίστες,δεν πειράζει,θα μιλάν αυτοί μαζί σου........

http://hellenicrevenge.blogspot.com/

151 σχόλια:

  1. ΕΥΓΕ
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

    ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΚΩΛΟΓΛΥΦΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κανε τον ΚΟΠΟ ΓΡΟΘΟΜΑΛΑΚΑ ΚΟΠΑΝΕ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΣΟΛΟΚΟΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΨΗΦΗΣΕΣ ΓΡΟΘΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι νεκροφαπτοι της ΕΛΛΑΔΟΣ. Καταστρεψαν τα παντα απο Περαμα μεχρι βαρια βιομηχανια στην Ελλαδα
    Ουστ πουλημενοι κοπριτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΤΑΙΕΙ Ο ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ, ΠΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΦΤΑΙΕΙ Ι ΙΟΥΔΑΪΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σκεφτηκα να σε πω μ&κ&κα αλλα θα ειναι τιτλος για σενα.Ο Μπογιοπουλος και ο καθε Μπογιοπουλος μπορει να γραφει και να ανηκει οπου θελει αλλα ηθελα να ηξερα εσενα δεν σε ετσουξε ακομα ο Κωλ&ς σου απο αυτα που μας κανουν η τον εχεις ορθανοιχτο για καθε ενδεχομενο,Ντροπη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄Εχεις δίκιο αρθρογράφε. Απλώς το είδες το βιβλίο δεν το διάβασες. Γι' αυτό γράφεις βλακείες για να μην πω κάτι χειρότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ, ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ. Ο ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ Ο ΨΑΡΙΑΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΙΔΙΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΕΧΟΥΝ, ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΛΑΟΥΡΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το θέμα δεν είναι το βιβλίο 4,21 αλλά εάν το άρθρο λέει την αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. φοβερό ( με εξαίρεση τη φρασεολογία)
    άριστο
    επιτέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκτος απο Μ%Κ%ΚΑΣ εισαι και ανορθογραφος Ελληναρα.Πηγαινε ξανα σχολειο και οταν μαθεις Αναγνωση και γραφη τοτε παρε το θαρρος να ξαναγραψεις και ισως βρεθει καποιο κοροιδο να σε παρει στα σοβαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΤΟ Κ.Κ.Ε. ΥΠΗΡΞΕ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΝΑ ΞΕΝΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΤΙ ΚΙ'ΑΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ "ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ" ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλείστε τα αυτιά σας και αφήστε τους να παραμιλάνε μόνοι τους.
    Σωστός ο αρθρογράφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τους ελεγχόμενους από αυτό, υποτιθέμενους «αντιεξουσιαστές-αριστερούς», μέχρι φυσικά η μεγαλύτερη πλειοψηφία από αυτούς – όπως έγινε και στην Αργεντινή – αντιληφθεί το παιχνίδι που παίζουν με την οργή και την αποφασιστικότητά τους και να ταχθεί δίπλα στον αγωνιζόμενο ελληνικό Λαό.
    Τις ομάδες ξένων λαθρομεταναστών, που εν γνώσει των μυστικών υπηρεσιών, οργανώνονται και οπλίζονται, για να τοποθετηθούν απέναντι στον «ρατσιστικό και φασιστικό ελληνικό Λαό», όταν αποφασισθεί αυτό ως χρήσιμο για την προστασία του σάπιου και διεφθαρμένου πολιτικού συστήματος. Να μην ξεχνάμε πως αυτή η τακτική χρησιμοποιήθηκε το 2001 στην Αργεντινή, όταν και εκεί το σύστημα, κάλεσε ως εφεδρεία για να χτυπήσει τον εξεγερμένο Λαό, τους παρακρατικούς Κόνδορες, της εχθρικής μάλιστα στην Αργεντινή Παραγουάης.
    Την ενεργοποίηση της Eurogentfor, της στρατοχωροφυλακής δηλαδή της Ευρωπαϊκής Ένωσης, οπότε Γερμανοί, Ολλανδοί και άλλοι ευρωπαίοι μισθοφόροι-στρατοχωροφύλακες, με βαρύ οπλισμό, θα τοποθετηθούν απέναντι στον ελληνικό Λαό, στο πλαίσιο φυσικά «ανθρωπιστικής επιχείρησης», για να «πατάξουν τους ρατσιστές και φασίστες, Έλληνες, οι οποίοι διώκουν τους πτωχούς και ταλαίπωρους λαθρομετανάστες».
    Και τέλος, την ενεργοποίηση της 71ης Αερομεταφερόμενης Ταξιαρχίας του Κιλκίς η οποία τελεί υπό ΝΑΤΟικό έλεγχο και η οποία ήδη εκπαιδεύεται για να «πατάξει» τους εξεγερμένους Έλληνες «ταραξίες».ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ WWW PAMET.GR

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. τοσο πολυ φοβοσαστε το Κ.Κ.Ε.και δεν κανετε τιποτα αλλο απο το να το βριζετε;δε βαρεθηκατε να λετε τα ιδια και τα ιδια;νομιζετε οτι επηρεαζεται εστω και ενας με τα λογια σας;το βιβλιο ειναι εξαιρετικο και αν το ειχες διαβασει θα το ειχες διαπιστωσει.αντε γεια σου και χαρα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η "ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΕΙΟΥ "(ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝΤΕΣ) ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΤΟΥ ΣΥΑΝΦΙΟΥ ΣΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΙΑ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΩΣΕΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ENA AΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ,ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ
    ΟΙ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΙ ΤΟΛΜΑΝ ΚΑΙ ΜΙΛΑΝ ,ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΟΓΟ.
    ΩΣΤΕ 1400 ΕΡΩ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΥΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΝΤΡΟΠΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΤΕ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ
    ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ Η ΚΑΝΕΛΛΗ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτός ο Μπογιόπουλος μόνο για ινστρούχτωρας της Σοβιετίας κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αντε τωρα τρεχτε να βαλετε τα κνιτακια να γραφουν απο κατω για να μαζεψουν τα αμαζευτα,δυστυχως για σας οι φωτογραφιες ειναι αδιαψευστες με τον χασαν πρωτη μουρη να απαιτει
    ου να μου χαθειτε ξεφτυλες υποκριτες
    αλλα και η μουρη του μπογιοπουλου να φαντασιωνεται οτι ειναι ο λενιν ειναι μοναδικη

    ΕΥΓΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ειναι δουλεια αυτη?
    χαθηκε παιδακι μου να εισαι ενας αξιοπρεπης σιδερας,ενας καλοσυνατος σουβλατζης,ενας ξυπνιος ψιλικατζης!!
    τι τα θελες τα κομματα?
    δεν την ....μυριστηκες τη δουλεια?
    ακου κομματανθρωπος?
    κριμα τα νιατα σου...
    αμα παρασυρθηκες ,φτυστους και φυγε...
    οσο ζεις μπορεις να ζησεις σαν ανθρωπος!!!
    οχι κοματανθρωπος,ειναι βρομικη δουλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΒΡΙΣΤΕ ΤΣΑΝΑΚΟΓΛΥΦΤΕΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ =ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΣ =ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑ"ΦΥΡΕΡ" ΟΛΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ ΔΕΞΙΑ-ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΦΙΟΥ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ???ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΝΟΝΟ ΕΧΕΤΕ ?ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΗΔΙΑ ΝΙΩΘΟΥΜΕ-ΜΙΣΑΝΘΡΩΠΑ ΦΑΣΙΣΤΟΕΙΔΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΡΕ ΚΑΤΑΚΑΗΜΕΝΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ,ΜΟΝΟ ΣΕ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΗ
    ΚΑΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ Ο ΛΕΝΙΝ ΤΟ ΕΙΠΕ
    ΜΕΣΑ ΣΕ 100 ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ,
    ΟΙ 90 ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ
    ΟΙ 5 ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
    ΟΙ 4 ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ
    ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ
    ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ
    ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αριστερά, δεξιά, κέντρο δεξιά, κέντρο αριστερά, πάνω κάτω, πέρα δώθε ,να πάνε στο διάλο όλοι.
    Αφήσανε την Ελλάδα να φτάσει σε αυτό το χάλι και βγαίνουν ακόμα και μιλάνε?
    Και τι λένε? τι να πούνε? τις γνωστές παπαριές , τις ίδιες και τις ίδιες ,χρόνια τώρα...η Ελλάδα καταστράφηκε, οι Έλληνες αφανίζονται, και αυτοί στον κόσμο τους συνεχίζουν το μπλα μπλα μπλα...
    Ρε ουστ από κει, αντι να παν' να φουντάρουν, συνεχίζουν,χωρίς να αναρωτιώνται αν τους ακούει πλέον κανείς, συνεχίζουν τις ίδιες παπαριές, λες και απευθύνονται σε διανοητικά καθυστερημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. O Μπογιόπουλος πραγματι φτανει σε αλλεπαλληλους οργασμούς όταν φαντασιώνεται οτι είναι ο Λένιν, η έστω ο νόθος εγγονός του, ομως εντάξει μην τον κάνουμε και μ.αλακα τον άνθρωπο. Εμμισθος τεμπέλης είναι.Κακό είναι.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πηγε τωρα και ο καημενος ο μπογιο,που εχει συνηθησει να τον λιβανιζουν και να πηγαινει σε στημενα πανελ,να ξεθαρρεψει,και επεσε πανω σε εναν εθνικιστη της γραμμης και τον ξεκανε....
    ΠΟΥ ΠΑΑΑΑΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕ?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πάντως φέρνει λίγο σε ΛΕΝΙΝ,πρέπει να έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια,κουράγιο βρε,καμμία πλαστικούλα ,και θα είσαι ετοιμο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. XA XA ΡΕΝΤΙΚΟΛΑ ΦΑΣΙΣΤΑΚΙΑ ΜΕ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΔΕ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΤΟ ΚΚΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΣΤΟΝ 902 ΕΧΟΥΝ ΔΩΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΒΡΩΜΟΣΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ!ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΟΥΣΑΚΙ ΡΕΝΤΙΚΟΛΑ!ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΝΑ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΕΙΤΕ ΖΩΑ!ΠΙΠΙΛΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΗΝΑ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗ.ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕ*******ΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΤΣΟΥΜΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΞΕΝΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ!ΤΟ ΒΡΩΜΟΣΚΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΙ ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΥΠΟΥ ΑΔΩΝΙ ΡΙΧΝΟΥΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΟΧΙ ΑΝΟΥΣΙΑ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΕΗ!ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ!ΤΟ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΑ ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕ*******ΣΤΕΣ(ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΕΦΙΚΤΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΕ)ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΛΙΕΡΓΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΝΤΟΠΙΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΕΔΩ ΕΥΘΗΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΣΥΣΣΩΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕ*******ΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΡΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΤΑΖ(ΔΗΛ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΟΝΟ ΞΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ)ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΦΟΠΛΙΣΤΩΝ!ΑΙΣΧΟΣ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ ΥΠΕΡΠΑΤΡΙΩΤΩΝ *******ΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΥΠΟΥΛΑ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟ ΤΖΕΦΡΕΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΕ!ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ!Η ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ! ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΑΝΑΣΚΥΒΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ρε μα....16 Σεπτεμβρίου 2011 4:33 βάλε κανένα τόνο και μετά μίλα,οι ανορθογραφία σε μάρανε,κολογλύφτη της κεντρικής επιτροπής,και όχι το περιεχόμενο του άρθρου

    ΣΚΙΣΤΕ ΤΑ ΗΛΙΘΙΑ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ
    ΣΤΕΙΛΤΑ ΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. O KOKKINOS IΟΥΔΑΣ
    ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΟΓΧΗ

    Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΣ
    ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ ΓΕΩΡΓΑΛΑ
    ΣΑΣ ΠΟΝΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ????
    ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ,ΘΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ,ΠΑΛΙΟΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ,ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ

    Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΣΑΣ ΣΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΥΠΙΔΑ

    ΞΥΔΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΕΕΕΕ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗ.....ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΤΣΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟ ΝΑΥΤΕΡΓΑΤΗ
    ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΚΚΕ,ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΜΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΟΒΙΕΤ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΠΕΡΓΙΑ
    ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Ο ΜΠΟΓΙΟ ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΗΛΙΘΙΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΟΜΑΔΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ "Δ"16 Σεπτεμβρίου 2011 - 5:15 μ.μ.

    ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Η ΜΑΣΩΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΘΟΔΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ( ΤΥΧΑΙΟ ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...)
    1. ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΕΛΟΣ .
    2. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΔΟΚΙΜΟΣ
    3. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΝΟΔΟΣ.
    4. ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΑΝΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΙΘΑΝΑΓΚΑΣΜΟ , ΦΕΥΓΕΙΣ...
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΓΕΝΑΝΕ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΜΕΝΟΥΣ ΔΟΥΛΟΥΣ , ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ...
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΑ ΜΕΛΛΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ?
    " ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΠΕΙΘΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΑ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΜΙΑΣ ΣΚΟΤΕΙΝΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΛΟΓΩ ΠΑΡΩΠΙΔΩΝ".......

    ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΟΣΟ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΩ.
    ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΗ , ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ "ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
    ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΝΕΙ ΤΟ "ΤΙΜΟΝΙ"
    Η Ν.Δ. "ΠΑΙΖΕΙ" ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ
    ΤΟ ΛΑΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ "ΔΕΞΙ" ΦΤΕΡΟ
    ΟΙ ΟΙ*******ΓΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ "ΑΡΙΣΤΕΡΟ" ΦΤΕΡΟ
    Ο ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ "ΕΞΑΤΜΙΣΗ"
    ΤΟ ΔΗΣΥ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ "ΡΟΔΕΣ"
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΝΕΙ ΤΟ "ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ"....ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΟ "ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ" ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ ΤΟ ΚΚΕ ΑΠΟΡΟΦΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΣΑΡΑΒΑΛΑΙΚΙ" ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΟΥ......
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ , ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ "ΟΧΗΜΑΤΟΣ" ΚΑΙ "ΠΙΣΤΑΣ"
    ΔΗΛΑΔΗ , ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ , ΘΕΣΜΩΝ KAI ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΚΕ = ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κ Ο Ρ Υ Φ Α Ι Ο

    ΤΟ ΚΚΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ,ΤΟ ΚΚΕ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. διαβαζοντας ,αυτο το απλο πικαντικο αρθρο,και βλεποντας και τις φωτογραφιες,αντιλαμβανομαι το μεγεθος της πολιτικης ασυλιας που απολαμβανει το κομμα της προδοσιας
    Αρκει ενας μερακλης και 5 λεπτα για να διαλυσουν το κομμουνιστικο οικοδομημα
    παρτε παραδειγμα και τολμηστε
    διαλυστε το τελευταιο λικνο του κομμουνισμου στην ευρωπη
    τι αλλο να πω ,παρα μπραβο και ευχαριστουμε για το αρθρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μιλαμε,για αυτο το ξυπνηστε ρε,λεγεται ξυπνηστε ρε

    ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. μια ερώτηση στον κύριο Μπουρδόπουλο. Τα λεφτά απο τις πωλήσεις του κατάπτυστου βιβλίου του θα τα πάρει, ή θα τα μοιράσει στους εργάτες σαν γνήσιος Κoμμουνιστήs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΙ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΑΚΟ
    ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΝΤΙΤΥΠΑ,ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΝ ΠΡΟΛΟΓΟ,ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΕΙΣΑΙ
    ΚΟΥΚΟΥΕΔΕΣ,ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΑ ΜΠΟΣΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ 5 ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ ,ΤΟ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΤΑ ΠΙΟ ΚΑΛΑ ΣΑΠΟΥΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ Κ.Ο.Υ.Μ.Ο.Υ.Ν.Ι.Α ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Η ΟΠΛΑ
    ηδη καταζητει τον κειμενογραφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ρε σεις ειναι φτυστος ο λενιν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΑΥΤΗ Η ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ
    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. EMENA BOGIOPOULO ARESEI POYLI..
    KANEI KALOU GAMISI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΠΟΣΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!ΠΕΙΤΕ ΚΙ ΑΛΛΑ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΥΝΑΜΩΝΕΤΕ ΤΟ ΚΚΕ ΕΤΣΙ. ΒΡΙΖΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΟ ΚΚΕ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΔΥΝΑΜΩΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ρε μαλακα αρθρογραφε ουτε μια τριχα απο τα α.....α του Μπογιοπουλου δεν αξίζεις ανοητε που τον εβαλες και στο στομα σου.ΑΝΟΗΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Έτσι δουλεύουμε τον κόσμο (ΚΚΕ)

    http://www.youtube.com/watch?v=kLxJqdMcQtQ&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ολα τα μαλακιστηρια που γραφετε αυτες τις ακροδεξιες φασιστικες ανοησιες ειστε κατι κακομαθημενα πλουσιοπαιδα, βουτυρομπεμπεδες των βορειων προαστιων, η αδερφες που δεν βρισκουν χαρα στα σκέλια τους!!

    ΚΚΕ ΙΣΧΥΡΟ!!!ΕΜΠΑΙΝΕ ΡΕ ΜΠΟΓΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΠΟΥ Ο ΚΟΣΜΟΣ Ο ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΕΕ??ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΞΥΔΙ ΣΚΥΛΙΑ!!20% ΘΑ ΑΠΡΕΙ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ!ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. βρε ηλίθιε αρθρογράφε εσυ και οι υποστηριχτές σου, πόσο πρέπει να σας gamisoun οι καπιταλιστές ρε ζώα για να ξυπνήσετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΡΕΜΑΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τελικά ο χρόνος είναι μεγάλη υπόθεση. Το Κομμoυνιστικο Kόμμα Εβραίων δεν χρειάζεται καμιά αντιπολίτευση, ούτε βρισίδια ούτε τίποτε. Άλλα καναδυο πονήματα απο κoμμoυνιστές για την αξία του κομμoνισμου, και καθαρίσαμε. Bλέπω Χρυσή Αυγή και ασημένια και πλατινένια στη Βουλή και δε συμμαζεύεται. Είναι πάνω απο βέβαιο οτι οιεσδήποτε αντιπαραθέσεις θα γίνονται μόνον μεταξύ Ελλήνων πια. Στους κομμoυνιστες πλέον ΔΕΝ ΠΕΦΤΕΙ ΛΟΓΟΣ.-

    :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Για να προοδεύσει η Ελλάδα υπάρχει μόνο ένας τρόπος. Η αριστερά να τεθεί σε παρανομία και οι αριστεροί στην εξορία. Οι αριστεροί πρέπει να αντιμετωπίζονται ως αλλοδαποί ! Να αλλάξουν δεν είναι δυνατόν γιατί δεν διαθέτουν εγκέφαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΕΣ ΑΝΑΡΧΟΦΑΣΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΠΕΡΙΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 6:19 δεν συμφωνώ απαράιτητα με την εξορία ακτός και αν πχ εγκληματούν, η δεν ξερω και γω τι. οι άνθρωποι αυτοί είναι αδέρφια μας με ειδικές ανάγκες και διανοητική ανεπάρκεια. πρέπει να μορφωθούν για να αποκτήσουν λογική σκέψη μεσω της οποίας θα αποκυρήξουν απο μόνοι τους τις νοσηρές μαρξιστικές θεωρίες και θα δουν οτι ειναι απλώς το άλλο πρόσωπο του δυτικου καπιταλισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΜΑΡΞ ΤΟ ΚΚΕ ΠΟΣΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ;;;

    ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;;;

    ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ ΘΕΛΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΔΕΡΦΕΣ ΙΔΙΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΕΧΟΥΝ, !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Διαβάστε ηλίθια και αγράμματα δεξιά και ψευτοπατριωτικά στοιχεία (εκτός κι αν είστε παρακρατικοί λακέδες και παπαγαλάκια, οπότε και κάνετε πολύ καλά τη δουλειά σας) προηγούμενη σημερινή ανάρτηση για την περιβόητη σχολή του Σικάγο και το τι εστί καπιταλισμός της καταστροφής του οποίου τα πρώτα χαρακτηριστικά βιώνουμε αυτή τη στιγμή, και μετά κάνετε τις γελοίες και μισαλλόδοξες αρρωστημένες "κριτικές" σας.
    εδώ:
    http://ksipnistere.blogspot.com/2011/09/blog-post_6252.html#comments

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!

    Ο ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ!!!!

    ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Τώρα καταλαβαίνει ο αναγνώστης τον λόγο που το σπίτι του λάου ΄΄ στον Περισσό είναι σιδερόφρακτο.

    Τον λόγο που είναι πιο θωρακισμένο και από την αμερικανική πρεσβεία.

    Τον λόγο που φυλάσσεται μέρα-νυκτα και από ποιους.
    Καταλαβαίνει επίσης και μερικά δευτερεύοντα.

    Καταλαβαίνει τον λόγο που η κόρη της Παπαρήγα μπήκε τόσο εύκολα στο σιωνιστικό εκκολαπτήριο ΄΄ του κολεγίου Αθηνών.

    Πως μπήκε με συνοπτικές διαδικασίες εκεί όπου ακόμα και οι παρακρατικοί περιμένουν χρόνια για να μπουν τα παιδιά τους στις λίστες του.

    Δεν ειχε που να αφήσει το παιδί της και το άφησε στο Κολεγιο…δηλωσε δημοσίως η εργαζόμενη κυρια Παπαρήγα

    ΄΄Δεν έβρισκε λεωφορείο να πάει στη δουλεία της και αγόρασε cayenne’’όπως πολύ εύστοχα καυτηρίασε ένας δημοσιογράφος

    ============================================ Αρμαγεδών- Παναγιώτης Τραϊανού Μητσοτάκης και ΚΚΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΧΕΧΕΧΕ, τους Εβραίους βρίζετε όλη μέρα παλληκαράδες της φούτσας και σε αυτούς θα τρέχετε για βοήθεια σαν δαρμένες γκομενίτσες, αν γίνει κανένα μπραφ με τους Μογγόλους Οθωμανούς. Κότες λιράτες και κουνιστές που σας π-ηδάνε κάθε μέρα οι καπιταλιστικές συμμορίες και δεν είστε ικανοί ούτε μια διαδήλωση να κάνετε. Όχι στους Αργεντίνους αλλά ούτε καν στο μικρό νυχάκι των Ισλανδών δεν μπορείτε να μοιάσετε. Και πάλι μεθαύριο τα ίδια γαλαζοπράσινα τρωκτικά και τις παραφυάδες τους(ΛΑΟΣ, ΔΗΜ.ΣΥΜΜΑΧΙΑ κ.λ.π.) θα τρέχετε να ψηφίσετε. Χέστες νεοραγιάδες που μου θέλετε να λέγεστε και Έλληνες και να ντροπιάζετε το ιερό αυτό όνομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Μπράβο αρθρογράφε!
    Ευτυχώς που δεν κυβέρνησε το ΚΚΕ μετά την κατοχή, γιατί θα μας είχαν πάρει τις περιουσίες, τα αυτοκίνητα και θα μας είχαν κάνει άθεους...
    Ουστ παλιοφασίστες...
    Δεν κοιτάτε πως καταντήσατε την Ελλάδα...
    Το ΚΚΕ σας φταίει!
    Όλο λάσπη και βρισιές είσασταν και είστε ακόμα.
    Βρωμοφασίστες ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΣΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Μια και είσαι Ελληνάρας, Πατριώτης κτλ...
    Άντε να μάθεις και λίγα Ελληνικά
    ΖΩΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλά, μη φωνάζετε με πείσατε. Από δω και πέρα θα είμαι μόνο με το ΚΚΕ.

    Ρε ηλίθια φασιστάκια, που βλέπετε ματατζήδες και σας λερώνεται το βρακί, το ΚΚΕ κυνηγήθηκε όσο κανένα άλλο κόμμα, αλλά υπάρχει και θα υπάρχει. Γιατί έχει γερές ρίζες στο λαό.

    Κι αυτό βρωμοφασιστοναζί

    ΣΑΣ ΠΟΝΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. 7:51 οχι τους Εβραίους, τους ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ. και οι Έλληνες δεν έχουμε καμια σχέση με αυθτή την αρρώστια του κόσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ρε πατριωταρά 7.48, αυτό το "Τραϊανού" σαν λίγο σλαβομακεδόνικο μου ακούγεται. Για ψάξτο λίγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. 8:02 κανε μου τη χάρη αδερφέ, πες κι άλλα τέτοια, πάω να φτιάξω και παπαδίτσες να γουστάρω. ελα ρε κκε απο τα κατω και απο τα πισω λεμε!!

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Φτιάξε όσες παπαδίτσες θέλεις, είσαι ειδικός σε αυτό ε; Φαίνεσαι μεγάλε. Ξέρεις όμως ότι αυτό που έγραψα είναι αλήθεια και

    ΣΕ ΤΣΟΥΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. έλα, ρε συντροφε 8:21, όλοι το ξέρουμε οτι μόνο με αληθινά διεθνιστική λαϊκή αυτοοργάνωση απο τα κάτω θα μπορέσει η λαϊκη στρουκτούρα να νικήσει τη νομενκλατούρα και με τη βοήθεια της ιντελιγκέντσιας απο γειτονιά σε γειτονιά να κατανικήσει το διεθνες κεφάλαιο και τα τσιράκια του. οι μασκες του διαυθυντηρίου των βρυξελλών έχουν πέσει πια και το δίλημμα ακουγεται πιο δυνατα απο ποτέ απο το κομμoυνιστικό κόμμα ελλαδας: η με το κεφάλαιο ή με το κεφάλαιο.

    :-)

    σαπίσατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΄Η με το κεφάλαιο ή με το λαό έλεγε, λέει και θα λέει. Και το αποδεικνύει με τους αγώνες του. Δικαίωμά σου βέβαια να μην το πιστεύεις, δε χρειάζεται να συμφωνήσουμε σε αυτό.

    Θα συμφωνήσουμε όμως σε κάτι. Συντρόφια δεν είμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΒΛΑΚΟΜΟΥΤΡΑ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ...ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΟΝΤΩΣ ΑΘΛΙΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ...ΑΛΛΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΑΝ ΠΡΟΤΥΠΟ ; ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΕΣΚΟΥ, ΤΟΝ ΣΤΑΛΙΝ, ΤΟΝ ΠΟΛ ΠΟΤ...ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΚΡΕΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ...ΓΙΑ ΜΙΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΚΑΝΑ ΡΟΥΜΑΝΟ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΡΙΝ ΤΟ 1990 ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΤΙ 'ΩΡΑΙΑ' ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ 'ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗ' ΡΟΥΜΑΝΙΑ...ΑΙΝΤΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ...ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑ ΝΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΟΚΟΜΟΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ!

    Ο ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΗΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑ.ΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΡΓΑΤΗ!!!!

    ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥ ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Κι αφού πιστεύετε ότι σαπίσαμε γιατί ασχολείστε τόσο πολύ με το ΚΚΕ; ΄Ο,τι σαπίζει κάποια στιγμή πετιέται. Γιατί φοβάστε τόσο πολύ το ΚΚΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. γιατι οι ακροδεξιοι εθνικιστες φασιστες ειναι τενεκεδες ξέρετε?Γιατι ειναι εκτος τοπου και χρόνου!Βρε μαλακοκαβληδες αφου ειστε τοσο πατριωτες γιατι δεν κανετε καμια πορεια κατα της φτωχειας, της ανεργειας, φοροεπιδρομων,της μειωσης μισθων συνταξεων?ε γιατι? Μηπως εχετε λυσει αυτα τα προβλήματα και τα εχοθν μονο κομμουνιστες?Γιατι μονο αυτους βλεπω στο δρομο !!Άντε ζωα χρυσαυγιτες που εχετε το θρασος και μιλατε!!Προβοκατωρες!Αγκαζε δοσιλογοι με τα ΜΑΤ πατε και εχετε το θρασος να μιλατε κιολας!!Γαμησι με γαλαζοπετρα και αμμοχαλικο που σας χρειαζεται ζωα ε ζωα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. μη-σύντροφε 8:39 η θεωρία του κομμoυνισμoύ μπάζει απο χίλιες μεριές και να σου πω και τη μαύρη αλήθεια δε μαζεύεται με τίποτα πια. η μόνη χρήση της είναι να αναδεικνύεται όλο και περισσότερο μέρα με τη μέρα σαν ένα ακόμη πιστό εξωμήτριο του Ιουδαϊσμού. Υπ αυτή την έννοια είναι πράγματι εποικοδομητικοί όλοι οι διάλογοι μας, σε παρακαλώ δε όσα επιχειρήματα έχεις υπόψη σου να τα εκθέτεις όλα παντού. να μιλάς σε όσο περισσότερους ανθρώπους μπορείς για τον κομμoυνισμό, με τη συντροφική ζέση σου, ΟΛΟΣ ο κόσμος θα μάθει τελικά.

    έρχεται η μέρα.

    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΟΥ....ΔΕΣ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΣΙ ΚΑΙ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΕΡΓΟΔΩΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. εδω ο κοσμος καιγεται και οι ηλιθιοι φασιστες εθνικιστες χτενιζονται!!Σε λιγο ζωα θα μισησετε περισσοτερο τους μεταναστες γιατι θα τσακωνεστε στους σκουπιδοντενεκεδες μαζι τους ποιος θα βρει κανενα ξεροκοματο να φαει πρωτος!!Ξυπνατε ζωα ειμαστε στο +5 και σεις το χαβα σας!!Ποσο ζωα μπορει να ειστε να ασχολειστε με το μονο κομμα που αντιστεκεται ακομα και ειναι το ΚΚΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. 8.51 Ε, τι ανησυχείς λοιπόν και μιλάς για νομενκλατούρες, που θα τη βρουν απ' τις λαϊκές στρουκτούρες, άσε με εμένα να μιλώ με ζέση για τις δικές μου ιδέες και μίλα εσύ για τις δικές σου . Αλλά πού να τολμήσεις!!! Θα σε πάρουν με τις κούπες.

    ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ. (ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΤΟ ΓΡΑΨΩ ΑΡΧΑΪΣΤΙ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. 8:46 το πράγμα χειροτερεύει για τα συντρόφια σου, δεν είμαι καν χρυσαυγίτης. πάντως οι εθνικιστές και πορεία να κάνουν δεν νομίζω οτι περιμένουν τίποτε από αυτήν, είναι απλά μια ηχηρή δήλωση. άμα είναι να φτάσουν να ζητήσουν μέσα από πορεία πίστεψέ με θα το καταλάβεις. δε ζητάμε φίλε, παίρνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ποσο ζωα μπορει να ειστε να ασχολειστε με το μονο κομμα που NOMIZETE OTI αντιστεκεται ακομα και ειναι το ΚΚΕ ;;;;;;;;;; ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. 9.02 Τότε προφανώς δεν έχετε κανένα αίτημα γιατί δε σας είδαμε να πήρατε και τίποτα ως τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. 9:07 έχουμε πολλά αιτήματα και πολλά ενδιαφέροντα. ίσως να μην τα αντιλαμβάνεσαι αν σκέπτεσαι τα κεφάλαιά σου, πρωτίστως μας ενδιαφέρει η σκέψη σε συμφωνία με τη δράση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. 9.02
    Εισαι λιγο μπερδεμενος η μου φαινεται?τα πραγματα χειροτερευουν για ολους οχι μονο για τα συντροφια μου, η τουλαχιστον ετσι φαινεται για αρκετους!Οι εθνικιστες μαλλον δεν εχουν οικονομικα προβληματα το μονο που τους νοιαζει ειναι να βριζουν τους κομμ......ες!!γιατι οι ιδιοι εχουν κανει το εμβολιο κατα της πεινας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. 9.16 "πρωτίστως μας ενδιαφέρει η σκέψη σε συμφωνία με τη δράση" Ε, εδώ εγώ θα στο πω.

    ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ;

    Αν σκέπτομαι τα κεφάλαιά μου; Μα φυσικά. Είμαι με το ΚΚΕ από μικροαστική ιδιοτροπία. Το παίζω επαναστάτης. Κατά τ' άλλα πάω με τη τζάγκουαρ του μπαμπά μου στη δουλειά. Μήπως κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. 9:16 οι εθνικιστές έχουν οικονομικά προβλήματα όπως πολλά άμυαλα συντρόφια σου (γιατί τα αφεντικά σου δεν έχουν καμιά τέτοια ανάγκη) και όλος ο κόσμος, αλλά οι Έλληνες εθνικιστές είναι αδύνατον να ζυγίσουν υλικά αγαθά, πλούτο, αξίες, ηθική, δίκαιο ΜΟΝΟ έναντι του.. "κεφαλαίου" (του μαμμωνά δηλαδή). Γι αυτό και είναι οι μόνοι εχθροί του Ιουδαϊσμού.

    όπως βλέπεις δε σε βρίζω, δεν σε γνωρίζω εξ άλλου. εσύ μπορεί να είσαι μια χαρά παιδί, τις ιδέες σου μάχομαι.(και φυσικά τα έργα που έχουν επιφέρει στην πατρίδα και τη φυλή μου)

    σκέψου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. 9.27
    καλα φιλε μου και γω δεν θελω να σε βρισω και σταματαω την κουβεντα γιατι δεν πιστευω ουτε σε θεο ουτε σε διαολο.ουτε σε χριστιανισμο ουτε ιουδαισμο.Πιστευω στους ανθρωπους στις ιδεες τους για να γινουν καλυτεροι και να κανουν και τους αλλους καλυτερους!!Και μην βιαστεις να μου πεις για τις θρησκειες γιατι αυτες φταινε για τα περισσοτερα δεινα που γνωρισε αυτος ο πλανητης.Ευχομαι να μην πεινασεις ποτε αλλα εαν ω μη γενοιτο συμβει αυτο θα εισαι σιγουρος οτι πολεμισες με αυτα πιστευεις πραγματικα αυτους που το προκαλεσαν αυτο?? Η ωρα της αυτοκριτικης για ολους μας πλησιαζει αλλωστε και παυουν οι αυταπατες. Ευχομαι οταν σε λιγες μερες, μηνες δεν ξερω ποτε ακριβως που θα αναγκαστεις απο τις εξελιξεις να βγεις στο δρομο γιατι δεν θα εχεις τιποτε αλλο καλυτερο να κανεις (ουτε καν το πληκτρολογιο σου!!)να συναντησεις ομοιδεατες σου αν ομως διαπιστωσεις οτι ειναι διπλα σου να μαχονται μαζι σου αυτοι που πολεμουσες νομιζω οτι θα ειναι μια πολυ σκληρη στιγμη για σενα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΩΡΑΙΑ ΕΒΡΙΣΕΣ ΑΡΘΟΓΡΑΦΕ ΑΥΤΟΪΚΑΝΟΠΟΙΗΘΗΚΕΣ,ΕΒΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΑΠΟΓΟΝΕ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΤΩΡΑ ΑΝΤΕ ΛΟΥΦΑΞΕ ΣΤΗΝ ΣΠΗΛΙΑ ΣΟΥ.Α ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΤΑΝ Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΙΕΙ ΣΕ ΚΛΙΒΑΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΟ ΣΚΑΤΟΠΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΞΗ METANASTES;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Η Εβραική νοοτροπία του ΚΚΕ είναι η εξής...
    Οι Εβραίοι αποκαλούν τους άλλους Γκοίμ
    Οι Κο.μμ.ου.νι.στ.ες αποκαλούν τους άλλους φασίστες
    Εβραίοι και ΚΚΕ...ούνα φάτσα ούνα ράτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. 9.56 Μεγάλε έγραψες. Μετά από σένα το χάος. Το σκέφτηκες πολύ για να το πεις;

    Και οι φασίστες λένε τους άλλους ανθέλληνες. ΄Αρα φασίστες και Εβραίοι ούνα ράτσα ούνα φάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Αν είσαι Έλλην σε προτρέπω να σκεφθείς με την Αριστοτελική λογική.Η αριστοτελική λογική περιλαμβάνει τέσσερις θεμελιώδεις νόμους της νόησης:

    1. Το νόμο της ταυτότητας. Σύμφωνα μ` αυτόν κάθε έννοια πρέπει να είναι ταυτόσημη με τον εαυτό της. Ο νόμος λοιπόν της ταυτότητας απαιτεί σε κάθε κρίση και σε κάθε συλλογισμό η έννοια να χρησιμοποιείται με μια μόνο και την ίδια πάντοτε σημασία.

    2. Το νόμο της αντίφασης. Ο νόμος αυτός απαγορεύει στη νόηση τη λογική αντίφαση. Δηλαδή οι κρίσεις και οι συλλογισμοί δεν πρέπει να περιέχουν αντιφάσεις. Δύο κρίσεις, από τις οποίες η μία βεβαιώνει κάτι για ένα πράγμα και η άλλη κρίση αρνείται αυτό το κάτι από το πράγμα, είναι κρίσεις αντιφατικές και δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα και οι δύο αληθινές. Βέβαια πρέπει στο σημείο αυτό να γίνει διάκριση ανάμεσα στις αντιφάσεις που υπάρχουν στους εσφαλμένους συλλογισμούς, και στις αντιφάσεις, της αντικειμενικής πραγματικότητας, που έχουν διαλεκτικό χαρακτήρα.

    3. Το νόμο της του τρίτου απόκλισης, σύμφωνα με τον οποίο μεταξύ δύο κρίσεων, που η μία βεβαιώνει κάτι και η άλλη το αρνείται, ορθή πρέπει να είναι είτε η μία είτε η άλλη. Κάθε τρίτη κρίση αποκλείεται ως ορθή.

    4. Το νόμο του αποχρώντος λόγου. Ο νόμος αυτός επιβάλλει κάθε κρίση και κάθε συλλογισμός να ξεκινά από αποδείξεις, δηλαδή από κάποια άλλη κρίση ή συλλογισμό, που αποδειγμένα είναι ορθός και που έτσι της χρησιμεύει ως "μείζων" πρόταση.

    με αλλα λόγια στην Ελληνική σκέψη το ΕΙΝΑΙ δεν ταυτίζεται ΠΟΤΕ με το ΜΗ ΕΙΝΑΙ. (δηλαδή 1+1=2). αυτά σε πλήρη αντίθεση με την Ιουδαϊκή σκέψη.

    σε χαιρετώ με μια πρόταση που είδα σε μια κινηματογραφική ταινία και βρήκα εξαιρετικά εύστοχη: το μεγαλύτερο τέχνασμα του διαβόλου ήταν να κάνει τους ανθρώπους να πιστέψουν οτι ΔΕΝ υπάρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΟ ΧΩΡΙΣ ΚΚ ;..
    Ο,ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΤΗΝ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΚΚ, ΕΦΕΡΕ ΦΤΩΧΙΑ, ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΞΕΝΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ.
    ΑΦΟΥ ΣΕ ΣΚΟΤΕΙΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΕΞΙΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ, ΕΦΑΓΑΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΜΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ Ή ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΘΕΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΝ ΤΟ ...ΚΕΦΑΛΑΙΟ !
    ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΑ...ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΑΦΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΔΩΡΕΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥΣ, ΣΤΑ ΠΡΕΖΑΡΙΣΜΕΝΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΆ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟ;
    ΠΟΥ ΘΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΑΡΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ;
    ΣΤΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΘΗΣΑΥΡΙΖΟΥΝ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ; ΟΧΙ, ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΈΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Σωστά 10.27. Οι λαθρο είναι μια λύση για τους εθνικιστές. Τα ρίχνουν όλα σε κείνους, τους βαράνε κιόλας όταν τους βρίσκουν άοπλους, αδύναμους και λιγότερους απ' τους ίδιους (τους εθνικιστές) και το παίζουν ελληναράδες.
    Να πάνε να δείρουν όμως κανέναν έμπορο ναρκωτικών ή νονό της νύχτας, ούτε κουβέντα. Γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. 10:27 πες μας τώρα ότι οι εθνικιστές που δεν δινουν ουτε φραγκο ουτε δουλεια σε λαθρομεταναστες και δεν αγοραζουν ΤΙΠΟΤΑ απο καταστημα που απασχολει λαθρομεταναστες, που στο κατω κατω της γραφης ρε αδερφε προτιμανε να βλεπουν περισσοτερους λευκους απο μαυρους στην πατριδα τους και ευχονται σε ολους τους λαθρομεταναστες με το καλο να επιστρεψουν στις πατριδες τους να συμμετεχουν στην προκοπη της δικης ΤΟΥΣ χωρας, πες μας οτι οι εθνικιστές που υποστηρίζουν το πατροπαράδοτο δικαιο του αίματος οτι αυτοι οι παλιοεθνικστες εφεραν εδω καραβιες λαθρομεταναστων, μαγειρεψαν τον λαθρονομο περι "αποδοσης ιθαγενειας" κλπ,πες μας ακομη οτι περιθαλψαν και θηλασαν τους λαθρομεταναστες της υπατιας ζητωντας "ασυλο σε ολους" οπως λενε τα γνωστα φερεφωνα του ΚΚΕ-τσυπριζα και δε συμμαζευεται.
    και τοτε ρε φιλε ο alevi Αλιβιζάτος τι ρολο επαιξε, μπιριμπα και τσαί με κουλουρακια επαιρνε;

    ασε ρε.νουμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΄Αλλ' αντ' άλλα της Παρασκευής το γάλα.

    ΄Αλλο λέω εγώ άλλο λες εσύ. Αυτό που λέω εγώ είναι ότι συμφέρει τους εθνικιστές να υπάρχουν εδώ οι λαθρο (όχι ότι τους έφεραν αυτοί) γιατί σε κάποιους πρέπει να ρίξουν το φταίξιμο για ό,τι γίνεται στραβό στην Ελλάδα. Μιας και δεν μπορει να φταίνε οι κακόμοιροι οι βιομήχανοι κι οι εφοπλιστές που θέλουν να αυξήσουν τα κέρδη τους και κατακλέβουν τους ΄Ελληνες.

    Και γιατί δεν απαντάτε στο θέμα της άρσης του καμποτάζ;

    ΄Αλλοι είναι λοιπόν τα νούμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Και για να μην ξεχνιόμαστε η άρση του καμποτάζ επιτρέπει στους εφοπλιστές να απολύουν ΄Ελληνες ναυτικούς και να παίρνουν στη θέση τους ξένους.

    Το μόνο κόμμα που αντιτάχθηκε στην άρση του καμποτάζ ήταν το ΚΚΕ. Και λοιδορήθηκε απ' όλους τους άλλους ότι με τις απεργιακές του κινητοποιήσεις καταστρέφει την οικονομία της Ελλάδας.

    Εκεί ελληναράδες γιατί το κάνατε μόκο;
    Μούγκα στη στρούγκα εκεί πέρα. Ε, βέβαια θα τα βάλετε με τα αφεντικά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΄Η μήπως σας έπιασε η ψυχοπονιά και είπατε "Μωρέ τα κυνηγάμε τα καημένα στη στεριά. Να τα κυνηγάμε και στη θάλασσα;"

    Αυτό είναι έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. 11:07 οι λαθρομετανάστευση είναι το υπ αριθμ.1 πρόβλημα της πατρίδας μας και αν μας λες ότι νομίζεις οτι είναι οι τράπεζες και οι βιομήχανοι είσαι η τραπεζίτης ή βιομήχανος ή αστός. προσωπικά εύχομαι συνθήκες Ρουμανίας του Τσαουσέσκου ή Αλβανίας του Χότζα για τη χώρα μου μπας και βάλουν μυαλό οι συμπατριώτες μου και έρθουν στα ίσα τους.

    ρε φίλε αν δεν ειχαν διαφθαρεί οι δικοί μας, θα δούλευαν τωρα στα χωράφια, οι λάθρομετανάστες θα παίρναν τον πoύλο και δεν θα κινδυνεύαμε απο πολτοποίηση.το κεφάλαιο (που ΕΧΕΙ πατρίδα και ΟΛΟΙ ξέρουμε ποιά είναι) θέλει ακριβώς αυτό. να κυνηγας το σπίτι, το αυτοκίνητο την νεα τηλεόραση πλασμα. αλλα ο Ελληνικός τρόπος ειναι ΦΙΛΟΚΑΛΟΥΜΕΝ TE ΓΑΡ ΜΕΤ ΕΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕΝ ΑΝΕΥ ΜAΛAΚΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. επειδη χτες μιλουσα με Ελληνα ναυτικο, να σου μεταφέρω απλά οτι ο άνθρωπος πιστεύει οτι το ΝΑΤ και οι συνδικαλιστές θέλουν ΚΡΕΜΑΣΜΑ.

    τα υπόλοιπα τα καταλαβαίνεις μονος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ναι ρε, θελω να ειμαι ο Λενιν Νο 2, έχει κανενας σας πρόβλημα.?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Καλά κι εγώ πιστεύω ότι η διοίκηση του ΝΑΤ κι η πλειοψηφία των συνδικαλιστών που τόσα χρόνια συμβιβαζόταν με την εργοδοσία θέλουν κρέμασμα.

    Τώρα να είμαι βιομήχανος ή τραπεζίτης ή αστός και να λέω ότι τα προβλήματα στην Ελλάδα τα δημιουργώ εγώ, απορώ πού το στηρίζεις.

    Η λαθρομετανάστευση είναι ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα δεν είναι όμως αυτό που έφερε τα ταμεία μας σ' αυτή την κατάσταση ούτε οι λαθρομετανάστες κλέψανε τα λεφτά.

    Και ο Περικλής είπε ΦΙΛΟΚΑΛΟΥΜΕΝ TE ΓΑΡ ΜΕΤ ΕΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕΝ ΑΝΕΥ ΜAΛAΚΙΑΣ
    κι όχι φιλοκαλούμεν γαρ μετά πενίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Πες μου όμως εσύ ως εθνικιστής πώς ανέχεσαι οι εφοπλιστές να απολύουν ΄Ελληνες και να παίρνουν ξένους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ρε αδερφε ειλικρινα αναρωτιέμαι αν κανεις το χαζο δηλαδη.ο ανθρωπος εβριζε τους συνδικαλιστες και το κρατος επειδη ηθελε να βρει δουλεια και με βαση τη νομοθεσια επειδη και μονον ειναι Ελληνας στοιχιζει πανακριβα ενω ο ιδιος δεν το θελει. κοιταξε ενα πραγμα, οι εφοπλιστες μπορει να ειναι διεθνιστες μπορει ακομα και εθνικιστες, αλλα μαλaκες δεν ειναι. τωρα να μας λες οτι "το κκε αντιδρα στην αρση του καμποταζ" και να το πλασαρεις σαν εθνικιστικη-πατριωτικη-οικονομικη-ακομα και κομμoυνιστική κορώνα ειναι πράγματι γελοίο. το κκε μονο στοχο εχει να απαξιώσει τη χώρα και τι καλύτερο πρόσχημα απο τον ευαγγελισμό της προστασίας της. τα αφεντικα του θέλουν τιμωρία οπως και δηποτε. ο απλος λαος θέλει απλα εκπαίδευση σε βασικά πραγματα:λολα να ενα μηλο,λογικη και μαθηματικα, οικονομια-χρηματοπιστωτικο συστημα-οικονομικη ιστορια- πολιτικη ιστορια ελληνισμος-ιουδαϊσμος χριστιανισμος κλπκλπκλπ...

    αυτα και σε αφηνω γιατι μας πηρε η νυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΟΤΙ ΑΚΟΥΤΕ ΧΑΙΡΕΣΤΕ
    ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ,ΑΝΤΙΘΕΤΑ ,ΤΟ ΚΚΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΣΑΝ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ,ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΤΑ ΚΚ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ,ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΝ ΔΟΥΛΟΥΣ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
    ΑΝ Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΝΙΝ 2,ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ,ΤΟΤΕ ΚΑΘΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ Ψ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΛΕΕΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΝ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΛΕΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΕ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥΣ
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΕΞΥΠΝΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΟΣΟ Ο ΜΠΟΓΙΟ ΝΟΜΙΖΕΙ ,ΑΠΛΑ ΞΕΦΤΥΛΙΖΕΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ,ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΧΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥΣ
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
    ενας εθνικιστης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. αντε θα απαντησω και σε αυτο. κοιτα εγω δεν ειμαι εφοπλιστης αλλα δεν μου λεει και τιποτα. ο εφοπλιστης ειναι απλως ενας ανθρωπος που διαχειριζεται αρκετα μεγαλο κεφαλαιο. το να θελει να ειναι ανταγωνιστικος ειναι κανονας αν θελει να επιζησει σε διεθνη ανταγωνισμο. το ερωτημα που πρεπει να θεσεις ειναι "γιατι εχει θεσπισθει βασει ΝΟΜΟΥ η αμοιβη του ελληνα ναυτικου 4000 ευρω τη στιγμη που στην "πιατσα" ο φιλιππινεζος αμοιβεται με 1500 και κανει και τουμπες;" και η απαντηση ειναι προφανης: ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΚΕ ΣΑΣ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ 1400 ΕΥΡΩ ΚΑΤΩΤΑΤΟ ΜΙΣΘΟ ΠΡΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝΟ.. "ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ ΕΡΓΑΤΗ".

    ανμ εσυ δεν εισαι πράκτορας πάντως τα αφεντικα σας του περισσού ειναι φρικτοί πράκτορες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. 11.53 Καλά, σοβαρά τώρα το λες ότι στοιχίζει πανάκριβα η εργασία στην Ελλάδα; Ποιος κάνει το χαζό τώρα;

    ΄Ασ' το όμως η απάντησή σου η τελευταία δείχνει πολλά. Μήπως τελικά εσύ είσαι εφοπλιστής ή βιομήχανος ή αστός;

    αυτά και σ' αφήνω κι εγώ γιατί όντως μας πήρε η νύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Τελικά ο φασίστας που μιλούσα παραπάνω είχε και σε κάτι δίκιο. Το να συζητάει κανείς μαζί σας αποκαλύπτει πάρα πολλά. Απ' τη δική σας κοσμοθεωρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ρε φασιστακια; στην επομενη πορεια του κκε γιατι δεν μαζευεστε να πατε να τους σφαξετε και να τους πεταξετε απο την χωρα τα παλιοκομμ.ο.υνια εεε;

    γιατι ρε δε τολματε; ε;

    που να τολμησετε.....με τι αρ.χ.ι.δια θα πατε.
    και ποσοι νομιζετε οτι ειστε τελικα.

    αναρωτηθηκε κανεις απο εσας που χυνετε χολη εδω μεσα γιατι αυτος ο καταραμενος αριστερος χωρος παιρνει εστω και διαμελισμενος 1 εκατ ψηφους;...μπα.

    και ποσους ακομη θα παρει ακομη στις επομενες εκλογες αναρωτηθηκατε;.....θα κλαψετε την μεθεπονη των εκλογων με τα κομ.μ.ο.υ.νια διψηφια σε ποσοστα και την αριστερα να ελεγχει την πολιτικη

    ιδεολογικα, ποντικια του υπονομου θα καταντησετε στο τελος με τις αρλουμπες και τις αθλιοτητες που ξεστομιζετε


    κοτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ρε φιλε αμα ειναι φτηνη η εργασια στην Ελλαδα τοτε γιατι ΟΛΗ η πρωτογενης παραγωγη ΚΛΕΙΝΕΙ; ουτε σκορδα δεν βαζουν πια ουτε λεμονια, ουτε κρεμμυδια, καλαμποκια κλπ.εκτος και αν εννοεις οτι ειναι φτηνη δηλαδη οτι απασχολεις ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ με δεκα ευρω για δεκαεξι ωρες να μαζευουν ακτινιδια και μηλα.. εγω δεν θα το κανω ΠΟΤΕ αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. Ρε φίλε έχεις υπ' όψιν σου πού έχουν φτάσει οι μισθοί; Κι ότι η αγοραστική δύναμη του ΄Ελληνα έχει ελαττωθεί πολύ; Καλά πού ζεις εσύ; Σίγουρα είσαι αστός για να τα λες αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ο ναυτικος που ειπε τους μισθους των ναυτικων. απο κει και περα οτι θες πες. εξαλλου σε μια χρεωκοπημενη οικονομια δεν εχει πια καμια σημασια αυτο, το χρημα πεθαινει σε παγκοσμιο επιπεδο. αυτο μονον οι βλάκες αστοι δεν το καταλαβαινουν. οι αστοι και οι ΙΟΥΔΑΙΟΙ.

    μια χουφτα μαλαμα μια χουφτα αλευρι.

    εφυγα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Να σου πω εγώ τους μισθούς των εκπαιδευτικών; ΄Η ακόμη χειρότερα των νέων που βγαίνουν τώρα στην παραγωγή; Και μην τους λυπάσαι τους αστούς, μια χαρά την περνάνε και σήμερα, με τα κέρδη που έχουν.
    Μια χούφτα μάλαμα μια χούφτα αλεύρι για μας
    Μια χούφτα μάλαμα κι όλος ο κόσμος γι' αυτούς.

    ΄Εφυγα κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Μπράβο ρε φίλε! Έτσι, πες τα νέτα σκέτα, να τα διαβάζουν αυτά τα ζώα οι κομμουνιστές που είναι όλο μπούρου-μπούρου και ιδέα, και από δουλειά τίποτα.
    Συγχαρητήρια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. απόρια: η λέξη κο-μου-νι-στές θεωρείται βρισιά; Γιατί βγάζει αστεράκια το πρόγραμμα; Είμαι ο 8:53....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. OI KOMMOYNISTES ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΟΥΝ ,ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ,ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ,ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΤΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΙ
    ΣΑΣ ΠΗΡΑΝ ΟΛΟΙ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ
    ΤΟΜΑΡΙΑ
    ΤΟ ΞΥΛΟ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ,ΟΤΑΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΕΟΛΗΠΤΙΚΑ ΔΕΣΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΛΛΗΝΑ
    ΜΠΟΓΙΟ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ,ΕΚΑΝΕΣ ΛΑΘΟΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ,ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ,ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΑΝΑ ΜΑΖΑΙ ΣΟΥ ,Η ΟΠΟΙΑ ΣΧΙΖΟΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ

    ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΒΡΕ
    ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΔΕΝ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ ,ΥΜΝΗΤΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΗΣΕΩΝΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ ΚΑΙ ΝΟΣΤΑΛΓΟΥΣ ΤΩΝ ΓΚΟΥΛΑΓΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΠΟΠΟ ΜΕΓΑΛΕ ΤΙ ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ; ΘΑ 'ΛΕΓΕ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΎ ΤΣΑΝΤΙΣΜΈΝΟΣ. ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΤΣΑΝΤΙΣΕ;

    ΔΕΝ ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥΣ

    ΚΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΣΚΟΤΟΥΡΑ. ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΔΕ ΜΑΣ ΜΙΛΑΤΕ ΚΙ ΟΛΟ ΜΕ ΤΟ ΚΚΕ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ; ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΜΙΛΑΤΕ ΤΟΣΟ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. OI KOM*******STES ΟΝΕΙΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΟΥΝ ,ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ,ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΔΩ,ΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ,ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ


    ΄Οχι, εδώ κάνεις λάθος. Οι κομμ.ουνι.στές δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τους πατριώτες. Είμαστε σύμμαχοι με τους πατριώτες. Με τους εθνικιστές, φασίστες και ναζί έχουμε πρόβλημα. ΄Οπως κι όλοι οι ΄Ελληνες άλλωστε. Χαίρομαι πάντως που αναγνωρίζεις ότι εμείς οι κομμ.ου.νιστές παραθέτουμε τον ορθό λόγο μας. Ε, τώρα μην περιμένεις να κάνουν το ίδιο και τα φασιστοναζιστάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. "ΑΠΛΑ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥΣ" χααχαχ


    σαν κι αυτον δηλαδη



    O KOKKINOS IΟΥΔΑΣ
    ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΟΓΧΗ

    "Ο ΚΟΜ*******ΣΜΟΣ
    ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΚΟΜ*******ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΑΛΑ
    ΣΑΣ ΠΟΝΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ????
    ΘΑ ΡΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ,ΘΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ,ΠΑΛΙΟΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΕΑΜΟΒΟΥΛΓΑΡΟΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ,ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ,ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΣΗΜΟΥΣ

    Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΣΑΣ ΣΚΙΖΕΙ ΤΗΝ ΤΡΥΠΙΔΑ

    ΞΥΔΑΚΙ"


    μιλαμε για τον ιδιο σαλτιμπαγκο


    δεν ντρεπεσαι ρε λιγο; τσιπα γιοκ;

    ψυχιατρο και εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. κομμoυνισμός και πατριωτισμός ΔΕΝ πανε μαζι,εκτός και αν είσαι Ιουδαίος. Πως το λένε, σε εμάς τους Έλληνες δεν πάει αυτό ακριβώς επειδή ΟΛΑ τα μετράει με βάση το χρήμα. Μόνον οι Ιουδαίοι έχουν τη διαστροφή να θέτουν σαν μέτρο τον άρρωστο εαυτό τους κατα το δοκούν. Ο Ελληνικός τρόπος σκέψης σημαίνει με κάθε κόστος αναζήτηση του τέλειου, ΕΞΩ απο ανθρωπογενή μέτρα (οπως είναι φυσικό). Αυτή είναι η κληρονομιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ 12.11. ΚΙ ΑΝ Ο ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΤΑ ΜΕΤΡΟΥΣΕ ΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΔΕ ΘΑ ΕΤΡΩΓΕ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ, ΣΤΙΣ ΕΞΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ. ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ, ΘΑ ΕΠΙΔΙΔΟΝΤΑΝ ΣΤΗΝ ΜΑΥΡΗ ΑΓΟΡΑ, ΘΑ ΠΡΟΔΙΔΕ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΏΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΧΟΝΤΑΝ ΤΟΥΣ ΝΑΖΙ, ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΟΪΔΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. μαλλον δεν την ξερεις και πολυ καλα της ιστορία. παρα τα όποια αδιέξοδα του, ο Χίτλερ όταν ανακάλυψε τον τρόπο που δούλευε (και δουλεύει) το τραπεζικό σύστημα αφενος ΕΦΡΙΞΕ (τα γράφει ο ίδιος στον πρώτο τόμο του βιβλίου του αν δεν απατώμαι) αλλα το σημαντικότερο είναι οτι στην πράξη αρνήθηκε την αποπληρωμη των χρεών της Γερμανίας (γι αυτο και ανεβηκε σαν φωτοβολιδα στην εξουσια) και-το κυριότερο- αποπειράθηκε να ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙ το χρήμα σε διακρατικές συναλλαγες (clearing) με άλλες χώρες (μεταξυ των οποίων και η Ελλάδα) πετώντας τους Ιουδαίους έξω απ το παιχνίδι.

    αν δεν τα γνωρίζεις και δεν είσαι βαλτός διάβασε και κλάψε τους νεκρούς της πατρίδας μας, την καταστροφή της Ευρώπης και την αλληλοσφαγή της λευκής φυλής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Αν δεν απατώμαι ο πρώτος τόμος του βιβλίου του αναφερόταν στα χρόνια της φυλάκισής του. Και δεν ξέρω τι προσπάθησε να καταργήσει αυτό που ξέρω και δεν το αρνείται κανείς είναι ότι οι Ναζί ΕΚΛΕΨΑΝ το χρυσό της Ελλάδας και κάθε χώρας που κατέκτησαν για να φέρουν σε πέρας το τερατώδες σχέδιό τους. Κι ευτυχώς που η αντίσταση των ίδιων των λαών τους εμπόδισε.
    Δεν ξέρω αν έφριξε απ' τον τρόπο που δουλεύει το τραπεζικό σύστημα, ξέρω όμως ότι δέχτηκε την χρηματοδότηση Γερμανών τραπεζιτών και κεφαλαιούχων χωρίς να ελέγξει μάλιστα αν ήταν Εβραίοι ή όχι (Κρουπ). Κι ότι απ' την κόλαση του ΄Αουσβιτσ και των άλλων τόπων μαρτυρίου, οι πλούσιοι Εβραίοι γλίτωσαν.
    Οπότε επιμένω στην άποψή μου στις 1.17.

    Μια ερώτηση κι αν θες μου απαντάς. Η καινούρια γραμμή που έχετε είναι όταν κάποιος διαφωνεί μαζί σας να προσπαθείτε να τον βγάλετε πράκτορα ή βαλτό ή βιομήχανο, εφοπλιστή, αστό;
    Το λέω γιατί εδώ μέσα πολύ κυκλοφορεί αυτό το μοντέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. το αποκλείω να μην γνώριζε ποιός είναι και ποιός δεν είναι Ιουδαίος απο τους αρχικους χρηματοδότες (ig farben)και ορισμενους συνεργάτες του-πχ ο φερόμενος ως ιδρυτης των ες-ες Emil Maurice νομίζω οτι ειχε ιουδαϊκές ριζες).

    πρέπει να ξέρεις οτι ο χρυσός της ελλάδος πήγε αρχικα στην Κρήτη, κατόπιν στην Αλεξάνδρεια και τέλος στην Πραιτόρια απο οπου και εξαφανίστηκε. το κράτος των ναζί ΔΕΝ πήρε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΟΥΓΓΙΑ απο το χρυσό, πήρε όμως (ναι, πήρε) τον πλούτο της ελλάδος υπο τη μορφή.. "αναγκαστικού δανείου" απο την κατοχικη κυβέρνηση. ειναι αξιοσημείωτο οτι ειναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ φορα που η Ελλαδα φέρεται ως "δανειστής" (εστω και με το πιστολι στον κρόταφο) αντι για δανειζόμενος, το δε κράτος των ναζί ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕ (!!!) αυτές τις οικονομικές υποχρεώσεις του. (σε αντιθεση με συμμαχους κλπ καλοθελητες σωτηρες δανειστες μας και σε αντιθεση -απο οσο ξέρω- με το σημερινο Γερμανικο κράτος)

    η αναφορα στο χρηματοπιστωτικο συστημα και τη λειτουργία του δεν ειναι τυχαια ουτε γινεται για εντυπωσεις. ειναι πολυ σημαντικη καθως ελαχιστοι ανθρωποι συνειδητοποιουν ΤΙ ακριβως ειναι το χρημα και ποιός ο ρόλος του στη ζωη των ανθρωπων και την πορεία της ιστορίας. κατα συνέπεια θα σου πρότεινα να μην το προσπερνας έτσι απλα.

    δεν μπορω να παραγνωρίσω οτι παρόλο που εγραψε οτι εγραψε το 1925 ορισμενες περιγραφες απεικονιζουν τη σημερινη κατασταση ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ. φυσικα, οση γοητεια μπορει να εχει κατι τετοιο, δεν γινεται να περιμενεις απαντησεις για το σημερινο γιγνεσθαι απο θεωρησεις που αφορουσαν δομες παλαιοτερες κατα εναν αιωνα.

    οι "λαοι" ουτε τοτε, -και πολυ περισσότερο- ουτε τωρα ξέρουν τι τους γίνεται.

    να σου ξαναπω οτι δεν μιλας με εκπροσωπο ομαδας κομματος συλλογου η οτιδηποτε. αν εχεις ξανασυναντησει παρόμοια "απαξιωση" σε άλλες συζητήσεις (ειτε εδω ειτε οπουδηποτε)μπορω ίσως να σε προτρέψω απλώς να προβληματιστείς και φυσικα να κάνεις τη δική σου έρευνα. σε χαιρετώ με ενα ενδιαφέρον υλικο απο μια ομιλια του Χιτλερ που μεταξυ αλλων αφορα και την εκστρατεία στα βαλκάνια. πολλοι Ελληνες αρέσκονται να βαυκαλίζονται με τα λόγια του εγκληματία τσώρτσιλ. ας μην εισαι ακόμα ένας απο αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. http://www.youtube.com/watch?v=xmZ9vpMPsnM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. το ΚΚΕ εγκλωβιζε παντα πατριωτες και εθνικιστες που τους εκμεταλλευοταν και τους εβγαζε στο βουνο να πολεμαν για την σοβιετια.
    Ο πονος σας ειναι το χρημα ,κατι που φαινεται απο τις απολυσεις που κανετε στις βιομηχανιες σας,και απο τους μισθους που επισης δινετε
    το τι σκοπευετε για τον εργατη ,το ειδαμε ολοι οταν επεσε ο κομμουνισμος στα ανατολικα κρατη,μεσα στην μιζερια ζουσαν οι εργατες ,χωρις την δυνατοτητα απεργιας και με μισθους πεινας,εως σημερα η ανατολικη ευρωπη ζει τις συνεπειες της διακυβερνησης αυτης ,που τωρα την εχει παραδωσει στα χερια των εβραιων πλουτοκρατων,ο Αμπραμοβιτς σας λεει τιποτα,η δεν το γνωριζετε τι συνδεση ειχε με το κομμα???
    Οι κομμουνιστες ειστε στους 100 οι 50 ηιθιοι,οι 49 αγυρτες και ο 1 αληθινος μπολσεβικος,και αυτο το εχει πει ο ΛΕΝΙΝ.
    ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟ ΔΙΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΓΕΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΓΩΝΙΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ,ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΟΥ ΜΑΡΞ ΤΟΥ ΤΡΟΤΣΚΙ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΕΝΙΝ,ΤΥΧΑΙΟ.....ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ?????
    ΕΠΙΣΗς ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΑΡΟΖΟ???
    Ο ΠΑΡΒΟΥΣ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ???Ο EBRAΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕ ΤΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΤΣΑΡΟ ΕΙΝΑΙ.......ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΡΙΖΟ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΤΕ

    ΚΟΦΤΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΕΙΔΗΣΗ
    ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΜΕ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ,ΑΛΛΑ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.......ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ την οποια φυσικα ,και δεν θα πληρωσει το κομμα,διοτι δεν σας υπολογιζει παρα μονο σαν κρεας που θα ανεβασει στην εξουσια την νομενκλατουρα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ΕΥΓΕ
    ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ

    ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
    ΑΠΟΚΑΛΥΨΤΕ ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΕΒΡΑΙΟΚΩΛΟΓΛΥΦΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ασε,τα κνιτακια γραφουν με βαρδιες ,το φυσαν και δεν κρυωνει,ειναι μακραν η καλυτερη απαντηση αρθρο εναντια στα ορφανα του σταλιν ,και με την σφραγιδα του ΓΕΩΡΓΑΛΑ

    συντροφοι συνεχιστε να γραφετε ,ετσι για να διασκεδαζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Μιλάνε όλοι μιλάνε και τα ορφανά του Χίτλερ. Πού "σαι ψευτόμαγκα; Κι ο ΧΙΤΛΕΡ σου, Εβραίος ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. ΡΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ; ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. ΜΙΛΑΜΕ ΤΑ ΚΝΙΤΑΚΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΙΑΣΑΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ,5.09
    6,25
    ΥΠΝΟ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΟΥΛΑΚΙΑ ΜΟΥ
    ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΤΕ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ,ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΣΟΙ ΒΛΑΚΕΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ,ΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
    ΦΩΝΑΞΤΕ ΡΕ ΤΟΝ ΓΕΩΡΓΑΛΑ ΣΕ ΠΑΝΕΛ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΙΑΝΗ,ΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ΦΥΣΙΚΑ
    ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΣΑΣ ΧΩΝΕΙ Ο ΣΥΓΓΡΑΨΑΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
    ΠΟΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΣΗΜΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΛΙΑΝΑ ,ΔΙΟΡΘΩΝΩ
    ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΜΠΕΖΑΧΤΑ ΤΡΩΓΑΝ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ρε Μπογιόπουλε,σταμάτα το προμόσιον
    Θα στο πάρουν στην ΚΝΕ το βιβλίο
    και αν το κυριακάτικο σχολείο μεταναστών κάνει καλή δουλειά,θα το πάρουν και τα πάκι να το διαβάζουν στα διαλείματα μελέτης του Κορανιου
    100 χρόνια σε αυτόν τον τόπο ,ασχολύμαστε με τα σκατά του Μπεναρόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. και το Μπογιόπουλος βρισιά είναι,βάλτε και σε αυτό αστεράκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. το Κομμουνιστικο ΟΡΘΟΝ έναντι του ΟΡΘΟΥ ΛΟΓΟΥ,έτσι καταντήσατε σύντροφοι
    δεν σας είπαν απο την ΑΧΤΙΔΑ,οτι δεν κάνει να μιλάτε εκεί που δεν σας παίρνει.
    Θα σας διαγράψει η Αλέκα
    αντε βρε ,πείτε το ποιηματάκι......ξέρετε εσείς,το ΄΄δεν μιλάμε με φασίστες΄΄να πάτε να ρίξετε και κανέναν υπνάκο,ειδικά οι κνίτισες,χθές πρέπει να βόλεψαν αρκετούς κομμουνιστοισλαμιστές και θα είναι και κουρασμένες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΡΕ ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ ,ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΑΛΑΜΙΕΣ,ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ,ΤΑ ΕΧΕΙ ΟΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΓΕΩΡΓΑΛΑΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΑΣ???
    ΤΙ ΜΙΣΘΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΣΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΚΕ
    ΑΠΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΡΥΠΑΙΝΕΤΕ ΜΕ ΚΟΛΟΧΑΡΤΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩς ΕΙΝΑΙ???
    ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ??
    ΤΑ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΑ ΤΑ ΒΑΛΑΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΝ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΜΙΣΘΟ 1400 ΕΥΡΩ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ???
    ΣΑ ΔΕ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ

    ΡΕ ΕΙΣΤΕ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΜΕ ΠΗΧΑΙΟ ΤΙΤΛΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ ΗΛΙΘΙΟ ΕΝΑΝ ΛΑΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΟΥ
    1. ΣΦΑΓΙΑΣΑΤΕ
    2. ΠΡΟΔΟΣΑΤΕ ΣΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
    3.ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑΛΚΕΥΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ
    4.ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΑΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΑΣ,ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΥΕΤΕ
    5.ΤΟΥ ΦΟΡΤΩΝΕΤΕ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΡΙΚΗΣ

    ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΛΟΙΠΟΝ,ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΤΟ ΓΑΜΩΒΙΒΛΙΟ ΣΟΥ ,ΤΟΤΕ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ

    όλες οι απαντήσεις στο κείμενο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ολα τα μαλακιστηρια που γραφετε αυτες τις ακροδεξιες φασιστικες ανοησιες ειστε κατι κακομαθημενα πλουσιοπαιδα, βουτυρομπεμπεδες των βορειων προαστιων, η αδερφες που δεν βρισκουν χαρα στα σκέλια τους!!

    ΚΚΕ ΙΣΧΥΡΟ!!!ΕΜΠΑΙΝΕ ΡΕ ΜΠΟΓΙΟ!!!

    16 Σεπτεμβρίου 2011 5:48 μ.μ.

    AΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ
    έτσι είναι,και μάλιστα εγώ είμαι και συμμαθητής της κόρης της ΑΛΕΚΑΣ στο κολλεγιο
    Α ΧΑΣΟΥ ΡΕ MALAKA ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΗΛΙΘΙΕ,ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΡΕ ΣΕΙΣ ΠΟΣΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΕΙΧΕ Ο ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗ?ΠΙΠΕΣ?
    ΔΙΣΚΟΥΣ ΚΛΑΣΣΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ?ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ,ΚΑΠΝΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ,ΟΥΙΣΚΙ ΒΟΤΚΑ,ΧΡΥΣΑΦΙΚΑ?
    ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΕΣ ΝΟΜΕΝΚΛΑΤΟΥΡΙΣΤΑ.......ΑΥΤΑ ΟΝΕΙΡΕΥΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΓΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΠΤΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΝΙΝ
    ΜΗ ΛΕΜΕ ΠΟΛΛΑ,ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΑ ΛΕΝ ΟΛΑ ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΟΙ ΑΠΟΛΥΘΕΝΤΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ΜΩΧΑΜΕΤΗΔΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΝΟ ΓΙΑ 1400 ΕΥΡΩ
    ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ,ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ,ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΧΑΡΗΚΑΤΕ ΠΟΥ ΞΕΡΙΖΩΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ,ΤΟ ΛΕΓΑΤΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΩΞΑΤΕ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΤΟΝ ΚΕΜΑΛ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΑΓΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΄΄ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ΄΄

    ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ
    ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΨΕΥΤΕΣ,ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ
    ΤΗΝ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΑΝΙΧΝΕΥΕΤΕ ΕΥΚΟΛΑ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΠΟΥΛΕΝ ΣΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΛΕΝΙΝ
    ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΝΑ ΜΟΙΑΣΕΙ

    ΚΟΥΚΟΥΡΟΥΚΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Ρε φίλε με το κομμάτι πληρώνεσαι και μπαίνεις και γράφεις ένα σωρό σχόλια; Νομίζεις ότι δεν έχουμε καταλάβει ότι είσαι ο ίδιος; Πάντως εγώ αν ήμουν το αφεντικό σου δε θα σε πλήρωνα. Γράφεις σε μια ανάρτηση που κανείς δεν μπαίνει πια.
    Κάλμαρε λίγο!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. @9:49 διάβασα "100 χρόνια σε αυτόν τον τόπο ,ασχολούμαστε με τα σκατά του Μπεναρόγια."

    ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΕΣ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. OYST PALIO KOYMMOYNIA
    ETSI BLEPETE THN ELLADA....ME DYO S
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕς ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΗΛΙΘΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΤΙ μαλακιες λες ρε γαμημενε....
    Ποιος μιλησε για κκε. Δηλαδη η κκε η καπιταλισμο βλεπεις;
    Ο καπιταλισμος φταιει για κοιτα γυρω σου ειδες κανα πλουσιο να φτωχαινει;;;
    Η λυση ειναι ελεγχομενος καπιταλισμος απο κρατος με μεγιστο οριο
    Ζωωοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ολα αυτα τα 149 σχολια που υπαρχουν ειναι σοβαρη οι ανθρωποι καλα τι λαος ειναι ντροπη σας μονο ΕΛΛΗΝΕΣ που δεν ειστε καφροι -ανομαλοι τουρκοσποροι. ειστε αναξιοι να μιλατε με αυτο το τροπο
    για ενα ανθρωπο οπως ο μπογιοπουλος και ενα κομα οπως ΤΟ Κ.Κ.Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Έλληνες, ανθέλληνες; Τι σαημασία έχει;! Κόμμα το οποίο και του οποίου οι οπαδοί χτυπούν συνανθρώπους (π.χ. μετανάστες) με το έτσι θέλω, τι να πεις; Κρίμα που το παίζουν και οπαδοί του Χριστού(ο Χριστός δε νομίζω ότι έλεγε να χτυπάς το συνάνθρωπο, αλλά να τον βοηθάς), σαπίλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή