Σάββατο, 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗΣ «ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ»


Έγινε γνωστή στο διαδίκτυο η Ελληνική πατέντα που θερμαίνει ένα σπίτι με την ισχύ μιας τοστιέρας και χωράει μέσα και σε μια παπουτσοθήκη.
Περισσότερα θα βρείτε στο παρακάτω link:

http://www.madatoforos.com/2012/09/blog-post_4280.html

Ο όγκος του συστήματος δεν με απασχολεί, αλλά με απασχολεί πόση ισχύ καταναλώνει πόση δίνει και ποια η απόδοσή του.

Μιας και έγινε λόγος για τοστιέρα. Η μέση ισχύς των περισσότερων τοστιέρων που κυκλοφορούν στην αγορά είναι τα 800 W. Ένα το κρατούμενο λοιπόν.
Μιας και έγινε λόγος και για θέρμανση σπιτιού. Ένα μέσο σπίτι με όχι και τόσο καλή μόνωση χρειάζεται θέρμανση 100W/τμ, ένα σπίτι 90τμ θέλει φορτίο 9kW. Δύο τα κρατούμενα.

Από τα παραπάνω να υποθέσω λοιπόν ότι με το σύστημα ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, από ηλεκτρική ισχύ 800W δίνει ισχύ τουλάχιστον θερμική 10kW; Δηλαδή έχουμε μια απόδοση 1150% ή συντελεστή COP 12.5; Δηλαδή στο 1W καταναλισκόμενης ενέργειας δίνει 12.5W θερμικής ενέργειας.

Για το γεγονός που ανέφερε ο εφευρέτης ότι με το σύστημα αυτό έχουμε εξοικονόμηση 50% σε σχέση με το πετρέλαιο. Η εξοικονόμηση 50% στα χρήματα μπορεί με μια πολύ καλή προσέγγιση να μεταφραστεί σε 50% λιγότερη ενέργεια. Και αν θεωρήσουμε ότι συγκριτικά οι ώρες λειτουργίας του συστήματος είναι ίδια με το πετρέλαιο τότε σημαίνει 50% λιγότερη ισχύ.
Άρα λοιπόν άμα είχαμε ένα σπίτι με θερμικό φορτίο 9kW το σύστημα έπρεπε να είχε ισχύ 4.5-5kW. Διαφορετικά για να έχει το σύστημα την ισχύ μιας τοστιέρας (800W) τότε η θερμική ισχύς του σπιτιού θα πρέπει να είναι αυξημένη κατά 50% δηλαδή 1200W πράγμα αδιανόητο.

Όσον αφορά για το φαινόμενο της ηλεκτροδιέγερσης που επικαλείται ο εφευρέτης ότι είναι η αρχή λειτουργίας του εν λόγω συστήματος και ζεσταίνει το νερό σαν τον φούρνο μικροκυμάτων.

Είτε έχουμε θέρμανση με κλασσική ηλεκτρική αντίσταση είτε έχουμε θέρμανση με μικροκύματα η μετατροπή ενέργειας από ηλεκτρική σε θερμική είναι 1W προς 1W. Το μοναδικό πλεονέκτημα της θέρμανσης με μικροκύματα είναι ότι η θέρμανση είναι ταχύτερη έναντι της ηλεκτρικής αντίστασης, αυτό επουδενί δεν σημαίνει οτι έχουμε και υψηλότερη ισχύ.

Τώρα για τα 0.3kW που χρειάζεται ένας χώρος για να ζεσταθεί με το σύστημα, προσωπικά δεν πείστηκα καθόλου ότι ισχύει αυτό το νούμερο, αφού δεν υπάρχουνε στο διαδίκτυο επίσημες εργαστηριακές μετρήσεις. Ο εφευρέτης επικαλέστηκε ότι έγιναν κάποια πειράματα σε ψυγεία με φρούτα το καλοκαίρι και μάλλον από εκεί θα μετρήθηκε η ισχύς και η απόδοση του συστήματος, αλλά επί του συγκεκριμένου πειράματος επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες αν μετρήθηκε σωστά η ισχύς και τα φορτία.

Τα συμπεράσματα δικά σας.
energy-engineer.blogspot.gr

55 σχόλια:

  1. Όποιος θέλει θέρμανση με την κατανάλωση μιας τοστιέρας να βάλει μια τοστιέρα για θερμανση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΩΣΤΟΟΟΣ.ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ.

      Διαγραφή
  2. Μηδέν εκ του μη όντος γίνεσθαι μηδ’ ες το μη ον φθείρεσθαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσή Αυγή να ξεβρομίσει ο τόπος

    Συνταξιούχε Έλληνα και Ελληνίδα θέλεις να δεις ΞΑΝΑ εμφύλιο;

    Θέλεις να δεις τα παιδιά σου σκοτωμένα, πληγωμένα, ανάπηρα γεμάτα μίσος για τα αδέλφια μας; Διώξτε από την αυλή σας τους φονιάδες, τους αγροίκους, τους πράκτορες , τους προδότες ανθέλληνες κομουνιστές!
    Έχεις εγγόνια; Τα αγαπάς ; Τα σκέπτεσαι; Διώξε τα καθάρματα τις νύχτας , τους προδότες ανθέλληνες κομουνιστές, από την πόρτα σου.

    Φτύστε στα μούτρα τους πληρωμένους δολοφόνους της Πατρίδας μας και...
    των παιδιών μας.
    Διψούν για αίμα, θα τους δώσεις το αίμα των παιδιών σου;
    Κοίταξε τα αγρίμια που μπήκαν στην βουλή. ...ΣΚΕΤΟΙ ΛΥΚΟΙ!
    Είσαι ΕΛΛΗΝΑΣ; Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Τι μπορεί να σουν προσφέρουν μια εγκληματική ομάδα από άτομα της νύχτας και των αναμορφωτηρίων;

    Θέλεις τα παιδιά σου στη φυλακή; Θέλεις τα παιδιά σου εμπόρους ναρκωτικών; Θέλεις τα παιδιά σου ανώμαλους, ψυχοπαθείς, νταβατζήδες και προδότες;
    Μυαλωμένε Έλληνα. Διώξε τα φίδια τους προδότες ανθέλληνες κομουνιστές από την πόρτα σου. Ψάχνουν για ΑΙΜΑ!
    Μόνο με αγάπη για τα αδέλφια μας θα σώσουμε την πατρίδα μας. ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Κοίταξε τα αγρίμια που μπήκαν στην βουλή...ΣΚΕΤΟΙ ΛΥΚΟΙ! ... Τι μπορεί να σουν προσφέρουν μια εγκληματική ομάδα από άτομα της νύχτας και των αναμορφωτηρίων;"

      Από την μία υποστηρίζεις την Χρυσή Αυγή και από την άλλη τους λες αγρίμια, λύκους και εγκληματίες; Πολιτικά μπερδεμένος ε;
      Επίσης το "κομουνιστές" να το γράφεις "κομουνιστάς", ώστε να θυμίζεις τον αείμνηστο, το ίνδαλμά σου.

      Διαγραφή
  4. Αντί να αναδημοσιεύετε κύριοι του "Ξυπνήστε" άρθρα απο άλλα sites, κάντε επιτέλους κι εσείς λίγη δημοσιογραφία πια!!! Αποδείξτε μας ότι δεν είστε απλοί αναμεταδότες κακών ειδήσεων, αλλά πραγματικοί δημοσιογράφοι. Βρείτε τον εφευρέτη, και πάρτε του μια συνεντευξη. Ή ακόμη καλύτερα, βάλτε τον απέναντι σ' έναν τεχνικό, ν' απαντήσει σε ερωτησεις τεχνικές. Και αν θέλετε, πάρτε τα στοιχεία που θα τον βρείτε:

    ECOTHERMICA Ε.Π.Ε

    1ο χιλ. Π.Ε.Ο. Κατερίνης Θεσσαλονίκης

    Τηλ.: 23510-25900 & 23510-25940 FAX.: 23510-25903

    email: info@ecothermica.eu

    Όλα τ' άλλα (αναδημισιεύσεις επιλεκτικές κ.λ.π.) τα θεωρώ ύποπτα. Άντε να σας δω παλληκάρια μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ?
      ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ!
      ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝΕ!

      ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ!!!!!

      Υ.Γ. ΠΟΛΥ ΕΝΟΧΛΗΜΕΝΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙΣ... ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ECOTHERMICA ;;;

      Διαγραφή
    2. Απ' όλα όσα έγραψα αυτό κατάλαβες εσύ;
      Φαντάζομαι ότι είσαι μέλος του blog για να μιλάς έτσι...
      Εντάξει φίλε... Δεν θα επακταθώ περισσότερο.
      Κατάφερες μόνος σου να εκτεθείς και να εκθέσεις και το μέσον που υπηρετείς.
      Να χαίρεσαι το "αμερόληπτο" blog σου και να σε χαίροναι και αυτοί που σε διαβάζουν.
      Αξίζετε ο ένας τον άλλον.

      Για την ενημέρωσή σου πάντως, το copy-paste δεν είναι δημοσιογραφία Είναι παπαγαλία και μάλιστα επικίνδυνου βαθμού στις πονηρές εποχές που ζούμε...

      Καλή συνέχεια στο...έργο σας!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1 Οκτωβρίου 2012 8:51 π.μ.
      ΑΚΟΥ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΛΕΕΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΛΕΒΗΤΑ ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΟΘΗΚΗΣ...ΡΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.


      ...ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ...ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ;

      ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΟ ΡΙΧΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΙΡΙΠΙΠΙ...
      ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΦΙΛΕ... ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΕΙΜΑΙ ΟΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ, ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΡΙΖΩ... ΑΠΛΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΑΙ ΒΓΑΖΩ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΥ....
      ΤΩΡΑ... ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΘΥΜΑ ΚΑΙ ΧΑΦΤΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ... ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ!

      Διαγραφή
    4. καλά-καλά...Μας έπεισες...

      Διαγραφή
  5. Ψυκτικος ειμαι ,και θα μιλησω σαν τεχνικος με την υπαρχουσα τιμη ρευματος η πιο φτηνη λυση οσο αφορα την θερμανση ειναι τα κλιματιστικα τυπου inverter ειτε αντλια θερμοτητος οταν η κατοικια ειναι υπο κατασκευη οτιδηποτε αφορα ηλεκτρικο λεβητα ειναι ψεμα δεν θα προλαβαινετε να πληρωνετε ρευμα !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ¨Ολο σαχλαμάρες. πόσο χαίρεστε να δίνετε ψευτικες ελπιδες στους χαζούς.
    Α! σήμερα πρέπει να αναρτηθει και κανένα άρθρο σχετικά με την συνάντηση που έγινε στο πρεζιντεντ για 600δις....

    Χαίρε βάθος αμέτρητο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΚΟΥ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΛΕΕΙ ΕΒΑΛΑΝ ΤΟ ΛΕΒΗΤΑ ΣΕ ΣΥΡΤΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΠΟΥΤΣΟΘΗΚΗΣ...ΡΕ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην ψάχνετε κανένα σύστημα θέρμανσης τάχμου οικονομικό. Και να είναι οικονομικό τώρα, θα το κάνουν δυσβάχτακτο αναδρομικά του χρόνου!!!!!!!! Δεν γλυτώνετε οτι και να κάνετε και να μην καίτε τίποτε για θέρμανση, θα βγάλουν νόμο να πληρώνεις, διότι δεν θερμαίνεσε και άρα είσαι αντικοινωνικός!!!!!!!!! Μην αμφιβάλλετε ...Θυμάστε το αέριο στα αμάξια? Ναί έμοιαζε να είναι πιο φτηνό, αλλα τώρα θα το αυξήσουν , οπότε επειδή δεν θα γίνει η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης θα είναι πιο ακριβό, αναδρομικά!!!! Την έχετε πατήσει,και έλεος δεν υπάρχει κάνένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγω έδωσα ήδη παραγγελια. ο χειμώνας πλησιάζει. θέλω να βάλω λέβητα στην παπουτσοθήκη να μην είναι άδεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΕΠΙΤΟΠΙΟ ΤΡΟΧΑΔΗΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θέλω να φάω πάπια Πεκίνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατσε να στην βαλω στην παπουτσοθήκη να ζεσταθεί λίγο...Ναι, δεν στο πα. Ζεσταίνεις και το φαγητο!

      Διαγραφή
  13. Και προσοχη μη την καψεις χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα παπούτσια μη ξεχάσετε να βγάλετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. POLI DIABASMENOS SE 8ERMOHLEKTRIKA KAI ALA O EXWN ETOUTHN THN SELIDA-SUMFWNW APOLUTWS MAZEI TOU...................................
    G amelethtos (Buzantinos)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε ανορθόγραφε που συμφωνείς κι όλας.

      Διαγραφή
  16. H καλυτερη θερμανση και πιο φτηνη ειναι: Αγοραζουμε ενα παπλωμα ,του ανοιγουμε μια τρυπα ακριβως στο κεντρο!Περναμε το κεφαλι μας απο την τρυπα καιτο φοραμε! Και με το κομματι που περισεψε απο την τρυπα φτιαχνουμε σκουφακι!Σε πολυ δυνατο κρυο ...διπλασιαζουμε...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡIXNEIS ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΛΑΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ...

      Διαγραφή
  17. ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ - BLOG: "ANTI CHEMTRAILS" - http://anti-chemtrails.blogspot.gr/

    ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΝΕΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ - BLOG:

    "ANTI CHEMTRAILS"

    http://anti-chemtrails.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μάθετε πως να ανάβετε μια λάμπα CFL 11-15Watt μόνο με δύο μπαταρίες ΑΑ' ...και άλλα.., hellas-free-energy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. αυτά είναι μούφες , δείτε εδώ μια σωστή μελέτη
    http://antikleidi.wordpress.com/2012/10/03/thermansi/
    αντλίες θέρμανσης είναι το οικονομικότερο μακροπρόθεσμα, inverter βραχυπρόθεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΘΕΜΑ : ΖΕΣΤΑΜΑ ΕΝΟΣ ΠΙΑΤΟΥ ΜΕ ΦΑΓΗΤΟ

    1) ΦΟΥΡΝΟΣ ΜΙΚΡΟΚΥΜΑΤΩΝ (ΜΕΡΙΚΑ WATT ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ)
    2) ΦΟΥΡΝΟΣ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ (ΜΕΡΙΚΑ kiloWATT ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΑ ΛΕΠΤΑ)

    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΖΕΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ : (...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ζέσταμα ενός πιάτου σε φούρνο μικροκυμάτων δεν θέλει μερικά δεύτερα άλλα τουλάχιστον δυο λεπτά το λιγότερο και κρυώνει πολλή γρήγορα.Θα προτιμούσα το γκάζι.

      Διαγραφή
  21. Ειναι σαν και το υδρογονο που βαζουν στα αυτοκινητα!!Καινε βενζινη για να παραγουν ρευμα να κανουν ηλεκτρολυση στο νερο να βγει το υδρογονο και μετα να το καψουν μαζι με την βενζινη αρα μια τρυπα στο νερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σχετικά με το σύστημα Προμηθέας:
    Ενημερώθηκα από τον αντιπρόσωπο της Λάρισας και κατάλαβα τα εξής:
    Κάθε σώμα έχει ενσωματωμένο λέβητα που θερμαίνει το νερό. Έστω ότι υπάρχουν 6 σώματα για 100τμ. Τα σώματα ενώνονται σειριακά μεταξύ τους με καλώδιο που εξυπηρετεί τον εξής αυτοματισμό: κάθε χρονική στιγμή λειτουργεί μόνο 1 από τα 6 σώματα. Επομένως σε δεδομένο χρονικό διάστημα, κάθε σώμα λειτουργεί μόνο το 1/6 του συνολικού χρόνου. Ο χρόνος αυτός αρκεί για να θερμανθεί το νερό στην απαιτούμενη θερμοκρασία (π.χ. 60-70 βαθμούς). Λόγω της μεγάλης ειδικής θερμότητας (θερμοχωρητικότητας) του νερού, στο διάστημα που δεν λειτουργεί το σώμα το νερό δεν προλαβαίνει να κρυώσει μέχρι τον επόμενο κύκλο λειτουργίας. Φαντάζομαι ότι με τον τρόπο αυτό το σύστημα εκμεταλλεύεται την υψηλή ειδική θερμότητα του νερού, αλλά σίγουρα θα πρέπει να λειτουργεί μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (κανείς δεν ξέρει πόσο).
    Όσον αφορά την κατανάλωση, επειδή σε κάθε χρονική στιγμή λειτουργεί πάντα 1 σώμα, οι ονομαστικές τιμές είναι: Μέγιστη ισχύς 3.5-4 kW, Μέση ισχύς 2.5-3 kW.
    Εξάλλου, όλα τα σώματα τροφοδοτούνται με κοινή γραμμή από τον πίνακα 16Α. Επομένως συμπεραίνω ότι η ισχύς δεν είναι μεγαλύτερη από 230V*16A=3.68KW, οπότε επιβεβαιώνεται η ονομαστική μέση κατανάλωση. Ας το επιβεβαιώσει κάποιος ηλεκτρολόγος που να ασχολείται με αυτά.
    Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω και με τα παραδείγματα της ιστοσελίδας:
    www.ionianeco.gr/thermanse/thermanse/deixreosi.html
    έκανα ένα δικό μου σενάριο, που αφορά το κόστος για 7 μήνες με ημερήσιο και νυχτερινό ρεύμα:
    Για τους 4 χειμερινούς μήνες (Δεκέμβριο-Μάρτιο) θεωρώ 12ωρη λειτουργία (8 με ημερήσια χρέωση 0.14798 €/KWh και 4 με νυχτερινή χρέωση 0.05591 €/KWh):
    1. Ημερήσια χρέωση: 4kW*8h*120days*0.14798€/KWh=568.25€
    2. Νυχτερινή χρέωση: 4kW*4h*120days*0.05591€/KWh=107.35€
    Για τους άλλους 3 φθινοπωρινούς/ανοιξιάτικους μήνες (Νοέμβριο, Απρίλιο και Μάιο) θεωρώ 6ωρη λειτουργία (2 με ημερήσια χρέωση και 4 με νυχτερινή χρέωση), οπότε αντίστοιχα προκύπτουν 106.55€ και 80.52€.
    Το σύνολο για 7 μήνες είναι 862.67€, με όλα τα νούμερα τραβηγμένα προς τα πάνω (4kW μέγιστη ισχύς, 12 ώρες λειτουργία το χειμώνα και 6 ώρες το φθινόπωρο και την άνοιξη μέχρι τέλος Μαίου κλπ).
    Αν βάλετε νούμερα πιο κοντά στο μέσο όρο, θα βγει προφανώς αρκετά λιγότερο.
    Ας κάνει ο καθένας τους υπολογισμούς του τι πληρώνει τώρα στη θέρμανση με πετρέλαιο ή φυσικό αέριο και να δει αν τον συμφέρει το σύστημα αυτό. Εγώ είμαι θετικός να κάνω την εγκατάσταση, αλλά θα ήθελα να περιμένω να ρωτήσω και αν το έχει λειτουργήσει πρώτα κάποιος άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τελικά σαν λαός είμαστε πολύ κάφροι (οι περισσότεροι τουλάχιστον). Είμαστε οι πολύξεροι σε όλα. Δεν υπάρχει περίπτωση να ρωτήσεις κάποιον Έλληνα για το αν γνωρίζει για κάποιο θέμα και να σου απαντήσει "όχι". Γνωρίζουμε τα πάντα και μάλιστα σαν ειδικοί. Τώρα πώς γίνεται ενώ γνωρίζουμε τόσες πληροφορίες για τόσα θέματα, οι περισσότεροι από τους υπογραφόμενους εδώ να μην έχουν φράγκο να πάνε ένα ταξίδι ή να κάνουν κάτι που τους αρέσει λόγω της τρύπιας τσέπης; Πιστέυω ότι όταν κάποιος κατέχει τόσες πληροφορίες, τις χρησιμοποιεί, τις βάζει σε εφαρμογή ώστε να λύσει το οικονομικό του πρόβλημα. Κύριοι..... δεν έχω καμία σχέση με το σύστημα ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, για να εξηγούμαστε και ούτε με ενδιαφέρει αν αυτά που λέει ο εφευρέτης ισχύουν. Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν ακούω για πατέντα σημαίνει ότι έχει γίνει μια πρωτοποριακή κατασκευή που ξεφεύγει από τα μέχρι τώρα γνωρίσματα παρόμοιων κατασκευών. Ένας λογικός άνθρωπος ακόμα και επιστήμονας, δεν θα απέρριπτε την ιδέα, απλά θα πήγαινε πρώτα να την γνωρίσει και να την επεξεργαστεί ο ίδιος. Δεχτείτε επιτέλους ότι κάποιος μπορεί να είναι εξυπνότερος και πιο παράτολμος από εσάς, ώστε να έχει μια καλή ιδέα, αλλά και τα κότσια για να να την βάλει σε εφαρμογή, διακινδυνεύοντας χρόνο, πολλά χρήματα, αλλά και την εικόνα του. Εσείς τι έχετε καταφέρει μέχρι σήμερα, ώστε έστω και αρνητικά να ασχολούνται μαζί σας στα blogs. Θυμηθείτε ότι όλε οι πρωτοποριακές ιδέες στην αρχή χλευάστηκαν από τον πολύ κόσμο. Ευτυχώς όμως οι εμπνευστές τους δεν πτοήθηκαν και συνέχισαν. Γι΄αυτό και σήμερα κύριοι έχουμε την πολυτέλεια να το παίζουμε πολύξεροι μπροστά σε έναν Ηλεκτρονικό υπολογιστή που πριν 20 χρόνια είχε το μέγεθος του διαμερίσματός σας. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει η πιστοποιημένη πατέντα διεθνώς, δηλαδή μια δική σου εφεύρεση γίνεται αποδεκτή (ως 100% αποτελεσματική, αυτό που έφτιαξες όντως κάνει αυτά που υπόσχεται και είναι πρωτοποριακό παγκοσμίως) από την διεθνή κοινότητα και σου επιφέρει τα ανάλογα δικαιώματα και κέρδη φυσικά.
      Τέτοια πατέντα είχε ο αείμνηστος Αριστόβουλος Πετζετάκης και κατέκτησε την διεθνή αγορά, άλλο αν το βλαστάρι του σήμερα τα τίναξε όλα στον αέρα.
      Και υπάρχει και η πατέντα του μαστρομήτσου η οποία δεν έχει περάσει από κανένα έλεγχο δεν έχει καμία πιστοποίηση και καμία εγγύηση ωστόσο ο ''εφευρέτης'' της την βγάζει άμεσα στην αγορά και περιμένει τα θύματα.
      Να με συμπαθάτε αλλά από την στιγμή που δεν έχετε καμία γνώση πάνω στο αντικείμενο μην τρέχετε να αμφισβητήσετε αυτούς που έχουν κάποιες γνώσεις και τις καταθέτουν. Κυρίως όμως μην τους τοποθετείτε στην κατηγορία ξερόλας Έλληνας.
      Όταν δεν γνωρίζετε κάτι πολύ απλά πρώτα από όλα φροντίστε να ενημερωθείτε σχετικώς και να μην βλέπετε παντού αόρατους εχθρούς, κατασκόπους και συνωμότες οι οποίοι υποτίθεται θέλουν να σαμποτάρουν τον Έλληνα ''εφευρέτη'' και την εφεύρεσή του.
      Αυτά μόνο στο συνωμοσιολογικό μυαλό κάποιων νεοελλήνων γίνονται και όχι στην διεθνή επιστημονική κοινότητα στην οποία μετέχουν και διακρίνονται απροβλημάτιστα ένα σορό Έλληνες επιστήμονες.
      Η συγκεκριμένη εφεύρεση είναι μια μπαρούφα και τίποτε άλλο. Ας βγει λοιπόν ο εφευρέτης να μας αποστομώσει στην πράξη με μια δημόσια παρουσίαση και την συμμετοχή ειδικής επιτροπής για το θέμα.

      Διαγραφή
  24. Επιτέλους και κάποιος που λέει τα πράγματα με το όνομα τους. Όλοι σε αυτή τη χώρα τα ξέρουν όλα. Για το παρόν θα έπρεπε να μιλάνε μόνο μηχανολόγοι με πείρα, όχι ο οποιοσδήποτε. Εμείς μελετάμε να αλλάξουμε τον τρόπο θέρμανσης στο σπίτι μας και δυστυχώς, ενώ παντού υπάρχει κριτική, δεν υπάρχουν εμπεριστατωμένες μελέτες.
    Όποιος έχει σχετική πληροφόρηση, παρακαλώ να δώσει το link, για να διαβάσουμε όσοι ενδιαφερόμαστε για εναλλακτικούς τρόπους θέρμανσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν θελετε εμπεριστατωμένες μελέτες να πάτε σε μηχανολόγο... από τα blogs δεν γίνονται μελέτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο κάθε αμόρφωτος χρυσαυγίτης ανορθόγραφος ελληνάρας λοιδωρεί ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ οποιονδήποτε εκφράζει επιστημονικη άποψη, χωρίς επιχειρήματα, μόνο με κραυγές οπαδών γηπέδου. Άντε να ξεκουμπιστείτε από την Ελλάδα αμοιβάδες να πάμε μπροστά. Και δεν έχω καμία ΄σχέση με καμιά εταιρία , απλά προσβέλετε την νοημοσύνη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αθανάσιε Γκάγκα γιατι δε μας δίνεις τα φώτα εσυ ρε ηλίθιε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΡΑΖΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να κράζουμε κάτι παραπάνω ξέρουμε, για εσένα και κάθε απαίδευτο που δεν μπαίνει στον κόπο να ανοίξει κανένα βιβλίο, να ρωτήσει, να μάθει, μπορεί να είμαστε μαλάκες, σίγουρα όμως δεν είμαστε τούβλα που θα τους τα αρπάξει ο κάθε ''εφευρέτης'' της πούτσας.

      Διαγραφή
  29. ενας εγραψε επωνυμα κ τον ειπαμε μαλακα. τα μεχρι τωρα σχολια περι τεχνολογικων ειναι απο αλανια στα λιμανια. χωραει σε μικρο χωρο χωρις υπερθερμανσεις γιατι δεν εχει απωλειες. στο πετρελαιο εχεις 80% στα καυσαερια για να μην υπολογισουμε απωλιες απο ατελη καυση. κρωνει πιο γρηγορα ενας καφες πχ απο μικροκυματων? iq ραδικιου. η τοστιερα δουλευει εξ επαγωγης. το μικροκυμα αμεσα κ απανο στο μοριο του νερου. φιλε ψυκτικε δεν ειναι λεβητας. ειναι κατι αλλο..μη σε κουραζω τωρα. (να θυμηθω να μη προσλαβω εσενα). λετε να βγηκαν στη ΔΕΘ κ να ειναι ψευτες χωρις ευρεσιτεχνεια? εχω δει κ χειροτερα βλεπε Τσοχατζοπουλος να κουνα το δαχτυλο κ τωρα στο κελι.(χαχαχαχαχα).κ η παγκοσμια κοινοτητα ευρεσιτεχνιων αντι να τους συντριψουν τους αφηνουν να εχουν υποκαταστημα σε καθε πολη σχεδον? κ τοσος κοσμος χαυτες κ αυτοι. δεν εκπλησωμαι. εδω ο Παγκαλος ελεγε οτι πηρε ο αερας τη σημαια, εδωσε τον Οτσαλαν κ τωρα που ειπε οτι μαζι τα φαγαμε (βλεπε επιδοτησεις πχ που εγειναν τζιπ κ σπιτια κ προικα για τις πουτανες στα κολομπαρα σε ολη την επαρχια) τωρα καταλαβαμε οτι ειναι ψευτης αριβιστας κ κλεφτης. παιδια οπως λεει στην αρχη τα συμπερασματα δικαμας. δεν υπαρχει λογος να βριζουμε ακομα κ αν διαφωνουμε. εγω ειμαι μαλακας κ θελω να μου τα αρπαξει ο κάθε ''εφευρέτης'' της πούτσας. δικα σου λεφτα δινω? πες διαφωνω κ τελος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Διαφωνώ με όλα.Κατά τη γνώμη μου φτηνή θέρμανση μπορεί να δώσει μονο ένα καλά μονωμένο σπίτι με βοήθεια της υπάρχουσας θέρμανσης που έχετε μέχρι τώρα είτε πετρέλαιο λέγετε είτε ηλεκτρικό είτε γκάζι.Οποιαδήποτε μετατροπή έχει κόστος και το κόστος δεν μηδενίζετε.Και ο λόγος είναι ότι κάθε φορά θα λένε για φτηνές λύσεις και τι θα κάνεις δηλαδή συνέχεια μετατροπές?Επένδυσε καλύτερα στο σπίτι σου μονώστε το.Απλά τη γνώμη μου είπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΚΑΓΚΑΣ20 Δεκεμβρίου 2012 - 12:23 μ.μ.

    Τελικά στις 2/11/2012 παρήγγειλα το σύστημα ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ, όχι τον λέβητα αλλά τα αυτόνομα σώματα ηλεκτροδιέργεσης και συγκεκριμένα 5 σώματα με συνολικές 46 φέτες και τελική αξία 2.800€ μαζί με εργασίες εγκατάστασης και αποξήλωσης παλαιού δικτύου καλοριφέρ.
    Και από εδώ αρχίζει η παρακάτω ιστορία την οποία αναφέρω για γνώση και συμμόρφωση. Όπως θα δείτε σε προηγούμενό μου post ήμουν θετικός με την όλη ιδέα - πατέντα αλλά και με τον ιδιοκτήτη και εφευρέτη κ. Ψωμιάδη. Σήμερα παραμένω θετικός με την ιδέα αλλά τελείως αρνητικός με τους ανθρώπους που την στηρίζουν και υποστηρίζουν, λόγω έλλειψης επαγγελματισμού.
    Στις 2/11/2012 παρήγγειλα από το υποκατάστημά της εν λόγω εταιρείας στη Θεσσαλονίκη, εκ μέρους της υπερήλικης μητέρας μου, το σύστημα Προμηθέας (αυτόνομα σώματα ηλεκτροδιέργεσης) πληρώνοντας προκαταβολή ύψους 1200 ευρώ παραλαμβάνοντας την προσφορά και μια πρόχειρη απόδειξη 1200€. Η τοποθέτηση του συστήματος θα γινόταν σύμφωνα με τα λεγόμενά τους εντός 10-15 ημέρες. Μετά τις 10 μέρες άρχισα να επικοινωνώ με το υποκατάστημα της Θεσσαλονίκης που έκανα την παραγγελία για το πότε θα γίνει η εγκατάσταση και μου μετέθεταν την εργασία στην αρχή μια εβδομάδα μετά και μετά την εβδομάδα, μέρα με τη μέρα, ώσπου επικοινώνησα με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας και εφευρέτη του συστήματος κ. Ψωμιάδη, ο οποίος μου ανέφερε το πρόβλημα που αντιμετώπιζε και ότι θα μου τηλεφωνούσε για να μου απαντήσει αν μπορούσε να κάνει κάτι. Δεν μου τηλεφώνησε όμως ποτέ.
    Το πρόβλημα που είχαν όπως μου ανέφερε ήταν ότι παρέλαβαν λάθος παραγγελία ενός εξαρτήματος από το εργοστάσιο που συνεργάζονται, με αποτέλεσμα την έλλειψη εξαρτημάτων.

    Την Δευτέρα 10/12/2012 μετά από 1 μήνα και 8 ημέρες από την παραγγελία, τηλεφώνησα στην εταιρεία και την ακύρωσα, ζητώντας τα χρήματα της προκαταβολής πίσω, διότι δεν μπορούσαν να μου δώσουν μια συγκεκριμένη ημερομηνία τοποθέτησης τους συστήματος. Την ίδια μέρα που ακύρωσα την παραγγελία, με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι η επιστροφή της προκαταβολής θα κατατεθεί από το λογιστήριο τους, στον τραπεζικό λογαριασμό που τους έδωσα και αυτό θα γίνει την Παρασκευή 14/12/2012.
    Στις 14/12/2012 έστειλα στην εταιρεία e-mail ζητώντας να με ενημερώσουν για τις ενέργειες που έχουν κάνει για την επιστροφή των χρημάτων μου.
    Μέχρι την Δευτέρα 17/12/12 δεν επικοινώνησε κανείς μαζί μου, ούτε απάντησαν στο e-mail μου. Έτσι την ίδια μέρα στις 13:40 επικοινώνησα τηλεφωνικά με την εταιρεία. Η κοπέλα στην άλλη γραμμή αφού της γνώρισα το λόγο του τηλεφωνήματος μου, μου είπε ότι θα επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος κ. Συμεωνίδης πράγμα που δεν έγινε.
    Στις 14:14 της ίδιας ημέρας έστειλα ΦΑΞ, ζητώντας τους να με ενημερώσουν για το λόγω που δεν είχε επιστραφεί το ποσό της προκαταβολής.
    Στις 18/12/2012 τους ανέφερα με όλα τα στοιχεία και παραστατικά που είχα στα χέρια μου στο Συνήγορο του Καταναλωτή και άρχισα επαφές με δικηγόρο και 2 τοπικά τηλεοπτικά κανάλια.
    Μέχρι τις 20/12/2012 στις 10:00πμ δεν είχα καμία ενημέρωση. Έτσι επικοινώνησα και πάλι με τα κεντρικά της εταιρεία στην Κατερίνη και τους ενημέρωσα για τις ενέργειές μου (αναφορά, δικηγόρο, κανάλια).
    Μόνο τότε και περί ώρας 11:45 δέχτηκα τηλεφώνημα που με ενημέρωσε ότι τελικά τα χρήματά μου (της μητέρας μου) επεστράφησαν.
    Το αφήνω στη κρίση σας, επαναλαμβάνω όχι για το σύστημα θέρμανσης, αλλά για τον τρόπο που συμπεριφέρθηκαν σε ένα καταναλωτή που τους εμπιστεύτηκε. Η ψυχική οδύνη που υπέστη η μητέρα μου λόγω του ότι άρχισε να πιστεύει ότι έχασε τα χρήματα της που τα είχε στην άκρη για λόγους υγείας, συν του ότι ακόμα κάθετε στο κρύο λόγω της παραπάνω υπόθεσης δεν πληρώνεται. Και κλείνοντας να πω ότι δεν υπήρξε ούτε ένα συγγνώμη από την πλευρά της ECOTHERMICA για την ταλαιπωρία που μας προξένησε με δική της υπαιτιότητα.
    Αν δεν μπορείς να υποστηρίξεις κάτι μη το ξεκινάς.
    Και κλείνω με μια παραβολή....... Όλοι ξέρουμε έστω ένα ψητοπωλείο που κάνει υπέροχα μπιφτέκια και κλάσεις ανώτερα από τα μπιφτέκια των Goody's. Παρόλα αυτά τα Goody's έχουν την περισσότερη πελατεία και τζίρο. Γιατί; Διότι ξέρουν να υποστηρίξουν το προϊόν τους και τους πελάτες τους με ένα πετυχημένο σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. όλοι πέσατε να τους φάτε δεν ντρέπεστε καθόλου και Μονό που είναι ελληνικό προϊόν φτάνει.Σ πα ρε αντλία θερμότητας κάτω από το μηδέν δεν κάνουν τίποτα άσε που δεν ξέρεις πόσο ρεύμα κάθε απίστευτο πληρώνεις μια περιουσία και δεν ξέρεις ποσά κιλοβάτ κάθε.Στον προμηθέα ξέρεις σε πραγματικό χρόνο τι ρεύμα καις.Πόσο βλάκες είστε.Υπάρχει άλλο σύστημά που να το διαχειριζεσαι από ταμπλέτα........Να καλέσετε το εφευρέτη ρε ηλίθια βόδια.Μονό κριτική λέγεται να κανεται..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. TO SYSTIMA EKTOS TOU OTI EINAI OIKONOMIKO DEN THELEI KAI SYNTIRISI K EXEI KANEI OLOUS TOUS YDRAYLIKOYS NA TREMOUN........
    KSESKIZOUNE TON KOSMAKOI ME SYNTIRISEIS KAI KALA KAYSTHRWN KAI TOYS PERNOUNE ME KOPO MHDEN TA WRAIA TOUS LEFTA....
    LAMOGIA SAS XALAEI ENA ELLINIKO PRO'I'ON PESATE NA TO FATE......
    OSO GIA OLOUS ESAS KSEROUME OTI EISASTE FARA YDRAYLIKWN K TA GRAFETE AUTA OPORO PWS XRISIMOPOIEITE K YPOLOGISTH.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Η ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ. ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η ΕΤΑΙΡΙΑ EKOTHERMICA (ΨΩΜΙΑΔΗΣ, ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ) ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΗΔΕΝ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ.ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ..ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ...ΤΡΙΧΕΣ.. ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΔΙΑ. ΜΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΚΟΡΟΪΔΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΥΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Πόσο άσχετος είσαι με τη τεχνολογία και γενικά με την ενέργεια φαίνεται από τον τρόπο που κάνεις τους υπολογισμούς. Είσαι κι εσύ από τα "φρούτα" που μπήκαν στο ΕΜΠ με πανελλήνιες της παπαγαλίας?

    Αν ήξερες έστω και λίγα από θέρμανση νερού θα έβλεπες πως αυτό που μετρά είναι ο χρόνος που απαιτείται ... κιλοβατώρα πληρώνεις άσχετε ... όχι ισχύ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εμείς θα βάλουμε θέρμανση με φυσικό αέριο, ήδη έχω παραγγείλει 300 κιλά φασόλια πρεσπών !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πεθανα στο γελιο μηλαμε!!!χαχαχ αχα χαχαχαχα

      Διαγραφή