Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Την επόμενη φορά που θα αγοράσετε γάλα…

Ξέρετε ότι αν το γάλα σε χάρτινη συσκευασία δεν πουληθεί στην καθορισμένη χρονική διάρκεια επιστρέφει στη βιομηχανία για να ανα-παστεριωθεί και να ξαναγυρίσει στο σούπερ μάρκετ; Απίστευτο; Ο νόμος επιτρέπει τις μεγάλες βιομηχανίες να επαναλάβουν τη διαδικασία έως 5 φορές, κάτι που αφήνει το γάλα χωρίς γεύση και τελικά χωρίς ποιότητα και διατροφική αξία. Όταν το....
γάλα φτάνει στο σούπερ μάρκετ για την πώληση,

φέρνει έναν αριθμό στο κάτω μέρος της συσκευασίας του. Αυτό το νούμερο είναι από το 1 έως το 5. Αρκεί να αγοράζετε γάλα που φέρει έως τον αριθμό 3, δηλαδή γάλα που έχει αναπαστεριωθεί 2 φορές.

Καλύτερα λοιπόν να μην αγοράζετε γάλα με αριθμό 4 ή 5, γιατί η ποιότητά του έχει σχεδόν καταστραφεί. Αν αγοράζετε κασόνι με μπουκάλια γάλα, ο ίδιος αριθμός αναγράφεται στο κάτω μέρος του, 1 έως 5. Αν έχει τον αριθμό 1 σημαίνει ότι βγαίνει από το εργοστάσιο για πρώτη φορά, αλλά αν έχει τον αριθμό 4 σημαίνει ότι έχει ήδη γυρίσει πίσω στη βιομηχανία 3 φορές.

Την επόμενη φορά που θα αγοράσετε γάλα, κοιτάξτε στον πάτο της συσκευασίας. Μην αγοράσετε γάλατα με αριθμό 4 ή 5, ούτε ακόμα και με 3, αν είστε λεπτομερείς στις αγορές σας.

http://www.olympicvillagenews.gr/

59 σχόλια :

  1. ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΛΑΟ...ΠΑΝΤΩΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαλακίες!!!! Δουλεύω χρόνια σε μεγάλη γαλακτοβιομηχανία και μπορώ να διαβεβαιώσω ότι αυτό δεν γίνεται. Με το που επιστρέφουν τα ληγμένα γάλατα μπαίνουν σε ειδικό σπαστήρα για καταστροφή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. eγω μολις τωρα πηγα στο ψυγειο , κοιταξα δυο συσκευασιες που εχω δυο διαφορετικών μεγαλων εταιριων.
    απο κατω χτυπημένο στο χαρτι ,οχι τυπωμενο , εχει τον αριθμο 2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλη η ανάρτηση είναι προιόν ασχετοσύνης .
    ΔΕΝ υπάρχει τέτοιος νόμος , ΔΕΝ έχουν καμμία σχέση τα νούμερα με την ποιότητα του γάλακτος , ΔΕΝ ξαναμπαίνει γάλα ληγμένο στην κατανάλωση φρέσκου παστεριωμένου ή όποιου άλλου γάλακτος .
    Δούλευα κάποτε σε ανάλογη βιομηχανία και θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη σοβαρότητα από τον οποιονδήποτε θέλει να προσεγγίσει ένα τεχνικό θέμα που απαιτεί και κάποιες ελάχιστες γνώσεις .
    ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω πιστευω οτι καταστρεφονται.
    Και αν δεν καταστρεφονται δεν ειναι αναγκη να γραφει 1.2.3 και να τους αντιλαμβανομαστε, δεν θα εγραφε τιποτα.
    Οσο για τα νουμερα που γραφει το κουτι θα ειναι κατι σαν αριθμος παρτιδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν νομίζω η ανάρτηση να είναι ψευδής.Ας μας πουν οι κύριοι ή κύριος που σχολίασε ότι δουλεύει σε γαλακτοβιομηχανία,τι σημαίνουν τα νούμερα στις συσκευασίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ανάρτηση είναι για γέλια .
    Ως ειδικός , θεωρώ τον εαυτό μου έναν από 15-20 ανθρώπους που έμαθαν πολύ καλά το γάλα στην Ελλάδα , υπάρχει νομοθεσία που εξειδικεύεται για κάθε προϊόν γάλακτος που κυκλοφορεί , διασφαλίζει πλήρως τον καταναλωτή , οι έλεγχοι είναι υπαρκτοί , και δεν νοείται από καμμία πρακτική να πιεί καταναλωτής γάλα 2, 3 , 4 ,5 φορές θερμικά επεξεργασμένο . Ελέγχεται με ειδικό τεστ γάλα που έχει ξεπεράσει συγκεκριμμένη θερμοκρασία , πόσο μάλλον 2-5 φορές . Σαφέστατα κανείς δεν θα πετάξει το γάλα αυτό , για το οποίο υπάρχουν τεχνολογίες αξιοποίησης ( ΟΧΙ πάντως στον τομέα του πόσιμου γάλακτος , αλλά αλλού πχ τυροκόμηση κι αλλού , ή , σε τελευταία λύση ακόμη και ως ζωοτροφή ) .

    Τα νούμερα που αναφέρει ο φωστήρας της ανάρτησης έχουν να κάνουν με την παρτίδα ή αν θέλετε με την εμφιαλωτική μηχανή , χρησιμεύουν δε στο να μπορεί ανά πάσα στιγμή η βιομηχανία να βρεί το πότε και από που εμφιαλώθηκε το κάθε μπουκάλι .

    Τέλος , να δηλώσω πως το πρόβλημα στο γάλα μας δεν βρίσκεται στις βιομηχανίες μας , αλλά στο να μπαίνουμε στην ΕΟΚ με ποσόστωση 525000 τ γάλακτος , 8η χώρα , με πολιτικούς στο υπουργείο γεωργίας κατά 80% δικηγόρους αυτά τα υπέροχα 35+ χρόνια μεταπολίτευσης , να τα κάνουμε με τα χίλια ζόρια 625000 τ , ΕΝΩ η Πορτογαλία και Ισπανία που μπήκαν μετά από εμάς πήραν μονομιάς 800000τκαι 1250000τΚΛΠ ΚΛΠ ΚΛΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΓΙΑ ΤΟ ΣΟΚΟΛΑΤΟΥΧΟ(ΠΟΙΟΤΗΤΑ)ΤΙ ΛΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το σοκολατούχο γάλα , ποιοτικά θα το έλεγα καλύτερο και από το λευκό , γιατί ακριβώς τα συστατικά που περιέχει - και δεν τα έχει το λευκό - για να δίνουν την άριστη εμφάνιση στο ποτήρι μας απαιτούν άψογη πρώτη ύλη .
    Ο σταθεροποιητής που απαιτείται έχει δοθεί ως ... ύποπτος στομαχικών διαταραχών από κάποιο ινστιτούτο του εξωτερικού και έγινε στην Ελλάδα αρκετός θόρυβος γι αυτό κατά την γνώμη μου άδικα , αφού πρόκειται για γνωστό Ε , πρόσθετο τροφίμων , που βγαίνει από εκχύλιση φυκών . Αντιθέτως κανείς στην Ελλάδα πέραν της αναπαραγωγής της περίφημης λίστας των ...κακών Ε ... , - αλήθεια ξέρει κανείς για πρόσθετα που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ Ε ???- , δεν έψαξε για το ποιός πλήρωσε την έρευνα στο ινστιτούτο , γιατί μην μου πει κάποιος , ότι τα ινστιτούτα στο εξωτερικό πληρώνουν μηχανήματα , επιστημονικό προσωπικό και αντιδραστήρια από την τσέπη τους !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΡΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ 8:30.ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΡΟΝΑΥΤΗΣ.ΜΑΛΛΟΝ ΒΓΗΚΕΣ ΝΑ ΠΡΟΑΣΠΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΡΩΣ ΨΩΜΙ.ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΑΓΝΟΟΥΣΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ,ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ Ο ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΓΑΛΑ ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΘΑ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ 1 Η 2 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ.(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΩΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΒΑΛ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ,ΑΛΛΑ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ).ΣΕ ΧΥΜΟ ΕΧΩ ΠΕΤΥΧΕΙ ΚΑΙ 3.
    ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΟΥΧΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο 8:37,Η ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΓΩΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΓΟΚΟΛΩΝΕΣ.
    ΣΚΙΣΕ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ! ΣΚΙΣΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕ ΔΟΥΛΕΙΑ Η ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΕΛΑΔΙΤΣΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΤΑΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;
    ΑΛΛΑΞΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΕΓΑΛΕ,ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΖΟΥΛΟΥ ΟΧΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΙ ΠΟΥ 'ΣΑΙ,ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ, ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ CODEX ALIMENTARIUS ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ.
    ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΥΝ ΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΚΑΥΣΤΙΚΟ 8.56.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΡΟΣ 9:05 ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΣΕΡ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΝΕΞΥΠΝΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ.ΠΑΤΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΥΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΛΑ
    ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ 1:04:00

    http://www.youtube.com/watch?v=aEtAWxCcGgs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΤΕ ΕΔΩ
    http://www.youtube.com/watch?v=FwotSVD0BSo
    ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο CODEX ALIMENTARIUS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς τον ανώνυμο αστροναύτη!
    ότι είπα ισχύει , και δεν εργάζομαι σε βιομηχανία , ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΔΕ ΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ επαϊοντα στο γάλα , δημοσιογράφος είναι , συγγραφέας , βουλευτής ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΓΝΩΣΕΙΣ για το γάλα .
    Το ότι οι αριθμοί υπάρχουν και στα κουτιά των χυμών , αποδεικνύει ακριβώς τους ισχυρισμούς μου , αφού πρόκειται για έλεγχο ΠΑΡΤΙΔΑΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΣ άσχετα με το εμφιαλούμενο προϊόν .
    Δεν έρχονται μονο σε παγοκολώνες , έρχονται και σε μεταλλικά βαρέλια και σε ασηπτικές σακούλες και σε ό,τι θέλεις ΑΛΛΑ τι σχέση αυτό ; Οι τεχνολογίες παρασκευής είναι πασίγνωστες , το Γενικό Χημείο του Κράτους έχει πλήρη γνώση , ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ κάνουν κακό στις βιομηχανίες αλλά και στην Ελλάδα .
    Όσο για τα Γενετικά τροποποιημένα προϊόντα να ξέρεις ότι ΔΕΝ ειναι ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. Η καημένη Ευρώπη έκλεισε την πόρτα όσο αντέχει , ακόμη προώθησε την ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ προοπτική ως εναλλακτική λύση , η Αμερική όμως έχει τον τρόπο της .
    Εσύ ξέρεις σήμερα πόσα προϊόντα στο ράφι των σούπερ μάρκετ έχουν μια μεταλλαγμένη νότα πάνω τους ;
    Εγώ ναι , και δεν σκίζω το πτυχίο μου , μακάρι να μπορέσω να διαφωτίσω περισσότερο τον απλό καταναλωτή , γιατί γνώρισα από κοντά την Ελληνική βιομηχανία , είδα τον εσκεμμένο θάνατό της , κι έχω ευθύνη να φωνάζω ΩΣ ΕΠΑΪΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΗΡΕΣ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ.ΕΙΠΑ ΑΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΥΠΩΜΕΝΟΥΣ ΕΧΕΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΓΛΥΦΑ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.ΠΗΓΑΙΝΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΣ.ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΜΕΓΒΑΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΟ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΟ ΕΧΟΥΝ.ΔΕΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ.ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ ΦΟΡΑ ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟ.ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΩΜΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΛΥΦΟΙ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΠΙΕΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ.ΑΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ,ΧΑΙΔΕΨΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ.ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ,ΟΧΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑ.
    ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ;ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΞΕΡΟΛΑΣ.ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟ.ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΤΟ ΛΕΩ.ΑΦΟΥ ΟΤΑΝ ΑΓΟΡΑΖΩ ΓΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΓΩ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ.
    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΠΟΨΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΙΤΑΞΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΜΑΤΟΠΟΛΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΑΡΤΙΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ, ΑΝΑΓΛΥΦΟ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΕΓΩ ΕΓΡΑΦΑΝ 2. ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ?

      Διαγραφή
  17. ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝΕ!

    Ζιά ή Σιτάρι; Βιολογικός πόλεμος,.. εναντίων των Ελλήνων!!!
    Τό έτος 1928 απηγορεύθη σταδιακά και μέχρι το 1932 κατηργήθη τελείως η καλλιέργεια της Ζιάς στήν Ελλάδα. Ακολούθησε η καλλιέργεια τού μεταλλαγμένου σίτου. Σκοπός της ενεργείας αυτής, τι άλλο; Η αποβλάκωση τών Ελλήνων.
    Όπως είπε ένας ερευνητής στην Αγγλία τα ...
    μεταλλαγμένα προκαλούν συρίκνωση τού εγκεφάλου, σε πειραματόζωα. Οι Έλληνες από πότε υφίσταντε βιολογικό πόλεμο;

    Υπάρχουν ζυμαρικά ζέας, νοστιμότατα Ιταλικά, καί αλεύρι ντίνκελ, απο ζέα, είμαι ύπέρ των Ελληνικών.... προϊόντων, όμως δεν είμαι βλάκας τελείως. Επιπλέον τό αλεύρι πού τρώμε περιέχει γλουτένη πού φράσει τις αρτηρίες. Υποπτεύομαι ότι η αλματώδης αύξηση τού διαβήτη καί η παχυσαρκία, έχουν άμεση σχέση μέ το μεταλλαγμένο πουστρσίταρο. Φτιάξτε ψωμί μόνοι σας από αλεύρι ντίνκελ. Νά τούς αναγκάσουμε νά βάλλουν τα μεταλλαγμένα....
    Αυτό πού κρατά η Θεά Δήμητρα στά αγάλματα καί γλυπτά, δεν είναι σίτος είναι Ζέα.
    Κατηγορώ το υπουργείο υγείας, Τον ιατρικό σύλλογο, την μονσάντο, τούς πολιτικούς, τούς γεωπόνους, τούς παπάδες καί τούς φιλολόγους, πού απέκρυψαν από τούς Έλληνες αυτές τίς πληροφορίες. Δίκη καί εκτέλεση γιά γενοκτονία
    Πηγές Πληροφοριών:
    Ιων μάγγος,
    Στρατηγός Αϋφαντής,
    κατάστημα ΓήΟινος.

    ΖΕΑ : ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ . ( Triticum dicoccum )
    Δείγματα του, βρέθηκαν σε ανασκαφές προϊστορικών οικισμών σε όλο τον Ελληνικό χώρο με παλαιότερο αυτό της Μικράς Ασίας που χρονολογείται 12000 έτη π.Χ.
    Ο Όμηρος αναφέρεται στην καλλιέργεια της ζέας στην Λακωνική πεδιάδα « πυροί τε ζειαί τʼ ήδ΄ ευρυφανές κρί λευκόν .» ΄

    Δέσποζε μέχρι τις αρχές των ιστορικών χρόνων μεταξύ των δημητριακών . Με το πέρασμα του χρόνου επιλέχθηκαν πιο αποδοτικές και πιο εύκολες καλλιέργειες δημητριακών , όπως το σιτάρι και το ρύζι . Έτσι η καλλιέργεια της Ζέας είχε σχεδόν εξαφανισθεί.... Οι πρόγονοι μας γνώριζαν τις σπουδαίες ιδιότητες του . Οι Ρωμαίοι το χρησιμοποιούσαν σαν τροφή εκστρατείας .
    Η επιστήμη το έχει ανακαλύψει ξανά μετά από έρευνες σαν δημητριακό που περιέχει 40% μαγνήσιο επιπλέον των άλλων δημητριακών. Η ζέα είναι σημαντική όχι μόνο για τις ίνες και τα μέταλλα που περιέχει αλλά κυρίως για το μαγνήσιο που ενεργοποιεί τις ενζυματικές διαδικασίες του μεταβολισμού. Αποκαλείται μαγνήτης της Ζωής. Το ποσοστό του αμινοξέος λυσίνη που περιέχει είναι το συστατικό των πρωτεϊνών που αυξάνει την πεπτικότητα τους (δημητριακά ζέας)
    xemandrios1.blogspot
    .................................
    Ο Ηρόδοτος (5ος αι. π.Χ.) αναφέρει ότι οι Αιγύπτιοι παρασκεύαζαν ψωμί αποκλειστικά από ζέα και περιφρονούσαν το σιτάρι και το κριθάρι. Ο θεόφραστος (4ος αι. π.Χ.) διακρίνει σαφώς τη ζέα από την όλυρα, χαρακτηρίζοντας την πρώτη ως το πλέον αποδοτικότερο μεταξύ πολλών άλλων δημητριακών. Σύμφωνα, με τον Πλίνιο τον Πρεσβύτερο και τον Διονύσιο τον Αλικαρνασσέα, η ζειά (όλυρα) είχε καλλιεργηθεί αποκλειστικά ως το μοναδικό δημητριακό από τους πρώτους Ρωμαίους στην αρχή της ιστορίας τους και αυτό αποδεικνύεται και από τη χρησιμοποίηση τους σε όλες τις θρησκευτικές τελετές τους. Ο γιατρός Γαληνός (2ος αι. π.Χ.) αναφέρει την όλυρα ως το τρίτο σε θρεπτική αξία δημητριακό μετά το κριθάρι και το σιτάρι, ενώ όπως μας πληροφορεί ο Διοσκουρίδης (1ος αι. μ.Χ.) στην εποχή του ήταν διαδεδομένη μια πανάρχαια συνήθεια των Ελλήνων και των Ρωμαίων: η μίξη χονδροαλεσμένων κόκκων ζέας και σιταριού, που λεγόταν “κρίμνον”, και το οποίο ήταν ένα παχύρρευστο θρεπτικό ρόφημα που ονομαζόταν “πολτός” (χυλός).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΟΥ.
    Ο 9.13,9.15 ΠΑΡΕΘΕΣΕ 2 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ VIDEO!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΣΕΡ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ.ΟΤΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΚΟΥΤΟ ΤΗΣ ΜΕΓΒΑΛ Η ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΕΣΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ.ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.
    ΑΦΟΥ ΕΤΣΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΓΑΛΑ.ΣΤΗΝ ΦΑΓΕ Η ΤΗΝ ΔΕΛΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ.ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΑΛΛΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ.ΓΙΑ ΜΕΒΓΑΛ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΟ ΙΣΧΥΕΙ.ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ ΠΟΥ ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ ΨΕΚΑΣΜΟΙ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΜΕ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΕΑ ΜΕΤΑΛΛΑ Η ΜΟΣΑΝΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΓΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΣΤΑ ΦΥΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ,ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.ΔΕΝ ΤΑ ΒΓΑΖΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ.ΑΡΘΡΑ ΑΛΛΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΑ ΥΠΟΔΕΙΚΝΥΩ.


    Αεροψεκασμοί και το γονίδιο ανθεκτικότητας στο Αλουμίνιο της Monsanto...
    Share
    της Barbara H. Peterson
    Γιατί η Monsanto εξέλιξε το γονίδιο ανθεκτικότητας στο αλουμίνιο;

    Η Monsanto επί του παρόντος βγάζει στην αγορά ένα γονίδιο αντοχής στο αλουμίνιο. Εδώ είναι το άλλοθι, φίλοι μου:


    Οι μικρής κλίμακας, και με περιορισμένους πόρους αγρότες στις αναπτυσσόμενες χώρες αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα, μεταξύ των οποίων φτωχά εδάφη, ξηρασία, και την έλλειψη εισροών. Συνεχιζόμενες τάσεις όπως η κλιματική αλλαγή και η αύξηση του πληθυσμού κατά πάσα πιθανότητα θα επιδεινώσουν τα δεσμευτικά προβλήματα. Μια νέα γενιά έρευνας των γενετικά τροποποιημένων καλλιεργειών(GE) έχει ως στόχο την ελάφρυνση αυτών των πιέσεων μέσω της βελτίωσης των καλλιεργειών διαβίωσης, όπως η μανιόκα, το σόργο και το κεχρί, που ενσωματώνουν χαρακτηριστικά όπως η αντοχή στην ξηρασία, το νερό, και το αλουμίνιο σε εδάφη, καθώς και φυτά με πιο αποδοτική χρήση του αζώτου και του φωσφόρου.

    ΠΗΓΗ: Αεροψεκασμοί και το γονίδιο ανθεκτικότητας στο Αλουμίνιο της Monsanto... http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2011/12/monsanto.html#ixzz1gG0xhvnk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΟΙΤΑΞΑ ΣΤΟ ΨΥΓΕΙΟ,ΕΧΩ ΤΟ"ΟΛΥΜΠΟΣ"ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΕΧΕΙ
    ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ 3.ΝΑΙ ΑΛΛΑ Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ"ΠΑΡΤΙΔΑΣ Κ
    ΜΗΧΑΝΗΣ",ΕΣΕΙΣ ΛΕΤΕΓΙΑ "ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ".
    ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥ(ΤΟ ΛΕΩ ΕΥΘΑΡΣΩΣ)
    ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.
    ΤΕΛΟΣ, ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΙ ΕΤΣΙ
    ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ : Ελληνικά γράφω , οι αριθμοί σαφώς και μπαίνουν από την βιομηχανία , πως αλλοιώς θα καταλάβαινε η βιομηχανία από ποιά μηχανή εμφιαλώθηκε το μπουκάλι , CODEX ALIMENTARIUS παρακολουθείστε στο youtube σχετικά βίντεο , ακτινοβόληση τροφίμων : ευχαριστώ δεν θα πάρω , όπως επίσης χρόνια και χρόνια τώρα δεν έβαλα στην οικοσκευή μου φούρνο μικροκυμάτων .
    Όσο για την ζέα , έχω φτιάξει το δικό μου ψωμί με αυτήν . Μπορείται να την προμηθευτείτε από καταστήματα βιολογικών τροφών .
    Να ξέρετε , εγώ τιμώ το πτυχίο μου , μην νομίζετε ότι μαθαίνει πολλά κανείς στο πανεπιστήμιο . Μαθαίνει κυρίως να ερευνά , και μαθαίνει να ξεχωρίζει την ήρα από το σιτάρι .
    Και βέβαια μπορεί να το κάνει κι αυτός που δεν πήρε πτυχίο , αλλά με προσοχή γιατί εύκολα θα πέσει σε κακοτοπιές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΙΟ,ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΘΗΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΕΓΩ ΕΧΕΙ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕΤΟ ΠΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΩ ΝΑ ΠΙΩ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΑΛΑ,ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΠΗΧΤΟ ΣΑΝ ΤΥΡΙ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΩ ΠΙΣΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΥΜΟΥΣ???ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΑ ...ΜΗΔΕΝ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ,ΟΛΟ ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΓΩΚΟΛΟΝΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΕΡ ΑΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
    http://www.youtube.com/watch?v=EFSQ3GWZNdE.

    ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ ΝΑ ΠΙΝΕΙ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ,ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ.
    ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΜΠΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣ.
    http://www.youtube.com/watch?v=fLyhFpDKqVE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΑΛΑ,ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΣΤΕ Κ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ 2
    3 ΠΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΑΚΟΜΑ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΤΟ ΣΤΑΡΙ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΑΡΙΝΑ ΖΕΑΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΑΠΑΤΗ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ. ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝΕ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΕ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΡΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ Η ΤΟΝ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙΣ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ BARCODE.ΣΕ ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟΥΣ(ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ) ΤΥΠΩΜΕΝΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ,ΟΠΩΣ ΣΑΝ ΝΑ ΛΕΜΕ Ο ΣΕΙΡΙΑΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΝΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΣ ΑΝΑΓΛΥΦΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ.ΤΟ ΑΚΟΥΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟΣ ΑΝΑΓΛΥΦΑ(ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΩΜΑ-ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ-ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ).ΑΥΤΟΣ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΖΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΟΡΦΕΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ
    ΚΛΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 8:56 άμα το είπε ο Βελόπουλος τότε είναι έγκυρο, άμα αγόρασες και κανένα βιβλίο για το πως θα σώσουμε τα λεφτά μας απ' την κρίση (που αυτός μας έβαλε με την ψήφιση του μνημονίου μαζί με τα υπόλοιπα λαμογια) τότε ακόμα καλύτερα, έδωσες δύναμη στο παλικάρι για να συνεχίσει να μας δίνει τα φώτα του ή να μας τα αλλάζει αν θες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΒΕΛΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΕ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ.ΠΑΡΤΕ ΒΡΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΑΡΤΙΝΑ ΚΟΥΤΙΑ ΓΑΛΑΚΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΛΥΦΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ.ΑΦΟΥ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟ ΓΑΛΑ.ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΗΡΟΙ ΕΙΣΤΕ;
    ΠΑΤΕ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΥΑΛΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΕΔΩ ΣΑΣ ΛΕΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ.ΕΙΣΤΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ!
    Ο ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΡΟΦΙΜΑ,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ.
    ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ.ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΤΙΣ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΖΩΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ Η ΟΧΙ.ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΗΣ ΖΩΟΤΡΟΦΗΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ,ΤΟ ΕΙΔΑ Ο ΙΔΙΟΣ.ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΝΕΤΑΙΡΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟ ΙΔΙΟΤΗ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΓΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΨΙΤ ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ,ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΓΙΑTI ΤΟ ΛΗΓΜΕΝΟ ΓΑΛΑ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ.
    ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΠΟΔΙΝΗΣ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΥΠΕΔΕΙΞΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Ο ΗΛΙΘΙΟΣ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΙΘΙΟ.
    ΗΛΙΘΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟ Η ΤΟ ΣΤΕΡΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΘΙΟ.
    ΟΠΟΤΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΠΑΡΕ ΛΙΘΙΟ ΣΕ ΧΑΠΑΚΙΑ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΗΓΜΕΝΟ ΓΑΛΑ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.
    ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευχαριστώ για κάθε χαρακτηρισμό που μου αποδίδετε , έτσι ισχυροποιούνται τα επιχειρήματά σας !
    Ως πείραμα θα είναι αστείο να πάρω ένα μπουκάλι με νούμερα και να δώ ότι έχει νούμερα . Οποία αποδεικτική δυνότης !
    Επειδή δε , δεν συμφωνώ με την ανάρτηση , προχωρούμε στο ότι τα ζώα τρώνε μεταλλαγμένες τροφές , το γάλα είναι μεταλλαγμένο , άρα να μην πίνουμε και γάλα ;
    Επειδή δεν ξέρω από νέα τάξη πραγμάτων , ειδικά για την βιομηχανία στην Ελλάδα , μπείτε στο ιστολόγιο ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ , κατεβάστε όλοι το υλικό του Σωτήρη Σοφιανόπουλου , διαβάστε το , γιατί ο άνθρωπος αυτός προσπάθησε να σηκώσει την βιομηχανία της χώρας μας σε ύψη που δεν μπορούν οι σημερινοί Έλληνες να φανταστούν .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αυτος ο νομος ειναι ευρωπαικος και ισχυει μονο για τα γαλατα μακρας διαρκειας και οχι για το φρεσκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΕΠΕΜΕΙΝΑ ΦΙΛΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΦΩΤΑ
    ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ 2 ΠΑΙΔΙΑ.ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ 10.56.
    Ε...Ε...ΝΑΙ ΑΝ ΤΑ ΖΩΑ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΤΟ ΓΑΛΑ,ΑΡΑ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΓΑΛΑ ΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ.
    1)ΚΛΕΙΝΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ Κ ΤΟ ΠΙΝΩ(ΑΦΟΥ ΤΟ ΒΡΑΣΩ!).
    2)TO ΑΠΟΡΡΙΠΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΟΥ.
    3)ΑΓΟΡΑΖΩ 2,3ΠΡΟΒΑΤΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.
    ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΟΥ, ΕΛΛΗΝΚΑΙΧΑΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΓΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ,ΠΛΕΟΝ ΩΡΟΛΟΓΙΑΚΗ ΒΟΜΒΑ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΑΣ,ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ;ΜΗΠΩΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΠΛΗΘΩΣ ΑΣΘΕΝΕΙΩΝ ΚΑΡΔΙΟΠΑΘΕΙΕΣ,ΟΣΤΕΟΠΟΡΩΣΗ κ.α;ΕΚΣΤΡΑΤΕΥΟΥΝ ΟΙ ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΙ ΙΑΤΡΕΙΑ;ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΠΡΟΣ ΣΕΡ.Ο ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΔΙΑΝΟΙΑ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΑΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΠΕΤΥΧΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΧΡΩΠΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΕΛΛΗΝ ΚΑΙ ΧΑΟΣ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΔΙΟΤΙ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟΕΒΡΑΙΟ ΒΟΛΙΩΤΗ ΟΝΟΜΑΤΙ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΡΥΤΗΣ ΤΗΣ Ο.Α.Ε.ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΥΠΟ.ΨΑΞΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ Η ΣΤΟ YOUTUBE ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΚΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,
    ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ,
    Η ΟΛΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΚΑΙ
    ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ.
    ΣΤΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
    ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ
    ΤΟ ΛΕΥΚΟ ΝΕΡΟ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΑΛΑ.

    ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ ΩΡΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΑΝΟΙΑ.


    http://www.tovima.gr/science/article/?aid=232678

    Δημιούργησαν υβρίδια ανθρώπου και αγελάδας
    Σκοπός των «εμβρύων εργαστηρίου» ήταν η μελέτη πλήθους ασθενειών

    Υβριδικά έμβρυα ανθρώπου και ζώου δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά στη Βρετανία. Τα έμβρυα δημιουργήθηκαν από ειδικούς του Πανεπιστημίου του Νιουκάσλ οι οποίοι είχαν λάβει έγκριση για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης μελέτης από την αρμόδια βρετανική Αρχή για την Ανθρώπινη Γονιμοποίηση και την Εμβρυολογία τον περασμένο Ιανουάριο. Τα έμβρυα, που αποτελούσαν υβρίδια ανθρώπου και αγελάδας- ελήφθησαν ανθρώπινα κύτταρα από σειρά εμβρυϊκών βλαστικών κυττάρων που βρίσκεται στο Πανεπιστήμιο του Νιούκαστλ και ωάρια αγελάδας- επιβίωσαν επί τρεις ημέρες. Στόχος των ερευνητών είναι να μελετήσουν πλήθος ανθρώπινων ασθενειών όπως η νόσος του Πάρκινσον, αναζητώντας νέους τρόπους αντιμετώπισής τους. Σε δηλώσεις του καθηγητή Τζον Μπερν από το Πανεπιστήμιο σημειώνεται ότι «πρόκειται για μια διαδικασία εργαστηρίου και τα έμβρυα που προκύπτουν δεν αναμένεται να εμφυτευτούν ποτέ σε μήτρα ώστε να αναπτυχθούν.Εχουμε στα χέρια μας πρώιμα στοιχεία που φαίνονται υποσχόμενα, ωστόσο πρόκειται για έρευνα που βρίσκεται σε εξέλιξη και το επόμενο βήμα είναι να δημιουργήσουμε έμβρυα που θα επιβιώσουν για περίπου έξι ημέρες,οπότε και μπορούμε να εξαγάγουμε από αυτά βλαστικά κύτταρα». Την ίδια στιγμή, σε ανακοίνωση του Πανεπιστημίου του Νιούκαστλ σχετικά με το θέμα, επιβεβαιώνεται η δημιουργία των υβριδικών εμβρύων, τονίζεται ωστόσο ότι τα ευρήματα είναι πολύ πρώιμα και αφού εκτιμηθούν καταλλήλως θα υποβληθούν για δημοσίευση σε επιστημονικό έντυπο, όπως είναι άλλωστε και η φυσιολογική διαδικασία ώστε τα επιστημονικά στοιχεία να έχουν το ανάλογο κύρος.

    Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο πεδίο έρευνας έχει ήδη προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, κυρίως εκπροσώπων της Καθολικής Εκκλησίας που κάνουν λόγο για δημιουργήματα-«τέρατα».

    ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΓΕΛΑΔΕΣ ΘΑ ΠΙΝΕΤΕ ΓΑΛΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΑΡΑΓΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΠΑΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ.

    http://www.madata.gr/diafora/science/150277.html

    Τεχνητό κρέας: Ξέχνα τα παϊδάκια, τις μπριζόλες και τα αρνιά!
    20 Νοεμβρίου 2011, 08:26
    Μικρότερα γράμματα Μεγαλύτερα γράμματα
    Τεχνητό κρέας: Ξέχνα τα παϊδάκια, τις μπριζόλες και τα αρνιά!

    Ξέχνα τα παϊδάκια, τις μπριζόλες και τα αρνιά στη σούβλα. Το τεχνητό κρέας είναι πραγματικότητα.

    Ένας Ολλανδός επιστήμονας ευελπιστεί να δημιουργήσει το πρώτο μπιφτέκι εργαστηρίου.

    Ο Mark Post, βιολόγος στο πανεπιστήμιο του of Maastricht, σκοπεύει να καλλιεργήσει 3.000 λεπτές λωρίδες κρέατος σε δίσκους petri και στη συνέχεια να τις ενώσει όλες μαζί σ’ ένα τεχνητό μπιφτέκι, χρησιμοποιώντας λίπος επίσης κατασκευασμένο στο εργαστήριο.

    Επειδή το τεχνητό κρέας δεν περιέχει καθόλου αίμα θα είναι άχρωμο, ενώ το ολοκληρωμένο προϊόν θα στοιχίσει τουλάχιστον το ποσό των 200.000 λιρών(περίπου 236 χιλ. ευρώ).

    «Το πρώτο τεχνητό μπιφτέκι θα καλλιεργηθεί σε ένα πανεπιστημιακό εργαστήριο, από υψηλά καταρτισμένο ακαδημαϊκό προσωπικό. Θα είναι χειροποίητο και αν συνυπολογίσεις τον απαιτούμενο χρόνο και την εντατική προσπάθεια, τότε εύκολα μπορείς να καταλάβεις γιατί θα είναι τόσο ακριβό», εξηγεί ο επιστήμονας.

    Πηγή: delamagen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΣΥ ΡΕ 11,33 ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ,
    ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ;
    ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΜΥΑΛΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ;
    'Η ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕΣ ΚΑΤΙ
    ΚΑΙ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΑΡΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ.ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ,ΓΕΛΑΣΤΗΚΑΤΕ.ΤΕΧΝΟΛΟΓΕ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΛΕΩ!


    http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/206147/peiramata-150-anthropinon-uvridion-me-zoa/


    Πειράματα 150 ανθρωπίνων υβριδίων με ζώα



    Τα τελευταία τρία χρόνια παρήγαγαν μυστικά, έμβρυα σε βρετανικά εργαστήρια

    Επιστήμονες έχουν δημιουργήσει περισσότερα των 150 ανθρώπινων υβριδίων με ζώα σε Βρετανικά εργαστήρια.

    Ο λόγος δημιουργίας αυτών ήταν η επιθυμία ερευνητών να αναζητήσουν πιθανές θεραπείες σε μία ευρεία γκάμα διαφόρων παθήσεων.

    Η αποκάλυψε έγινε μόλις μια μέρα μετά την προειδοποίηση μια επιστημονικής επιτροπής για πιθανό εφιαλτικό σενάριο, παρόμοιο με αυτό της ταινίας ο «Πλανήτης των πιθήκων», στην οποία πειράματα δημιουργίας υβριδίων ανθρώπου με ζώο προχωράει σε υπερβολικό βαθμό.

    Συγκεκριμένα η είδηση κάνει λόγο για 155 έμβρυα τα οποία περιέχουν στο γονιδίωμά τους γενετικό υλικό τόσο από ανθρώπους όσο και από ζώα και πως οι όλες εργασίες έχουν ξεκινήσει από το 2008, με το σχετικό ψήφισμα για την Γονιμοποίηση Ανθρώπινων Εμβρύων.

    Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την νομιμοποίηση της δημιουργίας διαφόρων υβριδίων, συμπεριλαμβανομένου ενός αυγού το οποίο είχε γονιμοποιηθεί από ανθρώπινο σπέρμα.

    Τα υβρίδια αυτά, δηλαδή μεταξύ ανθρώπου και ζώου, τα κατατάσσουμε σε δύο κατηγορίες στα cybrids, που ανθρώπινο γενετικό υλικό εισάγεται μέσα σε ένα κύτταρο ζώου και στις χίμαιρες, στα οποία ανθρώπινα κύτταρα αναμιγνύονται με έμβρυα ζώων.

    Από τη μεριά τους, οι επιστήμονες , υποστηρίζουν πως μέσω αυτών των τεχνικών θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε σύντομα εμβρυικά βλαστικά κύτταρα τα οποία στην συνέχεια θα χρησιμοποιούνται σε μια σειρά μέχρι τώρα ανίατων ασθενειών, ενώ τα έμβρυα θανατώνονται μετά το πέρας 14 ημερών κάτι που υπαγορεύει η ίδια η νομοθεσία.

    Συγκεκριμένα σε τρία εργαστήρια στην Βρετανία, των πανεπιστημίων King College, Newcastle και Warwick, είχαν χορηγηθεί άδειες για να διεξάγουν τέτοια είδους πειράματα μετά την εφαρμογή του σχετικού ψηφίσματος.

    Αν και τώρα έχουν σταματήσει τα πειράματα, λόγω έλλειψης χρηματοδότησης, οι επιστήμονες φαίνονται να θεωρούν πως δεν είναι το τέλος για αυτά και πως στο μέλλον θα υπάρξουν ακόμα περισσότερα.

    Ο αριθμός των εμβρύων αποκαλύφθηκε ύστερα από ερώτηση που έθεσε στην βουλή ο Λόρδος Alton. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο γεγονός ότι όταν οι επιστήμονες ρωτήθηκαν ποια θα ήταν τα οφέλη, εκείνοι απάντησαν έμμεσα πως αν τους αφήσουν να προχωρήσουν θα καταφέρουν να αναπτύξουν θεραπείες για κάθε ασθένεια γνωστή στον άνθρωπο.

    Στη συνέχεια ανέφερε στοιχεία ότι σε 80 από τις θεραπείες που παρουσιάστηκαν, χρησιμοποιήθηκαν ενήλικα βλαστικά κύτταρα, και όχι εμβρυικά.

    Όταν μια ομάδα κορυφαίων επιστημόνων, νωρίτερα την προηγούμενη εβδομάδα, προειδοποίησε για την επικινδυνότητα αυτών των πειραμάτων και μάλιστα απαίτησε να δημιουργηθούν νόμοι για για αποφευχθούν φαινόμενα κατά τα οποία να προσδίδονται ανθρώπινα «χαρακτηριστικά» σε ζώα, όπως γίνεται με την εισαγωγή ανθρώπινων βλαστικών κυττάρων στον εγκέφαλο πρωτευόντων θηλαστικών.

    Τέλος πρέπει να αναφερθεί πως υβρίδια ανθρώπου με ζώα κατασκευάζονται και σε άλλες χώρες και μάλιστα δεν υπάρχει κανένας νομοθετικός κανονισμός και περιορισμός.

    newsbeast.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΡΟΣ 11:43.ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ

    ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ.

    http://anti-metatron-plegma.blogspot.com/2011/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. 11.33ΚΑΤΑΛΑΒΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
    Υ.Γ.ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ;ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟΝ "ΣΩΤΟ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ FOCUS
    ΜΠΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ

    http://www.focusmag.gr/articles/view-article.rx?oid=59310

    Γενετικό υβρίδιο χοίρου – ανθρώπου
    Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2004 17:00 [Σχόλια: 6, Hits: 1]

    Σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύθηκε στο Federation of American Societies for Experimental Biology Journal, χοίροι στους οποίους είχαν εισαχθεί ανθρώπινα κύτταρα όταν ακόμα ήταν έμβρυα αναπτύχθηκαν σε φυσιολογικά ενήλικα άτομα που αποτελούνταν από κύτταρα γουρουνιού, κύτταρα ανθρώπου και ενδιάμεσα υβριδικά κύτταρα.

    Όπως αναφέρει η ηλεκτρονική σελίδα του New Scientist, το πείραμα των Αμερικανών ερευνητών ίσως αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς τις ξενομεταμοσχεύσεις -τη μεταμόσχευση σε ανθρώπους οργάνων από γενετικά τροποποιημένα ζώα.

    Οι ερευνητές της κλινικής Mayo δεν είναι οι πρώτοι που δημιουργούν πειραματόζωα με ανθρώπινα κύτταρα (χίμαιρες). Είναι όμως οι πρώτοι που διαπιστώνουν ότι τα ανθρώπινα και τα ζωικά κύτταρα μπορούν να συγχωνευθούν.

    Η ομάδα του Δρ Τζέφρι Πλατ, διευθυντή του Βιολογικού Προγράμματος Μεταμοσχεύσεων της κλινικής, εισήγαγε με σύριγγα ανθρώπινα βλαστικά κύτταρα σε έμβρυα χοίρων που είχαν διανύσει το ένα τρίτο της περιόδου κύησης. Τα έμβρυα αυτά αναπτύχθηκαν σε υγιή γουρούνια, τα οποία στη συνέχεια υποβλήθηκαν σε εξετάσεις.

    Οι γενετικές αναλύσεις έδειξαν ότι το 60% των μη ζωικών κυττάρων στους χοίρους ήταν υβριδικά (περιείχαν ζωικό και ανθρώπινο DNA), ενώ σε μικρότερο ποσοστό ανιχνεύθηκαν και καθαρά ανθρώπινα κύτταρα.

    Η έρευνα έδειξε πάντως ότι ο ενδογενής ρετροϊός των χοίρων (PERV), ο οποίος υπάρχει σχεδόν σε όλα τα γουρούνια, μπορεί να προσβάλλει και τα υβριδικά κύτταρα.

    Το φαινόμενο αυτό ίσως αποτελεί σημαντικό πρόβλημα για τις ξενομεταμοσχεύσεις -ο μεγαλύτερος φόβος για αυτού του είδους τα μοσχεύματα είναι ότι θα επιτρέψουν σε ζωικούς ιούς να μεταδοθούν και στον άνθρωπο.

    ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΓΟΥΡΟΥΝΑΚΙΑ ΘΑ ΤΡΩΤΕ ΜΠΡΙΖΟΛΙΤΣΕΣ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΔΡΑΙΩΘΕΙ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΜΟΡΦΕΑ
    ΣΚΟΠΕΥΩ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ(ΜΕΣΩ ΑΓΙΟΡΙΤΙΚΟΥ ΒΗΜΑ).
    ΑΚΟΥΛΟΥΘΕΙΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. 11,51
    ΚΙ ΕΓΩ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ Ο 11,51
    ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ.
    ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ;
    Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΤΙ
    ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΜΥΑΛΟ,ΑΝΤΙΛΗΨΗ,ΚΡΙΣΗ.
    ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ
    ΚΑΤΕΛΗΞΕΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΑΥΤΟΣ ΚΙ ΟΧΙ Ο ΑΛΛΟΣ;
    ΚΙ ΑΝ ΝΑΙ,ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ,ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙΣ.
    ΔΕ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΕΙΣ,
    ΚΑΠΟΥ ΑΚΟΥΣΑ,ΚΑΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΤΛ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. 12:05 ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΝΑΓΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΘΥ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟ.ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ,ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΤΙ-ΜΕΤΑΤΡΟΝ.ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΤΑΤΡΟΝ;ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΧΙ.ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΕΔΩ ΤΟ ΘΕΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ MEGA ΤΙ ΚΑΝΕΙ ???
    ΑΚΟΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ??

    ΤΣΙΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΡΕΥΝΑ!!!

    ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΑΕΙ
    ΝΟΗΜΑΤΑ ΠΑΣΟΚΙΚΑ !!!

    ΑΡΕ ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΕΤΟΧΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ !!!

    Ο ΤΣΙΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΜΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!

    ΤΟ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΜΟΝΟ ΤΟ MEGA ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΓΑΛΑΚΤΟΣ.Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΙΜΑΚΑ ΑΡΙΘΜΩΝ 1- 3,4,5 ΔΗΛ.
    ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ 2 ΑΥΤΟ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ?ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ (όχι μα'ι'μού ειδικός)ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ολη η ιστορια ειναι βλακιες οι αριθμοι ειναι γραμμες παραγωγης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. η αληθεια ειναι οτι,σαν ιδιοκτητης μεγαλου σ/μ εχω μιλησει με τον αντιπρωσοπο της ...........και της............(μεγαλες βιομηχανιες γαλακτος)και παραδεχτηκαν πως ναι ειναι αληθεια...........μετα το 5 δε γινονται παγωτα-κρεμες γαλακτος-και τελοσ καταληγουν στα επιδορπια........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. γιαυτο το λογω τα επιδορπια τα περνουν πισω με το ζορι ενω τα γιαουρτια και τα γαλατα μας τα περνουν ακπμα και μετα απο 1 βδομαδα στον ηλιο η΄ακομα και αν εχουν εκραγει(ωωωω ναι ο βραχιας 1 μερα εκτος ψυγειου κανει εκρηξη!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ααααααα και μην ονειρευεσται.........το ιδιο κανουν για τα περισσοτερα τροφιμα που μας παιρνουν πισω...........ως και στα μπισκοτα τεραστιας μοναδας στη ελλαδα(ψωμι του τοστ-κουλουρακια-δημητριακα κ.λπ)ενω ας πουμε παγκοσμια εταιρια σνακς τα καταστρεφει μπροστα μας οσα ληγμενα και αν εχουμε,ενω τα δημητριακα της τα παιρνουν μαζι τους .Το τι μας λενε ειναι φοβερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. A RE MALAKES ELLINES AKOMA ME POUTSES BLE ASXOLEISTE

    KALA SAS KANOUME EMEIS OI EKLEKTOI

    -ZIONIST OCCUPATIONAL GOVERNMENT, GREEK BRANCH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Είστε επιεικώς ηλίθιοι! Σας αναλύει ο άνθρωπος (Ο τεχνολόγος) τι συμβαίνει και το μόνο σας επιχείρημα είναι "δες το υπάρχει ένας αριθμός"! Λες και αρνήθηκε πως υπάρχει! Ρε μαλα/κισμένα αυτό το οποίο λέει είναι πως δεν αφορά την επαναπαστερίωση του γάλακτος, όχι πως δεν υπάρχει. Αρνείται ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ την ερμηνεία αυτού που βλέπετε και όχι αυτό που βλέπετε.

    Είναι σαν να λέτε "Δες τον κεραυνό, άρα ο Δίας υπάρχει" και ο άλλος να σας αναλύει πως ο κεραυνός είναι φυσικό φαινόμενο κι εσείς να επιμένετε και να λέτε "Μα δεν βλέπεις τον κεραυνό";;;;;!!!! ΜΑ ΠΟΣΟ ΗΛΙΘΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΛΕΟΝ;!

    Όσο για το Codex Alimentarius εκεί κι αν είστε ηλίθιοι. Αλλά τέτοιοι ηλίθιοι που είστε παντου συνομωσίες βλεπετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είμουν απόλυτα διατεθιμένος να δεχτώ την άποψη ενός "ειδικού" έστω και κατά λεγόμενα του, δλδ του ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥ
      αν δεν έβρισκα δύσκολο να πιστέψω ότι όλες οι βιομηχανίες γάλακτος που τυπώνουν αυτόν τον αριθμό στον πάτο έχουν μόνο το πολύ 5 μηχανές εμφιάλωσης και μάλιστα πιο συχνά λειτουργούν μόνο η 1 και η 2 και κάποιες φορές και η 3 ( πάντα σύμφωνα με τα σχόλια που διαβάζω παραπάνω)

      Διαγραφή