Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

ΑΣΦΑΛΗΤΕΣ ΒΑΣΑΝΙΣΑΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ

ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΤΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΤΕ?

Η δικαστικός κυρία Μαρία Μαργαρίτη, εκδιώχθηκε κακήν κακώς από το δικαστικό σώμα, όταν έβγαλε φόρα παρτίδα κονδύλια που προορίζονταν ως οικονομική ενίσχυση σε σεισμοπαθείς, τα οποία κατασπαράχθηκαν από κρατικούς και....
παρακρατικούς φορείς.

Παράλληλα, ξεμπρόστιασε ολόκληρο το δικαστικό σώμα, αποκαλύπτοντας τον ΟΙΚΟ ΑΝΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ: Εκατοντάδες ανήλικοι έχουν κακοποιηθεί σεξουαλικά (και πολλές φορές έναντι αμοιβής που απολαμβάνουν δικαστικοί και άλλοι «μεσάζοντες») σε μυστικό χώρο, ειδικά διαμορφωμένο εντός των δικαστηρίων!

Σύμφωνα με τους... τότε ισχυρισμούς της, είχε αναφερθεί και στην ανεξήγητη και ανεξιχνίαστη μέχρι σήμερα κλοπή 800 δικογραφιών από το Πρωτοδικείο Γρεβενών. Πρωτοφανές περιστατικό για το οποίο είχε κατηγορηθεί και η ίδια, όμως έχει απαλλαγεί αμετακλήτως με βούλευμα. Μετά τις αποκαλύψεις, στις 25 Νοεμβρίου του 2004 η Μαργαρίτη είχε καταγγείλει στο αστυνομικό τμήμα Τρικάλων ότι δύο κουκουλοφόροι είχαν μπει στο σπίτι της, την είχαν δέσει πισθάγκωνα σε καρέκλα με καλώδιο και την είχαν κουρέψει. Η Μαργαρίτη επιμένει ακόμη και σήμερα ότι και οι δύο ήταν αστυνομικοί.

Η κα Μαρία Μαργαρίτη, προέβη σε απεργία πείνας, στα μέσα Δεκεμβρίου 2007, έξω από το Μέγαρο Μαξίμου, ζητώντας την πλήρη αποκατάστασή της και την ανάδειξη των παραπάνω θεμάτων. Όμως, η προσωπική ασφάλεια του κου Καραμανλή φρόντισε να την απομακρύνει βίαια, όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο θέμα μέχρι αυτή την στιγμή ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΕΔΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ, παρά μόνο από το BBC (από το οποίο προέρχονται και τα πλάνα).
Προσπαθούμε να μάθουμε τι απέγινε η δικαστής μετά την κατάρρευση της. Έχει περάσει καιρός.

http://axiocratia.blogspot.com/

66 σχόλια :

  1. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ανωνυμε,σε εχει φαει η μαλακια,απλα δεν το εχεις καταλαβει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Γαμήσι στα μέλη της συμμορίας Σανιδά και Τέντα που λέγονται δικαστές. Πρέπει να σφαγιαστούν τα μουνόπανα οι δικαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΩΤΟΣ

    BPE ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΤΟ ΜΑΛ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΚΑ!!!!!!

    ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕΣ ΒΡΕ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ;;;

    ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΕ Η ΓΑΙΔΟΥΡΙΝΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΟΥ ΡΕ ΤΡΥΠΙΕ;;;

    Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ ΤΙ ΚΑΝΕΙ, ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ; ΣΤΕΙΛΤΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διαδικτυακή εκστρατεία για τις γερμανικές αποζημιώσεις
    http://www.greece.org/blogs/wwii/


    ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ
    ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΣΩΤΟ ΧΕ.ΣΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΤΟ ΧΑΠΑΚΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΒΡΕ, ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΑΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΟ ΑΡΘΡΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τώρα εξηγούνται όλα!!! ΣΩΤΟΣ = Τελεβάντος!!! Προσπαθεί να μας ρίξει στάχτη στα μάτια ο πο/ύ/στης ότι υπάρχει και κάποιος που τον υποστηρίζει!!!! Μπινελίκι στο Σώτο - Τελεβάντο σε όλες τις αναρτήσεις σύντρολλοι, έχει γεμίσει το μπλογκ με βρισιές σαν ΣΩΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρίν αμολήσει η Εκκλησιά
    εμπήκατε εδώ μέσα
    και το ρίξατε στην βρισιά
    άνθρωποι δίχως μπέσα.

    Θα φταίω εγώ τώρα
    να με πιάσει ψυχεδέλεια
    να σβήσω του σχολιαστή την ώρα
    με αυτήν την εξωστρέφεια .

    ΘΑ ΤΟ ΕΜΠΕΔΩΣΕΤΕ

    Μπορεί να μην εγκρίνεται την τακτική μου .

    Αυτήν που ακολουθώ εδώ και κάποια 24ωρα , αλλά πρέπει να δώσω να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν μπορεί να θυσιάζονται όλα στον βωμό της υποτιθέμενης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ .

    Η εμπέδωση του σεβασμού προς τους συμπατριώτες μας, πρέπει να γίνει κατανοητή σε όλους .


    Και όταν αυτό εδώ το blog, δεν θα χρησιμοποιεί με το πρόσχημα για κάποια παραπάνω κλικαρίσματα , αναρτήσεις θρησκευτικού περιεχομένου για να βγάζουν κάποιοι τον βόθρο τους, τότε υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγράψω εδώ μέσα .

    Όσο εδώ μέσα υπάρχουν υβριστές σε θέματα πολιτισμού και θρησκείας ( και ειδικά της ΕΛΛΑΔΑΣ ) εγώ θα κάνω την ζωή δύσκολη σε αυτό το blog .


    ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ

    Μέχρι πριν κάποιες μέρες δεν έθιξα ποτέ κανέναν σε ότι και να πίστευε από θρησκεία .

    Εάν δεν μπορούν να προστατευθούν τα Χριστά ήθη του κάθε ενός, εγώ αυτό το blog θα το διαλύσω .

    Είμαι Χριστιανός αλλά ποτέ δεν είχα βρίσει Έλληνα Δωδεκαθεϊστή ή Έλληνα Μουσουλμάνο γιατί είμαστε όλοι Έλληνες .


    Αυτό όμως δε μπορεί να συνεχιστεί .

    ΤΕΡΜΑ


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αρρωστε προσεχε.Νομίζεις οτι εισαι ανώνυμος και αποθρασύνθηκες.Σκέψου οτι μπορεί και να μην είσαι τόσο ανωνυμος και ν αρχισεις τα κλαψουρίσματα όπως ολοι οι θρασύδηλοι του είδους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΛΛΕΙΨΕΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ , ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΨΥΧΑΣΘΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΙ . ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χαρης

    Σε γνωρίζω απο παλιά μέσα απο συζητήσεις που είχαμε . ( δεν θα σου πω για ευνόητους λόγους ποιος είμαι )

    Αλλά θέλω να σε ρωτήσω κάτι αν δεν σε πειράζει φυσικά ;


    Πρέπει να αποδεχτώ την λογική του μπλόκ ότι τις θρησκευτικές περιεχομένου αναρτήσεις πρέπει να τι αναγάγουμε σε << παιδότοπο >> που μπορεί ο κάθε ανώμαλος να βρίζει ;

    Απάντησέ μου .


    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Που τελειώνουν του κάθ'ενός τα όρια αποδοχής μιας βλακείας σαν και αυτήν που πράττει αυτό το μπλόκ ;

    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σωτο έκλασα...
    Ρουφα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. είσαι ρε άνθρωποειδές τρελός με τέσσερα και πάνω λάμδα και γιαυτό πρέπει να σε δέσουν στο δαφνί,μπάς και συνέλθεις.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Muffins με φέτα κι ελιές
    Bαθμολογία:


    13 ψήφοι
    Προστέθηκε από kitrinos, 15.03.09

    Εκτύπωση
    Οι Συνταγές μου

    Περιγραφή
    Αλμυρά μαφινς που η γεύση και η μυρωδιά θυμίζουν Ελλάδα!
    Muffins με φέτα κι ελιές

    + στις Συνταγές μου
    + στη λίστα μου
    Στείλτο με e-mail
    Δώσε βαθμό ή σχόλιο
    Προσωπικό σημείωμα
    Ανέβασε φωτογραφία

    Τι χρειαζόμαστε:

    250 γρ. αλεύρι ολικής αλέσεως
    300 γρ. φέτα ή ανθότυρο
    100 γρ. ελιές καθαρισμένες από το κουκούτσι και τεμαχισμένες
    150 γρ. ελαιόλαδο
    Λίγο γάλα (αν χρειαστεί)
    300 γρ. γιαούρτι 2%
    4 αυγα ολοκληρα
    4 κ.γ. μπεικιν
    2 κ.γ. σόδα
    1-2 κ.γ. αλατι
    2 κ.γ. ρίγανη
    λίγο βούτυρο για το άλειμμα της φόρμας ή χαρτάκια για muffins

    Στα γρήγορα
    Κατηγορία
    Αλμυρά κέικ - σουφλέ
    Εποχιακά
    Για μπουφέ
    Μέθοδος
    Φούρνου
    Διατροφή
    Χορτοφαγική
    Κουζίνα
    Ελληνική
    Δυσκολία
    Εύκολο
    Περιέχει
    Τυριά
    Γιαούρτι
    Αβγά
    Γάλα
    Φτιάχνει
    6 μεγάλα και 12 μικρά κομμάτια
    Πως το κάνουμε:

    Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς πάνω κάτω και τοποθετούμε την σχάρα του φούρνου στην δεύτερη θέση από κάτω.
    Σ’ ένα μπολ αναμειγνύουμε το αλεύρι, το μπεικιν, τη σόδα, τη ρίγανη, το αλάτι, και σε άλλο μπολ το ελαιόλαδο, τα αυγά, το γιαούρτι. Ρίχνουμε τα υγρά στο μπολ με το αλεύρι και με μια κουτάλα ανακατεύουμε τόσο ώστε να αναμειχτούν καλά τα υλικά. Αν το μείγμα είναι πολύ σφιχτό ρίξτε λίγο γάλα. Στη συνέχεια προσθέτουμε τις ελιές και την φέτα ή το ανθότυρο σε κυβάκια, ανακατεύοντας ελαφρά.
    Αλείβουμε τις φόρμες για muffins με βούτυρο ή τοποθετούμε χαρτάκια στις θήκες και μοιράζουμε το μείγμα περίπου στα 2/3 και λίγο παραπάνω. Ψήνουμε για 30’, αν τα μάφινς είναι μεγάλα, και 20’ αν κάνουμε μικρά.

    Λίγα μυστικά ακόμα

    Με το μείγμα αυτό έκανα 6 μεγάλα μάφινς και 12 μικρά.

    Μπορούμε αν θέλουμε να προσθέσουμε και ντομάτα κομμένη σε κύβους, αφού πρώτα της βγάλουμε τα σπόρια, κι επίσης κρεμμύδι, το οποίο πριν το έχουμε σοτάρει στο τηγάνι.

    Διαβάστε περισότερο: Muffins με φέτα κι ελιές http://www.sintagespareas.gr/sintages/muffins-me-feta-ki-elies.html#ixzz1ep1NHwJm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πρέπει να αποδεχτώ την λογική του μπλόκ ότι τις θρησκευτικές περιεχομένου αναρτήσεις, πρέπει να τι αναγάγουμε σε << παιδότοπο >> που μπορεί ο κάθε ανώμαλος να βρίζει ;


    Που τελειώνουν του κάθ'ενός τα όρια αποδοχής μιας βλακείας, σαν και αυτήν που πράττει αυτό το μπλόκ ;

    Απαντήστε μου .
    Αν ναι πρέπει να το αποδεχτώ , θέλω να μείνω ένας τρελός και μια και δεν έχω σαν τρελός τρόπο επικοινωνίας, θα σας σπάω τα νεύρα.

    ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Swto mporeis na aftoktoniseis sou to epitrepei i Patrida i oikogeneia mexri KAI i Eklisia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΑ ΡΕ Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΒΗΝΕΙ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΝΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΡΕΛΩΝ ΟΠΩΣ Ο ΣΩΤΟΣ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΜΑΣ ΣΚΟΤΙΣΕΣ Τ΄ ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

    Μ..Α..Λ..Α..Κ..Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ειστε τρελλοι ολοι ενα σχόλιο για την τυχη αυτής της γυναίκας δεν έκανε κανεις
    Γιαυτο η κατάντια αυτου του κράτους δεν θα έχει τέλος
    Λουστητε τα ολοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΟΙ ΚΑΛΙΚΑΤΖΑΡΕΟΙ ΤΩΝ ΥΠΟΓΕΙΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΑΝΕ ΣΑΝ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παντού το συστηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ
    ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΚΟ ΣΩΜΑ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΓΛΥΤΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ
    ΟΣΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ (ΟΧΙ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ) ΠΟΥ ΤΙΜΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΑΚΟΥΝ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΥΝΑΙΚΑ
    ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ
    ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗΣΑΝ
    ΤΗΝ ΣΚΟΤΩΣΑΝ
    ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗΣΑΝ
    ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΜΠΛΟΓΚΕΡΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ειχαμε ενα μα λα κα τον ΧΑ ΧΑ τωρα προέκυψε και άλλος Ο ΣΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Kai den mou lete re paidia XA8HKAN TA MERH NA PHGAINOUN OI DIKASTIKOI KAI NA REIXNOUN ENAN POUTSO,KAI ANOIKSAN MPOURDELLA MESA STA DIKASTHRIA!!!SAN PARATRABHGMENO MOU FAINETE!!!
    OSO GIA TIS "PALIODOULEIES" POU GEINWNTE EKEI OTAN "XANONTE" DIKOGRAFIES,OTAN SBYNWNTE KTL,AUTES EINE PALIES KAI SHMERINES AMARTIES TWN EPIORKWN,,KLHTHRWN GRAMMATEWN KAI "ALLWN" LAMOGIWN POU DOULEBOUN EKEI MESA!!!DEN PISTEBW OTI EINE KAI POLI A8WA H LEGAMENH POU DIAMARTHRETE....
    G Amelethtos (Byzantinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Όλα τα τραγελαφικά που παρακολουθούμε ως πολίτες τις τελευταίες εβδομάδες με συνθέτη, ενορχηστρωτή και εκτελεστή την απίστευτη αυτή κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ, από την εντολή για την αποχώρηση του Προέδρου της Δημοκρατίας από την παρέλαση , στο απαράδεκτο δημοψήφισμα, την παρωδία στο κόκκινο χαλί των Καννών, την μοναδική στην Ελληνική Ιστορία «ψήφο εμπιστοσύνης» για αποχώρηση, το θρίλερ της πρότασης του νέου Πρωθυπουργού, αλλά και το και τη πρωτότυπη σύγκλιση του Υπουργικού ημετέρων λίγο πριν τις προγραμματικές δηλώσεις, αναδεικνύουν ένα και μόνο πράγμα :
    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα, το ΠΑΣΟΚ είναι ένα πρότυπο “επιχείρησης”! Μπροστά στην απώλεια του Κέρδους, η ΠΑΣΟΚ ΑΕ θα κάνει τα αδύνατα δυνατά: θα παρανομήσει , θα πατήσει επί πτωμάτων ,θα αναστήσει πεθαμένους , θα διχάσει, θα εκβιάσει , θα πουλήσει και θα ξεπουλήσει .

    Δεν πάει η χώρα να καίγεται, να έχει βρεθεί στο χείλος του γκρεμού, να έχει μηδενιστεί η αξιοπιστία της; ουδόλως αφορά την ΠΑΣΟΚ ΑΕ. Ο λαός να είναι σε οικονομική εξαθλίωση, οι άνεργοι να αγγίζουν το ένα εκατομμύριο , τα σχολεία να μην έχουν βιβλία, τα νοσοκομεία να μην έχουν φάρμακα; είναι όλα λεπτομέρειες για την ΠΑΣΟΚ ΑΕ , ούτε καν παράπλευρες απώλειες , στο δρόμο για το δικό της κέρδος.

    Και δεν είναι η πρώτη φορά που η ΠΑΣΟΚ ΑΕ δείχνει τη «σφικτή» δομή της. Με τον ίδιο τρόπο δε λειτούργησε στη μετάβαση από τον Ανδρέα στον Σημίτη; Από τον Σημίτη στο Γιωργάκη ; από τον Γιωργάκη στον άτυπο Βαγγέλη;

    Σε όλες αυτές τις μεταβατικές στιγμές της ιστορίας της «επιχείρησης», μεγάλη μερίδα των «μετόχων» ήταν έτοιμη να εκραγεί . Τότε, ως δια μαγείας, εμφανίζονταν το επιχείρημα «πατρίδα» , τα στελέχη ετοίμαζαν «Γενικές Συνελεύσεις» αποχώρησης , με ψηφίσματα κολάφους , οι «γιάφκες» έπαιρναν μπροστά και όλοι μιλούσαν για διάσπαση της «εταιρείας».

    Την ύστατη όμως στιγμή , στελέχη και υπάλληλοι μία γροθιά : βλέπεις τα λεφτά είναι πολλά..

    Το ΠΑΣΟΚ δεν είναι κόμμα. Το ΠΑΣΟΚ είναι επιχείρηση. Και μάλιστα όχι από τις επιχειρήσεις που στηρίζουν την οικονομία, από τις επιχειρήσεις που συντηρούν την παραοικονομία… Δεν υπάρχει ιδεολογία, δεν υπάρχει σύστημα αξιών , δεν υπάρχουν κόκκινες γραμμές… Ξεκίνησε το ’81, με αριστοτεχνικό τρόπο διέλυσε την ελληνική κοινωνία, κατέστρεψε κάθε δομή και αξία. Γαλούχησε με τον « ωχ αδελφισμό» και τη λογική της ήσσονος προσπάθειας. Έκτισε στον στείρο συνδικαλισμό. Συνέχισε τη δεκαετία του ’90 με άλλο προσωπείο . Έφερε τη λογική της φούσκας και του εύκολου χρήματος. Και δίνει τη χαριστική βολή το 2009 «ή αλλάζουμε ή βουλιάζουμε». Ξεπουλάει τη χώρα, ξεφτιλίζει τον Έλληνα! Όλα για την εξουσία και το κέρδος που περιλαμβάνει …

    Φτάνει πια κύριοι και κυρίες του ΠΑΣΟΚ . Οι μάσκες έπεσαν. Ο λαός που τόσο επιδέξια ποτίζατε τόσα χρόνια ξύπνησε. Κατάλαβε ποιος και γιατί τον έφερε ως εδώ. Φτάνει κύριοι και κυρίες του ΠΑΣΟΚ !

    Πάρτε την εταιρεία σας και πηγαίνετε σε άλλη χώρα. Έτσι και αλλιώς «offshore» ήταν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΡΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.
    ΔΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΠΙΖΗΤΕΙΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ..
    ΠΑΤΑΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΠΛΗΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ "ΑΝΤΡΑΚΙΑ" ΜΕ ΦΟΥΣΤΑΝΙΑ.
    ΑΥΤΑ ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΡΣΕΝΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΟΥΝΕ ΑΥΤΟΙ ΤΙΣ ΦΟΥΣΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παραβλεπω κατι τρελους εδω και θελω να σχολιασω μονον το θεμα της Κυριας Μαργαριτη.Αν πραγματι αγνοειται η εντιμοτατη Κυρια Δικαστης ,αυτο ειναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ θεμα και πρεπει να καταλαβετε οτι ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ!Διοτι να θυμαστε οτι ανθρωποιο σαν αυτην ΜΕ ΦΩΝΗ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ,ΜΕ ΗΘΙΚΟ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΔΙΑΠΛΟΚΕΣ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΙΤ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟΙ!Τους ψαχνουμε ως κοινωνια με το φαναρι !ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΓΚΗ !ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ.ΑΥΤΗ ΑΡΧΙΣΕ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΕΠΙ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ.ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΔΗΛΑΔΗ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ ΕΧΑΣΕ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΑ.ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΘΑ ΤΟ ΕΒΡΙΣΚΕ.ΔΙΚΑΣΤΗΣ ΗΤΑΝ ΘΑ ΕΥΡΙΣΚΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΙ.ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΣΤΑ ΤΡΙΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΚΥΡΙΑ. ΗΤΑΝ ΘΕΟΤΡΕΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕς ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ Ως ΔΙΚΑΣΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΟΥΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΛΙΤ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΗΤΑΝ;;;;ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ 2:36μ.μ.ΟΛΕΣ ΟΙ...ΛΟΙΠΕΣ ''ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ''ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΠΑΓΕΡΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ!ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΜΑΘΑ (ΔΙΟΤΙ ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΜΑΤΑΞΑΝΑΕΠΑΘΑ ),ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΄΄ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝΕ΄΄ΠΑΘΑΙΝΩ ΤΡΙΧΑΣΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΛ.ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΗ ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ''ΑΛΛΗ'' ΔΗΛ. ΓΙΝΟΜΑΙ ΨΥΧΡΗ,ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ.. ΠΑΝΕΤΟΙΜΗ !ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΑΘΑΙΝΩ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ! ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΕ ΨΕΥΤΕΣ .ΟΠΟΤΕ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΘΑΙΝΩ ΠΟΟΟΟΛΥ ΣΥΧΝΑ!ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑς ...Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΗΤΑΝ ΕΝΕΡΓΟΥΜΕΝΟ;;;ΣΥΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΗ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. 419 ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ .ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΘΕΟΤΡΕΛΗ.ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΝ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΑΚΡΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΞΕΡΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΛΑ.ΕΝΝΟΩ ΤΟ ΑΛΛΗ-ΨΥΧΡΗ-ΛΕΡΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΑΝΕΤΟΙΜΗ.ΠΟΤΕ ΣΕ ΕΙΔΕ ΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ...ΚΑΛΑ..ΜΗΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΚΟ ΟΤΙ ''ΞΕΡΕΙΣ ''ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΛΑ .ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ !ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ!ΝΑ ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ:ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ,ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ.ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΕΦΟΔΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΟΣΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ!ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΑΓΚΑΙΑ !Η ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ,ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙΣ ...ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΝΟΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ !ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΕΡΑΝ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΘΕΤΕΙΣ ΑΛΛΕΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ,ΠΟΥ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΙΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΩΣ...ΘΑΣΟΥΝ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΧΕΡΙ !ΓΙΑ ΑΥΤΟ ,ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΔΟΞΑΖΕΙΣ ΤΟΝ ΘΕΟ!ΟΝΤΩΣ ΣΕ ΛΥΠΗΘΗΚΕ!ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ :΄΄ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ΄΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. EIMAI O 703 0 ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΛΑ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΚΑΤ'ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΔΕΝ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΝΟΜΙΚΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ,ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΩ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΘΕΤΩ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΦΡΑΣΗ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΕΙΧΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΙΑ ΕΙΣΑΙ.ΣΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙΣ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΟΣΑ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ.ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΩ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΜΜΟΝΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ,ΕΙΣΑΙ ΧΑΜΕΝΗ ΑΠΟ ΧΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. 6:40 μ.μ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΥΣΑΝΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ;
    ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝΕ ΠΟΤΕ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ;
    ΕΠΟΜΕΝΟ ΗΤΑΝΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
    ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣΟΝΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.
    ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΛΟΓΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΝΩΣΙΑΣ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΙΔΕΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ Η ΟΤΑΝ ΔΙΨΑΣ!

    2:36 μ.μ.ΛΕΣ ΟΤΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ!
    ΓΙΑΤΙ; ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΗΣΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΤΑ ΑΠΛΥΤΑ ΤΩΝ ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ;
    ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ!, ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΠΙΟ ΕΠΑΝΩ.
    ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΝΕ ΘΕΛΟΥΝΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ;
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ 6:40 μ.μ.
    ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΝΙΔΕΟΣ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΠΕΙΝΑΣ Η ΟΤΑΝ ΔΙΨΑΣ!
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΚΟΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΚΑΙ ΘΥΧΤΗΚΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΛΗΚΡΙΝΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ,ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΟΥΝ ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ.
    ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑΡΑΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΡΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ,Ε 10:21;..ΕΞΥΠΝΟΥΛΙΚΟ ΕΣΥ...ΑΣΤΡΟΠΕΛΕΚΙ ΜΑΣ!''ΠΟΥΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ΄΄ ΠΙΑΝΕΙΣ ΒΡΕ! ΚΙ ΕΓΩ Η ΄΄ΤΡΕΛΗ΄΄ΠΟΥ... ΣΕ ΑΔΙΚΗΣΑ.. ΖΗΤΩ ΤΑΠΕΙΝΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΑΡΑΦΕΡΘΗΚΑ.ΣΠΕΥΔΩ ΝΑ ΔΙΩΡΘΩΣΩ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ: ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΙΑ ΟΤΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΣ, ΑΚΡΙΤΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ !ΑΥΤΟ ,ΓΙΑ ΝΑ.. ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ,ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΑΝΩΡΙΜΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ! ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙΣ ΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΑΛΑΝΕ. ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ.(ΟΧΙ..,ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΙΤΙΑ ΤΩΝ ΔΕΙΝΩΝ ΣΟΥ !ΔΗΛ.΄΄ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ,ΤΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ;; ΑΥΤΑ ΦΤΑΙΝΕ)!ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ:ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ,Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΗΤΑΝ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΗ ;;ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΛΕΡΟΥΣ;; ΣΤΟΥΣ ΡΥΠΑΡΟΥΣ;;ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ;;ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΖΩΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΄΄ΑΡΓΥΡΙΑ΄΄ΤΩΝ ΑΝΤΙΔΙΚΩΝ ;; Η ΓΙΑΤΙ ΥΠΕΚΥΨΕ ΣΕ ΑΗΘΕΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ;;Η ΓΙΑΤΙ ΤΗΣ ΤΑΞΑΝΕ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑΤΑ;;ΑΥΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ !ΑΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ .ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ..΄΄ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ΄΄ ΑΠΟ ΄΄ΜΕΛΗ΄΄ ΄΄ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΕΙΣ!ΔΙΟΤΙ ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΕΣΚΕΣΑΙ ΣΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΗ,ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ΄΄ΚΑΚΤΟΥΣ΄΄ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΜΑΣ!Α ΚΑΙ ΠΟΥΣΑΙ;; ΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΄΄ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑ΄΄ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΔΥΝΟ ΧΟΜΠΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΙΜΑΙ Ο 10,21.ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΞΑΝΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΠΕΡΙ ''ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗΣ'' ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΟΝ 2.36.ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΕΡΙΞΑ ΛΑΣΠΗ.ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙΣ.ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. 2,36 ,703, 10,21 και 6.28 ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ..ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ,ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!ΥΠΕΚΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΘΟΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΕΡΑ....ΝΑ ΔΕΙΣ..ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ..Α ΝΑΙ! ΘΥΜΗΘΗΚΑ!ΣΟΥΠΙΑ ΤΟ ΛΕΝΕ .ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ ΑΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΑΡΙΑ Η ΣΤΑ .. ΜΑΛΑΚΙΑ! ΕΣΥ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ, ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΗ. ΕΛΠΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΕΦΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΣΟΥ!ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.ΕΓΩ Ο 1021 ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΟΥΠΙΑ.ΟΥΤΕ Η ΣΟΥΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΑΡΑΚΙ.ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΑΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ. Α]ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΟΤΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΕΙΣ.; Β]ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟΣΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ [ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ Η Κ.ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ]ΚΑΙ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ;ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ.ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΜΠΛΕΞΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ! ΕΓΩ ΥΒΡΙΣΤΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑ ΠΟΤΕ!ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΒΑΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ! !ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΥΜΩΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΗΛΙΘΙΕΣ ΥΒΡΕΙΣ ΣΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ !ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΩΝΩ ΠΟΤΕ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ,ΓΕΡΟΥΣ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΥΣ.ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΚΑΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ!ΑΡΑ ΑΛΛΟΣ ΥΒΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ!ΑΛΛΑ ΣΤΟ΄΄ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ''ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ!ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ??? (ΚΑΤΑ ΤΑ.. ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΕΙΣΑΙ ΟΜΙΛΗΤΙΚΟΤΑΤΟΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΛΕΙΜΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΦΥΣΤΙΚΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΛΕΜΟΝΑΔΑ.
    Ο ΣΙΝΕΜΑΤΖΗΣ ΔΙΚΟΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ ΤΑ ΦΩΤΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΚΑΛΟΟΟΟ 11:47! ΑΨΟΓΟ!ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ Μ΄΄ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !ΚΑΙ ΤΟΧΑ ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΕΡΜΟ,,,ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ !ΛΟΙΠΟΝ:ΕΛΑ ΄΄ΑΓΑΠΟΥΛΑ ,ΠΟΥΛΑ!΄΄ΕΓΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΘΑ ΠΑΡΩ !ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΚΑΛΟ ΘΑΝΑΙ!Η ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ .Η 10:31.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΑΦΟΥ ΘΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΡΤΗΝ.ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΥΤΕ ΔΙΠΛΑ ΟΥΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΣΑ ΛΕΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ.ΑΛΛΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΗ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΔΙΚΑΙΟ.ΤΩΡΑ Η ΦΡΑΣΗ ΚΑΚΟ ΨΟΦΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΤΑΡΑ.;ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ;ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΗΚΟΕΙΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΛΙΜΕΝΤΟ ΕΤΣΙ; ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ ΚΥΡΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ Σ'' ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΩΝ 3:29μ.μ !!!!!!ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ!!!!ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ!!!!!!ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ !!!ΜΠΑΑΑΑ!!ΕΙΠΑΜΕ:ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΕΙΣΑΙ ..ΟΧΙ γκαγκα...!ΕΛΕΟΣ!ΤΟΣΟ ΕΞΩ ΕΠΕΣΑ;;;ΕΣΥ ΕΒΡΙΖΕΣ ΕΜΕΝΑ ΑΙΣΧΡΑ (703!),εγω σε εκρινα αλλα ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ!!ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΙΣΧΡΕΣ ΥΒΡΙΣ ΣΟΥ ...ΒΑΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΑΙ...; ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΤΟΣ ΠΙΑ;;; ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΕ, ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ(Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ;;)!Η ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΡΗΣΗΣ :"ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΛΕΕΙ!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή