Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Ξυπνήστε Ρε πήγε 6.....

411 σχόλια :

  1. ΚΑΛΗΜΈΡΑ!

    ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ
    ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΨΕΜΑ!

    ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ!
    ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ!

    ΚΑΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΞΥΠΝΗΣΤΕ/6!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΕ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΥΒΡΙΣΤΗ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. καλως σε βρηκαμε βρε,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΣΑΣ ΑΠΗΥΘΥΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ;
    ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΒΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΜΟΡΦΕΑΣ
    ΣΑΝ ΒΔΕΛΛΕΣ ΠΕΣΑΤΕ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ! ΤΣΙΜΠΗΣΑΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΡΦΕΑ ΟΛΟΙ ΦΤΑΙΝΕ ΕΔΩ ΠΛΗΝ ΑΠΟ ΣΑΣ

      Διαγραφή
    2. ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ! Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ;
      ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ!
      ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ!!
      ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΡΦΕΑ! ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΣ! ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ ΟΡΜΗΣΑΝ!

      Διαγραφή
    3. ΜΑΙ ΜΟΡΦΕΑ ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ

      Διαγραφή
  4. ΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΠΟΥΠΟΥΛΑ4 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:25 π.μ.

    Καλημέρα Ξυπνησταράδες,ο VRIL_Antonis εφαρμόζοντας το μαρτύριο της σταγόνας διαρρέει πληροφορίες για τις περικοπές εκτονώνοντας τη χύτρα.

    Ξυπνατε μ@λ@κες η μόνη λύση είναι να τους πηγαίνουμε!
    μην τρώτε το παραμύθι του όλοι μαζί τα φάγατε! οι πολίτες!

    ΙΑνέ!Μπέννυ!Κουνέλι!τελειώσατε,,,,,σφάχτε τους συνταξιούχους για να ξυπνήσουν τα παιδιά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ;ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ3 Σεπτεμβρίου 2012 10:20 μ.μ.

    ΜΟΡΦΕΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
    ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΙΟΣ ΓΡΑΦΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ ΑΤΟΜΑ
    ΑΝ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΣ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ;
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΑΟΡΑΤΟΣ ;
    ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΘΟΔΩΡΑ
    ΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΛΑΝΙ ;
    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ
    Razastarr - Τα πιο όμορφα όνειρα είναι ανώνυμα
    Απάντηση
    Replies

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:36 μ.μ.

    ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΟΥ ΛΕΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!

    ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Ε;;;;;;

    ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ!!!!!
    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:39 μ.μ.

    ΤΟΥ ΟΝΕΙΡΟΥ ΡΕΕΕΕΕ!!!!!!!

    ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΕ!!!!!!!!!!

    ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΣ ΚΑΙ ΘΑ Τ'ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ3 Σεπτεμβρίου 2012 10:23 μ.μ.

    ΑΟΡΑΤΕΕΕΕΕΕ
    ΧΑ ΧΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ;
    ΡΕ ΕΧΕΙΣ ΠΛΑΚΑ
    ΠΙΑΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
    ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ (ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΑΣ)
    Απάντηση
    Replies

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:42 μ.μ.

    ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΕ ΒΟΥΛΩΣΤΟ!!!!!

    ΘΑ ΣΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΩ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:37 μ.μ.

    ΑΡΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΜΟΥ ΜΩΡΗ ΑΟΡΑΤΗ!!!!

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!

    ΕΤΣΙ ΡΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!
    Απάντηση

    ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ3 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 μ.μ.

    ΤΩΡΑ ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ
    ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΣΟΙ ΕΓΡΑΦΑΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ;
    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ;
    Α ΤΑ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ
    ΒΓΑΛΑΤΕ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΑ ΚΥΝΗΓΙΑ ΣΑΣ ;
    ΒΛΕΠΩ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ ΚΡΙΘΗΚΑΤΕ
    ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ - ΝΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ
    Απάντηση
    Replies

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:43 μ.μ.

    ΑΝΤΕ ΑΠΟ ΔΩ ΜΑΛΑΚΑ ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΕ!!!!!

    ΔΕΙΞΕ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΣΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΩΡΑ!!!!!

    ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ!!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΩ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Anonymous3 Σεπτεμβρίου 2012 10:43 μ.μ.

      ΜΟΡΦΕΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ
      ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ
      ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
      ΤΧΝ ΣΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΣΕ ΛΙΓΟ
      ΤΩΡΑ ΑΚΟΥΩ ΤΟΥ ΑΛΚΗ-ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΝΕ
      SKIA ΚΑΝΕ ΕΝΑΡΞΗ
      ΧΑ ΧΑ
      ΟΒΙ ΒΙΒΛΙΩΝ
      ΟΤΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ Ο ΟΛ
      ΧΑ ΧΑ
      ΚΛΩΝΟΥΛΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ;
      ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΕΙ Η ΜΑΝΟΥΛΑ
      ΧΑ ΧΑ
      ...ΑΟΡΑΤΟΣ...
      Απάντηση
      Replies

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:57 μ.μ.

      ΝΑ ΠΑΣ ΡΕ ΚΟΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΙΖΕΙ ΡΕ!!!!!!

      ΕΓΩ ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΩ!!!

      ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩ!!!

      ΤΕΛΟΣ!!!!

      Διαγραφή
  9. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΜΟΡΦΕΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟ ΨΕΜΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!!
    ΠΑΝΤΟΥ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΒΛΕΠΕΙΣ!
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΕΔΩ!!ΛΙΓΟΙ ΜΕΝ;ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ!!!
    ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΗ ΕΔΩ;ΠΗΓΕΝΕ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΙΣ ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ ΣΟΥ.ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΕΔΩ ΕΠΙ 24ΩΡΟΥ ΒΑΣΕΩΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Anonymous3 Σεπτεμβρίου 2012 10:49 μ.μ.

    ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!
    ΤΧΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΣ
    ΧΑ ΧΑ
    ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ
    ΖΗΛΕΥΩ ΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΦΤΕΡΑ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...
    Απάντηση
    Replies

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....3 Σεπτεμβρίου 2012 10:51 μ.μ.

    ΕΣΥ ΒΟΥΛΩΣΤΟ ΚΟΤΑ!!!!!!!!!!

    ΚΑΤΣΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ3 Σεπτεμβρίου 2012 10:55 μ.μ.

    ΜΟΡΦΕΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ
    ΕΣΥ ΟΛΟ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΜΕΝΑ
    ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΧΤΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΕΔΩΣΑ ΛΑ ΛΑ
    ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ
    ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΠΡΩΤΑ ΑΣΤΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΕΣ ΟΤΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗΝ ΧΑΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και πολυ καλα σας εκανε, εφοσον εισαστε εδω για να προκαλειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΛΟΙΠΟΝ? ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΥΓΕΣ ΠΛΑΚΩΣΑΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ!!! ΠΟΙΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΝ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΜΟΡΦΕΑ; ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΑΚΕΣ! ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλημερα στους ΕΛΛΗΝΕΣ σημερα εορταζει ο ζαχαριας....καλημερα ..μορφεα...ελεν..πισσα...παμε χαλαρα με ενα.. ΒΙΚΥ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ - άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε
    τχν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΛΕΝ
    Ο ΜΟΡΦΑΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕΙ ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ;ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ.ΡΕ ΠΟΣΟ ΒΑΡΕΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ;ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΛΑΛΟΠΑΡΜΕΝΟΣ..ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ;ΠΑΡΑ ΝΑ ΑΝΑΜΑΣΑΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΑΝ ΒΟΙΔΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ..
    ΕΚΕΙΝΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕ ΤΙ ΚΟΥΝΑΓΕ ΜΕΣ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΤΟΥ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!ΤΧΝ!!
    ΡΕ ΜΟΥ ΜΠΛΕΞΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΠΑΖΟ..ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΕ ΑΚΟΜΑ ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟ Η ΜΟΡΦΗ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙ Η ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΟΠΥ
    Α ΡΕ ΤΥΧΕΡΕ!!!!!!!!!ΤΙ ΑΝΑΓΚΗ ΕΧΕΙΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ 25 ΩΡΕΣ ΤΟ 24 ΩΡΟ
    ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΧΡΗΜΑ ,ΔΕ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ...
    ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ ΑΛΗΘΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ? ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ

      Διαγραφή
    2. ενω εσεις ολλη μερα δουλευετε..τον κοσμο!

      Διαγραφή
  18. ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΡΑΧΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. http://ksipnistere.blogspot.gr/2012/09/6_3.html?showComment=1346650188317#c4372330580744246075
    http://ksipnistere.blogspot.gr/2012/09/6_4.html#comment-form
    ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΡΦΕΑ ΤΙ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΓΡΑΨΕΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΕΙΑΦΕΡΕΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΞΑΝΑΔΙΝΩ ΤΙΠΟΤΑ
    ΕΣΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΥΒΡΙΣΤΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΚ ΟΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΖΟΣΑΣΤΕ ΦΑΤΕΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. σε λιγο ...μπορει...λες..ελεν..χμ...σιγα.σιγα... θαχει φαση...μορφεα..ελπιζω ..οχι ...ΒΑΡΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΙΑ_Μιχάλης Βιολάρης
    τχν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΧ ΜΑΥΡΑ ΜΟΥ ΝΙΑΤΑ.. ΠΟΥ ΤΣΑΛΑΚΩΘΗΚΑΤΕΕΕΕΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Anonymous3 Σεπτεμβρίου 2012 10:57 μ.μ.

    ΜΟΡΦΕΑ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΜΑΛΑΚΑ
    ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΑΡΧΙΔΑ
    ΑΡΡΩΣΤΕ ΠΥΡΟΒΟΛΗΜΕΝΕ
    ΘΟΔΩΡΑΚΗ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12 Απριλίου 2012 10:01 π.μ.

      Gnwstos kakopoios me 6 grammata!
      Ton perimenw gia kafe kai gia koulouri to filaraki!!!
      Ante re lagoudaki pou eisai?
      Ematha oti suxnazeis se gay stekia kai oti sthn plateia koitas ta poulakia, alla oxi auta pou petane!

      me ektimish: o ypografomenos

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3 Σεπτεμβρίου 2012 10:06 μ.μ.

      Απάντηση
      Απαντήσεις

      Ανώνυμος12 Απριλίου 2012 11:31 π.μ.

      Γ Η Ι Ν Ο Σ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12 Απριλίου 2012 2:10 μ.μ.

      καταλαβα ποιον λες εξ ου κ το μισος του
      κ ας προσπαθει να το κρυψει για να μη φαινεται

      Διαγραφή
    4. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....4 Σεπτεμβρίου 2012 10:00 π.μ.

      ΕΛΕΝ
      Δεν μου λες, πως μπόρεσες και αυτοβελτιώθηκες τόσο πολύ στην ορθογραφία σου; Μωρέ σε παραδέχομαι!!

      Ούτε ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ να ήσουν! Και εβραίος παρακαλώ!!

      Διαγραφή
    5. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....4 Σεπτεμβρίου 2012 10:29 π.μ.

      Μα γιατί να μην έχω τέτοιο πάθος όπως μου λέτε (Κύριε!),(Κυρία!)
      Δεν βλέπετε πόσο έλαμψε η πατρίδα μας το Εβραιστάν, με τους "επίτιμους" εβραίοέλληνες που μας κυβερνούν εδώ και δεκάδες χρόνια;
      Αν όχι εκατονταετίες;

      Σας ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
  23. ΕΛΕΝ
    ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣΤΕΣ;ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΙ,ΕΒΡΑΙΟΙ;..
    Ο ΕΤΑΚ ΗΤΑΝ ΥΠΑΡΚΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ ΜΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΗΓΟΥΡΗ!!ΓΙΑΤΙ ΧΤΕΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!!ΕΠΕΙΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ!!!ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΑΟΡΑΤΗ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΓΕΤΗ;Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΠΩΣ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ!ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΗΓΕΤΗΣ ΥΠΑΡΚΤΗ!!ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΩΝΤΕ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΝΩΜΗ!!!!ΑΣ ΤΑ ΠΕΙ Ο ΜΟΡΦΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΗΤΕΡΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ υπαρκτος εισαι !!!!!
      καλημερα

      Διαγραφή
  24. KΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΩΟΟΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΝΤΟΡΗ ΗΡΘΑΝΕ ΟΙ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ..ΧΜΜ ΕΝΤΑΞΕΙ..ΚΟΥΛΟΥΡΑΚΙ ΘΕΛΕΙΣ? Ναιι (ναζιαρικια ψωνη)...ΚΑΛΑ ΠΑΡΕ. ΧΡΑΤΣ ΧΡΙΥΤΣ ΓΛΟΥΡΚ ΑΧ ΩΡΑΙΟ.. ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΓΩΝΙΣΜΑ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΑΛΙΟ?.. ΟΟΥΤ ΑΝΑΡΧΟΑΛΟΓΟ ΤΙ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ? ΚΑΙ ΕΣΥ ?ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ? ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ? ΧΜΜ ΟΧΙ ΕΜΕΝΑ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΚΟΥΣ ΣΤΑΥΛΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ!!! ΟΥΥ ΠΑΝΑΘΕΜΑΣΕ ΑΝΑΡΧΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΛΟΓΙΑ ΘΑ ΣΕ ΤΙΜΩΡΗΣΩ ΝΤΕΕΕ ΝΤΕΕΕ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ ΚΛΑΠ ΚΛΟΠ...(Τον ξερανα! οχι να μην μας κανει τον μαγκα χι χι χι)... ΕΙΜΑΙ ΦΙΝΟ ΦΑΝΤΑΡΑΚΙ ΚΙ'ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΡΥΦΟ ΜΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΥΣΤΙΚΟΟΟ ΕΧΩ Α....ΕΝΕΑ...ΟΥ ... (Απομακρυνεται χανετε ο ηχος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΛΕΝ
    ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;ΠΕΝΗΝΤΑΡΑΚΙ ΔΕΝ ΜΕ ΘΥΜΑΣΕ;ΔΕΚΑΡΟΥΛΑ ΜΕ ΞΕΧΑΣΕΣ!!!!
    ΤΗ ΔΡΑΜΟΥΛΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!
    ΚΑΙ ΨΩΜΙ ΞΕΡΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΛΕΝ
    ΑΝΤΑΛΛΑΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΝΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΟ ΦΑΙ ΤΟΥ.
    ---------ΖΗΤΗΤΑΙ ΓΑΙΔΑΡΟΣ!!!ΜΕ ΣΑΜΑΡΙ!!!!
    ΤΗΛ ΤΑΔΕ..ΟΟΟΟΟΟΟΟ2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα! τι ανδρας εισαι εσυ!!!

      Διαγραφή
    2. Nαι καλα εδω ο ντορης κουλουρια και κρουασαν του ζηταει και εσυ ψαχνεις γαιδαρο οικονομικο!

      Διαγραφή
  27. ΕΛΕΝ
    ΛΑΘΟΣ!!!
    ΖΗΤΗΤΕ ΓΑΙΔΑΡΑΚΟΣ ΜΕ ΣΑΜΑΡΙ!!!!
    ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΝΤΑΥΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΟΙ(Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ )
    ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΑΡΚΤΗ
    ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΧΕΣΤΗΚΑ!
    AORATAKΩ;;;; ΠΟΥ ΣΑΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ............
    SKIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρωι πρωι παλι μασας

      Διαγραφή
    2. NAI ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;;ΤΡΩΩ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ
      ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ
      SKIA

      Διαγραφή
    3. Εννοείται πως δεν σε πιστεύω!!
      Και σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!!

      Καλημέρα σου!

      Διαγραφή
    4. ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΡΦΕΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΑ;
      ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ
      ΘΑ ΒΓΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΗΜΟΣΙΑ;
      Ε ΜΩΡΡΡΡΟ ΜΟΥ;
      ΚΑΛΗΜΕΡΑ
      SKIA

      Διαγραφή
    5. Ισως!

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....

      Διαγραφή
  29. ΑΣΤΡΑΨΑ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΑ
    STAVENTO
    SKIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ

      Διαγραφή
  30. ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟ ΤΟΝ ΓΛΥΚΟΜΙΛΗΤΟ

    Εγώ χωρίζω και χαλάει η ζωή μου,
    εγώ χωρίζω κι η καρδιά μου καίγεται.
    Κι εσύ χτυπάς το τζάμι απέναντί μου
    και μου φωνάζεις "Συντομεύετε!".

    Ένα λεπτό, περιπτερά,
    βουλιάζει στα βαθιά νερά
    το τελευταίο μου το πλοίο.
    Ένα λεπτό, περιπτερά,
    ένας αητός χωρίς φτερά
    απόψε λέει αντίο.

    Εγώ χωρίζω κι η ζωή μου τελειώνει,
    εγώ χωρίζω κι ο καημός δε λέγεται.
    Ό,τι αγαπώ απόψε με σκοτώνει
    κι εσύ φωνάζεις "Συντομεύετε!"

    Ένα λεπτό, περιπτερά,
    βουλιάζει στα βαθιά νερά
    το τελευταίο μου το πλοίο.
    Ένα λεπτό, περιπτερά,
    ένας αητός χωρίς φτερά
    απόψε λέει αντίο.

    http://www.stixoi.info/stixoi.php?info=Lyrics&act=details&song_id=1947

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καπου εδω μεσα κυκλοφορη ..ενας.η δυο..δεν ξερω.για σαμαρι...χαχαχα..Το πουκάμισο το Θαλασσί _ Γιώργος Νταλάρας μερα SKIA η κλωνε SKIA
    τχν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OXI MΩΡΟ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ Η SKIA ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Μ Ι Α!!!
      ΧΙΧΙ
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ
      SKIA

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  32. ΕΛΕΝ
    ΑΚΟΥ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΟΝΟΜΑ;
    9,29 ΒΡΕ ΑΝΤΕ ΓΑΝΩΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΕΓΩ;ΠΟΥ ΜΕ ΕΙΔΕΣ ΒΡΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ ΕΨΑΞΕΣ;ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΘΕΕ ΜΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΜΠΑΖΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΕΛΕΝ
    ΤΧΝ ΤΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΤΟ ΘΑΛΛΑΣΙ!!!ΠΑΛΙΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 70!!!!ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!!ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΙΜΟΥΝ ΤΡΕΛΑ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ε ΡΕ ΤΙ ΓΕΛΙΟ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΜΕΡΟΥΛΕΣ

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4345151281623815537


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. αναμνησεις καλες ..ωραια..αυτα μενουν..
    τχν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΞΕΧΑΣΤΑ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΕ ΤΑ ΑΤΙΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΡΕ 9.29 ΠΟΙΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΑΣ ΑΑΑΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ/Η ΕΙΣΑΙ
    ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ ΑΝΤΡΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΛΕΝ
    ΤΧΝ ΕΜΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ!!ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΦΟΡΟΥΣΕ Ο ΕΝΑΣ;ΚΑΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΛΛΟΣ!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!ΤΗ ΩΡΑΙΑ!!ΧΡΟΝΙΑ!!!ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΙΣ ΤΡΕΛΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΞΕΓΝΟΙΑ ΣΑΣ!!!ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ Η ΑΛΗΘΗΝΗ ΑΓΑΠΗ ΣΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ!!ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΣΥΜΦΑΙΡΩΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!!!----ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΝΟΙΑΖΩΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΡΙΟ!!!ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ 30 ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΤΙΣΚΟ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΒΕΡΜΟΥΤ!!---ΚΑΙ ΑΣ ΓΥΡΙΖΑΜΕ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ,ΓΙΑ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ!!!ΑΡΚΕΙ Η 30 ΔΡΑΧ.ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΟ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΝΑΙ ΝΑΙ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝ ΕΚ ΠΑΤΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΑΧ ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝ ΜΑΣ ΤΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΡΙΓΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΩΣ ΜΑΣ ΔΙΑΠΕΡΝΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΛΕΝ
    Δεν μου λες, πως μπόρεσες και αυτοβελτιώθηκες τόσο πολύ στην ορθογραφία σου; Μωρέ σε παραδέχομαι!!

    Ούτε ο ΑΙΝΣΤΑΙΝ να ήσουν! Και εβραίος παρακαλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ
      ΧΑ ΧΑ

      Διαγραφή
  42. ΕΛΕΝ
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!ΑΛΛΑ ΜΗ ΜΕ ΛΕΣ ΚΥΡΙΑ!!!ΚΥΡΙΑ ΜΟΝΟ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΗΤΑΝ!!!!! ΕΜΕΙΣ ΟΛΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΜΗΜΗΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΣΑΣ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΥΓΝΩΜΩΣΥΝΗ ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝ ΜΑΣ
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΑΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΩΡΑΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. O MORFEAS ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΗΖΗΤΗΤΟΣ ΓΑΜΠΡΟΣ
    ΑΝΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΟΡΜΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΣΕΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

      Διαγραφή
    2. Ηταν μεγάλη Η τιμή που μας προσδώσατε,με την παρουσία σας και την φερεγγυότητά σας!
      Ομορφαίνοντας και πάλι ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ,όπως τον παλιό εκείνο καιρό!
      Οπου μας τιμούσαν ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΕΣ παρουσίες της "παλιάς" παρέας!!

      Τέτοια "αληθινή" παρουσία σαν την δική σας καιρό είχα να δω!!

      Διαγραφή
    3. ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΟΡΦΕΑ ΠΟΛΥ ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΧΕΤΕ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ?

      Διαγραφή
    4. Μα γιατί να μην έχω τέτοιο πάθος όπως μου λέτε (Κύριε!),(Κυρία!)
      Δεν βλέπετε πόσο έλαμψε η πατρίδα μας το Εβραιστάν, με τους "επίτιμους" εβραίοέλληνες που μας κυβερνούν εδώ και δεκάδες χρόνια;
      Αν όχι εκατονταετίες;

      Σας ευχαριστούμε!

      Διαγραφή
    5. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΕ ΜΟΡΦΕΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΓΡΑΨΕΙ.

      Διαγραφή
    6. Εν καιρώ! Εν καιρώ!

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....

      Διαγραφή
    7. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!ΣΥΝΤΟΜΑ!


      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....

      Διαγραφή
    8. Κλώνε! Μπεεε!! 10:53

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....

      Διαγραφή
    9. μπουυυυυυυυυυυυυυ
      κιτς κιτς

      Διαγραφή
  46. ΚΑΤΣΙΚΟΚΕΡΑΤΕΕΕΕΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝ ΜΑΣ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ ΑΚΟΥΕΙ Η ΚΥΡΙΑ
    ΜΠΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. αχ!τι ωραια που περναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φανταστικά θα έλεγα! στην φαντασία μας!

      Μιας και όλοι, ποιοι όλοι; Ο ένας και μοναδικός!

      Ο χιλιοπρόσωπος! Δημιουργεί τόσο έντεχνα ένα θέατρο σκιών!

      Διαγραφή
  49. ΕΛΕΝ
    ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΜΟΡΦΗΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ;ΟΤΙ ΒΕΛΤΙΩΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΡΕ;ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΙΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΤΕ ΚΑΝΩ ΛΑΘΗ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΓΡΑΦΩ ΣΩΣΤΑ;----ΦΕΤΟΣ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΩ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΘΥΜΗΜΗΘΩ ΞΑΝΑ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΠΩΣ ΗΤΑΝ Η ΣΩΣΤΗ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΤΕ;
    ΑΡΕ ΚΛΟΤΣΙΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΧΡΕΙΑΖΩΝΤΕ ΛΕΩ ΕΓΩ;ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΛΑΚΩΣΕΙ ΣΤΑ ΚΛΩΤΣΟΜΠΟΥΝΙΔΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΣΤΡΑ...----ΚΟΙΤΑ ΡΕ ΜΑΠΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΟΞΕΙΑ,ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΗ,ΔΑΣΕΙΑ,ΨΙΛΗ,ΚΤΛ.ΚΟΙΤΑ ΒΟΙΔΙ ΚΟΙΤΑ;ΝΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ..ΜΟΡΦΩΜΕΝΕ ΜΟΥ ΕΣΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ SKIA AΟΡΑΤΕ ΘΟΔΩΡΑ ΙΣΚΙΟΣ ΤΧΝ
    ΝΙΚΟΣ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ - Η ΒΑΛΙΤΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΕΛΕΝ
    10,,30 ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΩΡΑΙΑ;ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ ΕΔΩ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΣΑΠΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ,---ΤΣΑΠΑ ΘΕΑΤΡΟ ..ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
    2. Εύγε! 10:40!

      Πολύ ωραία απάντησες!

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....

      Διαγραφή
  52. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ/Α ΕΧΕΙ ΣΥΜΛΕΓΜΑΤΑ ΑΣ ΜΕ ΠΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΙ
    ΕΓΙΝΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΣ Η ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΤΕΣ Ο ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΣ
    ΒΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
    ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΑΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΚΕΛΕΝ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΛΚΗΒΙΑΔΗ!!!ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΧΤΕΣ ΕΙΔΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΔΩ ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΑΡΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΣΤΟΝ ΜΟΡΦΟΝΙΟ. ΕΙΔΑ ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ!!ΟΛΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΒΛΕΠΕΙ ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩ ΠΟΥΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΟΤΙ ΠΕΙΤΕ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΛΕΝ
    ΚΟΙΤΑ ΜΟΡΦΟΝΙΕ;ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΒΓΗΚΑΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΩΡΑ!!ΠΕΣ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ο ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ;---ΠΕΣ ΣΤΟΝ ΑΛΚΗΒΙΑΔΗ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΝΗ;---ΑΝΤΕ ΤΙ ΚΑΘΕΣΕ,ΠΕΣΤΟ;ΠΕΣΤΟ ΒΟΙΔΙ ΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ/Α ΕΧΕΙ ΣΥΜΛΕΓΜΑΤΑ ΑΣ ΜΕ ΠΕΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΖΕΙ
    ΕΓΙΝΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ Ο ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΑΣ Η ΗΓΕΤΗΣ ΚΑΙ ΕΧΤΕΣ Ο ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΣ
    ΒΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
    ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΑΣ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ο φορτηγατζης δεν θα ερθει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οδηγεί και μας σκέφτεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΕΝ
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ
    ΜΠΑΙΝΩ ΔΙΝΩ ΛΙΓΑ ΛΑ ΛΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
    ΦΙΛΙΠΠΑΑΑΑΑΑΑΑ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΣΟΥ
    ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΜΕΛΑΣ - ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΜΟΥ
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΜΗ ΧΤΕΣΙΝΗ ΕΙΔΑ ΠΑΛΙΑ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΣ ΤΑ ΧΤΕΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΕΣ ΠΡΩΤΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ
      ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΑΓΕΝΗΣ
      Μηδενιστής - Αγενής feat. Shadow Knight (+ lyrics)

      Διαγραφή
  60. ΡΕ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΑΦΕ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΑΝΩ ΜΟΥ
    ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ
    Τίποτα δεν είναι δεδομένο, Νίκος Μακρόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλκιβιάδη από που είσαι;;;;πες μου σε παρακαλώ γιατί είμαστε από κοντινά Χωριά.

      Διαγραφή
  61. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:37 π.μ.

    ΕΛΕΝ
    10,,30 ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΩΡΑΙΑ;ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ ΕΔΩ; ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΣΑΠΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ,---ΤΣΑΠΑ ΘΕΑΤΡΟ ..ΠΕΡΑΣΤΕ ΚΟΣΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 π.μ.

      μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
  62. ΜΠΗΚΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ
    ΛΕΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ
    Λέω να την κάνω σιγά σιγά- Λ. Μαχαιρίτσας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΦΙΛΙΠΠΑ ΝΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
    Nikos Makropoulos - Psuxanalisi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΕΛΕΝ
    ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ!!ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΕΔΩ ΜΟΡΦΕΑΣ ΤΡΩΓΩΤΑΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΕΓΩΜΠΗΚΑ ΕΔΩ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ!!!ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑ!!ΤΟ ΜΟΝΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΞΗΜΕΡΩΒΡΑΔΙΑΖΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΤΕ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΛΙΑ ΚΟΥΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΠΑΨΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΚΥΡΙΟ ΑΠΟ ΕΧΤΕΣ ΤΕΡΜΑ
      ΧΤΕΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΕΥΟΔΙΑΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΩ
      ΧΑ ΧΑ
      ΑΣ ΨΑΞΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΕΤΟΙΟΥΣ
      ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΑΝ ΒΡΙΣΕΙΣ ΤΟ ΧΑΝΕΙΣ
      ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΧΑΜΕΝΟ
      Ταραξίας - Ζαμανφού (ft. Μπουλάς & Πατρικαρέα)

      Διαγραφή
    2. ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΓΛΥΚΟΣΤΟΜΗ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ
      Ο ΔΙΚΟΣ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ

      Διαγραφή
  65. Αχ Ελεν! Τι όνομα! Μμμ! Αχ!

    Κοίτα να δεις σύμπτωση!

    Και τα δικά μου σχόλια στο ίδιο λεπτό βγαίνουν!!
    11:05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αχ Ελεν! Τι όνομα! Μμμ! Αχ!

    Κοίτα να δεις σύμπτωση!

    Και τα δικά μου σχόλια στο ίδιο λεπτό βγαίνουν!!
    11:05

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΛΕΝ
    ΕΜΕΝΑ ΕΠΑΨΕ ΠΙΑ ΝΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΗ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗΝΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ!!ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΩ ΠΟΙΟ/Α ΕΙΝΑΙ Ο ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΟΣ ΕΔΩ.ΑΡΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ;ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.ΕΓΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΑΩ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝ ΩΡΑΙΑ!!ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΑΣ ΩΡΑΙΑ;ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΣΤΕΙΑΚΙ ΝΑ ΓΕΛΑΜΕ.ΤΙΠΟΤΑ'ΑΛΛΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι ο πρωτος στη ταξη αισχρολογος

      Διαγραφή
  68. ΑΝ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΣΥ ΕΛΕΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΑΛΙΑ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΜΕ ΑΙΣΧΡΟΛΟΓΙΕΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΜΕΛΑΑΑΑ
    ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑ ΚΑΦΕΖΑΚΙ ΠΛΩΤΑ
    ΚΑΙ ΤΩΛΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΛΩΝΟΥΛΗ
    ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΠΟΝΙΚΟΜΙΚΡΟΥΛΗ
    ΑΧ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΖΑΚΙ ΜΩΛΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μαλιστα τωρα μαλιστα εδεσε το θεατρο!

      Διαγραφή
  70. ΕΛΕΝ
    ΤΟΝ/ΗΝ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΤΟΝ ΒΡΙΣΚΩ ΣΩΣΤΟΤΑΤΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ!!ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ!!ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΘΑ ΔΩΣΩ ΞΑΝΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΣΤΗ ΤΙΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ
    ΚΑΛΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ
    ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΣΕΙ Ο ΚΑΦΕΣ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΜΟΛΦΗ ΣΥΝΕΛΘΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΛΕΝ
    11,10
    ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑ ΟΤΙ ΕΒΡΙΣΑ; ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ,ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΝΙΜΙΑΣ ΣΑΣ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΒΟΥΛΩΣΤΟ,,ΑΣ ΜΗΝ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑΤΕ;ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑ.ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΣΑΣ.ΜΙΛΑΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ με το όνομά μου σε βρίζω!

      Αναιδεστάτη!!

      Φιλάκια μωρό μου Ελεν! Αχ! Τι όνομα!

      Διαγραφή
    2. να το βουλωσεις εσυ και να σκασεις

      Διαγραφή
  74. ΑΟΡΑΤΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ
    ΒΡΕ ΧΑΣΑΜΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΑ ΜΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ
    ΧΑ ΧΑ
    ΤΟΝ ΚΑΤΑΠΙΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ
    ΧΑ ΧΑ
    ΘΟΔΩΡΑΑΑ ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΑΛΑΝΙ
    ΕΛΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΟΥ
    Nikos Makropoulos - epeteio xwrismou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΕΛΕΝ
    ΜΟΡΦΗ;ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ,ΜΕ ΜΠΑΖΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΩ.ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΜΠΑΖΩΟ ΑΠΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ;ΤΕΛΟΣ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΥΝΕΝΟΗΘΗΚΑΜΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ο ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΕΛΕΝ

    άνδρα μοι έννεπε μούσα πολύμορφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Α ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΙ SKIA
    ΧΑ ΧΑ
    ΤΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ Ο ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
    ΧΑ ΧΑ
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΘΕΑΤΡΟ
    Σεφερλής-Παπανδρέου (Η Μεγάλη Του Γέλιου Σχολή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 π.μ.

      μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
  79. ΕΛΕΝ

    άνδρα μοι έννεπε μούσα πολύμορφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Α ΧΑ ΧΑ
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΓΙΝΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ;
    ΧΑ ΧΑ
    ΝΑΙ ΚΑΙ ΕΧΤΕΣ ΜΕ ΕΒΡΙΖΑ
    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΔΩΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΟΥ
    ΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ
    ΧΑ ΧΑ
    ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ - ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 π.μ.

      μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
  81. ΕΛΕΝ
    ΚΑΙ ΝΑΙ ΡΕ;ΣΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ!!ΕΛΕΝ!!ΕΛΕΝΗ ΜΕ ΛΕΝΕ ΠΟΥ ΣΗΜΕΝΗ ΛΑΜΨΗ!!!ΛΑΜΠΡΟΤΗΤΑ!!ΦΙΑΦΑΝΕΙΑ!!!

    ΜΟΡΦΕΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΥΠΝΟΥ!!ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ ΘΑΝΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΆΥΤΟ ΚΑΙ ΚΟΙΜΑΣΕ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ.ΜΠΑΖΟ;Ε;ΜΠΑΖΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 π.μ.

      μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
  82. ΓΑΤΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ 11.05 ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΕΛΕΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ (ΕΛΕΝ) ΛΙΑΔΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ

      Διαγραφή
  83. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΑ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ ΚΑΤΣΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΒΓΑΛΛΗ ΚΑΙ ΡΟΖΑΛΙΑ ΗΓΕΤΗΣΑ.ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. Ο ΜΟΡΦΗΣ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΟΡΤΩΣΗ 100 ΟΝΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4 Σεπτεμβρίου 2012 10:40 π.μ.

      μαλιστα το θεατρο! σωστα!πολλοι ρολοι
      λιγοι οι πρωταγωνιστες! σωστα!

      Διαγραφή
    2. ΒΡΕ ΔΕΝ ΜΠΑ ΝΑ ΜΟΥ ΦΟΡΤΩΣΕΙ 1000000000000000000000000000000000000000
      ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ;
      ΑΝΑΚΡΙΤΗΣ ;
      ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ
      ΘΑ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
      Ο ΤΑΜΤΑΚΟΣ ΜΕ ΨΑΡΟΝΤΟΥΦΕΚΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ
      http://www.youtube.com/watch?v=FgU0F8GImCY

      Διαγραφή
  84. ΕΛΕΝ
    ΤΕΛΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΗ ΜΟΥΣ.ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ.
    ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΝΗ!!!ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ...ΡΕ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΗΣΤΕ ΧΑΜΩ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΟΣΜΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ...ΡΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ....ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ...ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ....ΣΚΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΧΘΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ,ΜΙΛΟΥΣΑ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟΚΟΙΜΗΘΗΚΑ...ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΟΡΑΤΗ...ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ,ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΔΩ...ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ Ξ6...ΝΑ ΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ,ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ,ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ...ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΦΙΛΙΠΠΑ ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΓΩ
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. o αλκιβιαδης μου φαινεται σωστος τυπος
    η ελεν μαγκακι και ο μορφεας πεομπαιχτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΕΛΕΝ
    ΕΙΜΑΙ Η ΕΛΕΝΗ!!ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ!!!ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!ΤΟ ΖΩΔΙΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΙΓΩΚΕΡΟΣ!!ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ!!!ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΑΛΑΞΕΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΣΕΙΣ.
    ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΥΣ ΑΡΕΣΩ!!!ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΒΡΙΖΩ ΟΣΟΥΣ/ΕΣ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΛΟΥΝ ΑΝΕΤΙΑ..
    ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΛΟΙΠΟΝ!!
    ΕΨΑΧΝΑ ΑΔΙΚΑ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εισαι ο περιπτερας ο βρωμοστομος

      Διαγραφή
  89. ΠΑΡΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ...ΕΒΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΩ..ΠΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΓΛΥΚΥ ΒΡΑΣΤΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΝΕΡΑΚΙ
    ΠΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    ΕΛΕΝΗ ΑΛΚΙΒΙΑΣΔΗ(ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΕΣΕ) ΓΙΑ ΠΑΡΤΥ ΣΑΣ....ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΡΦΕΑ..
    http://www.youtube.com/watch?v=oWJtvxcL_ak
    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟ ΤΟΝ ΑΡΤΙΝΟ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=7-8VKaR214w&feature=related

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΘΟΔΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΠΟΥ'ΣΟΥΝ ΜΑΓΚΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΟΥΦΛΟΥΖΕΛΗΣ
    ΣΕ ΚΑΤΑΠΙΑΝ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΛΑΝΙ ;
    ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΘΟΔΩΡΑΑΑΑ ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΩ
    Εγω μαγκας φαινομουνα ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΕΝΙΤΣΑΡΗΣ Ρεμπέτικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Αλκιβιάδη από που είσαι;;;;πες μου σε παρακαλώ γιατί είμαστε από κοντινά Χωρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΛΕΝΑΣ...
    ΕΛΕΝΗ ΑΚΟΥΤΟ
    ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑ Ο ΜΑΚΡΟΠΟΥΛΟΣ
    http://www.youtube.com/watch?v=5TrfOlRHqhM

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. pare kai to me fwnazane 8alassolyko nikola

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΝΙΑ ΑΛΚΙΒΙΑΔΗ
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 1.30
    ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΩΡΑΙΑ ΠΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΦΛΟΥΖΕΛΗ
    http://www.youtube.com/watch?v=zApAvsCJhAM

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. 11.47 ΔΩΣΕ ΔΙΕΥΘΗΝΣΗ ΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΧΗΣ ΓΡΑΨΗ,ΔΕΝ ΤΟ ΒΓΑΖΗ

    ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΕΛΕΝ
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΘΔΩΡΗ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΡΤΙΝΟ!!!ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΑΡΤΑ!!!
    ΔΟΔΩΡΗ ΧΤΕΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΑ ΝΩΡΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΟΥΝ ΛΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ!!ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ;ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΜΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΩ ΓΙΑ ΚΑΜΙΑ ΩΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 11 ΤΟ ΒΡΑΔΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ!!!
    ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ. ΒΑΛΕ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΤΟΥ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ!!!ΣΤΟ ΧΑΡΙΖΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΚΩΣΤΑΣ.Είμαι στο μαγαζί από το πρωί και δεν έχει χτυπήσει ακόμα το τηλέφωνο!Τι έγινε σήμερα ούτε μια βρύση δεν στάζει σε όλο το Περιστέρι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΕΛΕΝ
    ΘΟΔΩΡΗ!!ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΕΣ;ΜΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑ ΠΛΥ!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ Ο ΑΟΡΑΤΟΣ ΜΕΓΑΛΗ Η ΡΟΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΟ ΧΡΟΝΟ
    ΟΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΡΕΙΣ ΤΡΕΙΣ ΑΝΟΙΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ
    ΟΙ ΔΑΧΤΥΛΕΣ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

    ΦΙΛΙΠΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάμε για "τυφλό σύστημα!!"

      Τάκα τάκα τάκα μάμ!!

      Διαγραφή
  102. Είμαι ο Αόρατος και σας δουλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΡΦΕΑΣ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ4 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:08 μ.μ.

      ΜΟΡΦΕΑ ΣΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ
      ΧΡΙΖΕΙΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ

      Διαγραφή
  103. Εγώ είμαι ο Διαχειριστής και σας τα χώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Ο ΜΟΡΦΕΑΣ4 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:09 μ.μ.

      ΜΟΡΦΕΑ ΣΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ
      ΧΡΙΖΕΙΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ

      Διαγραφή
  104. Και εγώ τελειώνοντας την θεατρική παράσταση μας,
    Είμαι τα χιλιάδες ανώνυμα σχόλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΟΡΦΕΑ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΑΝ ΚΑΤΟΥΡΑΣ ΜΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ? ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΕΙ ?4 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:09 μ.μ.

      ΜΟΡΦΕΑ ΣΤΗΝ ΕΧΕΙ ΒΑΡΕΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ
      ΧΡΙΖΕΙΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ

      Διαγραφή
  105. ΟΧΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝ ΑΝ ΛΕΩ ΑΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝΕ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΜΟΡΦΕΑ ΕΤΣΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕΣ? ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΘΕΛΩ ΕΝΤΑΞΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα τον χουφτωνε! χουφτωστον χουφτωστον!

      Διαγραφή
  106. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΗΣ ΤΡΕΛΑΣ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ποιος με αμφισβητεί;

    Σα τα πάρω! Και σα σας κάνω ντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Οποιος αμφισβητεί τον διαχειριστή μπάς κλάςς!!!

    Θα τον πλακώσω στα μπουνίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Όποιος με αμφισβητήσει άλλη φορά τον ρόλο που παίζω εδώ, θα του κόψω τα παίδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!~

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!


    ΕΤΣΙ ΡΕΕΕ!!!!!!!!!!!~!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΠΟΥΛΗ ?4 Σεπτεμβρίου 2012 - 12:37 μ.μ.

      ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΠΟΥΛΗ ?
      Ε ΜΠΟΥΛΗ
      ΕΙΣΑΙ Ο ΚΑΛΟΚΑΡΔΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ;
      ΜΑΛΛΟΝ Ο ΚΩΛΟΦΑΡΔΟΣ ΠΡΙΓΚΗΠΑΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕΣ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ

      Διαγραφή
  111. ΒΡΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΛΑ ΜΟΥ
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ
    ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ;
    ΜΠΕΕΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΤΛΑΓΟΥΖΑΚΙ
    Ο ΜΑΓΚΑΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ
    ΜΑΡΙΩ
    ΕΤΣΙ ΧΑΒΑΚΕ ΜΩΛΕ
    ΑΜΕΕΕΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΒΛΕ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ
    ΤΙ ΕΠΑΣΑ!
    ΧΑΒΑΛΕΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Οι Ελληνες ειναι κυκλοθυμικοι ανθρωποι,με αχαλινωτη φαντασια,με υπερτατο εγωισμο,ραδιουργοι....γενικα ενας πολυπλοκος εκκωφαντικος μηχανισμος εγκεφαλικης αιωρησης.
    Η ψυχιατρικη επιστημη αδυνατει να καταληξει σε συμπερασματα και η ερευνα παραμενει ημιτελης καθ οσον οι ερευνουντες παραιτησαν εαυτον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕΓΑΛΕ +1000.

      Διαγραφή
    2. μεγαλε 12:42 ελληνας προοδευτικος εισαι??

      Διαγραφή
  115. ΕΛΕΝ
    12,11 ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟΝ ΜΟΡΦΗ ΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑ ΤΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ;----ΤΙΠΟΤΑ!!ΑΠΛΑ ΘΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ ΝΑ ΔΩ ΠΟΣΟ ΜΑΜΟΥΧΑΛΟΣ ΜΠΟΥΛΗΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΜΠΑΖΟ.---ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΗ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΘΩΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΟΥΖΑ!!ΠΟΙΟΣ Ο ΜΠΟΥΛΗΣ;ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΒΥΖΕΝΗ ΤΙ ΜΑΝΑ ΤΟΥ.Ο 45ΑΡΗΣ ΜΠΕΜΠΗΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TI MOYΡΗ ΤΟΥ
      ΤΗ ΜΟΥΡΗ ΤΟΥ

      ΕΠΙΒΑΛΛΗ
      ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ

      ΚΑΘΩΜΑΣΤΕ
      ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ

      ΒΥΖΕΝΗ
      ΒΥΖΕΝΕΙ

      Διαγραφή
  116. ΕΛΕΝ
    ΜΟΡΦΟΜΠΟΥΛΗ;ΔΕΝ ΠΑΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥΛΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ;ΑΝΤΕ ΒΛΑΜΜΕΝΟ ΠΑΡΑΣΙΤΟ..ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΜΥΑΛΟ ΜΠΑΖΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΕΛΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΠΛΥΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΣΕ ΧΟΝΤΡΟΚΩΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. ΑΧ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΩΝΟΥΛΗΣ ΜΟΥ;
    ΜΕ ΛΕΙΠΕΙ ΖΑΤΙ
    ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΣΟ ΠΑΙΖΑΚΙ
    ΒΛΕ ΘΩΔΩΡΗ ΜΗΠΩΣ ΕΠΛΕΞΕ ΠΟΥΣΕΝΑ
    ΑΧ ΑΛΚΗ ΣΕ ΤΣΕΧΑΣΑ
    ΤΛΑΓΟΥΖΑΚΙ ΣΕΛΩ ΑΜΕΣΩΣ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΕΛΕΝ
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΘΟΔΩΡΗ;ΕΔΩ ΓΙΝΕΤΕ ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΤΟ ΞΕΓΛΙΣΤΡΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ!ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟΣ;----------ΜΟΥ ΦΕΝΕΤΕ ΠΩΣ Ο ΜΠΟΥΛΟΜΟΡΦΟΝΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ.
    ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΟΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ;ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΜΗΝ ΤΟΝ ΒΡΙΖΩ..ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΤΟΝ ΧΑΧΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΕΛΕΝ
    ΕΓΩ ΧΟΝΤΡΟΚΟΛΑ ΡΕ;55 ΚΙΛΑ ΧΟΝΤΡΟΚΟΛΑ ΡΕ ΚΟΙΤΟΣ;Η ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΠΑΖΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΕΛΕΝ
    ΑΝΤΕ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΡΦΕΑ ΑΡΧΙΔΙ..ΤΟΥ ΚΑΙΡΑΤΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΟΡΗΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΕΛΕΝ
    ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕ ΜΟΥ ΜΑΘΕΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΡΝΑΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ.ΑΝ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΜΠΑΖΟΜΟΡΦΗΗ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΟΡΑΤΗ ΒΡΩΜΟΓΛΩΣΣΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ
      ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΤΡΕΛΗ ΕΝΝΟΙΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ...

      Διαγραφή
  123. ετσι εβριζε ο μορφεας απο παλια εγραφε σε πολλους υπολογιστες την ιδια ωρα!
    πηγες εδωσες πηρες μορφεα προδοθηκες απο μοναχος σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΕΛΕΝ
    ΕΣΥ 1,04 ΜΗΝ ΧΡΕΙΣΗΜΟΠΕΙΗΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΖΩΜΕ ΜΕΣΟΛΑΒΙΤΗ;ΕΧΩ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΤΟΜΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΑΙΝΤΕ ΜΠΑΖΟΜΟΡΦΕΑ..ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΑΤΟ ΣΟΥ ΕΦΤΑΣΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΙΤΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΑΙ ΣΟΥ ΣΗΚΩΣΕΙ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗ ΦΑΡΑ ΠΑΛΙΟΜΑ@ΑΚΑ

      Διαγραφή
  125. ΕΛΕΝ
    ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΥΒΕΣΕ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΡΓΙΟ ΕΓΩ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ..
    ΑΝ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΤΕΡΑΤΟΜΟΡΦΟ ΤΕΡΑΣ;ΑΙΝΤΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΕΛΕΝ
    ΜΙΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΜΑΣΟΥ ΤΩΡΑ ΡΕ ΤΕΡΑΣ; ΜΠΑΖΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΙΓΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ.. ΤΕΛΟΣ..------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ΑπάντησηΔιαγραφή