Παρασκευή, 31 Αυγούστου 2012

Ξυπνήστε Ρε πήγε 6.....

296 σχόλια:

  1. ₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ
    ₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ
    ₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΘΗΝΑ
    ₪₪₪₪₪₪₪ЭЄ₪₪₪₪₪₪₪₪

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μέρα,χα χα χα χα,χαμογελάτε,είναι μεταδοτικό.
    Σε μερικούς φιλους εχω να πω,πως πολύ ασχολήθηκαν
    με το 2,5 σε ενα,χα χα χα.Το απόγευμα τα λέμε για
    δουλειά τώρα!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα σε όλους!
    Καλημέρα στην Ελλάδα! Στους έλληνες! Στις ελληνίδες!
    Καλημέρα στους φίλους, και τις φίλες!

    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΗΜΕΡΑ!

    http://www.youtube.com/watch?v=JA30ZsJTJOo&feature=related


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://nyxtobaths.blogspot.com/2012/08/14km.html
      h trupa tou kwlou sou se fwto

      Διαγραφή
    2. Ελα να σου τη δείξω από κοντά παλιοαδερφή!

      Ανώνυμο σουφράκι!

      Διαγραφή
    3. se gamw kai klaneis kai paidia den kaneis
      mpeke mpeke kanei h kwlara soy
      -m-

      Διαγραφή
  4. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΕΙΔΕΣ ΜΟΡΦΕΑ;ΒΓΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ ΧΤΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΣΥ!!!ΕΠΕΙΣΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕ ΓΙΑ ΒΡΙΣΙΕΣ,ΕΝΩ ΑΥΤΗ/ΟΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΛΟΓΟΣ/Η ΤΟ ΣΤΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ/ΤΗΣ ΕΣΤΑΖΕ ΜΕΛΙ......ΔΗΛ;ΕΙΠΕ Ο ΓΑΙΔΑΡΟΣ ΤΟΝ ΠΕΤΕΙΝΟ ΚΕΦΑΛΑ!!!ΡΕ ΤΙ ΠΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΝ
    ΑΚΟΥ ΜΟΡΦΕΑΣ ΕΛΕΝ ΕΝΑΣ;ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ!!!
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΩ ΑΚΟΜΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΡΑΓΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΕΝ
    Καλημέρα!
    Εχω δουλειά τώρα, τα λέμε αργότερα.
    Τα ανώνυμα σουφράκια ΓΡΆΨΤΑ εκεί που ξέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΠΑΝΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΕΛΛΑΔΑ 1910-1952..!!!

    http://filikietaireia.blogspot.gr/2011/07/blog-post_28.html



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ηλίθιοι πολιτικοί και βλάκες ψηφοφόροι
    το τέλειο δίδυμο
    γεννημένοι ο έμας για τον άλλο

    καλημέρα εαυτέ μου ευτυχώς που δεν
    ψήφισες ποτέ καμιά λινάτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΣ.

      ΚΑΝΑΒΑΤΣΟΤΡΙΧΑ

      Διαγραφή
  10. ΑΥΤΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΚΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗΝ ΟΞΥΝΕΙ
    ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΦΟΡΤΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΤΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΟ
    ΑΛΛΑ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟΝ ΑΦΑΛΟ ΤΟΥ ΞΥΝΕΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΠΩΣ ΞΥΝΕΙ ΤΙΠΟΤ'ΑΛΛΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Οδυσσέας Ελύτης η Μαρίνα των βράχων

    Έχεις μια γεύση τρικυμίας στα χείλη - Μα πού γύριζες
    Ολημερίς τη σκληρή ρέμβη της πέτρας και της θάλασσας
    Αετοφόρος άνεμος γύμνωσε τους λόφους.
    Γύμνωσε την επιθυμία σου ως το κόκαλο
    Κι οι κόρες των ματιών σου πήρανε τη σκυτάλη της χίμαιρας
    Ριγώνοντας μ' αφρό τη θύμηση!
    Πού είναι η γνώριμη ανηφοριά του μικρού Σεπτεμβρίου
    Στο κοκκινόχωμα όπου έπαιζες θωρώντας προς τα κάτω
    Τους βαθιούς κυαμώνες των άλλων κοριτσιών
    Τις γωνιές όπου οι φίλες σου άφηναν αγκαλιές τα δυοσμαρίνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. - Μα πού γύριζες
      Ολονυχτίς τη σκληρή ρέμβη της πέτρας και της θάλασσας
      Σου' λεγα να μετράς μες στο γδυτό νερό τις φωτεινές του μέρες
      Ανάσκελη να χαίρεσαι την αυγή των πραγμάτων
      'Η πάλι να γυρνάς κίτρινους κάμπους
      Μ' ένα τριφύλλι φως στο στήθος σου ηρωίδα ιάμβου.

      'Εχεις μια γεύση τρικυμίας στα χείλη
      Κι ένα φόρεμα κόκκινο σαν το αίμα
      Βαθιά μες στο χρυσάφι του καλοκαιριού
      Και τ' άρωμα των γυακίνθων - Μα πού γύριζες

      Διαγραφή
    2. Κατεβαίνοντας προς τους γιαλούς τους κόλπους με τα βότσαλα
      'Ηταν εκεί ένα κρύο αρμυρό θαλασσόχορτο
      Μα πιο βαθιά ένα ανθρώπινο αίσθημα που μάτωνε
      Κι άνοιγες μ' έκπληξη τα χέρια σου λέγοντας τ' όνομά του
      'Οπου σελάγιζε ο δικός σου ο αστερίας

      'Ακουσε ο λόγος είναι των στερνών η φρόνηση
      Κι ο χρόνος γλύπτης των ανθρώπων παράφορος
      Κι ο ήλιος στέκεται από πάνω του θηρίο ελπίδας
      Κι εσύ πιο κοντά του σφίγγεις έναν έρωτα
      'Εχοντας μια πικρή γεύση τρικυμίας στα χείλη.
      Δεν είναι για να λογαριάζεις γαλανή ως το κόκαλο άλλο καλοκαίρι,
      Για ν' αλλάξουνε ρέμα τα ποτάμια
      Και να σε πάνε πίσω στη μητέρα τους,
      Για να ξαναφιλήσεις άλλες κερασιές
      'Η για να πας καβάλα στο μαίστρο.
      Στυλωμένη στους βράχους δίχως χτες και αύριο,
      Στους κινδύνους των βράχων με τη χτενισιά της θύελλας
      Θ' αποχαιρετήσεις το αίνιγμά σου.

      Διαγραφή
    3. http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=15700

      Διαγραφή
    4. ΚΑΛΑ Ε;ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΘΑΛΛΑΣΟΧΟΡΤΟ;ΚΑΙ ΓΑΜΩ ΤΑ ΧΟΡΤΑ
      ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΤΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙΣ ΜΕ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΙΤΑ...ΜΜΜ ΜΟΥΡΛΙΑ ΣΕ ΛΕΩ

      Διαγραφή
    5. 9.18
      ΚΑΛΑ ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙ.

      Διαγραφή
    6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ 8.47 ΚΑΙ 8.48.

      Διαγραφή
  12. Kalimera Xipnistarades.
    Apo Deytera ta spoudaia,na etoimazeste ,einai ora gia mapes.

    Oxi eirinika pleon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ,ΚΛΟΠ ΩΟΟΟ ΧΜΜ ΝΤΟΡΗ ΕΛΑ ΕΔΩ.. ΧΡΑΤΣ ΧΡΟΥΤΣ .ΜΑ.. ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΕΣ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤ'ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ? ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΝΗΛΙΚΟΣ! ΝΤΕΕ (παραλληλο ελαφρο χτυπηματακι με το καμτσικι λογω του οτι εχει φραγμενα αυτια) ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ .. ΩΧ ΣΟΥΦΡΕΣ ΠΕΣΕΜΕΝΕΣ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ! ΜΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΣΑΝ ΠΑΟΛΙ ΤΟΥ ΑΜΒΟΥΡΓΟΥ ΜΕ ΕΦΕΡΕ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΩ ΑΦΟΥ ΕΧΩ ΦΡΑΓΜΕΝΑ ΑΥΤΙΑ? ΧΟΥΜΦ ΧΟΥΜΦ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΔΩΣΕ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ.. ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΩ...ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...ετσι ξαφνικα....
    σε ειδα και,ενα ριγος διαπερασε το σκληρο τοιχο
    της αβοηθητης καρδιας μου,
    -Σεργιε,εσυ;
    .............................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΡΛΕΚΙΝ; ΝΑ ΤΑ ΚΟΨΕΙΣ ΣΕ ΧΑΛΑΝΕ.

      Διαγραφή
  15. -Μαργαριτα;
    -Σεργιε;
    -Μαργαριτα;
    -Σεργιε; ωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΙΩΣΗΦ, ΠΑΛΙ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΑΟΚΕ;;;

      Διαγραφή
    2. Κόφτο! Σε μένα μιλάει το μωρό!

      Διαγραφή
    3. 10.29
      Συνθέτης Χιώτης Έτος ηχογρ. 1951

      Παρτίδες αδερφάκι μου θ' ανοίξουμε

      και την παλιά φιλία μας θα σβήσουμε,

      [βρε μάγκα το παράκανες,

      θαρρώ πολλά μου τα 'κανες,

      στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς.


      Τι θες τα σούρτα φέρτα μπρος στο σπίτι της,

      καλά και σώνει, πας να μπεις στη μύτη της,

      [ας το χωρέσει η κούτρα σου,

      δεν είναι για τα μούτρα της,

      στη γκόμενά μου μην ξανακολλάς.


      Το ξέρεις πως για πάρτη μου τρελαίνεται

      και μάγκες σαν κι εσένα τους σιχαίνεται,

      [γι' αυτό λοιπόν σαχλόμαγκα

      σταμάτα τα καμώματα,

      τη γκομενίτσα δε θα μου τη φας.
      http://www.youtube.com/watch?v=XlNOLVQC1WI

      Διαγραφή
    4. Καλά! Σ'αφήνω μόνος σου!

      Δεν σου ξαναμιλάω! Κακέ!

      Διαγραφή
  16. ΚΟΥΛΑΑΑ!!
    ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΥΛΑ; ΑΠΙΣΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!! ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ; ΘΑ ΣΕ ΣΦΑΞΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΥΛΙ ΜΩΡΗ!!!

      Διαγραφή
  17. καλημεραααα.. σε ολους τους ΕΛΛΗΝΕΣ κ στο ΜΟΡΦΕΑ που ειναι παραπονιαρης ....παρτε κ ενα νησιωτικο http://www.youtube.com/watch?v=_qzN9aY51GE&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή σου ημέρα φίλε-η!

      Δώσε!!!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=JGDxp67RlvI


      Διαγραφή
  18. ΕΛΕΝ
    ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ,ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ!!1910-1952 ΦΟΒΕΡΟ!!ΑΡΧΕΙΟ!!ΠΡΟΣΘΑΘΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΜΕΤΟΠΟΥ ΜΗΠΩΣ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ!!ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΟΥ 40,
    ΕΙΔΑ ΠΟΛΑ ΕΚΕΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ.----------- ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΠΩΣ Η ΕΞΕΛΗΞΗ ΕΦΕΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ!!! ΦΩΣ ΜΟΥ!!!

      Διαγραφή
    2. ΩΧ ΤΟ ΝΕΦΡΙ ΜΟΥ ΩΧ!!!

      Διαγραφή
  20. ΚΑΛΗΜΕΡΑ @@@@
    ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ!!!
    ΕΙΜΑΙ Ο ΓΙΑΤΡΟΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΑ ...ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΤΡΟΧΙΑΣΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ;ΧΑΧΑΧΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΓΕΛΑΜΕ ΠΟΛΥ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΛΕΝ
    ΑΜΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ;ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΝΑΠΟΛΕΩΝΤΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩΩΩ ΜΑΚΡΟΗΜΈΡΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΜΑΣ ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ.

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
      ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΕΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑΙΑ.
      ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΑΜΑΡΤΙΑ
      ΕΙΜΑΣΤ' ΟΛΟΙ ΑΠΑΡΤΙΑ.

      Διαγραφή
  24. ΕΛΕΝ
    ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ!!!!
    Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ!!!
    χα!χα!χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΛΕΝ
    ΓΑΜΩΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΕΧΑΣΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΑΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ!!!ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΙΜΟΥΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΤΕΣ ΞΕΝΥΧΤΗΣΑΝ....ΚΑΝΑΣ ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΤΗ ΔΙΑΟΛΟ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΟΛΛΑΣΗ;ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΘΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ;---------ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΡΕ;ΝΑ ΠΑΩ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΣΗΧΙΑ ΜΟΥ.ΑΡΧΗΓΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα θα; σε κάνω το καλύτερο κορίτσι!
      Θα σε στρώσω!
      Όμορφα λόγια μόνον θα βγαίνουν από τα χειλάκια σου!
      Και ποτέ πια δεν θα παρασυρθείς από τα ερπετά!

      Διαγραφή
  26. ΕΛΕΝ
    ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΜΟΥ ΛΕΣ;ΝΑ ΕΧΩ ΤΙΣ ΘΕΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΚΥΡΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΖΑΛΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΙΣΤΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ;ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΩΩΩ!!ΜΗΝ ΦΑΣ ΛΑΔΙ ΣΗΜΕΡΑ;ΜΗΝ ΦΑΣ ΚΡΕΑΣ ΑΥΡΙΟ;ΜΗΝ ΦΑΣ ΤΥΡΙ ΜΕΘΑΥΡΙΟ;ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ....ΟΧΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΝΥΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ ΝΕΡΟΒΡΑΣΤΑ ΣΑΣ.---------ΟΧΙ ΡΕ;ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΒΡΑΖΩ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΙ!!ΚΑΙ ΑΜΑ ΞΕΜΕΙΝΩ ΑΠΟ ΦΑΙ ΠΕΤΑΓΩΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ; ΛΑΔΩΝΩ ΤΟΝ ΑΙ-ΠΕΤΡΟ ΜΟΥ ΑΝΟΙΓΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ;ΑΡΠΑΖΩ ΕΝΑ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΑΠΟ ΣΑΣ;ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΧΑΨΙΑ!!
    ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΤΕ;ΚΟΛΛΗΤΗ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙ-ΠΕΤΡΟ ΤΟΝ ΠΟΡΤΙΕΡΗ!!ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΞΩ ΕΓΩ ,Η ΝΥΣΤΙΕΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΡΙΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΘΑ ΣΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!-------ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ ΟΛΛΟΥΣ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΛΩ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΜΟΥ..χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΘΕΣ Ν' ΑΓΙΑΣΕΙΣ
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΜΑΡΤΗΣΕΙΣ.
      Ε, ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙΣ
      ΑΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΕΙΣ.

      Διαγραφή
    2. Εσύ πάλι τι τις ακούς;
      Εξαιτίας τους θέλεις να γίνεις κακιά;
      Ασ'τους αυτούς! Φεν ξέρουν τι κάνουν!
      Αλλού είναι ο Θεός!Μέσα στην ψυχή σου!
      Ψυχή και νούς, ένα με τον Θεό!

      Αγάπη είναι η αλήθεια! Το αγαθό!

      Διαγραφή
  27. ΕΛΕΝ
    ΕΣΥ ΜΟΡΦΕΑ ΠΗΓΕΝΕ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!!!ΚΑΙ ΑΜΑ ΣΟΥ ΑΦΗΣΩ ΚΑΜΙΑ ΘΕΟΥΣΑ ΕΚΕΙ;ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ!!!ΜΙΑ-ΜΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΡΠΑΖΩ ΚΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟ ΚΑΖΑΝΙ ΤΗΣ ΚΟΛΑΣΕΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΗΓΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΝΑ ΘΡΙΑΜΒΕΨΕΙΣ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΓΓΕΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ
      ΟΤΑΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΙ ΓΛΥΚΙΑ ΠΟΥ ΉΤΑΝ Η ΑΜΑΡΤΙΑ.

      Διαγραφή
    2. Εκτός των άλλων είσαι και ζηλιάρα!

      Μμμ!! Θα σε στρώσω εγώ! Όλα δικά σου τα θες!

      Διαγραφή
  28. ΕΛΕΝ
    ΜΟΡΦΕΑ;ΔΕΝ ΜΕ ΣΤΡΩΝΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΟΥΤΕ ΜΕ ΛΙΒΑΝΙΑ;ΟΥΤΕ ΜΕ ΘΥΜΙΑΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΔΕΥΑΙΣΕ..
    ΣΤΗ ΚΑΛΑΣΗ ΘΑ ΠΑΩ!!!Τ'ΑΚΟΥΣ;ΣΤΗΝ ΚΟ-ΛΑ-ΣΗ!!!ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ!!!
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΧΑΖΗ ΕΓΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΜΕ ΦΑΕΙ Η ΕΡΗΜΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΝΑ ΛΑΛΕΙ!!!!χα!χα!χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο ξέρεις τόσα λες!

      Μωρέ,εκεί στον απέραντο παράδεισο της ομορφιάς,
      θα είμαστε μόνο εσύ και γώ!!!

      Διαγραφή
    2. ΤΟΤΕ ΤΙ ΤΟΝ ΘΕΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΤΕ ΚΙ ΕΔΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΚΙ ΚΟΛΑΣΗ ΕΔΩ
      ΓΕΙΑ ΣΟΥ Ξ6 ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ ΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  29. ΕΛΕΝ
    ΕΛΑ ΒΡΕ ΜΟΡΦΕΑ;ΤΟΣΟ ΑΘΩΟΣ ΕΙΣΑΙ;ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;ΤΟΣΟ ΜΩΡΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ;ΜΕΤΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ;ΠΟΥ ΣΕ ΛΕΩ ΜΠΕΜΠΗ!!!ΦΤΑΙΩ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέλω αγκαλίτσες τώρα!

      Με πλήγωσες!

      Διαγραφή
    2. Μπέμπα [loukoumaki]

      Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
      Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ
      Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Γούναρης, Κουρνάζος

      Άλλες ερμηνείες:
      Γιάννης Πάριος & Διονύσης Σαββόπουλος ( Ντουέτο )
      Θάνος Πολύδωρας & Χρυσούλα Στεφανάκη ( Ντουέτο )


      Πριν πατήσει τα δεκάξι
      Ήταν όλα της εντάξει
      Οι καμπύλες και τα φρούτα της τα γνώριμα
      μέσα σ' ένα δύο μήνες γίναν ώριμα

      Θαύμαζαν γνωστοί και φίλοι
      κάθε νέα της καμπύλη
      Τα παιδιά της γειτονιάς της την πειράζανε
      κι όταν έβγαινε στους δρόμους της φωνάζανε

      Μπέμπα
      Πόσο έχεις μεγαλώσει, μπέμπα, μπέμπα
      Κι έχεις γίνει άλλη τόση
      και κάνεις πια και μιζ αν πλι

      Βρε, τι μπόι έχεις ρίξει, μπέμπα, μπέμπα
      Λες και σ' έχουνε τραβήξει
      σε μέρες έγινες διπλή

      Μπέμπα, μπέμπα
      Πώς το λένε, σ' αγαπώ
      Μπέμπα, μπέμπα
      Στο στενάκι εδώ που 'χω δυο λόγια να σου πω

      Βρε, πώς έχεις στρογγυλέψει, μπέμπα, μπέμπα
      Την καρδιά μου έχεις κλέψει
      στο λέω δίχως να ντραπώ

      Πόσο έχεις μεγαλώσει, μπέμπα, μπέμπα
      Κι έχεις γίνει άλλη τόση
      και κάνεις πια και μιζ αν πλι

      Βρε, τι μπόι έχεις ρίξει, μπέμπα, μπέμπα
      Λες και σ' έχουνε τραβήξει
      σε μέρες έγινες διπλή

      Μπέμπα, μπέμπα
      Πώς το λένε, σ' αγαπώ
      Μπέμπα, μπέμπα
      Στο στενάκι εδώ που 'χω δυο λόγια να σου πω

      Βρε, πώς έχεις στρογγυλέψει, μπέμπα, μπέμπα
      Την καρδιά μου έχεις κλέψει
      στο λέω δίχως να ντραπώ






      Διαγραφή
  30. ο πρωινος που πηγε για δουλια μορφεα,
    ενοουσε το θεατρο με τις φιγουρες
    που προσποιηται στο 6/
    τα δυο σας ειστε και εγω ο ποιητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΕΛΕΝ
    ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ;ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ;ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΕ ΔΙΚΑΣΟΥΝ!!!ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΑΣ ΔΗΚΗΓΟΡΟΣ ΕΔΩ ΝΑ ΜΕ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗ ΜΗΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΑΛΛΗ ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΓΑΛΛΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΝΑ ΤΑ ΦΑΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΡΧΙΣΑΤΕ ΤΙΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΧΑΖΟΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΦΡΑΠΕΔΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΒΑΡΕΨΑ.

      ΠΟΛΛΑ ΒΑΡΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ

      Διαγραφή
  33. χεστο και τραβα στην δουλια
    γιατι θα πειναση η φαμελια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΛΕΝ
    ΜΟΡΦΕΑ;ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΕ ΠΡΟΔΩΣΙΑ!!!ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ;ΠΟΤΕ!!!!ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΟΡΑΤΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΝΑΖΙΑ!!!ΠΟΤΕ!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!!!!!------------------ΑΟΡΑΤΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΤΗΣΗ!!Τ'ΑΚΟΥΣ;ΕΛΑ ΕΔΩ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΑΛΛΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑΑΑ!!!ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥΤΑΝΙΑΡΗΣ!!!ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΕΡΑΤΩΣΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!Τ'ΑΚΟΥΣ;ΑΜΟΛΑΤΟΝ!!χα!χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΒΡΕ ΜΟΡΦΕΑ;ΤΟΣΟ ΑΘΩΟΣ ΕΙΣΑΙ;ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;ΤΟΣΟ ΜΩΡΟ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΙΣΑΙ ΠΙΑ;ΜΕΤΑ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ;ΠΟΥ ΣΕ ΛΕΩ ΜΠΕΜΠΗ!!!ΦΤΑΙΩ;;;

      Έλα βρε ΕΛΕΝ! Τόσο αθώα είσαι; Ούτε την πλάκα δεν καταλαβαίνεις;
      Τόσο μωρό στο μυαλό είσαι; Μετά φταίω εγώ; Που σε λέω Θα σε στρώσω;
      Φταίω;;;;

      Διαγραφή
  35. σαν αδερφο ςου σου μιλω
    αυτοι δεν εχουνε μυαλο
    κωλοβαρανε ολημερης
    στα δυχτια τους μην μπλεχτεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥ ΠΙΑΣΤΕΙΣ
      ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΛΕΙ
      ΜΟΝΑΧΟς ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ 'ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΚΛΩΣΤΗ
      ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΞΕΚΙΝΑ ΠΑΛΙ.

      ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

      Διαγραφή
  36. ελεν τον ρολο δεν επαιξες καλα
    σε πηραν χαμπαρι τα παιδια
    στο πραγματικο πετσι σου πηγαινε να μπης
    αυτο τον μηνα δεν θα πληρωθεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΛΕΝ
    ΜΕ ΕΙΠΕΣ;ΖΗΛΙΑΡΑ;ΕΓΩ ΡΕ;ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΟΣ;ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΡΕ ΝΑ ΜΟΥ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ;ΠΑΡΑ ΝΑ ΖΗΛΕΨΩ ΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!ΙΣΑ-ΙΣΑ ΠΟΥ ΧΑΙΡΩΜΑΙ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΩ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΑ ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ!!!!ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ!!!
    ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ.Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΔΙΑ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΣΙΔΙΡΟΥ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΕΚΩΜΑΣΤΕ ΟΡΘΙΟΙ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ!!!!!! ΜΑΖΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΛΥΓΗΣΕ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΣΤΓΜΗ!!!--------ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΑΝΤΡΕΥΩΝΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΧΩΡΙΖΟΥΝ.ΛΕΣ ΚΑΙ Ο ΓΑΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΚΑΜΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΝ..ΑΓΑΠΗ ΛΕΓΕΤΕ ΑΥΤΟ;ΕΤΣΙ ΚΡΑΤΑΝΕ ΟΙ ΓΑΜΟΙ;-------ΑΓΑΠΗ ΛΕΓΕΤΕ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ!!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ;ΝΑ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΑΜΟΥ ΣΤΑ ΣΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!!!ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΟΣΟ ΖΩ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. μορφεα ακουσε κι αυτο
    πες ναι και φυγε απο δω
    υπαρχουν blog πολλα
    που εχουν ενδιαφεροντα

    μορφεα σρε παρακαλω
    ειναι γιατι σε αγαπω
    ακου με σαν αδερφο
    με χιλια τωρα φυγε απο δω.

    να σε διαβαζω οπου πας
    με αλλους ανθρωπους να αναζητας
    αυτο που εχασες εδω
    δινοντας ολο τον εαυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι πεις!

      Τέλος; Οριστικό!!!!

      Θα τους λείψω,μα ας πρόσεχαν!
      θα γίνει ξαφνικά τους είπα,
      Μα δεν με πίστεψαν.

      Οριστικά λοιπόν,σας αποχαιρετώ!

      *★*....ΜΟΡΦΕΑΣ....*★*.... * ♥ *....ΜΟΡΦΕΑΣ.... * ♥ *

      °☆  ¸. * ● ¸. ☾ °  ¸. * ●  ★ ° ☾ °☆  ¸. * ● ¸ .   ★ ° :. * . • ○ ° ★Χάσατε!  .  * :. *.Σας νίκησα!  ¸ ★ .• ○ ° ★*. ¸ ★ . . *★*   * . ☾ °☆  ¸. * ● ¸★ ★ ° :. * . • ○ ° ★  .  * :. *.  ¸ ★ . . *★ * . ☾ °☆  ¸. * ● ¸. ☾ °  ¸. * ●  ★ ° ☾ °☆  ¸. * ● ¸ .   ★ ° :. * . • ○ ° ★Και μείνατε μονάχοι!  .  * :. *. *★* ¸ ★ .• ○ ° ★*.  ¸ ★  . ☾ °☆  ¸. * ● ¸★★ ° :. * . • ○ ° ★  .  * :. *.  ¸ ★ . .     *
      *★*....ΜΟΡΦΕΑΣ....*★*.... * ♥ *....ΜΟΡΦΕΑΣ.... * ♥ *

      Διαγραφή
    2. ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΌΤΙ ΚΑΙ Ο/Η 11.25 ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΜΩΣ. ΑΛΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΠΝΕΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΕΑ. ΕΔΩΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΕΔΩ ΠΕΡΑ,ΘΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ....

      Διαγραφή
    3. Α, ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ. ΕΦΗ.

      Διαγραφή
  39. ΕΛΕΝ
    ΡΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΥΓΗΡΙ!!!ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΝΑ ΑΓΙΑΣΩ!!!ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕ ΕΙΔΑΤΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΟΥΝ Ο ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΟΥΝ Ο ΔΡΑΚΟΣ, ΚΑΙ ΜΠΗΚΕ ΝΑ ΣΑΣ ΦΑΕΙ ΟΛΟΥΣ.----------ΑΛΛΑ ΤΗ ΛΕΩ ΕΓΩ Η ΧΑΖΗ;ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΑ ΝΤΟΥΒΑΡΙΑ;ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΛΕΝ
    ΜΟΡΦΕΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ Ο ΕΝΤΟΛΕΑΣ ΣΟΥ!!!ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΔΩ!!ΑΝΤΕ ΤΡΕΞΕ ΤΙ ΚΑΘΑΣΕ;ΘΑ ΣΕ ΓΔΑΡΕΙ!!!!χα!χα!χα!χα!χα!
    ΦΥΓΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΜΗ ΣΕ ΚΛΕΨΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΕ ΧΑΣΕΙ;ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟ ΘΥΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τωρα σ αφηνω εχε για
    και σ αφηνω μονο σου
    αν δεν τραβηξεις μολυβια
    τα θελει ο κωλος σου.
    ζητσουδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΕΛΕΝ
    χα!χα!χα!χα!χα!χα!χα!χα!χα!ΑΜΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ;ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΛΕΝ
    ΕΟ ΑΓΚΟΡΑ ΠΑΡΤΙΡΕ ΠΑΡΑ ΚΑΖΑ ΠΑΡΑ ΤΡΑΒΑΧΟ..
    ΤΟΥ ΜΟΡΟ ΒΑΜΟΣ ΑΛΑ ΠΛΑΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλημερα Εφη καλημερα ΑΡΜΑΓΕΔΩΝ
    σας ευχομαι καλο Σ/Κ

    καλη-μερα κ στους υπολοιπους

    Αλκιστη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  45. ΕΛΕΝ
    ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΡΑ ΜΟΡΦΕΑ!!!ΕΓΩ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΑ ΟΤΙ ΕΦΥΓΕΣ!!ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΣΕ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ..ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ;ΠΟΣΟ ΘΑ ΚΡΑΤΗΣΗ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΟΥ;1 ΩΡΑ;ΜΙΣΗ ΜΕΡΑ;ΜΙΑ ΜΕΡΑ;ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΑΣΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΤΙ ΔΕΝ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΛΕΝ
    ΞΕΡΕΙΣ Ε;ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΦΥΓΕΣ;ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΒΑΨΩ ΜΑΥΡΑ!ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΝ ΔΕΝ ΦΑΩ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΙΜΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ..ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΛΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΠΑΝΟ ΝΑ ΚΛΕΕΙ ΑΥΤΟ ΛΙΓΟ ΤΟ'ΧΕΙΣ;
    ΚΟΙΤΑ ΜΟΝΟ ΜΗΝ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΕΔΩ;ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΙΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΛΕΝ
    ΤΗ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΗ;ΠΟΥ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ Η ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΜΟΡΦΟΥΛΙ;ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΥΖΑΞΙ ΛΙΓΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΛΕΝ
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΟΥΣΙΟΩΔΕΣ ΕΔΩ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ.ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΛΕΝ
    ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΦΩΛΙΑΣΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΚ;ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ.ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΑΓΡΙΜΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΣΤΟΥΣ..ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΩΣΤΟΙ!ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΓΕΝΙΚΑ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΒΟΥΒΑΜΑΡΑ ΡΕ ΠΑΤΡΙΝΙΑ
    ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ
    ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ
    ΧΤΕΣ ΕΙΠΑΝΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΕΠΕΣΕ
    ΚΑΤΙ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ Ο ΜΟΡΦΗΣ
    ΟΥΤΕ Ο ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΑΣ ΓΡΑΨΑΝΕ
    ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΡΙΞΤΗΝ ΚΙ ΑΣ ΠΕΣΕΙ ΧΑΜΩ
    ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΠΑΙΝΕΨΟΥ
    ΓΙΑ ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΙΚΗΣ ΚΑΘΗΣΤΕΡΗΜΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΑ ΜΟΓΓΟΛΙΚΗΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ;;;;; Α ΚΑΛΑ.

      Διαγραφή
  53. ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΥΧΑΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
    ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕ ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ ΜΗ ΤΗΝ
    ΥΠΟΤΙΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑ ΚΑΙ Η ΗΣΥΧΙΑ ΑΥΤΟΥΝΟΥ
    ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΣ ΑΡΝΑΚΙ ΗΤΑΝ ΣΗΜΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΕΛΕΝ
    ΜΟΥΣΙΤΣΑ ΜΟΡΦΗ ΕΣΥ ΤΕΛΙΚΑ ΕΓΡΑΦΕΣ ΜΕ 100 ΟΝΟΜΑΤΑ ΕΔΩΤΩΡΑ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ!!ΤΥΧΑΙΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΗΠΕΣ ΟΤΑΝ ΦΥΓΗΣ ΘΕ ΘΑ ΞΑΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ;ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΑΛΟΣ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕΣ ΟΛΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΣΥ; ΕΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΑΝΥΡΠΑΚΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΟΥΣΙΤΣΑ.....ΚΑΙ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ!!!ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΛΕΝ
    ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟΙ Η ΟΛΟΙ ΚΟΛΟΠΕΡΕΑ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ;ΤΗΛΕΦΩΝΙΟΥΝΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ!!!ΑΣ ΜΗ ΒΙΑΣΤΩ!!ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΧΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΕΛΕΝ
    ΠΑΙΔΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗ ΚΑΙ Ο ΘΩΔΩΡΗΣ ΣΗΜΕΡΑ;
    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ!!
    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΜΕΝΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ.ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΟΝ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ;ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΦΤΩ ΕΞΩ!!Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΔΙΞΕΙ ΤΗ ΜΕΛΗ ΓΕΝΕΣΤΕ!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μάσκα δεν έχω να γυρνώ
    στο καρναβάλι ετούτο
    μόνο μια απόχη να τρυγώ
    της θάλασσας την πονηριά
    και της σιωπής τον πλούτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Wish You Were Here.

    So, so you think you can tell
    Heaven from Hell
    Blue skies from Pain
    Can you tell a green field
    From a cold steel rail ?
    A smile from a veil ?
    Do you think you can tell
    And did they get you to trade
    Your heroes for ghosts ?
    Hot ashes for trees ?
    Hot air for a cool breeze ?
    Cold comfort for chains ?
    And did you exchange
    A walk on part in the war
    For a lead role in a cage / Pink Floyd

    How I wish, how I wish you were here
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl
    Year after year
    Running over the same old ground
    What have we found ?
    The same old fears
    Wish you were here

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΩΟΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΝΤΟΡΗ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΕΔΩ?.. Ε ΤΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΛΑΙΚΗ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΛΥΚΟΣΜΙΑ..ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΤΗΝ ΦΟΒΑΣΕ? (Θεεμου τι θελει τωρα και αρχιζει) ΟΧΙ ΝΤΟΡΗ.. Α ΚΑΛΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΝΕΙΣ? ΝΑΙ ΝΤΟΡΗ... ΩΡΑΙΑ.. ΕΣΥ ΝΤΟΡΗ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ?.. ΕΓΩ? ΧΜΜΜ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΔΕΝ ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΑ ΕΜΕΝΑ..ΜΜΜΝ ΝΙΚΑΣ ΤΟΙΣ ΒΑΣΙΛΕΥΣΕΙ ΚΑΤΑ ΒΑΡΒΑΡΩΝ ΩΜΜ... ΕΕΕ ΕΕΕ ΝΤΟΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΛΑΘΟΣ ΤΟ ΛΕΣ!! ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΤΙΝΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΛΟΤΣΙΓΑΡΑ ΠΟΥ ΦΟΥΜΑΡΕΙΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΛΕΩ!! ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΝΤΟΡΗ ΣΩΠΑ ΑΝΤΕ ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΤΕΕΕ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ..., (ξυπνηστε/6 δεν γινεται χωρις τον Μορφεα!! )... Α ΠΑΠΑ ΠΑΝΑΘΕΜΑΤΟΝ ΤΟΡΙΞΕ ΣΤΑ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ ΤΩΡΑ ΝΤΟΡΗ? ..ΝΤΟΡΗ, ..ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΒΡΕ ΤΡΑΓΟΥΔΑ!!
    (Μορφεα μου Μορφεα μου με τον πανθρακικο σουυυυ!!) ΟΥΥΤ ΑΝΑΡΧΟΑΛΟΓΟ ΠΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ ΒΡΕΕ!! ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΟΥ !! ΑΠΑ ΠΑΠΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΒΓΑΖΩ ΒΟΛΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ.ΕΛΕΝΗ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΙ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΤΥΧΕ..ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ.

    http://www.youtube.com/watch?v=qDdbZdSGTBc&feature=related

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΤΣΙΚΟΚΕΡΑΤΗΗΗΗΗΗΗ!! ΤΙΝ ΦΑΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. KOKOΡΑ ΑΛΑΝΙΑΡΗ ΜΕ ΧΑΡΟΥΠΙΑ.

      Διαγραφή
    2. ΑΧ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩΩ. ΧΑΡΟΥΠΙΑ? ΘΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΚΟΡΑΣ ΜΕ ΧΑΡΟΥΠΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΙ? ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΜΟΥ ΛΕΝΕ? Α ΚΑΛΑ.. ΨΕΜΑΤΑ ΜΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΚΟΡΑΣ ΜΕ ΧΑΡΟΥΠΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΘΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ. ΝΑ ΦΑΣ ΣΚΑΤΑΚΙΑ! ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΤΣΙΚΟΚΕΡΑΤΗ.

      Διαγραφή
    3. ΧΑ ΧΑ ΟΧΙ ΤΟ ΟΜΟΛΟΓΩ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ Η ΚΑΤΣΙΚΟΚΕΡΑΤΗ ΑΠΛΩΣ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΙΡΑΖΩ ΌΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ ΤΟΥς ΠΕΙΡΑΖΑ ΟΛΟΥς. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΔΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕΣ ΑΠ'ΤΗ ΘΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ.

      Διαγραφή
    4. Χαίρομαι που συμφωνείτε για θέμα μια και προέκυψε ενδιαφέρουσα συζητησούλα...

      Διαγραφή

    5. Θα επανελθω ομως καποια αλλη ωρα.
      Τωρα πρεπει να του δινω για λιγο.
      Καλη όρεξη και καλά ξεμπερδέματα!
      Με τον αλανιάρη ντε,χα χα χα χα!

      Διαγραφή
    6. ΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ; ΚΑΛΗ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΣΈΝΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΧΑΡΟΥΠΙΑ. ΠΑΝΤΩΣ ΠΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΓΙΩΡΓΙΑΣ ΟΤΙ ΕΜΕΝΑ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΌΤΙ ΤΡΩΓΑΝ ΧΑΡΟΥΠΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ. Ε, ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΤΣΑΔΙΑΖΕΙ ΠΕς ΤΗς "Ο ΟΦΙΣ ΜΕ ΗΠΑΤΗΣΕ". ΧΑ ΧΑ

      Διαγραφή
    7. Βγάζω καντήλες με κάτι πατράγουδα που κυκλοφορούν αυτόν το καιρό.....3:20 μ.μ...Καλό σου μεσημέρι

      Διαγραφή
    8. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ.

      Διαγραφή
  62. Μα είμαι ο χειρότερος και από όλους πιο πολύ δεν πρέπει να μιλάω γιατί δεν έμεινα μια πέτρα να φυλάω, σαν τον πατέρα μου, μην την πάρουνε και αυτή. Και καταλιεμαι σε άλλη πόλη αρρωστημένη, που την αρρώστια της την ξέρει πιο καλά, και σε κοιτάω να αλλάζεις από μακριά, ώσπου μια μέρα να γυρίσω.. Αγαπημένη."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ελένη Τσαλιγοπούλου χιλιες σιωπες

    Στις βραδινές περιπλανήσεις μας
    μες στης πόλης τον αχό
    Τις θαμπές φωνές των άγνωστων
    σκορπάει ο αέρας εκεί κι εδώ

    Μου κρατάς το χέρι, σε κρατώ
    με κοιτάς για μια στιγμή
    το μεγάλο μας το όνειρο
    σου εξηγώ μ' ένα φιλί

    Και μετά δε μιλάμε πολύ
    γιατί το όνειρο ζει στη σιωπή
    Με το βλέμμα στους περαστικούς
    να 'χα χίλιες σιωπές να ακούς

    Στις βραδινές περιπλανήσεις μας
    στις καρδιάς τις διαδρομές
    πώς γεμίζει η νύχτα χρώματα
    πώς φωτίζονται οι σκιές

    Και δε βρίσκω λόγια να σου πω
    γιατί όλα έχουν φωνή
    το μεγάλο μας το όνειρο
    σου εξηγώ μ' ένα φιλί

    Και μετά δε μιλάμε πολύ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Imagine there's no heaven
    It's easy if you try
    No hell below us
    Above us only sky
    Imagine all the people living for today

    Imagine there's no countries
    It isn't hard to do
    Nothing to kill or die for
    And no religion too
    Imagine all the people living life in peace

    You, you may say
    I'm a dreamer, but I'm not the only one
    I hope some day you'll join us
    And the world will be as one

    Imagine no possessions
    I wonder if you can
    No need for greed or hunger
    A brotherhood of man
    Imagine all the people sharing all the world

    You, you may say
    I'm a dreamer, but I'm not the only one
    I hope some day you'll join us
    And the world will live as one
    http://www.youtube.com/watch?v=yRhq-yO1KN8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΗ Ο ΑΛΑΝΙΑΡΗΣ ΚΟΚΟΡΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΖΟΥΜΙ Η ΓΡΙΑ ΚΟΤΑ ΗΤΑΝ ΜΥΘΟΣ
    ΚΑΛΗ ΧΩΝΕΨΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, Ε; ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΔΗΛΑΔΗ Ε; ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ Ο ΚΟΚΟΡΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΊΝΑΙ ΚΡΥΦΗ ΚΟΤΑ. Ν' ΑΞΙΖΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ.

      Διαγραφή
    2. ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΙΑ ΚΟΤΑ ΤΟΥ ΚΑΚΑΡΙΖΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΓΙΑ ΜΑΛΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΚΟΥΡΕΜΕΝΟΣ Η ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ

      Διαγραφή
    3. ΕΝΟΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΚΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΝΙΑΡΙΚΑ ΤΙς ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΙς ΚΟΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥς ΚΑΝΟΥΝ ΚΛΙΚ. Ε, ΤΩΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ;

      Διαγραφή
    4. ΓΙ ΑΥΤΟ ΡΕ ΕΠΕΙΔΗ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ

      Διαγραφή
    5. ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ.

      Διαγραφή
    6. ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΜΙΛΑΩ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ

      Διαγραφή
    7. ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΣ ΕΙΠΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΛΑΘΟΣ ΠΟΙΟΣ ΗΜΟΥΝ. ΣΥΜΦΩΝΩ Μ' ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΘΗ. ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΟΛΎ ΑΚΡΙΒΑ. ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΑΠΈΡΑ.

      Διαγραφή
    8. ΤΑ ΛΑΘΗ ΦΙΛΕ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΑ

      Διαγραφή
    9. ΜΩΡΕ ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΙΔΙΑ ΣΚΕΨΗ

      Διαγραφή
    10. ΕΝΙΟΤΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ.

      Διαγραφή
  66. ΩΧ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΜΠΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕΙ ΤΗ ΓΑΛΗΝΗ ΜΕΣΑ ΑΠ' ΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ. ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΚΙ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΗ ΤΑ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΖΩ. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ.

      Διαγραφή
  68. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΠΑΝΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ.ΕΛΛΑΔΑ 1910-1952..!!!

    http://filikietaireia.blogspot.gr/2011/07/blog-post_28.html

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΩΣΑ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΩΙ ΔΕΣΤΟ ΑΝ ΘΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Ομορφες κι αυτές οι φωτογραφίες, που αναφέρονται περισσότερο σε πολιτικά και πολιτιστικά γεγονότα. ΄Οντως κι η Ερμού κι άλλοι δρόμοι της Ελλάδας θα ήταν πολύ πιο όμορφοι αν ανακαινίζαμε απλώς τα παλιά κτίρια και δεν τους αλλάζαμε. Ποια ήταν τα πλοία «Λέων» και «Ιέραξ» και τι είχε γίνει εκεί; Το λέω γιατί στο Ναυτικό Μουσείο της Ζακύνθου μας είχαν μιλήσει για ένα πλοίο με το όνομα «Λέων» αλλά μας είχαν πει ότι εκεί έγιναν κάποια πειράματα σαν το «πείραμα της Φιλαδέλφειας». Και πάντα τα δικτατορικά καθεστώτα αρέσκονταν να προσφέρουν στο λαό «άρτον και θεάματα» σε μορφή αθλητικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων. Φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο. Και οι διαφημιστικές αφίσες είναι ωραίες. Από τότε οι διαφημίσεις μας τάζανε λαγούς με πετραχήλια. Απ’ αυτές πήραν οι πολιτικοί μας. Ωραία η απεικόνιση προσωπικών στιγμών των ανθρώπων. Εποχές που χάθηκαν για πάντα.

      Διαγραφή
  69. ΕΛΕΝ
    ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΓΩΩΩΩΩ!!!
    ΕΤΣΙ ΞΑΦΝΗΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΕΦΥΓΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ ΑΠΟ ΔΩ ΜΕΣΑ;ΒΙΑΣΤΙΚΑ ΝΑ ΧΑΡΩ Ε;ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΑΣ ΚΑΤΣΟΥΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΕΥΡΙΑΖΩ!!!
    ΑΚΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΟΣ ΚΟΚΟΡΑΣ ΜΕ ΧΑΡΟΥΠΙΑ!!!
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΟΥΠΙΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΛΕΝ
    ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε, ξαναάντε για νάνι. χα χα χα δεν είμαι ο/η 4.38

      Διαγραφή
  71. ΕΛΕΝ
    ΓΑΜΩΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ;ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΙΩ ΚΑΙ ΚΑΦΕ;ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΙΩ ΤΩΡΑ ΚΑΦΕ,ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΙΑΣΩ!!ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΕΛΕΝ
    ΠΟΙΟ ΝΑΝΙ ΜΩΕ;ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ!ΑΛΛΙΩΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΑΓΑ,ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΣΗΚΩΝΟΜΟΥΝ ΑΠ'ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΛΕΝ
    ΕΦΥΓΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα!!!!!! κακομοιρη!!!!!

      Διαγραφή
  74. 4:27 ..ΜΠΕΣ ΕΔΩ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΞΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ


    http://www.slideshare.net/antonistsiv/ss-7318831

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αλλες εποχες και πιστευω πολυ καλυτερες απο οτι σημερα
      που βρωμανε κτηρια και ανθρωποι

      Διαγραφή
    2. Πολύ ωραίες γκραβούρες και φωτογραφίες. Λέω ρε παιδί μου και το ασπρόμαυρο τελικά έχει τη δική του γοητεία. Κι ενδιαφέροντα και τα κειμενάκια τους. Ο καιρός της κολόνας, οι πρώτοι πρόσφυγες που τους έλεγαν τουρκόσπορους οι Αθηναίοι,-τελικά ίδια είναι η μοίρα των προσφύγων σε όλες τις εποχές και σε όλες τις γωνιές του κόσμου. Να μη σου τύχει δηλαδή. Τα Εξάρχεια , η Πύλη του Ανδριανού, το Θησείο, ούτε που θα τα αναγνώριζα κι ας είμαι τακτική επισκέπτρια αυτών των περιοχών. Το πιλοποιείο, το παράπονο του Σκόκου ότι «φραγκέψαμε» επειδή είχαν αρχίσει να χτίζονται κάποια σπίτια με φράγκικο στυλ. Να τον έπαιρνα σήμερα μια βόλτα στην Αθήνα να του έλεγα εγώ. Τα ιππήλατα τραμ, δεν ήξερα ότι υπήρχαν τραμ που κινούνταν πάνω στις ράγες με άλογα. Πώς βγήκε η φράση «έκοψα λάσπη». Καλόοοο !!! θα το πω στα μικρά να κουφαθούνε. Τους αρέσουν κάτι τέτοια.

      Διαγραφή
    3. Τις μηχανορραφίες του … ευεργέτη μας Συγγρού. Ο Γιαγκούλας, -κενωνία άτιμη. Ο Μπαϊρακτάρης και οι μάγκες που τους ξύριζε τα μουστάκια-αυτή μέχρι και μουστάκι θα σε βάλει να ξυρίσεις χα χα- και τους έκοβε το μανίκι. Τα καφενεία της Αθήνας όπου σύχναζαν άνθρωποι των τεχνών όπως ο Παλαμάς, ο Προβελέγγιος, ο Πολέμης , ο Δροσίνης , ο Σουρής ο χιουμορίστας της παρέας. ΄Ομορφες γειτονιές και στιγμές που έχουν ξεχαστεί. ΄Ένα είναι το σίγουρο πάντως αν το έβλεπαν τα παιδιά της τάξης μου. Θα έλεγαν ότι τα παιδιά εκείνης της εποχής ήταν πολύ τυχερά γιατί είχαν όλους τους δρόμους και τις αλάνες δικές τους για να παίζουν. Νοσταλγικές πινελιές. Σ' ευχαριστούμε.

      Διαγραφή
  75. ΕΛΕΝ
    4,54 ΠΟΙΟΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΣ ΡΕ;ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΜΑΙ!!!ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΣΟΥ ΚΟΛΛΗΣΗ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΡΦΟΝΙΟΣ;ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ!!!ΤΟΝ ΑΡΠΑΞΕ Η ΗΓΕΤΗΣΑ ΤΟΝ ΜΟΡΦΟΝΙΟ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΜΗΝ ΤΙΣ ΤΟΝ ΞΕΜΠΟΥΡΗΣΩ ΤΟΝ ΜΠΕΜΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΕΛΕΝ
    ΤΙ ΛΕΣ;ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΧΤΕΣ,ΜΟΥ ΤΑ ΛΕΣ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ;
    ΟΧΙ ΚΥΡΑ ΜΟΥ!!ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΕΣΑ ΕΓΩ ΦΥΤΡΩΣΕΣ ΕΣΥ..ΜΑΙΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. πατρινε καρναβαλε για δες εδω σε εχουνε γυρισει βιντεο

    http://www.youtube.com/watch?v=3QEyUEau3zk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΛΕΝ
    ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΡΝΝΑΒΑΛΟΣ;ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΧΟΝΤΡΕΛΟΠΑΤΣΑΒΟΥΡΑ;
    ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΩΡΗ ΒΟΥΖΑ;ΜΙΑ ΔΕΝ ΜΙΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΜΕΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΛΕΝ
    ΓΙΑΤΡΕ;ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΒΟΥΖΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;ΑΥΤΗ ΠΗΔΙΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΠΟ ΑΝΤΡΕΣ.χα!χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΟΛΟ ΚΛΑΙΓΕΣΤΕ ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ,ΜΑΣ ΚΟΒΟΥΝΕ,ΜΑΣ ΧΕΖΟΥΝΕ
    ΜΑΣ ΚΛΑΝΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΑ ΣΤΗ ΒΑΝΔΗ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΑ
    Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Οτι υπάρχει κλάψα υπάρχει. Αλλά είναι γεγονός ότι ο ΄Ελληνας έστω κι αν βγαίνει έξω δεν παραγγέλνει αυτά που παράγγελνε πριν από δύο τρία χρόνια. Παραγγέλνει πολύ λιγότερα. Αυτό το λένε κι αυτοί που έχουν τα μαγαζιά. Ε, και να μη μιλήσουμε τώρα για τους άνεργους.

      Διαγραφή
  81. ΕΛΕΝ
    Ο ΚΛΑΨΗΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟΝ ΑΚΛΑΦΤΟ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. πατρινε καρναβαλε περαστικα σου χα χα χα χα χα χα χα χα
    ωρύεσαι γιατι γνωρισες τον εαυτο σου χα χα χα χα χα χα
    ξεκουτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. 7:00 ΚΑΛΑ Ο ΠΑΤΡΙΝΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΣ
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΚΑΡΙΖΕΙ ? Ε ΡΕ ΤΙ
    ΠΑΘΑΜΕ ΑΣ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΓΑΝΙΣΩ
    ΜΠΡΙΖΟΛΑΚΙΑ ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ
    ΑΠΑΙΧΤΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΕΛΕΝ
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΔΑΝΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΨΩΜΙ!!ΤΗ ΛΕΤΕ ΤΩΡΑ;ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΓΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ελεν ρουφιανα του μορφεα εγινες και συ.. μορφεας ο αρχων του κοσμου.. καμμia den mporei na antistathei stoy MORFEA thn psoli!

    intro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΑ ΒΟΥΖΑ;ΜΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΕΛΕΝ!
    ΜΩΡΗ ΔΕΝ ΜΠΑ ΝΑ ΓΑΝΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΛΕΩ ΕΓΩ;ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ.ΣΚΟΥΛΙΚΙΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΛΕΝ
    ΤΙ ΜΟΥΛΕΣ;ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΒΛΑΚΟΜΠΕΜΗ;ΜΟΝΟ ΕΣΥ Η ΒΛΑΜΕΝΗ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΕ.....ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΚΥΛΗΣΕ Ο ΤΕΤΖΕΡΗΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ;Ο ΒΛΑΜΕΝΟΣ;ΚΑΙ Η ΒΛΑΜΕΝΗ!!!ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΖΕΥΓΑΡΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. πατρινε καρναβαλε στο στομα σου αδειαζει ο αχορταγος;πολυ σκατο ρε παιδι μου τρως χα χα χα χα χα χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΕΛΕΝ
    ΝΑΙ ΟΤΙ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΕΧΕΙΣ ΦΑΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΣΥ;ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΣΑΝ ΒΟΥΖΑ..χα!χα!χα!χα!χα!ΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΚΟΙΤΟΣ ΣΟΥ Ε;ΓΙΑΥΤΟ ΛΥΣΣΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΕΕΛΕΝ
    ΜΩΡΗ ΒΟΥΖΟΜΟΡΦΗ ΣΕ ΨΑΧΝΕΙ Η ΣΚΥΛΟΜΟΥΡΑ ΣΟΥ,ΒΓΕΣ ΝΑ ΤΗ ΜΑΖΕΨΕΙΣ ΑΠΟ ΔΩ ΓΙΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΙΑ ΤΗΣ.ΚΑΙ ΤΗ ΖΗΛΟΦΘΟΝΙΑ ΤΗΣ Η ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΙΑ..ΚΑΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ελα καρναβαλε πατρινε σε βρηκα

    http://www.youtube.com/watch?v=jrUzJ2X-MEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή
  93. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ...ΒΛΕΠΩ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΚΑΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ......ΓΙΑΤΙ???
    ΕΛΕΝΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ..ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΓΕΙΑ..
    ΘΑ ΚΑΤΣΩ ΜΙΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...
    http://www.youtube.com/watch?v=k-i6Lyrxt3k&feature=fvwrel

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΡΕ ΤΙ ΩΡΑΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ Ο ΤΣΑΟΥΣΑΚΗΣ...ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΛΕΝΤΙ ΣΤΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΠΟΥ ΓΛΕΝΤΑΗ Ο ΜΗΤΣΟΣ Ο ΓΙΓΑΝΤΑΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=GVvLGXQd8S8&feature=relmfu

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ ΜΑΤΑΙΟΤΗΤΩΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΑΤΑΙΟΤΗΣ
    ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΜΕΝΗ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΓΛΕΝΤΑΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ..
    ΑΜΑ ΑΡΧΙΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟΚΑΙΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΕΡΟ...
    ΠΕΝΙΑ......
    http://www.youtube.com/watch?v=_7NAZpNZuPw&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ....

      ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

      Διαγραφή
  96. ΕΛΕΝΗ ΒΓΕΣς ΝΑ ΜΗ ΛΕΝΕ ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟΙ...ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΑ...ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΟΛΟΓΡΙςΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΘΑΒΟΥΝΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΘΕΟ...
    ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΘΑ ΠΑΤΕ ΚΑΡΙΕΣ......ΟΥΣΤ ΓΟΥΡΟΥΝΕΣ...
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. για σου θοδωρα με τις πενιες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ 8.03..ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ..ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΟΡΙΚΗ ΠΕΝΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΗ ΠΟΛΥ
    ΑΚΟΥΤΟ...ΓΙΑ ΤΟΝ 8.03

    http://www.youtube.com/watch?v=gEYmc--eHG4&feature=relmfu

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΝΑ ΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΜΑΓΚΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΗ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΗ ΚΙΟΛΑΣ...ΘΑ ΜΑΘΩ ΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΩ...ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ...

    http://www.youtube.com/watch?v=KYGpUeWcGho&feature=related

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΕΝΙΑ ....ΚΑΙ ΔΕΣΤΕ Ο ΕΥΣΩΜΟΣ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΧΟΡΕΥΗ...ΠΑΡΟΛΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ..

    http://www.youtube.com/watch?v=HMOLNjdQF90&feature=related

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ένας ζωγράφος ρωτάει τον βοσκό:
    - Μπορώ να ζωγραφίσω τα πρόβατά σας;
    - Όχι, τα προτιμώ όπως είναι, άσπρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. φωναραααα ...αρε αντζελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΩΡΑΙΟΣ ΑΣΜΑΤΟΠΟΙΟΣ ...ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ..ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΠΕΝΙΑ

    http://www.youtube.com/watch?v=NPqKhPqupCk&feature=related

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΕΛΕΝ
    ΔΟΔΩΡΗ!!ΣΙΓΑ ΜΗ ΦΟΒΗΘΩ ΤΑ ΖΙΖΑΝΙΑ!!χα!χα!χα!
    ΣΟΥ ΧΑΡΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ!!ΑΛΗΤΗ ΜΕ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΜΠΕΚΡΗ!!!!
    ΘΟΔΩΡΗ!!ΑΠΟ ΘΑΥΜΑ ΕΠΕΣΕ ΔΟΥΛΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΤΟ ΓΙΟΥΤΟΥΜΠ,ΕΧΗ ΚΑΤΕΒΑΣΗ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΖΟΡΙΚΑ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΗ Ο ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟ ΚΕΡΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΜΑΝΩΛΗ,ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ..ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑΤΟ ΓΡΑΨΩ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ...ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗ..

    http://www.youtube.com/watch?v=CUe_bw_-17s

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ΘΩΔΩΡΑΚΗ ΣΕ ΠΑΩ ΠΟΛΥ ΒΡΕ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΜΑΚΙΑ ΜΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΧΧ
    Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΕΛΕΝΗ...ΩΡΑΙΟ ΚΟΜΑΤΙ...ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΧΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΘΑ ΔΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΓΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΦΤΩΧΟ...ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΘΕΟΥΣΕΣ ΑΜΑ ΔΟΥΝ ΦΤΩΧΟ ΘΑ ΤΟΥ ΡΙΞΟΥΝ ΚΛΩΤΣΙΑ
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ..ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ...
    http://www.youtube.com/watch?v=hLdhz1zZjvg&feature=related
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΝΑ ΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΠΕΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣΟΥΡΙ...
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ 8.22...ΝΑΣΕ ΚΑΛΑ
    ΠΑΡΤΕ ΤΗ ΠΕΝΙΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=y6DOYi8BMjA&feature=related
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΘΩΔΩΡΑΚΗ ;ΕΙΣΑΙ ΖΟΡΙΚΟ ΑΓΟΡΙ;;;;
    Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ Ε;;;ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΣ;;;

    Η ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΕΛΕΝ
    ΘΟΔΩΡΗ!!!ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΟΥ !!!ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΜΙΑ ΚΑΚΙΑ ΜΕΝΕΙ ΑΣΤΟΥΣ Η ΚΑΚΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΕΙΝΕ!! ΕΓΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΕΙΝΑΙ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΞΕΧΝΑΩ!!ΟΥΤΕ ΚΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΩ;ΟΥΤΕ ΜΙΣΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή