Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Το ΑΚΠ, ο Ερντογάν και ένας…υπερήφανος κολαούζος από τη Θράκη!

Στο συνέδριο του κυβερνητικού κόμματος της Τουρκίας ο πρόεδρος του κόμματος DEB των τουρκοφρόνων της Θράκης…

Μεγάλωσαν οι δουλειές του τουρκόφρονος φασισταριού της ελληνικής (ακόμη) Θράκης, που παριστάνει το κόμμα της…
Φιλίας, της Ειρήνης και της Ισότητας (DEB). Όπως μας ενημερώνει το ίδιο το DEB στην επίσημη ανακοίνωσή του, «στις 30 Σεπτεμβρίου ο πρόεδρος του κόμματος Μουσταφά Αλή Τσαβούς μετείχε στο 4ο μεγάλο τακτικό συνέδριο του κόμματος ΑΚΠ. Ο πρωθυπουργός της Τουρκικής Δημοκρατίας και πρόεδρος του κόμματος ΑΚΠ κύριος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, που κατά την 21η επέτειο ίδρυσης του κόμματος DEB απέστειλε συγχαρητήρια, δεν το ξέχασε ούτε και στο 4ο μεγάλο τακτικό συνέδριο του κόμματός του. Κάλεσε λοιπόν εκ μέρους του DEB, τον πρόεδρο του Μουσταφά Αλή Τσαβούς. Ευχαριστούμε πολύ και για αυτήν την ευγενική πρόσκληση προς το κόμμα DEB αλλά και για το επιδειχθέν προς το DEB ενδιαφέρον. Η παρουσία του κόμματος DEB μέσω του προέδρου του Μουσταφά Αλή Τσαβούς, που κλήθηκε ανάμεσα στις σχεδόν 200 ξένες αντιπροσωπείες στο 4ο μεγάλο τακτικό συνέδριο του κόμματος ΑΚΠ, αποτελεί πηγή υπερηφάνειας…».

Ε και εσείς πλέον, αφού μόλις διαβάσατε όλο αυτό το γλοιωδώς εμετικό γλείψιμο των εν Θράκη τουρκολακέδων προς τα αφεντικά τους, βλέπετε πλέον και στη φωτογραφία όρθιο τον λεγάμενο (Τσαβούς) να καμαρώνει ως γύφτικο σκεπάρνι για την…κολοσσιαία τιμή που του έγινε από το κυβερνητικό κόμμα της…Μητέρας Πατρίδας. Κατά τα λοιπά, όλα φυσιολογικά βεβαίως, όπως και η παρουσία του DEB στο κυβερνητικό τουρκοσυνέδριο. Ε, πώς όχι; Εδώ ο Ερντογάν τους πληρώνει γραφεία, ταξίδια, εκδηλώσεις, ένα κάρο άλλες δραστηριότητες! Δεν θα τους καλέσει δηλαδή και στο συνέδριο του;


http://proxeneio-stop.org/

206 σχόλια :

  1. ...τής Ελληνικής ακόμη Θράκης.....
    δέν ξέρω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΡΚΟΔΟΥΛΟΙ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΜΑΣ, ΑΣ ΧΑΙΡΩΝΤΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΣΠΟΡΙΤΕΣ ΜΠΑΣΤΑΡΔΟΙ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΣΑΒΟΥΣ ΜΗΤΕΡΑ ΣΟΥ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΕΔΩ ΖΕΙΣ ΑΝ ΟΧΙ ΕΙΣΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΓΙΑ ΑΛΥΤΡΩΤΙΣΜΟ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΤΥΠΑΤΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΑΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΠΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΤΑΙ Η ΔΥΤΙΚΗ ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΚΑΘΕΣΤΑΙ ΦΡΟΝΙΜΑ Η ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ======================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΝ ΒΑΛΕ ΦΡΑΓΜΟΥΣ ΣΥΡΜΑΤΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ.......ΧΑΧΑΧΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=qKcgh0l7Wf0&feature=related
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΛΕΝ!!!
    ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΙΚΡΑ!!! ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ!!!!
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΟΙ ΚΡΥΒΟΥΜΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ!!
    ΕΤΣΙ ΝΙΩΘΩ ΚΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ!!ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ!!ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΙΔΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΛΕΝ!
    !Χα!χα!ΤΧΝ!!ΓΙΑΥΤΟ ΤΡΕΧΩ ΠΡΩΤΗ ΝΑ ΦΡΑΞΩ!!
    ΤΗ ΝΑ ΚΑΝΩ;ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΜΑΣ ΦΑΝΕ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΛΕΝ!!
    ΠΑΩ ΠΙΣΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΘΟΔΩΡΗ ΜΟΥ!!
    ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΧΑΧΑΧΑ ΕΕ! ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ !!....ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΜΟΝΟ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΙΡΘΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΠΙΣΩ!
    ΦΥΣΙΚΑ ΑΦΟΥ ΚΟΥΒΕΝΤΙΑΖΩ ΑΝΕΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!
    ΑΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΑΚΟ ΣΑΣ! ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΑΣ!
    ΚΙ ΑΝ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΒΑΖΕΤΑΙ ΠΙΠΕΡΙ!
    ΕΤΣΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΠΙΣΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆
    http://www.youtube.com/watch?v=sYwNEKDS89I

    http://www.youtube.com/watch?v=Pk9vPlPmoOk&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=t9MHYYHXQoc

    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

    ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆ ☆.:*´¨`*:.☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ
      ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
      ΤΧΝ

      Διαγραφή
  12. ΕΛΑ ΗΡΘΑ ΚΑΙ ΓΩ......ΠΑΜΕ ΡΕ ΝΑ ΚΟΥΣΟΥΝΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΝΙΑ ΖΟΡΙΚΗ......ΕΛΕΝΗ ΕΒΑΛΕΣ ΣΥΝΟΡΑ ΒΛΕΠΩ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Κ....ΚΑΛΑ ΞΗΓΗΘΗΚΕΣ.....ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ ΗΡΕΜΗ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ.....ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΛΗ......ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑΣΑΡΕΣΗ.....ΦΑΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ....ΑΠΟ ΜΕΝΑΝΕ...
    http://www.youtube.com/watch?v=stHSVmqusss&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΙΖΩ ΚΑΛΗ ΜΠΑΛΛΑ.
    ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ!
    ΚΑΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΓΗΠΕΔΟ!ΩΡΑΙΟ ΓΡΑΣΙΔΙ!
    ΤΙ ΤΟ ΠΟΤΙΖΕΤΕ;
    ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΥΣ!
    ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΡΕΠΟ ΛΕΩ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΡΑΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΕΛΕΝ!
    !ΕΛΑ ΕΛΕΦΑΝΤΑΚΙ ΜΟΥ !!!ΤΟ ΓΑΤΟΥΛΙΝΙ ΣΟΥ ΓΥΡΙΣΕ ΠΙΣΩ ΝΑ ΣΕ ΒΡΕΙ ΝΙΑΟΥΡΙΖΩΝΤΑΣ!!
    ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΒΡΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΕ ΦΑΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΟΛΟΙ Σ ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΗΠΕΔΟ!
    ΕΙΔΙΚΑ ΜΙΑ ΠΑΙΚΤΑΡΟΥ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΑΣΕΩΣ!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΘΕΡΙΑΣΟΥΜΕ!
    ΜΕ ΔΙΩΧΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ Η/Υ
    ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΖΩ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΛΕΝ !!
    ΕΛΕΝ!!
    ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΘΑ ΚΟΨΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΤΗ ΝΥΧΤΑ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!!
    ΜΙΛΑΩ ΣΟΒΑΡΑ ΜΗ ΤΟΝ ΠΕΡΝΕΙΣ ΑΣΤΕΙΟ!!!
    ΦΑΤΟ ΜΟΡΟ ΜΟΥ!!ΦΑΤΟ!!ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΦΑΩ..... ΕΓΩ!!
    ========================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΡΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΥΡΑ ΚΑΤΙΝΕΣ Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ...... ΚΡΙΜΑΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΒΕΒΑΙΑ .. ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ..ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΘΕΛΕΙ ....ΔΕΝ ΣΟΥ ΚΑΝΟ ΤΗ ΧΑΡΙ ΡΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΤΡΑΒΑ ΣΤΗ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ ΧΑΧΑΧΑ
    http://www.youtube.com/watch?v=vDXflUbx_pI&feature=related
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ ΧΤΥΠΑΗ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ......ΩΡΑΙΟ ΕΡΓΟ......ΩΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΙΑ.....ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΦΟΡΕΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ......ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΛΑΡΑ.....ΠΑΡΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ.....ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΑΡΕΣΗ......
    http://www.youtube.com/watch?v=vnKHn6hO6pk&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΕΛΕΝ!!
    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΡΑ!!!Η ΑΓΑΠΗ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΡΑ!!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΗΡΕΥΤΗ ΠΗΓΗ!!!!!!
    ΜΩΡΟ ΜΟΥ Σ'ΑΓΑΠΩ!!!ΣΕ ΠΟΟΝΟ ΣΕ ΠΟΘΩ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΚΑΝΕΙΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΙ ΛΕΣ
      ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ ΟΧΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ
      ΜΑΤΙ

      Διαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?v=L40pjtMvY0Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟΥ ΝΟΜΙΖΗ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΥ ΤΧΝ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΜΕΝΑΝΕ,ΟΤΙ ΞΕΡΗ ΠΕΡΣΟΤΕΡΑ......ΑΧ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.......ΑΣ ΠΩ ΝΑΙ.......ΔΕ ΧΑΛΑΩ ΧΑΤΗΡΙΑ ΕΓΩ......ΠΑΡΕ ΡΕ ΑΛΑΝΙ ΤΩΡΑ ΕΝΑ ΖΟΡΙΚΟ......
    http://www.youtube.com/watch?v=fkMpGZ8hsUQ&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΛΕΝ!!
    ΠΑΙΔΙΑ ΜΗ ΨΑΧΝΕΤΕ;Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ Ο ΜΟΡΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ 1000/100
    ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΦΙΒΟΛΙΑ..ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΧΙΛ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://www.youtube.com/watch?v=oPsYQO_PpUc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.....ΜΕ ΠΗΡΑΝΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΤΟΥΚΙ ΔΥΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΝΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΜΠΑΡΜΠΑ ΓΙΑΝΝΗ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΗ ΠΕΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΡΕΣΗ.....ΚΑΙ ΛΕΗ Ο ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗΣ ΦΑΤΟ ΘΑΝΑΣΗ.....ΠΩ ΠΩ ΤΙ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ......ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ....ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.....ΟΧΙ ΨΕΥΤΙΚΑ.....ΝΑ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ.....ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΛΕΗ ΟΤΑΝ ΜΠΕΝΩ ΣΤΟΥ ΧΑΙΚΑΛΗ.....ΕΛΕΝΑΚΙ ΑΚΟΥΤΟ....ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ....
    http://www.youtube.com/watch?v=_so45giy-tg
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΛΕΝ!!
    ΟΧΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΨΑΞΑ ΑΔΙΚΑ!!ΝΑ ΒΡΩ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΝΙΩΣΟΥΝ!!
    ΓΙΑ ΒΡΗΚΑ ΕΣΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΕΟΣ!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΙΡΙΞΑΝ ΣΗΜΕΡΑ!!ΣΗΜΕΡΑ!!ΠΟΥ ΕΙΧΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ!!
    ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΦΕΝΩΝΤΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΙΝΩ ΠΑΝΤΑ!!
    ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΔΙΞΑΝ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΑΖΙ!!
    ========================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΑΜΠΕΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΙΠΑ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ
    ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΛΕΝ ΘΑ ΔΙΞΕΙ!!
    http://www.youtube.com/watch?v=BOsUsa-i-2M&feature=related
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΛΕΝ!!
    ΝΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!ΠΟΤΗΡΑΚΙ!!ΠΟΤΗΡΑΚΙ!!
    ΠΗΓΕΝΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΔΙΑΣΚΑΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΟΥ ΑΝ ΘΕΣ!!ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ!!
    ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΕ ΧΑΡΟΠΕΙΗΣΗΣ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΑΣ!!
    ΣΤΟ ΛΕΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΠΗΓΕΝΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΠΗΣ.......
      ΣΤΟ ΕΞΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΗΣΑΜΕ......
      ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ,ΣΕ ΑΥΤΟ.
      ΤΑΡΑΡΟΜ

      Διαγραφή
  28. ΕΛΕΝ!!
    ΤΧΝ!!
    ΕΓΩ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΜΕΣΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΠΕ ΝΑ ΡΘΗ ΝΑ ΜΕ ΚΛΕΨΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑ ΠΕΙ!!ΓΙΑ ΥΤΟ ΕΠΙΜΕΝΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΛΕΝ!!!
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΔΩ;ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΞΕΡΕΙ..ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤΕ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΙ=ΠΟ-ΤΑ..
    ΜΕ ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΥΤΟ.
    ============================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΛΕΝ!!
    ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΜΗ ΦΩΝΑΖΕΙΣ;
    ΠΟΙΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙΤΟ ΝΑ ..
    ΜΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ;
    Ε;ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ !!ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΤΟ ΕΔΩΣΑΣ ΕΓΩ!!
    ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ ΕΣΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!!ΜΑΑΑΑΑΑΤΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΞΗΓΗΘΗΚΕΣ ΤΧΝ...ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΕΣ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ...ΚΑΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ.....ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ..ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΠΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΑ,ΕΧΗ ΤΣΑΚΩΘΗ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΗ ΦΙΛΟ ΑΥΤΟΣ....ΔΥΣΤΗΧΗΣΜΕΝΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ......ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕ ΒΡΙΖΗ ΤΩΡΑ....ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ.....ΑΝ ΕΡΘΗ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΒΡΙΣΗ ΘΑ ΤΟΥ ΚΟΛΑΩ ΤΗ ΦΡΑΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΤΕΡΙΑΖΗ......
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΕΛΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΙΛΙΕΣ ΕΦΟΣΟΝ Η ΕΥΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ....ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΕΥΗ ...ΠΗΓΕΣ ..ΣΤΑ ΣΚΟΤΙΝΑ?? Η ΕΥΗ ΕΓΡΑΨΕ? ΑΝ ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΗ ΝΕ ΤΟ ΜΟΥΡΛΟ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΕ...ΡΕ ΕΥΗ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ...ΑΛΗΘΕΙΑ!!
    http://www.youtube.com/watch?v=4hhZ7NtRXB0&feature=related
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:04 π.μ.
    ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΡΕ ΒΛΑΚΑ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ??????


    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:06 π.μ.
    ΑΝΝΑΡΩΤΗΘΗΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ;


    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:07 π.μ.
    ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΣ ΤΟ ΙΔΙΟ!!

    ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ...ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:12 π.μ.
    Anonymous20 Οκτωβρίου 2012 10:55 μ.μ.
    καλα ειμαι η καημενη!!
    αχ δ ξερετε τι επαθα,παω σπιτι μ χθες πτωμα ελειπα 5 μερες.αφησα η νοικοκυρα ανοιχτο παραθυρο να μπαινει οξυγονο οσο θα λειπω κ αντι για οξυγονο καλε μπηκαν 5 κουταβια γατια!!!τα οποια εκαναν παρτι...βρηκαν την τροφη της λουκριτιας βρυηκαν κ σοκολατες μου κ παει...ειδα κ επαθα να τα βγαλω..κ δ φτανει π τα εβγαλα κ απο παντου εμφανιζοταν γατια για καμια ωρα..κ δωστου η χλωρινη,ναι δ μου φτανε αυτο μετα χτυπουσαν τ παντζουρι για να μπουν μεσα κ εκλαιγαν κιολας!!χωρια π με επιασε αλλεργια κ την εβγαλα στ κεντρο υγειας(να το κανει ο θεος).
    τουλαχιστον ειχε ωραιο γιατρο!!!

    Απάντηση
    Replies

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:16 π.μ.
    ΜΟΡΦΕΑ ΓΑΜΩ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΟΝΤΩΣ ΣΥΝΕΒΕΙ
    ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ
    ΘΕΕ ΜΟΥ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...


    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:18 π.μ.
    ΣΕΝ ΣΕ ΑΝΤΕΧΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ
    ΚΑΙ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΕΣΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΗΣ ΠΟΠΗΣ
    ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΟΣ ΟΜΩΣ ΛΟΓΟ ΩΡΑΣ
    ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΙΕΙΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ;
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΕΛΕΝΙΤΣΑ ΜΟΥ.......ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ....ΑΚΟΥΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ.......ΑΚΟΥΤΟ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ....ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ....ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑΝΕ.......
    http://www.youtube.com/watch?v=EsKjycT97nM&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΕΛΕΝ!!
    Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ!!ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΒΟΗΘΕΙΑ!! ΝΑ ΜΗΝ ΜΗΝ ΜΙΩΘΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΤΗΣ ΕΝΩΝΗ!!
    ΤΗ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΣΤΑ ΑΥΤΙ ΜΟΥ!!!
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ/Α ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΠΟΙ ΠΑΝΩ!!ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:21 π.μ.
    ΜΟΡΦΕΑ ΣΥΝΕΛΘΕ
    ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση
    Replies

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:23 π.μ.
    ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!

    ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;

    ΧΘΕΣ ΠΡΙΝ ΜΑΛΩΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ!!!!

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΑΠΟΣΤΕΙΛΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ;;;;

    ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ;;; ΕΓΩ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ!!

    Απάντηση

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:23 π.μ.
    ΜΟΡΦΕΑ ΤΕΛΟΣ
    Α ΔΕΝ ΣΕ ΑΝΤΕΧΩ
    ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΤΑ ΙΔΙΑ
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:25 π.μ.
    ΜΟΡΦΕΑ ΓΡΑΦΩ ΟΠΟΥ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ
    ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ;
    ΠΟΥ Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟ ΑΛΛΟ;
    ΑΠΛΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΗΣ ΣΥΝΕΒΗ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση
    Replies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΟΦΤΟ ΡΕ!!!
    ΘΑ ΜΑΛΩΣΟΥΜΕ!!! ΣΤΟ ΛΕΩ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ!!!!

    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!
    ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΠΟΥΝΤΑΛΑΣ!!!!

    Απάντηση

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:27 π.μ.
    ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΣΕΣ ΕΔΩ!!

    ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΡΑΦΩ!!!

    ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ!!!
    ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΤΕΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ!!

    ΤΕΛΟΣ!!!
    ΦΕΥΓΩ ΕΓΩ!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΑΣ!!

    Απάντηση
    Replies

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:29 π.μ.
    ΑΧ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ
    ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟ
    ΞΕΡΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΜΟΝΗ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΕΛΕΝ!!
    ΟΧΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ!!ΕΧΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΝΑΣΕ ΝΟΙΖΩΜΑΙ!!ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΝΟΙΖΕΤΕ!!!
    ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΣΧΩΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΤΡΗΣ Ο ΘΕΟΣ!!ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕ ΑΦΗΣΩ ΠΟΤΕ!!ΜΟΝΟ ΣΟΥ!!ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΣΟΥ!!ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΜΟΥ!!
    ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΡΩΧΩΡΑΜΑΙ ΜΑΖΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:27 π.μ.
    ΕΓΩ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ
    ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΡΑΤΩ ΚΑΙ ΩΡΑ
    ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΣΕΣ ΤΩΡΑ
    ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ Η SKIA ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΕΓΩ;
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:30 π.μ.
    ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!
    ΝΥΧΤΑ
    ΑΡΚΕΤΑ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση

    Anonymous21 Οκτωβρίου 2012 12:44 π.μ.
    ΜΑΛΙΣΤΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ
    ΗΓΕΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕ ΝΕΑ
    Ο ΤΡΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ
    ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ
    ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ ΔΕΝ ΜΕ ΒΡΙΣΚΕΙ ΣΥΜΦΩΝΗ
    ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ!!!!!!!!
    Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΣΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΕΙ
    ΜΟΡΦΕΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΘΟΥΜΕ
    ...ΑΟΡΑΤΟΣ...

    Απάντηση

    ΗΓΕΤΗΣ21 Οκτωβρίου 2012 12:45 π.μ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΑΙΝΑ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ Κ ΕΠΑΘΑ
    ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΡΑΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ Κ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΛΕΞΗ ΤΕΛΟΣ
    ΡΩΤΑ Κ ΤΟΝ Α.V POY MOY ΕΣΤΕΙΛΕ 2 ΕΙΔΩΝ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΥΝΤΑΓΗ Γ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ
    Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΗΤΑΝ ΤΑΞΙΔΙ ΓΥΡΙΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗς ΝΥΧΤΑ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ Κ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
    5 ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΕ ΜΠΗΚΑΝ ΓΑΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΕΠΑΘΕ ΑΛΛΕΡΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΤΑ ΠΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ Κ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΣΕ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙΣ Κ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕ ΠΕΙΡΑΞΑ ΠΑΛΙ ΕΓΩ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 12:57 π.μ.
    ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ!
    ΜΙΛΑΜΕ ΚΩΔΙΚΑ!!!!!

    ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ!
    ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ!!

    ΕΦΟΣΟΝ ΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΚΩΔΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΑΥΤΑ!

    ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ???
    ΑΦΗΣΤΕ ΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΕΓΩ!
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ!!
    ΤΑ ΕΔΩΣΑ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ!!!

    ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ!!

    Απάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλησπέρα στην όμορφη παρέα!

    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΛΕΝ!!
    ΤΧΝ!!
    ΡΕ ΜΙΚΡΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ν ΤΟΝ ΘΕΛΕΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΥΤΟΝ;ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΥΧΑΝΟΜΑΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΔΗΠΟΤΕ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙΚΑΙ ΤΟ ΔΕΙ ΓΙΑ ΑΝΤΡΑ ΑΥΤΟΝ;
    =======================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Απαντήσεις

      ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:17 π.μ.

      ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΚΑΡΙΟΛΑ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΓΑΜΗΘΕΙΣ!!!!!

      Διαγραφή
  44. ΛΟΙΠΟΝ......ΘΑ ΒΑΛΩ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΞΥΔΙ ΓΡΗΓΟΡΑ.....ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.ΕΧΩ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ.....ΘΑΡΘΗ ΑΥΡΙΟ Η ΚΥΡΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΗ....ΑΣΤΗΝΕ ΝΑ ΛΕΗ......ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΜΩΡΑΚΙ,ΕΙΣΑΙ ΕΝΤΑΞΗ??????? ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ......ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ,ΤΡΑΓΟΥΔΑΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.........ΠΑΜΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΜΕ.....ΨΥΘΙΡΙΣΤΑ,ΣΤΟ ΑΥΤΑΚΙ.....
    http://www.youtube.com/watch?v=nzvTonntkcw
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΛΕΝ!!
    ΚΑΛΟΣ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΑΣ ΤΟΝ ΕΤΚ!!
    ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΩΡΑ ΜΟΥ..ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΗΚΑ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑΟΜΩΣ.
    ΑΛΛΑ ΞΕΧΥΛΗΣΑ ΠΛΕΟΝ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΕΛΕΝ!!
      ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΠΟΥΤΝΑ ΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΣΕ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ;
      ΠΑΡΑ ΠΟΥΣΤΗΣ ΠΟΥΕΙΝΑΙΤΟ ΠΙΟ ΑΦΥΣΙΚΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝ ΑΝΤΡΑ...

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:33 π.μ.

      ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!!

      ΔΕΝ ΛΕΣ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥΤΑΝΑ!!!!!

      Διαγραφή
  46. ΤΙ ΕΓΙΝΕ !! ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ....ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΥΡΟΒΟΛΙΣΜΟΙ ?? ΤΑ ΚΟΠΥ ......... ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ?? Ο ΜΟΥΠΛΟΣ ΠΑΛΙ ...ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΕ ΛΗΓΜΕΝΑ....ΧΑΧΑΧΑ ΑΟΡΑΤΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΕΔΩ.... ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΕ .....
    http://www.youtube.com/watch?v=4GFbQgMf0oo&feature=related
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΠΡΙΕ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΚΑΛΩΣΤΟΝΕ ΤΟΝ ΕΤΚ......ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΙ ΞΥΔΙ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΛΩ,ΝΑ ΠΙΗΣ ΚΑΙ ΣΥ ΕΝΑ.....ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ ΤΗ ΠΕΝΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΑ......
    http://www.youtube.com/watch?v=0wjmaGBrqgg
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    2. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:18 π.μ.

      ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΣΚΙΣΩ ΠΑΛΙΟΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  50. ΕΛΕΝ!!
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΟΡΟ ΜΟΥ!!ΘΑ ΣΕ ΝΟΙΖΩΜΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΡΑΤΩ ΑΠ'ΤΟ ΧΕΡΙ!!! ΜΑΖΙ ΘΑ ΠΡΩΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ!!!
    ΘΑ ΓΙΝΩ ΠΑΝΤΟΥ Η ΣΚΙΑ ΣΟΥ!!ΚΟΙΤΑ;ΔΙΠΛΑΣΟΥ ΕΙΜΑΙ!!ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙΣ;ΠΡΟΣΕΧΕ;ΜΕ ΣΦΙΓΓΕΙΣ ΠΟΛΥ!!ΠΟΝΟΝΑΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ!!ΑΣΕ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ ΕΓΩ ΑΠ'ΤΗ ΜΕΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΠΡΩΧΩΡΑ ΜΕ ΜΑΖΙ!!ΘΑ ΜΕ ΑΦΗΣΗΣ ΜΩΡΟ ΜΟΥ;
    ==============================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:20 π.μ.

      ΕΣΥ ΜΩΡΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΝ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
      ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ!!!!

      Διαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάλμα ρε μάγκα λιγάκι
      ΕτΚ

      Διαγραφή
    2. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:21 π.μ.

      ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!!

      ΤΣΟΓΛΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  52. Δεν χρειάζεται να ζητήσεις από εμένα
    συγνώμη!
    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:28 π.μ.

      ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟ!!!!!

      Διαγραφή
  53. ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΠΟΥ ΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΜΕΡΕΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝΕ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΚΟΤΕΙΝΟΥΣ......Ο ΤΡΕΛΟΣ ΕΓΡΑΨΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΗ ΜΑΝΤΑΡΑ.....ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΖΑΛΙΣΜΕΝΟΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ........ΡΕ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ......ΚΑΙ ΚΟΒΩ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.......ΚΑΝΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΝΗ ΠΑΡΕΑ......ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ,ΘΑ ΧΩΡΙΣΕ....ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑΒΡΟΥΝΕ.....ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΗ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΑΝΤΕΡΑ ΤΟΥ......
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:25 π.μ.

      ΤΙ ΘΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ!!!!!!

      ΤΑΡΑΡΟΜ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!

      ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΣΟΥ!!!!

      ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ!!!
      ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΙΛΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!!!!!!!!

      ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ ΓΑΜΙΟΛΗ!

      Διαγραφή
  54. ΕΛΕΝ!!
    ΜΗ ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΝΕΙΣ ΣΑΣ;ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΕΓΩ ΠΟΙΟ ΨΗΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ!!
    ==================================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:25 π.μ.

      ΤΙΣ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ!!!!

      ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΜΙΛΑΜΕ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ!!!

      Διαγραφή
  55. ΠΟΥΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΟΣ ΣΟΥ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ,ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.....ΜΑΛΑΚΑ.....
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ
      ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ--ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΕ

      Διαγραφή
    3. 1:27 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    4. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:27 π.μ.

      ΔΙΑΒΟΛΕΜΕΝΕ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕ ΤΙΠΟΤΕΝΙΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ!!!!!

      ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΑΠΟ ΚΡΑΝΙΟΥ ΤΟΠΟΥ!!!!!

      Διαγραφή
  56. ΕΛΕΝ!!
    ΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΩΜΑΛΕ.ΠΑΠΑΡΟΝΗ..
    ΓΡΑΜΜΕΝΟΝ ΣΕ ΕΧΩ ΤΕΛΟΣ.....
    ================================================
    ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑ ΛΕΩ;ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΡΕΖΙΛΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΡΙΣΙΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΟΚ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 1:29 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:29 π.μ.

      ΕΣΥ ΠΟΥΤΑΝΑ ΑΝΔΡΑ ΒΟΥΛΩΣΤΟ!!!!!

      ΧΙΛΙΟΠΡΟΣΩΠΕ!!!!!

      Διαγραφή
  57. ΘΟΔΩΡΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ...ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕΣ.....ΧΑΧΑΧΑ ΤΕΤΑΡΤΗ Κ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΧΑΧΑ ΝΗΣΤΗΣΙΜΑ ΧΑΧΑΧΑ...
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    2. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:30 π.μ.

      ΜΑΛΑΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ!!!!

      ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΡΕ!!!!!!
      ΜΗΝ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΜΕΝΑ!!!!!!

      ΓΑΜΩ ΤΗ ΦΑΡΑ ΣΑΣ!!!!!1
      ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  59. ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.....ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΛΛΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.....ΔΩΣΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ..........ΑΙΝΤΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ........ΠΑΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
    http://www.youtube.com/watch?v=hkaBMjXJu78
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΛΕΝ!!
    ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΜΑΝΙΑΚΟΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΠΑΠΑΧΡΟΝΗΣ;ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΤΕΚΑΝΕΝΑΣ,,ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙΑΠΟΜΟΝΟΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΜΙΣΕΙ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΛΛΕΣ,,ΓΙΑΤΙ Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΙΕΡΟΔΟΥΛΗ!!ΘΥΜΑΜΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΤΕ...ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΑΡΩΣΤΕΤΟΝ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 1:34 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:34 π.μ.

      ΟΣΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΡΕ ΑΛΗΤΗ ΘΑ ΣΕ ΔΙΝΩ!!!!!!


      ΑΛΗΤΑΡΑ!!!!!!!
      ΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΞΑΝΑ!!!

      Διαγραφή
  61. ΕΛΕΝ!!!
    ΠΑΜΕ ΜΩΡΟ ΜΟΥ;
    ΗΗ ΝΥΧΤΑ ΘΕΛΕΙ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΒΡΑΔΙΑ ΑΞΥΜΕΡΩΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  62. ΕΛΕΝ!!
    ΦΑΤΟ ΕΛΕΦΑΝΤΑΚΙ ΜΟΥ ΔΙΜΕΤΡΟ!!
    ΝΥΧΤΑ ΞΕΛΟΓΙΑΣΤΡΑ ΜΥΧΤΑ ΟΜΟΡΦΗ!!!
    ΑΧ!!ΝΥΧΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΤΗ ΚΑΝΕΙΣ ΝΥΧΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  64. ΕΛΕΝ ΧΑΧΑΧΑ ΘΟΔΩΡΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Κ Η ΣΚΙΑ ΜΑΛΛΟΝ Κ Τ ΑΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗ ΚΡΑΝΑ ......ΜΕΓΑΛΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ...
    ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΡΕ ΕΛΕΝ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 1:25 π.μ.

    ΤΙ ΘΕΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ!!!!!!

    ΤΑΡΑΡΟΜ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ!!!

    ΤΕΡΜΑ ΟΙ ΠΟΥΣΤΙΕΣ ΣΟΥ!!!!

    ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ!!!
    ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΧΙΛΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΡΕ ΠΟΥΣΤΗ!!!!!!!!

    ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΣΚΙΣΩ ΓΑΜΙΟΛΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΛΟΙΠΟΝ.....ΕΛΕΝΗ ΑΣΤΟΝ.......ΑΜΑ ΗΡΕΜΗΣΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΟΤΙ ΚΑΝΗ ΛΑΘΟΣ.......ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΤΑΙΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΜΑ ΤΣΑΚΩΘΗΚΕ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.....ΕΓΩ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΩ......ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΗ ΚΑΙ ΦΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ.......ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΚΟΜΑΤΙ ΖΟΡΙΚΟ......ΦΑΤΕ ΤΟ.....
    http://www.youtube.com/watch?v=OThUHGLeSH0
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΜΟΡΦΕΑ ΕΙΔΕΣ,ΟΤΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ.....ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΑΝΗΣ ΛΑΘΟΣ....ΑΝ ΘΕΛΗΣ ΗΡΕΜΙΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΔΙΑΛΟΓΟ.......ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΓΝΗΣΙΟΣ....ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΟΥ ΛΕΩ......ΚΑΙ Η ΕΛΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ......
      ΤΑΡΑΡΟΜ

      Διαγραφή
    3. 1:38 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  67. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  68. ΕΛΕΝ!!
    ΜΩΡΑ;ΘΑ ΣΑ ΚΑΛΕΣΩ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ; ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΣΤΥΛΙΑΝΕΑ!! ΣΧΕΔΟ!!!!ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΖΑΤΖΙΔΗΣ ΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΖΤΖΙΔΗ!!
    ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΧΟΡΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. ΡΕ ΜΟΡΦΕΑ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΣ ΚΑΙ ΣΥ?????ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥΤΟ ΡΕ ΦΙΛΕ.......ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΠΕΝΙΑ.....
    http://www.youtube.com/watch?v=1-U2J1Bx4T8&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Μάθε ρε να σέβεσαι αν θες να σε σέβονται!
    Τι βρίζεις και ποιον;
    Ξέρεις ποιος είναι ο καθένας;
    Τους έβαλες όλους σε ένα τσουβάλι!
    ΔΕν είναι όλοι ένας Μπούφο εεε Μπούφο!
    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  71. ΕΛΕΝ!!
    ΕΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!-ΤΑ'ΑΚΟΥΣ;ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΜΑΙ!!ΕΛΕΝΟΣ!! ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ!!ΚΑΙ ΣΥ ΤΧΝ ΕΛΕΝΟΣ!!! ΤΆΚΟΥΣ;χα!χα!χα!χα!
    ΠΑΩ ΝΑ ΨΑΧΤΩ ΜΙΑ ΣΤΓΜΗ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΙΚΑ,ΕΛΕΝΗ;Η ΕΛΕΝΟΣ;ΝΑ ΣΙΓΟΥΡΕΥΤΩ ΔΗΛ.Χα!χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΚΑΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ,ΟΤΙ Η ΕΛΕΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΗ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΗ......ΚΑΤΙ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΓΩ.....
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΕΛΕΝ!!
    ΕΤΚ;ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ;
    Τ'ΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΙ ΣΥ;ΕΛΕΝΟΣ ΘΑ ΜΕ ΛΕΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΛΟΥΣ ΛΕΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑΙ!!
    ΕΛΕΝΟΣ!!ΝΑ ΠΩ ΟΧΙ;ΚΟΤΑΩ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ρεε αν δεν σου αρέσει μην μπαίνεις!
    Τι σε νοιάζει τι κάνουν οι άλλοι;
    Πόσο γράφει ο καθένας!
    Ξεκόλλα ρεεεεεεεεε!
    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΜΟΡΦΕΑ ΣΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΗΡΕΜΑ ΑΛΛΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
      ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΘΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΤΗΛ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ???
      ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙΔΙ ????ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΕ???ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ
      ΤΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ Κ ΤΟ ΑΦΥΣΙΚΟ????ΣΕ ΟΤΙ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΒΕΙ???
      ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΑ ΔΕΝ ΣΙΓΟΥΡΕΥΕΣΑΙ Γ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΣΟΥ
      ΠΑΡΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΟΡΜΗΤΙΚΟΣ ???ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΠΑ Κ Ο Α.V HΞΕΡΕ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΕΥΘΕΩΣ ΜΟΡΦΕΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ ?????ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΓΝΩΜΗ????Κ ΕΓΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΕΧΟΜΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ???

      Διαγραφή
  75. ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΘΟΔΩΡΑ ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ Κ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΜΟΥ ...ΕΛΕΝ ΣΤΑ ΨΙΛΑ Τ ΑΛΟΝΙΑ ΕΚΕΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΠΡΩΤΑ ΜΕΤΑ ΟΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σταμάτα τους χαρακτηρισμούς!
    Δεν βλέπεις ότι εκτίθεσαι;
    Μετά θέλεις να σε αποδεχτούν!
    Έγινες ο χειρότερος εδώ μέσα!!
    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 1:56 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  77. ΕΛΕΝ!!!
    ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ;ΠΗΓΑ ΝΑ ΔΩ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ;Η ΓΥΝΑΙΚΑ;ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑΕΡΘΩ ΕΔΩ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΑΑΑΑ!!
    χα!χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΕΚΤ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ Κ ΕΣΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙΣ ΜΥΑΛΟ...ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΟΧΙ ΜΟΡΦΕΑ ΕΙΜΑΙ Κ ΕΓΩ ΕΔΩ
      ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ?

      Διαγραφή
  80. Κάποτε όταν καταλάβεις ότι έχεις λάθος να δούμε
    τι θα έχεις να πεις!

    ΕτΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΜΟΡΦΕΑ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕ ΑΥΡΙΟ???
      ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ
      ΠΑΛΙ ΕΒΡΙΣΕΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ??

      Διαγραφή
  81. ΕΛΕΝ!!
    ΝΑΙ ΤΧΝ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!ΣΤΑ ΨΗΛΑ-ΛΩΝΙΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ;ΚΑΙ ΜΕΤΑΣΤΟ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ!!ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΑΜΟΣ;ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΝΑ ΧΟΡΕΨΟΥΜΕ!!!!!
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ!!ΚΑΙ ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΝΑ ΒΑΔΙΖΟΥΝ!!
    ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟ ΘΑ ΣΑ ΠΑΩ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΑΣΩ ΑΠ'ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ ΡΙΟ ΑΝΤΙΡΙΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑΥΠΑΚΤΟ!!ΠΟΥΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΑΣ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΠΕΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΗ ΠΕΣΩ......ΩΡΑΙΑ ΖΑΛΑΔΑ ΡΕ....ΕΛΕΝΑΚΙ ΜΟΥ ΘΑ ΒΑΛΩ ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΚΑΙ ΠΑΩ ΝΑ ΚΑΠΝΙΣΩ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΠΕΣΩ...ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΤΟΝ ΕΤΚ,ΣΤΟΝ ΤΧΝ,ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟ ΜΟΡΦΕΑ,ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΧΑΣΑ ΚΑΝΕΝΑΝΕ,ΚΑΛΝΗΧΤΑ....
    http://www.youtube.com/watch?v=lLYuadaGX9M&feature=related
    ΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΝΑΙ ΡΕ ΟΛΟΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΒΡΙΖΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ........Κ ΑΛΟΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΟΙ ΟΠΟΣ ΕΓΡΑΨΑ Κ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ... ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣ Κ ΜΙΛΑ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ... ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΣΟΥ Κ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ
      ΤΧΝ

      Διαγραφή
    4. ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ;;;;;;;;
      ΘΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΑ ΤΗΛ??ΚΑΤΙ ΣΕ ΡΩΤΗΣΑ
      Κ ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΥΧΤΟΒΑΤΗ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ
      Γ ΤΗ ΣΚΙΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΥΡΙΟ

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. ΡΕ ΜΟΡΦΕΑ ΕΔΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ 10 20 ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ
      ΕΙΜΑΣΤΕ 7 ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΣΤΑ ΙΣΑ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΩΤΑ ΜΑΖΙΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΕΙ???ΠΡΕΠΕΙ Κ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ????
      ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ Ν ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΛΥΚΟΛΟΓΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΣ ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΤΑΙΡΙ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ Κ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ???
      ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ Κ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ???ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ Γ ΥΠΝΟ Κ ΘΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ ΣΚΕΨΟΥ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ

      Διαγραφή
    7. 2:11 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  84. ΕΛΕΝ!!
    ΕΥΗ;ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΜΑΖΕΨΕΤΟΝ;ΑΛΛΙΩΣ ΑΣΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕΙΝΕ ΕΣΥ ΕΔΩ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΝ ΘΕΣ!!ΦΥΣΙΚΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  85. ΚΑΙ ΚΑΛΝΗΧΤΑ ΣΤΗΝ ΗΓΥΕΤΙΣΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΑ ΤΩΡΑ
    ΚΑΛΝΗΧΤΑΤΑΡΑΡΟΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  87. ΕΛΕΝ!!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΑΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ ΠΡΩΙ-ΠΡΩΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΠΟΓΙΑΤΖΗ ,
    ΑΜΕ;ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΕΩΧΡΩΜΑΤΗΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑ;
    ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΨΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ!!
    ΚΑΙ ΜΟΔΙΣΡΟΥΛΑ;ΝΑ ΣΑΣ ΡΑΒΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΑΣ;ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΗΣ; ΚΑΙ ΧΥΤΟΜΕΤΑΛΛΟΥΡΓΟΣ!! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΜΑΙ..ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 2:13 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  88. ΜΟΡΦΕΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΑΣΕ TON A.V ΑΠΕΞΩ ΕΙΝΑΙ
    ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΤΟΜΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ
    ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ Κ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΩ
    ΚΟΣΜΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΡΕ ΜΟΡΦΕΑ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕ MAIL ΤΑ
      ΕΙΔΑ ΞΕΡΕΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΗΡΘΕ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑ Κ ΠΑΛΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΕΙ
      ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕ ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ
      ΗΤΑΝ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΒΑΛΑ Κ ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Κ.Α
      ΑΣΕ ΤΟΝ A.V EINAI ΗΡΕΜΟ Κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ Κ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟ ΠΑΙΔΙ

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  89. ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ Κ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΕΤΚ..ΕΛΕΝ.. ΘΟΔΩΡΑ..ΕΥΗ....ΜΟΡΦΕΑ ΒΑΛΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ..ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ....Κ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
    ΤΧΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ
      ΤΧΝ

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. 2:24 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  90. ΕΛΕΝ!!
    ΕΤΚ!!ΤΧΝ!!ΕΥΗ!!
    ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!!ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!
    ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!ΚΑΙ ΤΕΥΤΑΙΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΑΝΕΧΕΣΤΕ!!
    ΚΑΛΥΝΥΧΤΑ!!ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!! ΤΟΝ ΘΩΔΟΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. 2:16 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    3. ....ΜΟΡΦΕΑΣ....21 Οκτωβρίου 2012 2:22 π.μ.

      ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΣΥ!! ΜΕ ΤΟ ΟΚΤΑΩΡΟ ΣΟΥ!!!

      ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!!!

      ΤΩΡΑ ΣΧΟΛΑΣΕΣ!!!! ΠΙΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΑΛΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΕΙΣ!!!
      Ανώνυμος21 Οκτωβρίου 2012 2:25 π.μ.

      2:22 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!
      ΗΓΕΤΗΣ21 Οκτωβρίου 2012 2:28 π.μ.

      ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ????
      ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ Κ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ
      ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΘΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ
      ΟΥΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ TH ΣΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝΑ ΚΑΛΑ Κ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ
      Κ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ Μ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ Κ ΤΗ ΣΚΙΑ
      ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΑΞΕ Κ Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΑΣ
      ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!

      Διαγραφή
  91. ΕΛΕΝ!!
    ΜΠΑΖΟ ΦΑΓΩΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΕΠ'Α ΟΡΙΣΤΟΝ.....ΤΕΛΟΣ,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και συ με τα δικα σου βοθρε

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. 2:22 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
    4. ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ????
      ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ Κ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ
      ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΘΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ
      ΟΥΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ TH ΣΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝΑ ΚΑΛΑ Κ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ
      Κ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ Μ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ Κ ΤΗ ΣΚΙΑ
      ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΑΞΕ Κ Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΑΣ
      ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!

      Διαγραφή
    5. Ο ΜΟΡΦΕΑΣ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;

      Διαγραφή
    6. ΗΓΕΤΗΣ21 Οκτωβρίου 2012 2:28 π.μ.

      ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ????
      ΘΑ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ Κ ΓΙΑ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕΣ
      ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΠΑΘΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑΣ
      ΟΥΤΕ ΕΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΔΕΣ TH ΣΚΙΑ ΔΕΝ ΕΙΣΟΥΝΑ ΚΑΛΑ Κ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΟ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ
      Κ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ Μ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ Κ ΤΗ ΣΚΙΑ
      ΔΕΝ ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΛΛΑΞΕ Κ Ο ΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΑΝ ΤΑ ΕΒΛΕΠΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΔΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΑΣ
      ΘΑ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ!!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21 Οκτωβρίου 2012 1:37 π.μ.

      ΕΛΕΝ ΧΑΧΑΧΑ ΘΟΔΩΡΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Κ Η ΣΚΙΑ ΜΑΛΛΟΝ Κ Τ ΑΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΣΤΗ ΚΡΑΝΑ ......ΜΕΓΑΛΕ ΣΤΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ...
      ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ ΡΕ ΕΛΕΝ
      ΤΧΝ

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. 2:35 π.μ. Εεεει ψιτ...Τη μπανανα σου και στη φωλια σου................. και που εισαι ;ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ Μ Η Ν ΕΝΟΧΛΕΙΣ !!!στα σκοταδια σου τραβα....αιντε!!

      Διαγραφή
  92. ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΕΣ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ Γ ΥΠΝΟ
    ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ
    ΕΥΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ταραρομ καληνυχτα και φροντισε το πρωι η σελιδα να μην υπαρχει ξερεις εσυ και η ελεν του μπλογκ
    ηθικε ταραρομ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΜΟΡΦΕΑ ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ A.V

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ
      ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΩ ΕΓΩ ΟΤΙ ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΒΡΙΣΤΕΣ Κ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ
      ΑΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΚΑΘΗΣΕ ΑΝ ΟΧΙ ΦΥΓΕ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΝΩΡΙΣ
      ΓΙΑΤΙ ΟΝΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΞΕΡΕΙ
      ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΤΕΞΕΙ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΝΜΗΝ ΕΡΧΕΣΑΙ
      ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ Ξ /6ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ
      ΑΛΛΙΩΣ Γ ΝΑ ΕΡΧΕΣΑΙ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  96. ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΕΠΑΝΩ
    ΝΑΙ ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ Η ΣΕΛΙΔΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΟΥΤΕ ΒΡΙΣΙΜΟ ΟΥΤΕ ΕΠΙΘΕΣΗ
    ΝΑΙ ΕΓΩ ΕΙΠΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΕΔΩ
    Κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΓΙΝΕ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΥΝΟΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝ
    ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΛΕΩ 100 ΦΟΡΕΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΣΥ ΕΙΠΕΣ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΟΥΝ ΤΗ SKIA ΔΗΛ ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΝ?ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ Κ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΟΔΩΡΗ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗ ΣΚΙΑ ΟΠΩΣ Η ΑΟΡΑΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟΥΛΗ ΤΗΣ
    Κ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΕΔΩ Κ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΙ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑ????
      ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΣΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗ Ν ΑΞΙΑ
      ΣΕ ΡΩΤΩ??????ΟΧΙ ΑΝ Η ΕΛΕΝ Κ Ο ΟΚΑΘΕΝΑΣ ΣΕ ΒΡΙΖΕΙ ΔΥΟ ΤΡΟΠΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Η ΔΕΝ ΑΚΟΥΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ Η ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙΣ .ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
      ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ
      ΕΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ Κ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΜΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ
      ΟΠΩΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΚ???????ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ
      Κ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ

      Διαγραφή
    3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  97. ΣΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ
    ΕΔΩ ΕΤΣΙ ΜΙΛΑΝΕ Κ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ Κ ΚΑΤΙ
    ΑΝ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ Η ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ
    ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ Θ'ΑΝΤΕΞΩ???ΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ 2 ΠΑΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΝ Κ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΣ ΠΙΝΟΥΜΕ ΚΑΦΕ Κ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΚ
    Κ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΓΡΑΨΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Κ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΠΑΣ Κ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
      Ο ΚΕΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ
      Κ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΑΗΔΙΕΣ ΟΙ ΤΡΙΤΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ Κ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΛΙ
      ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΕΧΕΣΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
      ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥ ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ
      ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙΣ????ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΝ ΘΕΣ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΗΜΕΡΩΘΩ ΝΑ ΛΥΣΩ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
      ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΤΚ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ

      Διαγραφή
  100. Ε ΑΚΡΗ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΩ ΕΛΕΟΣ!!!ΔΗΛ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ Κ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΣΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ
    ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ??????ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ Γ ΠΑΡΤΟ ΑΛΛΙΩΣ
    Γ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΙ???ΑΣΕ
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ!!ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  101. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΘΑ ΣΚΥΨΕΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ Κ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ
      ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΧΛΙΑΡΑ
      ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ Κ ΤΑ ΛΕΜΕ

      Διαγραφή
  102. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΝΥΣΤΑΖΑ Κ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή